|
|
emerton73
|
|
|
gaat iemand nog speciaals doen met deze datum??
;p |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik ga werken, best wel speciaal voor veel mede-Rotterdammers |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
hahaha was ik ook al mee bezig whaha |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
maar is wel speciale datum he ;p |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Mijn boten komen aan in de Europoort vandaag.. worden gebracht vandaag |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jouw boten? wat doe je dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik ga vandaag beslissen of ik een week nat word op de camping in valkenburg of 1000 km zak op zoek naar mooi weer. |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
ik zou voor het laatste gaan.
mijn boten komen op dinsdag aan ;p werk bij rederij ;p |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 09:53 schreef FR-Douwe het volgende:ik ga vandaag beslissen of ik een week nat word op de camping in valkenburg of 1000 km zak op zoek naar mooi weer. hahahaha doe normaal en rij naar het zuiden man |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: is op zich ook niet zo'n moeilijke beslissing aar dan mis ik misschien heerenveen thuis... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zou naar Pukkelpop gaan, maar is nu definitief afgelast.
Woon er redelijk in de buurt, mss gestrande festivalgangers een lift aanbieden of zo. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 10:01 schreef Bosifyable het volgende:Zou naar Pukkelpop gaan, maar is nu definitief afgelast. Woon er redelijk in de buurt, mss gestrande festivalgangers een lift aanbieden of zo. Goeie handel Kan misschien ook koffie verkopen bij bushaltes |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je verwacht toch niet dat ik geld ga vragen van mensen wiens broer/zus/vriend(in) wellicht is overleden of zwaargewond in het ziekenhuis ligt? |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
ik denk niet dat die daar dan rond hangen ik zou in het ziekenhuis zijn ;p op bezoek of in afwachting zijn van. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik kan je nu verschillende scenario's voorleggen waarin dat niet het geval is, maar zolang je die zelf niet kan bedenken, laat maar. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Douwe ga lekker naar het zuiden, ik moet nog steeds opdrogen! |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
idd laat maar
HET IS VRIJDAAAAAAAG!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Welke rederij zit je?? Staan mijn containers zeker op jouw boot!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik zal wel het e.e.a. gemist hebben, maar wat is er vandaag zo bijzonder 19-08???? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Mijn boten komen aan in een container, heb helaas geen rederij. Heb 2 sloepen geïmporteerd uit Bangladesh. :)
OT: wat is er zo bijzonder aan 19 augustus? Graafland tekent zijn contract bij Feyenoord natuurlijk! Eerste echte topper is aangekomen! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: ik neem aan dat dit een grap is ? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 10:34 schreef kuipje het volgende:Mijn boten komen aan in een container, heb helaas geen rederij. Heb 2 sloepen geïmporteerd uit Bangladesh. :) OT: wat is er zo bijzonder aan 19 augustus? Graafland tekent zijn contract bij Feyenoord natuurlijk! Eerste echte topper is aangekomen! Vol coke????? Straatwaarde 80 miljoen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
19-08 ... Wanneer is Feyenoord opgericht? Hint hint
( al had ik hem eerst ook niet zo gezien hoor ) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 10:41 schreef kuipje het volgende:19-08 ... Wanneer is Feyenoord opgericht? Hint hint ( al had ik hem eerst ook niet zo gezien hoor ) Ah, bedankt kuippie!!!
Denk dat Emerton al 4 maanden op dit moment heeft zitten wachten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
eindelijk is het dan zover |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ruim 2 weken Catalaanse kust. 31 graden. Terugweg bij Brussel gister nog 27 graden. Onweer bij Antwerpen en koud in Nederland al 16 graden. Godverdegodver. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:02 schreef FR-Henk het volgende:Ruim 2 weken Catalaanse kust. 31 graden. Terugweg bij Brussel gister nog 27 graden. Onweer bij Antwerpen en koud in Nederland al 16 graden. Godverdegodver. Bedankt he voor het inwrijven.... Vorige maand twee weken atlantische kust in kudt Frankrijk, twee weken regen, windkracht 6 en max 17 graden!!!
