BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord laat oog vallen op Braziliaanse spits // v Geel ontkent

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord laat oog vallen op Braziliaanse spits uit Hongaarse competitie' (VoetbalZone)

Royaal
 Royaal - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:28   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de hoop op een nieuwe spits nog niet opgegeven en Martin van Geel kijkt goed om zich heen. Bas Dost en Lex Immers lijken niet te komen en volgens het Hongaarse Nemzeti Sport denken de Rotterdammers nu aan André Alves. De Braziliaanse aanvaller speelt momenteel nog in Hongarije voor Videoton FC.

Alves is een 27-jarige goaltjesdief, die het grootste gedeelte van zijn loopbaan in Hongarije heeft gespeeld. De aanvaller verliet Brazilië in 2005 om voor Budapest-Honvéd te gaan voetballen en speelde later nog voor Kaposvár, dat hem een halfjaar verhuurde aan het

Russische Luch-Energia. Sinds het seizoen 2008/09 verdedigt hij de clubkleuren van Videoton.
Voor deze club speelde Alves vooralsnog 78 competitiewedstrijden, waarin hij 45 keer wist te scoren. Twee van die doelpunten maakte hij in de eerste vier competitieduels van het lopende seizoen. Het is niet bekend wat de Braziliaan moet kosten: een mogelijke transfer zal in ieder geval betaald moeten worden door een investeerder.

// edit:

Manfred Müller, zaakwaarnemer van Alves, heeft tegenover Nemzeti Sport bevestigd dat Feyenoord hengelt naar de diensten van de voorhoedespeler. Er zou echter nog een Nederlandse club belangstelling hebben in de Zuid-Amerikaan, terwijl ook het Turkse Samsunspor Alves hoog op het verlanglijstje heeft staan.

// update 17-08-2011:

Van Geel doet interesse Feyenoord in Braziliaan af als 'onzin'

Van de komst van André Alves naar Feyenoord is zeer zeker geen sprake. Dinsdag kwam via Hongaarse media naar buiten dat de Stadionclub het oog zou hebben laten vallen op de spits van Videoton FC, maar Martin van Geel weet daar niets van. "Onzin", stelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond. Van Geel denkt dat de naam van de aanvaller door diens zaakwaarnemer bewust met Feyenoord in verband gebracht is, om zo een prima uitgangspositie voor zijn speler te verkrijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door Royaal --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Heeft nog een contract van een jaar en zou 1.3 miljoen waard zijn (Volgens transfermarkt.de) dat zou dus aan de hoge kant zijn voor de huidige groep investeerders.
Royaal
 Royaal - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:42   quote  deeplink  
wellicht willen ze meer investeren in deze speler dan Immers
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Is door zijn leeftijd als investering niet echt interessant
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:45   quote  deeplink  
dus een nieuwe naam in het boekje "geruchten" ?
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 16 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Voetbalzone, neuzenblad
craven
 craven - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:19   quote  deeplink  


pure afmaker in de 16.
nibali
 nibali - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Pure spits, geen aanspeelpunt. Kan Fernandez deze goals niet ook maken?
Royaal
 Royaal - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:34   quote  deeplink  
sorry voor het schelden maar het is een beetje type huntelaar, weet niet of wij daar veel aan hebben
Schaep
 Schaep - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Nee inderdaad. We hebben zal zoveel afmakers in huis
emerton73
 emerton73 - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:39   quote  deeplink  
ja idd heel veel spelers die een doelpunt kunnen maken ;(

ik zou zeggen komer bij kom erbij zet al je zorgen maar opzij ......
craven
 craven - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 13:35 schreef Schaep het volgende:
Nee inderdaad. We hebben zal zoveel afmakers in huis
hehehe
moa
 moa - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:45   quote  deeplink  
Lol @ eerste minuut, die spelen gewoon in Barcelona shirtjes daar? =D

Kunnen weinig zeggen op basis van zo'n filmpje, maar zie veel liever een gast zoals deze komen, dan zo'm omhooggevallen tiener van Manchester City.
Dirk Duinrand
 Dirk Duinrand - dinsdag 16 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Type castaignos, trapte er afgelopen seizoen 16 in, was door diverse oorzaken en redenen niet te houden.

