|
|
Hasjkoph
|
|
|
Eyong Enoh heeft aan de thuiswedstrijd van zondag tegen sc Heerenveen (5-1) een blessure aan zijn linkerhamstrings overgehouden. Dat meldt Ajax woensdag via de officiële kanalen. De Kameroener staat naar verwachting twee tot vier weken niet tot de beschikking van Frank de Boer.
Enoh maakte in de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen zijn opwachting als invaller. De middenvelder was in de 69e minuut de vervanger van Kolbein Sigthórsson, die tegen de Friezen zijn eerste doelpunt voor Ajax maakte. De hamstringblessure kwam na de wedstrijd aan het licht na medisch onderzoek. Enoh is aan zijn vierde seizoen bij de Amsterdammers bezig. In zijn eerste drie contractjaren kwam de ex-speler van Ajax Cape Town tot 73 duels in de Eredivisie en drie doelpunten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145182 |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Het is wel kut voor hem, maar het is niet echt een drama voor de club ofzo... ofja, kwalitatief gaan we er zeker niet op achteruit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 11:21 schreef Wopper het volgende:Het is wel kut voor hem, maar het is niet echt een drama voor de club ofzo... ofja, kwalitatief gaan we er zeker niet op achteruit. Idd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind het wel een aderlating, het is namelijk de enige breker die we nog hebben, en als een wedstrijd op slot moet kunnen we hem heel goed gebruiken, straks sta je in Europa met 1-0 voor en dan heb je zo;n speler echt nodig de laatste 10 minuten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:01 schreef remco k het volgende:Ik vind het wel een aderlating, het is namelijk de enige breker die we nog hebben, en als een wedstrijd op slot moet kunnen we hem heel goed gebruiken, straks sta je in Europa met 1-0 voor en dan heb je zo;n speler echt nodig de laatste 10 minuten.. Dat is ook weer waar.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Jammer voor Enoh. Maar het elftal zal er niet onder lijden. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:01 schreef remco k het volgende:Ik vind het wel een aderlating, het is namelijk de enige breker die we nog hebben, en als een wedstrijd op slot moet kunnen we hem heel goed gebruiken, straks sta je in Europa met 1-0 voor en dan heb je zo;n speler echt nodig de laatste 10 minuten.. Juist het tegendeel... Enoh maakt in zo'n fase te veel overtredingen waardoor we in standaard situaties vaak de deksel op onze neus krijgen.
Neemt niet weg dat Enoh een toffe gast is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:40 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Juist het tegendeel... Enoh maakt in zo'n fase te veel overtredingen waardoor we in standaard situaties vaak de deksel op onze neus krijgen. Neemt niet weg dat Enoh een toffe gast is. Ik vind dat echt wel meevallen, Enoh wordt vaak bestempeld als een veel te harde voetballer, hij heeft nog nooit een rode kaart gepakt bij Ajax, en ik kan me niet herinneren dat hij verantwoordelijk is geweest voor een domme overtreding waar uiteindelijk ook een tegengoal uitkwam in de laatste 10 minuten.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Enoh is addrvoor veel te onrustig, ik heb dan liever Anita, die houdt en de ballen bij en is verdedigend ook sterk. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is inderdaad een aderlating want net wat Remco al zegt het is het slot op de deur en hij is zo,n beetje de enige die hardheid heeft die in vooral zware wedstrijd wel eens gevraagd word en daar hebben wij er maar heel weinig van degen die in de buurt komt zijn Jansen en Anita maar alleen in de buurt,soms kan je iets niet voetballend oplossen dat hebben we afgelopen zondag nog gezien achterin tussen v/d Wiel en Sulejmanie die het voetballend in eigen strafschopgebied wilde oplossen wat bijna fout ging en Frankie helemaal uit zijn plaat ging,dus Enoh wordt wel degelijk gemist. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
is dit slecht nieuws dan??? hij is geen basis meer dus hij kan rustig herstellen van zijn blessure. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 - 13:01 schreef remco k het volgende:Ik vind het wel een aderlating, het is namelijk de enige breker die we nog hebben, en als een wedstrijd op slot moet kunnen we hem heel goed gebruiken, straks sta je in Europa met 1-0 voor en dan heb je zo;n speler echt nodig de laatste 10 minuten.. Maar europa duurt nog ff toch? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Idd, voorlopig is het absloluut nog geen gemis, en ik ben van mening dat je dan alsnog beter anita dan enoh kan opstellen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 20:58 schreef Ajx het volgende:Idd, voorlopig is het absloluut nog geen gemis, en ik ben van mening dat je dan alsnog beter anita dan enoh kan opstellen. Ja inderdaad.. Op dit moment tegen kleinere clubs kan je inderdaad denk ik beter anita inzetten.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik vind dit een man, voor de plezier. net als het met hem kampioenschap dat interview met Siem; Siem jij bent kampioen, Hoe voel jij, als je dan zijn gezicht ziet, heb je gelyk een trots gevoel. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 21:59 schreef Mikejz93 het volgende:ik vind dit een man, voor de plezier. net als het met hem kampioenschap dat interview met Siem; Siem jij bent kampioen, Hoe voel jij, als je dan zijn gezicht ziet, heb je gelyk een trots gevoel. Vraag me af waarom je over siem begint als dit over enoh gaat.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Enoh interviewde Siem. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Oo ja en het ging over dat we kampioen zijn geworden en over dat intervieuw?? oo nee het ging over de blessure... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 07:19 schreef freakie het volgende:[..] Oo ja en het ging over dat we kampioen zijn geworden en over dat intervieuw?? oo nee het ging over de blessure... Oh hij zei: ik vind dit een man, voor de plezier. Dus over Enoh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat geld voor iedere moeilijke wedstrijd, zelfs als we het moeilijk zouden hebben tegen VVV en in de laatste 5 min met 1-0 voor staan vind ik dat we een speler als Enoh goed kunnen gebruiken of zelfs echt nodig hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 07:19 schreef freakie het volgende:[..] Oo ja en het ging over dat we kampioen zijn geworden en over dat intervieuw?? oo nee het ging over de blessure... pffffffffffff |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 13:45 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld voor iedere moeilijke wedstrijd, zelfs als we het moeilijk zouden hebben tegen VVV en in de laatste 5 min met 1-0 voor staan vind ik dat we een speler als Enoh goed kunnen gebruiken of zelfs echt nodig hebben.. Maar ik denk dat je dan alsnog beter Anita in kan zetten, want Anita is iets minder lang, maar gebruikt zijn lichaam 100% beter, maakt amper gekke overtredingen en is in balbezit altijd een goede en betrouwbare factor die nooit uit de toon valt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 18:14 schreef Ajx het volgende:[..] Maar ik denk dat je dan alsnog beter Anita in kan zetten, want Anita is iets minder lang, maar gebruikt zijn lichaam 100% beter, maakt amper gekke overtredingen en is in balbezit altijd een goede en betrouwbare factor die nooit uit de toon valt. Anita zie ik liever in de basis, en vind ik alles behalve een breker, en dat heb je gewoon af en toe nodig.. |
|
|
|