BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Salaris guidetti

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
legrande
 legrande - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Het hangt een beetje aan het hoge salaris van Guidetti.

Ik zou het een goede aanwinst vinden. Als het om een paar ton verschil gaat haal dat dan uit de supporters gespaarde pot(ruim 1 miljoen).

Hij moet gewoon komen wat vinden jullie.
Desnoods lappen we weer paar ton met zijn allen.
Wat vinden jullie?
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:19   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-23041/
legrande
 legrande - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Heb ik gezien maar ik stel nu voor de rest uit onze(supporters) fonds te halen. Hij moet gewoon komen.
MMM
 MMM - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:18 schreef legrande het volgende:
Het hangt een beetje aan het hoge salaris van Guidetti.

Ik zou het een goede aanwinst vinden. Als het om een paar ton verschil gaat haal dat dan uit de supporters gespaarde pot(ruim 1 miljoen).

Hij moet gewoon komen wat vinden jullie.
Desnoods lappen we weer paar ton met zijn allen.
Wat vinden jullie?

Nee.
MMM
 MMM - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Dik groot mega slot!
legrande
 legrande - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Wil jij deze spits dan niet en gewopon doormodderen?
craven
 craven - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
nee hij vindt dat dit onder het andere topic kan...
MMM
 MMM - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:33 schreef craven het volgende:
nee hij vindt dat dit onder het andere topic kan...
En ik vind het een schande om supporters weer geld op te laten halen.
legrande
 legrande - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Hoezo als we daardoor de spits binnen kunnen halen doen we dat gewoon. De club heeft het niet en ald we dan een heel leuk seizoen en daar ben ik eindelijk wel eens aan toe kunne krijgen betaal ik zo 30 euro. met zijn allen nog 1 keer en daar is de spits.
erik
 erik - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
ff weer 10 euri inleggen met zn alle XD
craven
 craven - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:38 schreef legrande het volgende:
Hoezo als we daardoor de spits binnen kunnen halen doen we dat gewoon. De club heeft het niet en ald we dan een heel leuk seizoen en daar ben ik eindelijk wel eens aan toe kunne krijgen betaal ik zo 30 euro. met zijn allen nog 1 keer en daar is de spits.
onzin, moeten ze maar graafland niet erbij halen, belachelijke salarispost
MMM
 MMM - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:38 schreef legrande het volgende:
Hoezo als we daardoor de spits binnen kunnen halen doen we dat gewoon. De club heeft het niet en ald we dan een heel leuk seizoen en daar ben ik eindelijk wel eens aan toe kunne krijgen betaal ik zo 30 euro. met zijn allen nog 1 keer en daar is de spits.
Doe jij dat dan maar lekker. Supporters hebben al genoeg geld gegeven, wat is er bijvoorbeeld gebeurd met dat miljoen dat opgehaald is?

Ik, en ik weet zeker heel veel anderen met mij, geven voorlopig even niets meer. Kun je niet meer verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door MMM --
DARRYL
 DARRYL - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:43   quote  deeplink  
waarom als het om dezelfde speler gaat maar over iets net iets anders moet er een heel topic geopent worden? je kan toch gewoon in het Guidetti topic zeggen wat vinden jullie van zijn hoge salaris? pff..
emerton73
 emerton73 - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
goed gezegd darryl +2
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:18 schreef legrande het volgende:
Het hangt een beetje aan het hoge salaris van Guidetti.

Ik zou het een goede aanwinst vinden. Als het om een paar ton verschil gaat haal dat dan uit de supporters gespaarde pot(ruim 1 miljoen).

Hij moet gewoon komen wat vinden jullie.
Desnoods lappen we weer paar ton met zijn allen.
Wat vinden jullie?
We gaan eerst het geld (salaris) verspillen aan een uitgerangeerde keeper en moeten dan weer meebetalen ?
Ben bang van niet.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 19 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Supporters hebben genoeg gegeven lijkt me. Hij past in het financiele plaatje of niet. Past hij niet, is hij niet geschikt voor Feyenoord. Dan ben ik groot voorstander om Achahbar er bij te halen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door Pietje1 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:58 schreef Pietje1 het volgende:
Supporters hebben genoeg gegeven lijkt me. Hij past in het financiele plaatje of niet. Past hij niet, is hij niet geschikt voor Feyenoord. Dan ben ik groot voorstander om Achahbar er bij te halen!!
zo ontzettend mee eens! +100
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:18 schreef legrande het volgende:
Het hangt een beetje aan het hoge salaris van Guidetti.

Ik zou het een goede aanwinst vinden. Als het om een paar ton verschil gaat haal dat dan uit de supporters gespaarde pot(ruim 1 miljoen).

Hij moet gewoon komen wat vinden jullie.
Desnoods lappen we weer paar ton met zijn allen.
Wat vinden jullie?
vraag de.fan maar.
legrande
 legrande - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Als je echt van je club houdt blijf je ze steunen. Als het moet ook financieel naar draagkracht. Ik wil niet weer zo'n k u t seizoen als vorig jaar.
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Arrogante kwast, z'n speler is niet goed voor de sfeer binnen het team. Helemaal jiet halen
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Kijk ze hadden natuurlijk ook gewoon Platje transfervrij kunnen halen bij Volendam. Ietsje ouder zelfde klasse maar een stuk goedkoper. Guidetti is in aanleg een klasbak en een gifkikker maar geen langetermijn oplossing. Concurrentie voor die positie is natuurlijk wel goed zeker nu Biseswar een onwillig buikspiertje heeft.