IK ZEG DOEN VOOR EEN MILJOEN.
Schaep
 Schaep - dinsdag 16 augustus 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Precies, dat soort jonge ventjes willen allemaal maar een ding.. binnen een jaar in een topploeg spelen. Ik heb liever iemand voor een langere tijd.
moa
 moa - dinsdag 16 augustus 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:10 schreef Schaep het volgende:
Precies, dat soort jonge ventjes willen allemaal maar een ding.. binnen een jaar in een topploeg spelen. Ik heb liever iemand voor een langere tijd.
Daarom, PSV doet dat heel erg goed, hebben altijd spelers die voor Eredivisie uitstekend zijn, in de Europa League goed mee kunnen komen, maar meestal niet direct de stap naar de top kunnen of willen maken.

Zie bijvoorbeeld hoe lang ze nu al plezier hebben van spelers als Manolev, Toivonen e.d.
Met Strootman, Wijnaldum en Mertens hebben ze ook weer drie spelers vastgelegd die de 20 jaar al zijn gepasseerd, en een langdurig contract hebben getekend, daar gaat PSV ook weer gewoon minimaal 3-4 jaar plezier aan beleven.

Bij ons zijn dat soort spelers elke keer na 1-2 jaar weer weg, of voordat de potentie er echt uit komt, zoals bij Castaignos.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 16 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:21 schreef moa het volgende:

[..]

Daarom, PSV doet dat heel erg goed, hebben altijd spelers die voor Eredivisie uitstekend zijn, in de Europa League goed mee kunnen komen, maar meestal niet direct de stap naar de top kunnen of willen maken.

Zie bijvoorbeeld hoe lang ze nu al plezier hebben van spelers als Manolev, Toivonen e.d.
Met Strootman, Wijnaldum en Mertens hebben ze ook weer drie spelers vastgelegd die de 20 jaar al zijn gepasseerd, en een langdurig contract hebben getekend, daar gaat PSV ook weer gewoon minimaal 3-4 jaar plezier aan beleven.

Bij ons zijn dat soort spelers elke keer na 1-2 jaar weer weg, of voordat de potentie er echt uit komt, zoals bij Castaignos.
Feyenoord kan dat soort spelers niet betalen...Pisvee wel.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 augustus 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 12:35 schreef hotjumper het volgende:
Heeft nog een contract van een jaar en zou 1.3 miljoen waard zijn (Volgens transfermarkt.de) dat zou dus aan de hoge kant zijn voor de huidige groep investeerders.
transfermarkt vind ik nou niet de meest bertrouwbare site.... Daar is Van Nistelrooy nog steeds 18 miljoen waard....

Verder ken ik deze speler niet, dus kan geen oordeel geven. Wij hebben alleen niet zo'n goede geschiedenis wat betreft Brazilianen, maar deze heeft al heel lang in Europa gespeeld dus aanpassen zal niet zo heel lastig zijn.
Candy
 Candy - dinsdag 16 augustus 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 13:35 schreef Schaep het volgende:
Nee inderdaad. We hebben zal zoveel afmakers in huis
Je hebt gelijk. We hebben al voldoende spelers die iedere keer opduiken op de plek waar niemand staat, dat balletje intikken vanaf de hoek die niet gedekt werd of de ruimte opzoeken waar al die spelers onterecht denken dat de bal daar toch niet komt...... Afmakers zat ;-)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

transfermarkt vind ik nou niet de meest bertrouwbare site.... Daar is Van Nistelrooy nog steeds 18 miljoen waard....

