|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Diverse Ops Hamburg.Rio Negro,Lars Mearsk,Msc Lucy,Mol Caledon... en ga zo maar door! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:57 schreef FR-Douwe het volgende:[..] inmiddels is ze al bloedgeil, gisteren niets van gemerkt, en ik had het over bloedmooi... hahaha Ik maak het graag mooier dan dat het is hehehe! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:57 schreef FR-Douwe het volgende:[..] inmiddels is ze al bloedgeil, gisteren niets van gemerkt, en ik had het over bloedmooi... hahaha ach whats in the name! :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wie houdt wie voor de gek :) |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
oke nee niet onze schepen. |
|
|
|
|
emerton73
|
|
|
wij hebben de hyundai loyalty of hyundai bangkok dat zijn pas schepen ;p
sorry ff off topic |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Zit bij een Douane expediteur, een beetje inklaringen te maken en een beetje vervoer te regelen, import/export!! Meeste groente en fruit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De vlag hangt uit, ik heb m'n hond achter een gozer in een kaasjodenshirt aangejaagd en nu ga ik een maat helpen schuren. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:11 schreef hotjumper het volgende:De vlag hangt uit, ik heb m'n hond achter een gozer in een kaasjodenshirt aangejaagd en nu ga ik een maat helpen schuren. hehehehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:11 schreef hotjumper het volgende:De vlag hangt uit, ik heb m'n hond achter een gozer in een kaasjodenshirt aangejaagd en nu ga ik een maat helpen schuren. Goed bezig JumperT! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:11 schreef hotjumper het volgende:De vlag hangt uit, ik heb m'n hond achter een gozer in een kaasjodenshirt aangejaagd en nu ga ik een maat helpen schuren. hehehehe moet je aan de bak! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kudt, nu begin ik ook te twijfelen haha!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|