|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
nibali
|
|
|
Wat mij betreft blijft Sportdwaas bezig zoals hij bezig is. Het zijn prima stukjes. We hoeven het natuurlijk niet altijd met hem eens te zijn. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Nu nog een officiële reactie van de club en VvF en dan worden we allemaal dolgelukkig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Als ze boven de 5 euro bieden, strik er om en wegwezen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: pfff gaan we weer onze grootste talenten voor een habbekrats de deur uit doen. Hebben we dan niets van het verleden geleerd? 15euro niets minder. Sportdwaas moet bijtekenen anders kan ie een jaartje op de tribune gaan zitten. |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Sportdwaas, jij krijgt dit seizoen de aanvoerdersband en een contract tot 2015. Oké? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
mee eens,hij is een headlinner smaakmakert. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: moet ik zeker wel eerst een jaartje naar Excelsior...om te rijpen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Verhuur naar RKC voldoet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hey gozer mijn telefoon bevalt beter zo.over 2 weken ff opdaten he ! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nou die 2 sites hoeven we ook niet meer serieus te nemen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Haha, mooi man. Over 2 weken ff Varkenoord? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Sportdwaas gaat toch niet vergeten waar die vandaan komt??..
Mis alleen de recepten nog.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Sportdwaas is een dwaas, maar zijn recepten geef ik altijd door aan mijn vrouw en dan maak zij het klaar, het is overigens nooit te vreten!! Of het nou aan die dwaas legt of aan mijn vrouw!! Ik ben er nog niet uit!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:02 schreef hoogvliet010 het volgende:Sportdwaas is een dwaas, maar zijn recepten geef ik altijd door aan mijn vrouw en dan maak zij het klaar, het is overigens nooit te vreten!! Of het nou aan die dwaas legt of aan mijn vrouw!! Ik ben er nog niet uit!!! het ligt aan beide dames denk ik... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja waarschijnlijk wel man haha. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben ik er ook weer bij!! Spelen ze op zondag?? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben er ook. Ik zorg dat ik maandag vrij ben dus dan kan ik Rotterdam blijven. Hou je hart maar vast Bosifiyable!! Hheheheheheheheh! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik ben er ook. Ik zorg dat ik maandag vrij ben dus dan kan ik Rotterdam blijven. Hou je hart maar vast Bosifiyable!! Hheheheheheheheh! Geldt ook voor jou FTID ;) FR-Douwe en ik zijn de laatste wedstrijden al een team, en jij zal je maatje ook wel meenemen of niet? Hij post trouwens niet meer zoveel wel? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vakantie!! Op Varkenoord is mijn maatje niet zoveel maar wel genoeg anderen. Bij DHZ ken ik er helemaal veel. Ben zelf een Rotterdammer he! Dan wel vertrokken maar dat krijg je met twee dochters. Laten we zeggen dat ik in Rotterdam in het bepaalde milieu zat! Heel veel kennissen en oude stapvrienden! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:Vakantie!! Op Varkenoord is mijn maatje niet zoveel maar wel genoeg anderen. Bij DHZ ken ik er helemaal veel. Ben zelf een Rotterdammer he! Dan wel vertrokken maar dat krijg je met twee dochters. Laten we zeggen dat ik in Rotterdam in het bepaalde milieu zat! Heel veel kennissen en oude stapvrienden! Hahah, ik ben juist door ouderlijke scheiding in dit deel van 'Nederland' terecht gekomen, en juist hier volkomen naar de klote gegaan. Zit er juist weer aan te denken terug te gaan naar de Randstad, meer mijn volk. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee man!! Ik ben tot mijn 24ste een echte Rotterdamse straatjongen geweest. Heb nu nog weleeens mijn momenten. Heb bijv. nog steeds eens in de zoveel tijd zin om iemand voor zijn bek te slaan als hij iets verkeerd zegt! Alles gedaan wat god verboden heeft en altijd een redelijk kort lontje gehad. 1 en 1 is 2!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben overigens ouder en wijzer! Maar een kat verliest wel zijn haren maar niet zijn streken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geldt voor velen van ons denk k. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:Nee man!! Ik ben tot mijn 24ste een echte Rotterdamse straatjongen geweest. Heb nu nog weleeens mijn momenten. Heb bijv. nog steeds eens in de zoveel tijd zin om iemand voor zijn bek te slaan als hij iets verkeerd zegt! Alles gedaan wat god verboden heeft en altijd een redelijk kort lontje gehad. 1 en 1 is 2! Ik ben juist een geboren Delftenaar, daar al genoeg teringzooi uitgehaald en dat hier in Valkenswaard even in het kwadraat voortgezet. Alleen de mensen hier snappen mijn 'mentaliteit' niet vaak. Lekker adrem en zo, voelen zich daardoor snel beledigd en aangevallen.