Verder ken ik deze speler niet, dus kan geen oordeel geven. Wij hebben alleen niet zo'n goede geschiedenis wat betreft Brazilianen, maar deze heeft al heel lang in Europa gespeeld dus aanpassen zal niet zo heel lastig zijn.
Ach het was de enige site die een indicatie gaf... Maar als ik zie dat hij aardig draait bij videoton dan zullen ze hem ook niet voor weinig laten gaan
Biernaldum
 Biernaldum - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:31   quote  deeplink  
blablablabla...... de zoveelste speler die niet gaat komen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Biernaldum --
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:10 schreef Schaep het volgende:
Precies, dat soort jonge ventjes willen allemaal maar een ding.. binnen een jaar in een topploeg spelen. Ik heb liever iemand voor een langere tijd.
dus ook jonge spelers maar dan vanuit de eigen opleiding en dan maar hopen dat ze niet al te snel gek gemaakt worden door zaakwaarnemers, geld, aanbiedingen, etc. etc. en dat ze zich voor langere tijd aan de club willen binden . . . . .
Chico
 Chico - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Ik vindt het een type Makaay. Als hij een aantal van deze doelpunten kan maken voor Feyenoord, dan geloof ik, dat ze mee kunnen draaien in de bovenste regionen.
JanM
 JanM - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:50 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Feyenoord kan dat soort spelers niet betalen...Pisvee wel.
Je bedoelt ... Gemeente Eindhoven wel.

ON: dit was een tijdje geleden al voorspeld door één van ons:

quote:
Op dinsdag 26 april 2011 - 22:31 schreef rob010 het volgende:
ben eruit nummer 73 André Alves dos Santos loopt 1 op 1 oppikken voor een miljoentje.
moa
 moa - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 14:50 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Feyenoord kan dat soort spelers niet betalen...Pisvee wel.
Natuurlijk kan Feyenoord dat soort spelers wel betalen, elke zomer zijn er voldoende goede spelers transfervrij. ( Ook dit kaliber )

Komende zomer zijn bijv. transfervrij:

Douglas (Twente)
Andreas Isaksson (PSV)
Otman Bakkal (PSV)
Wilfred Bouma (PSV)
Viktor Elm (Heerenveen)
Brett Holman (AZ)
Lasse Schone (NEC)
Ismael Aissati (Vitesse)
Piet Velthuizen (Vitesse)
Mads Junker (Roda)
Simon Poulsen (AZ)
Ruud Vormer (Roda)
Petter Andersson (Groningen)
Michael Svec (Heerenveen)
Labyad (PSV)
Daryl Janmaat (Heerenveen)
Roorda (Heerenveen)
Lensky (Utrecht)

Om maar even het topje van de ijsberg weer te geven, in landen als Belgie, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Oostenrijk etc etc Lopen ook voldoende goede spelers rond die best wel in de eredivisie willen spelen voor een salaris van 200.000-500.000 euro.

Zaak is om er op tijd bij te zijn, spelers perspectief te bieden, ik ben er van overtuigd dat Feyenoord zich dan prima kan versterken met transfervrije spelers.
Royaal
 Royaal - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Manfred Müller, zaakwaarnemer van Alves, heeft tegenover Nemzeti Sport bevestigd dat Feyenoord hengelt naar de diensten van de voorhoedespeler. Er zou echter nog een Nederlandse club belangstelling hebben in de Zuid-Amerikaan, terwijl ook het Turkse Samsunspor Alves hoog op het verlanglijstje heeft staan.
nibali
 nibali - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:03   quote  deeplink  
De zaakwaarnemer speelt het spel goed. prijsje opdrijven
roland35
 roland35 - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:48   quote  deeplink  
goede voetballer ..eindelijk iemand die 2 benig is ,mensen die denken dat fernandez ook deze doelpunten kan maken ,,,hmmmm
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:47 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk kan Feyenoord dat soort spelers wel betalen, elke zomer zijn er voldoende goede spelers transfervrij. ( Ook dit kaliber )

