|
|
MMM
|
|
|
Ooit de club financieel gered.
Nu weer onderweg om de club te redden door een incapabele trainer eruit te kegelen.
Keihard vasthouden aan wat jullie willen, het overgrote merendeel steunt dit. RvP eruit en als Te Kloese er voor gaat liggen, kan ook hij per direct z’n spullen pakken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus jij geeft ergens 10 jasr geleden geld aan met een zeer hoge rente ( normaal zonder onderpand) En denkt dat je eeuwig mag blijven claimen op een zitplaats enzv, en je mag mee beslissen ?????? Dit staat buiten de discussie of rvp moet blijven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar zit blijkbaar meer verstand dan in de directie en deel RvC.
Toon van Bodegom en Dennis zitten voor hun eigen ego er nog. 0 maar dan ook 0 clubbelang. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 20:17 schreef MMM het volgende:Daar zit blijkbaar meer verstand dan in de directie en deel RvC. Toon van Bodegom en Dennis zitten voor hun eigen ego er nog. 0 maar dan ook 0 clubbelang. Dit €€€€€€€ is hun belang |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En Dennis en Toon hun belangen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En het is heerlijk om de man die deze eeuwige claims op het pluche wil afkopen. Nu pootje te lichten. Ik blijf erbij bestuurlijk is TK goed. En nu kun je als zgn vrind schoppen, en scoren bij de fans. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
te kloese is een onbetrouwbare klootzak , ik vertrouw hem totaal niet met zijn aankopen , daarbij is hij totaal niet capabel , ook die v bodegem is een onbetrouwbare slang
het is wat M al zegt VVF zijn blijkbaar de enigste met normaal verstand
het is de hoogste tijd om capabele mensen aan te stellen een Eenhoorn bijvoorbeeld met wel een feyenoord hart
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Je maakt het te persoonlijk , en te emotioneel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 maart 2026 - 20:30 schreef kenny het volgende:te kloese is een onbetrouwbare klootzak , ik vertrouw hem totaal niet met zijn aankopen , daarbij is hij totaal niet capabel , ook die v bodegem is een onbetrouwbare slang het is wat M al zegt VVF zijn blijkbaar de enigste met normaal verstand het is de hoogste tijd om capabele mensen aan te stellen een Eenhoorn bijvoorbeeld met wel een feyenoord hart Ik heb het ook niet zo op de vvf maar alles is beter dan DTK |
|
|
|