Nooit meer Frankrijk. Kudt land met klote Franse eikels. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
zojuist besloten om toch naar Valkenburg te gaan. Wil gewoon naar Feyenoord toe. ga daar wel in een grot zitten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:06 schreef FR-Douwe het volgende:zojuist besloten om toch naar Valkenburg te gaan. Wil gewoon naar Feyenoord toe. ga daar wel in een grot zitten. LUL |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:06 schreef FR-Douwe het volgende:zojuist besloten om toch naar Valkenburg te gaan. Wil gewoon naar Feyenoord toe. ga daar wel in een grot zitten. Goh gezellig, en je vrouw met die bloedmooie vriendin naar Spanje, Ik begrijp het Douwe!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:18 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Goh gezellig, en je vrouw met die bloedmooie vriendin naar Spanje, Ik begrijp het Douwe!! hahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:18 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Goh gezellig, en je vrouw met die bloedmooie vriendin naar Spanje, Ik begrijp het Douwe!! hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nu begint mijn vrouw toch te denken aan zuid-duitsland, net een aanbiedinkje gezien voor een week a 100 euri in een kant en klare tent. Gemiddelde temperatuur 27 graden..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:31 schreef FR-Douwe het volgende:nu begint mijn vrouw toch te denken aan zuid-duitsland, net een aanbiedinkje gezien voor een week a 100 euri in een kant en klare tent. Gemiddelde temperatuur 27 graden..... Gaat het wel goed daar? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bij jouw thuis haha! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: bij mij thuis gaat alles prima! is gewoon een lastige afweging, ga je extra geld uitgeven terwijl de 1e vakantie al betaald is. Aan de andere kant: zon is ook wel lekker. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nieuwe auto halen zo Heb vorige Bmw e46 ac Snitscher gekocht. Dus vandaag flink gallluhhhhh hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kom je lekker twee weken met je vrouw voor 2000 euries bij mij op zolder zitten, mits je die bloedmooie vriendin ook mee neemt natuurlijk!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:45 schreef hoogvliet010 het volgende:Kom je lekker twee weken met je vrouw voor 2000 euries bij mij op zolder zitten, mits je die bloedmooie vriendin ook mee neemt natuurlijk!!! hahahaha, dat lijkt me nou echt gezellig! kan ik op je kind passen terwijl jouw ex en huidige vriendin samen het over jou hebben. Iedereen tevreden! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:46 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahahaha, dat lijkt me nou echt gezellig! kan ik op je kind passen terwijl jouw ex en huidige vriendin samen het over jou hebben. Iedereen tevreden! hahaha, ga ik met m`n ex,vrouw,jouw vrouw en die bloedgeile vriendin naar Varkenoord, een biertje drinken!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:49 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] hahaha, ga ik met m`n ex,vrouw,jouw vrouw en die bloedgeile vriendin naar Varkenoord, een biertje drinken!! datum en tijd? kom ik gezellig mee drinken ;-) |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
@hoogvliet op welke boot heb je je containers staan dan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:49 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] hahaha, ga ik met m`n ex,vrouw,jouw vrouw en die bloedgeile vriendin naar Varkenoord, een biertje drinken!! en dan blijft jouw vriendin achter bij mij? niet zo slim.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Let op de komma`s Douwe! Ex,vrouw! Maar ik ga toch voor die bloedgeile vriendin, dus ik laat dan m`n vrouw wel thuis! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:56 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Let op de komma`s Douwe! Ex,vrouw! Maar ik ga toch voor die bloedgeile vriendin, dus ik laat dan m`n vrouw wel thuis! inmiddels is ze al bloedgeil, gisteren niets van gemerkt, en ik had het over bloedmooi... hahaha |
|
|
|