Komende zomer zijn bijv. transfervrij:

Douglas (Twente)
Andreas Isaksson (PSV)
Otman Bakkal (PSV)
Wilfred Bouma (PSV)
Viktor Elm (Heerenveen)
Brett Holman (AZ)
Lasse Schone (NEC)
Ismael Aissati (Vitesse)
Piet Velthuizen (Vitesse)
Mads Junker (Roda)
Simon Poulsen (AZ)
Ruud Vormer (Roda)
Petter Andersson (Groningen)
Michael Svec (Heerenveen)
Labyad (PSV)
Daryl Janmaat (Heerenveen)
Roorda (Heerenveen)
Lensky (Utrecht)

Om maar even het topje van de ijsberg weer te geven, in landen als Belgie, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, Oostenrijk etc etc Lopen ook voldoende goede spelers rond die best wel in de eredivisie willen spelen voor een salaris van 200.000-500.000 euro.

Zaak is om er op tijd bij te zijn, spelers perspectief te bieden, ik ben er van overtuigd dat Feyenoord zich dan prima kan versterken met transfervrije spelers.
Ik kan je nu niet volgen....

Feyenoord kan op dit moment niet zoals "gemeente Eindhoven" spelers die de twintig gepasseerd zijn en ook al aanzien hebben, langdurig aan zich te binden. domweg omdat wij alleen het salaris van z'n speler niet kunnen betalen, laat staan voor een paar miljoen kopen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:10   quote  deeplink  
niet doen
Joeyyy
 Joeyyy - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van Marcus Berg? Bij PSV raakt ie natuurlijk geen knikker, maar kan wel meevoetballen en was bij Groningen top. Bekend met het Nederlandse voetbal, ervaren maar nog relatief jong (25), waarschijnlijk wel te betalen, jaartje huren met optie tot koop en laten concurerren met Biseswar/Fernandez/Cisse.. Zie ik persoonlijk liever dan zo'n vage Braziliaan..
Let it Snoo
 Let it Snoo - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 19:40 schreef Joeyyy het volgende:
Wat vinden jullie van Marcus Berg? Bij PSV raakt ie natuurlijk geen knikker, maar kan wel meevoetballen en was bij Groningen top. Bekend met het Nederlandse voetbal, ervaren maar nog relatief jong (25), waarschijnlijk wel te betalen, jaartje huren met optie tot koop en laten concurerren met Biseswar/Fernandez/Cisse.. Zie ik persoonlijk liever dan zo'n vage Braziliaan..
Lekker in Duitsland houden..
moa
 moa - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:25 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Ik kan je nu niet volgen....

Feyenoord kan op dit moment niet zoals "gemeente Eindhoven" spelers die de twintig gepasseerd zijn en ook al aanzien hebben, langdurig aan zich te binden. domweg omdat wij alleen het salaris van z'n speler niet kunnen betalen, laat staan voor een paar miljoen kopen.
Het lijstje dat je quote zijn allemaal spelers die wij gerust kunnen betalen, de enige vraag is of ze hun huidige club na hun contract in willen ruilen voor feyenoord.