Heb ik in het westen niet zo veel last van. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ben overigens ouder en wijzer! Maar een kat verliest wel zijn haren maar niet zijn streken! Eens dus ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
8 jaar in Oirschot bij de landmacht gezeten! De politie kent me nog wel van Stratumseind! Zo goed zelfs dat ze me halve gezicht in mekaar hebben geslagen terwijl mijn maatje aan het knokken was en ik (nog) niks gedaan had! Typisch geval van "he, daar heb je die lange weer!" |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:8 jaar in Oirschot bij de landmacht gezeten! De politie kent me nog wel van Stratumseind! Zo goed zelfs dat ze me halve gezicht in mekaar hebben geslagen terwijl mijn maatje aan het knokken was en ik (nog) niks gedaan had! Typisch geval van "he, daar heb je die lange weer!" Altijd leuk op Stratum, vooral nu je al die gegroepeerde agressieve Marokkanen hebt, die op elke hoek staan te wachten om ruzie te zoeken! Gezellig :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Voor een metertje bier op varkenoord mogen die andere sites sportdwaas hebben |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:37 schreef Bosifyable het volgende:[..] Altijd leuk op Stratum, vooral nu je al die gegroepeerde agressieve Marokkanen hebt, die op elke hoek staan te wachten om ruzie te zoeken! Gezellig :) Probeerden ze op donderdag ook weleens to ze door hadden dat er hele pelotons liepen!! Hheheehehehehe! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ben overigens ouder en wijzer! Maar een kat verliest wel zijn haren maar niet zijn streken! ehhh vos toch? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Geldt ook voor jou FTID ;) FR-Douwe en ik zijn de laatste wedstrijden al een team, en jij zal je maatje ook wel meenemen of niet? Hij post trouwens niet meer zoveel wel? word volgens mij een grote bijeenkomst zo! hahaha, gezellig!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: ME is al onderweg haha! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hebben ze gehoord dat jij ook komt dan? haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik ben de goedheid zelve, Ik ben teletekstkrantinternet hooligan!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ook ja, . . heeft ook meer bekendheid gekregen door de jaren heen . . . . :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee joh, het is je moet een gegeven vos niet in de bek kijken!! :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dus je komt niet naar varkenoord voor een biertje? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: een nijlpaard dus ook niet . . . :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat is als er een over de dam is, volgen er meer! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Moet ik ff kijken, want dan heb ik mijn zoon dat weekend, en ik vind het nooit zo netjes om mijn (huidige)vrouw ermee op te zadelen, zodat ik kan gaan zuipen. Begrijpt u!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:40 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Moet ik ff kijken, want dan heb ik mijn zoon dat weekend, en ik vind het nooit zo netjes om mijn (huidige)vrouw ermee op te zadelen, zodat ik kan gaan zuipen. Begrijpt u! zorg je dat je ex bij je huidige vrouw komt. Kunnen ze het fijn over jou hebben terwijl jij met ons een biertje drinkt hhahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, . . dacht dat die dam weer meer met olifanten te maken had? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 12:47 schreef FR-Douwe het volgende:[..] zorg je dat je ex bij je huidige vrouw komt. Kunnen ze het fijn over jou hebben terwijl jij met ons een biertje drinkt hhahahahaha Jij bent egt niet goed!!! ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee, 2 olifanten maakt nog geen zomer !! Sevi!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ech wel! ik vind het een briljant plan. leg het maar aan de dames voor. je zult zien dat ze het geweldig vinden en het je gunnen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je bedoelt vliegende olifanten? :) |
|
|
|