Spelers zoals die PSV nu koopt, zouden wij ook prima kunnen binnenhalen op transfervrije basis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door moa --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Iedere keer als ik de PC aanzet zie ik weer andere namen.
En maak mijzelf weer blij met een dode mus.
En alles valt al zo tegen,dacht ik lekker in Rotterdam te zitten (dordrecht) liggen we ineens in een vieze Duitse haven,naast een vies Turks schip.
Ik zal eens vragen of de Turken nog een voetballertje over hebben voor weinig.
craven
 craven - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:
Iedere keer als ik de PC aanzet zie ik weer andere namen.
En maak mijzelf weer blij met een dode mus.
En alles valt al zo tegen,dacht ik lekker in Rotterdam te zitten (dordrecht) liggen we ineens in een vieze Duitse haven,naast een vies Turks schip.
Ik zal eens vragen of de Turken nog een voetballertje over hebben voor weinig.
ene Sahin ofzo?
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:
Iedere keer als ik de PC aanzet zie ik weer andere namen.
En maak mijzelf weer blij met een dode mus.
En alles valt al zo tegen,dacht ik lekker in Rotterdam te zitten (dordrecht) liggen we ineens in een vieze Duitse haven,naast een vies Turks schip.
Ik zal eens vragen of de Turken nog een voetballertje over hebben voor weinig.
life sucks . . .
Rovert
 Rovert - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:
Iedere keer als ik de PC aanzet zie ik weer andere namen.
En maak mijzelf weer blij met een dode mus.
En alles valt al zo tegen,dacht ik lekker in Rotterdam te zitten (dordrecht) liggen we ineens in een vieze Duitse haven,naast een vies Turks schip.
Ik zal eens vragen of de Turken nog een voetballertje over hebben voor weinig.
Ben je verkeerd gevaren?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 12:28 schreef Royaal het volgende:
Feyenoord heeft de hoop op een nieuwe spits nog niet opgegeven en Martin van Geel kijkt goed om zich heen. Bas Dost en Lex Immers lijken niet te komen en volgens het Hongaarse Nemzeti Sport denken de Rotterdammers nu aan André Alves. De Braziliaanse aanvaller speelt momenteel nog in Hongarije voor Videoton FC.

Alves is een 27-jarige goaltjesdief, die het grootste gedeelte van zijn loopbaan in Hongarije heeft gespeeld. De aanvaller verliet Brazilië in 2005 om voor Budapest-Honvéd te gaan voetballen en speelde later nog voor Kaposvár, dat hem een halfjaar verhuurde aan het

Russische Luch-Energia. Sinds het seizoen 2008/09 verdedigt hij de clubkleuren van Videoton.
Voor deze club speelde Alves vooralsnog 78 competitiewedstrijden, waarin hij 45 keer wist te scoren. Twee van die doelpunten maakte hij in de eerste vier competitieduels van het lopende seizoen. Het is niet bekend wat de Braziliaan moet kosten: een mogelijke transfer zal in ieder geval betaald moeten worden door een investeerder.

// edit:

Manfred Müller, zaakwaarnemer van Alves, heeft tegenover Nemzeti Sport bevestigd dat Feyenoord hengelt naar de diensten van de voorhoedespeler. Er zou echter nog een Nederlandse club belangstelling hebben in de Zuid-Amerikaan, terwijl ook het Turkse Samsunspor Alves hoog op het verlanglijstje heeft staan.
Een braziliaan van 27 jaar die speelt bij het ons allen bekende Videoton...
Zal wel een geweldenaar zijn zeg!
dr. Love
 dr. Love - woensdag 17 augustus 2011 - 02:08   quote  deeplink  
Gelijk doen feyenoord voordat een ander club aanbiedt en koopt.
Weet je ik een ding niet begrijpen altijd als feyenoord een speler in het vizier heeft weet bijna alle clubs het, is het nou feyenoord die z,n mond voorbij praat of is het die viezerikken van de vi ?.
BertFeyenoordFan
 BertFeyenoordFan - woensdag 17 augustus 2011 - 03:52   quote  deeplink  
van deze spelers kan je een super elftal maken met de beste spelers uit onze huidige sellectie

Piet Veldhuizen (vitesse)

Dani Fernandez, Vlaar, De Vrij, Douglas(fc twente)

Aissati(Vitesse), Roorda(Heerenveen) El Ahmadi, Cabral

Mads Junker Lasse Schone

Kampioensploeg

Extra erbij van dit rijtje Ruud Vormer, Labyad

Kort om de achterin hoeft er naar een bij

Middeveld moeten er 2 bij voor de bank

Voorin zit de grootste zwakte voor Feyenoord
dr. Love
 dr. Love - woensdag 17 augustus 2011 - 04:22   quote  deeplink  
Tussen de jongkies móet er zeker een verdediger komen een type van : gobbel, de wolf. F.couto, j stam.
Voor de midden veld zitten we al zeer ruim
Aanvallers qua vleugels zitten we goed
Diepe spits we halen een type p.v hooydonk, maar dan jongere jaren, geen bas dost komt nog veel te kort op top niveau , als de mogelijkheden zijn dan tik matavs, die hongaarse braziliaan , everton, osama bin asaidi exlosief knalt em er in , raul van schalke 04 wil weg .podolski wil ook weg , j. Elmander , of een spaanse spits , hulk van porto,
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - woensdag 17 augustus 2011 - 04:47   quote  deeplink  
IK geloof er niks van, dat deze braziliaan bij ons wil komen ballen. waarschijnlijk is die club van de gemeente eindhoven < de Sufste > ons weer te snel af die hebben natuurlijk goede ervaringen met die kanaries bla bla bla . Ik hoor ook liever geen namen, liever zie ik een spits gepresenteerd worden voor 31 augustus in dat mooie shirt van ons.
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 17 augustus 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Elk jaar hoor je weer weet ik hoeveel namen en bij de meeste hoor je later niets mee over of wat dan ook. Wacht lekker 31 augustus af en we zien het wel. Want hoeveel namen hebben we al gehoord en wat is er al gekomen en welke berichten spreken de waarheid?!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 augustus 2011 - 08:56   quote  deeplink  
Zelfs toen we wel spijkers te besteden hadden hoorde je allerlei namen en moesten we het meestal uiteindelijk doen met tweede garnituur.
Dat irriteert me al jaren, het lijkt wel of bij andere clubs genoemde namen altijd ook gewoon komen, maar bij Feyenoord is t altijd anders.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 17 augustus 2011 - 09:12   quote  deeplink  
En toch heb ik het gevoel dat deze komt en een held gaat worden bij ons al weet ik niet waarom...
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 17 augustus 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 03:52 schreef BertFeyenoordFan het volgende:
van deze spelers kan je een super elftal maken met de beste spelers uit onze huidige sellectie

Piet Veldhuizen (vitesse)

Dani Fernandez, Vlaar, De Vrij, Douglas(fc twente)

Aissati(Vitesse), Roorda(Heerenveen) El Ahmadi, Cabral

Mads Junker Lasse Schone

Kampioensploeg

Extra erbij van dit rijtje Ruud Vormer, Labyad

Kort om de achterin hoeft er naar een bij

Middeveld moeten er 2 bij voor de bank

Voorin zit de grootste zwakte voor Feyenoord
Wat een kutopstelling, Aissatti kan beter thuisblijven, Douglas speelt centraal en geen linksback, schöne is GEEN spits maar een nummer 10.
craven
 craven - woensdag 17 augustus 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Van de komst van André Alves naar Feyenoord is zeer zeker geen sprake. Dinsdag kwam via Hongaarse media naar buiten dat de Stadionclub het oog zou hebben laten vallen op de spits van Videoton FC, maar Martin van Geel weet daar niets van.

"Onzin", stelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond. Van Geel denkt dat de naam van de aanvaller door diens zaakwaarnemer bewust met Feyenoord in verband gebracht is, om zo een prima uitgangspositie voor zijn speler te verkrijgen.
JanM
 JanM - woensdag 17 augustus 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Altijd weer die autodrop zaakwaarnemers @$#@$@%@#^@#@@#$^@#@#$@$
Quiroz
 Quiroz - woensdag 17 augustus 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 09:12 schreef Quiroz het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat deze komt en een held gaat worden bij ons al weet ik niet waarom...
tja
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 17 augustus 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:14 schreef JanM het volgende:
autodrop zaakwaarnemers
Hahahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord laat oog vallen op Braziliaanse spits // v Geel ontkent









0.0101020