Ik denk dat Martin van Geel wel iets regelt met Mancity in combinatie met onze grossier in slaapmomentjes.
bollebeer
 bollebeer - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:13   quote  deeplink  
hadden Platje moeten halen
salemi
 salemi - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:13 schreef bollebeer het volgende:
hadden Platje moeten halen
Platje loopt al hel lang te ballen en is nooit in de belangstelling geweest van een grote club. Waarom dan wel nu goed genoeg voor Feyenoord? We moeten juist spelers halen die ons beter maken. Je moet van geluk spreken dat je van die Aouassar af bent gekomen.
Die Guidetti heeft nog werkelijk geen knikker geraakt en heeft een salariseisen van hier tot Tokyo. Dat komt door die verdomde Engelse clubs die maar met geld lopen te smijten. Vroeger zou zo'n knul op handen en voeten bij Feyenoord smeken om een proeftraining mee te mogen doen, en moet je nu eens kijken. Maar ik vertrouw op Martin van Geel (steeds meer), dat hij niet te veel geld geeft aan die blaaskaak.
Graafland is wel weer zinnig, Darley is voor maanden uitgeschakeld en je hebt nu eenmaal drie keepers nodig.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:29 schreef salemi het volgende:

[..]

Platje loopt al hel lang te ballen en is nooit in de belangstelling geweest van een grote club. Waarom dan wel nu goed genoeg voor Feyenoord? We moeten juist spelers halen die ons beter maken. Je moet van geluk spreken dat je van die Aouassar af bent gekomen.
Die Guidetti heeft nog werkelijk geen knikker geraakt en heeft een salariseisen van hier tot Tokyo. Dat komt door die verdomde Engelse clubs die maar met geld lopen te smijten. Vroeger zou zo'n knul op handen en voeten bij Feyenoord smeken om een proeftraining mee te mogen doen, en moet je nu eens kijken. Maar ik vertrouw op Martin van Geel (steeds meer), dat hij niet te veel geld geeft aan die blaaskaak.
Graafland is wel weer zinnig, Darley is voor maanden uitgeschakeld en je hebt nu eenmaal drie keepers nodig.
Platje heeft een naamsprobleem. Melvin is een hele goede speler, kan op de vleugel en in de spits. Binnen 2 jaar speelt hij bij een Europese topclub. Hij heeft gewoon xfactor.

Engelse clubs verzieken inderdaad de markt. Niks aan te doen. Ik laat het graag aan van Geel over een passend salaris voor die Viking uit te onderhandelen.
Schaep
 Schaep - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:09 schreef legrande het volgende:
Als je echt van je club houdt blijf je ze steunen. Als het moet ook financieel naar draagkracht. Ik wil niet weer zo'n k u t seizoen als vorig jaar.
Je slaat een beetje erg door. Ook met je haal het gelf maar uit de supporters pot. Hoe vaak heb je hem zien spelen.? Je doet net alsof we Messi binnenhalen. Please wake up!
craven
 craven - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:29 schreef salemi het volgende:

[..]

Platje loopt al hel lang te ballen en is nooit in de belangstelling geweest van een grote club. Waarom dan wel nu goed genoeg voor Feyenoord? We moeten juist spelers halen die ons beter maken. Je moet van geluk spreken dat je van die Aouassar af bent gekomen.
Die Guidetti heeft nog werkelijk geen knikker geraakt en heeft een salariseisen van hier tot Tokyo. Dat komt door die verdomde Engelse clubs die maar met geld lopen te smijten. Vroeger zou zo'n knul op handen en voeten bij Feyenoord smeken om een proeftraining mee te mogen doen, en moet je nu eens kijken. Maar ik vertrouw op Martin van Geel (steeds meer), dat hij niet te veel geld geeft aan die blaaskaak.
Graafland is wel weer zinnig, Darley is voor maanden uitgeschakeld en je hebt nu eenmaal drie keepers nodig.
Guidettie is een groot talent, we zien wel of het wat wordt
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 19 augustus 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Gewoon simpel. Past hij in het salaris budget halen, zo niet dan City het grootste gedeelte laten betalen.
Moeten ze nl toch, of hij nu wel of niet speelt. Dat wij dat mannetje opleiden en ervaring op laten doen zou genoeg moeten zijn, sterker nog ze zouden ons moeten betalen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:58 schreef F.L.E het volgende:
Gewoon simpel. Past hij in het salaris budget halen, zo niet dan City het grootste gedeelte laten betalen.
Moeten ze nl toch, of hij nu wel of niet speelt. Dat wij dat mannetje opleiden en ervaring op laten doen zou genoeg moeten zijn
+1, zoniet dan Achachbar overhevelen.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Alleen doen als het financieel verantwoord is, denk wel dat hij goed bij Feyenoord zou passen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:38 schreef legrande het volgende:
Hoezo als we daardoor de spits binnen kunnen halen doen we dat gewoon. De club heeft het niet en ald we dan een heel leuk seizoen en daar ben ik eindelijk wel eens aan toe kunne krijgen betaal ik zo 30 euro. met zijn allen nog 1 keer en daar is de spits.
Als we met een tientje de man b.v. Fer kunnen laten bij tekenen zou ik er over nadenken, daar kan de club aan verdienen. Maar ik ga geen geld uitgeven aan een speler van een club die bijdraagt aan de teloorgang van het voetbal.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als we met een tientje de man b.v. Fer kunnen laten bij tekenen zou ik er over nadenken, daar kan de club aan verdienen. Maar ik ga geen geld uitgeven aan een speler van een club die bijdraagt aan de teloorgang van het voetbal.
meen je dat nou echt, iemand die niet bij Feyenoord wil voetballen? ik wil ook wel een tientje geven maar stop het persoonlijk in zn........
craven
 craven - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

meen je dat nou echt, iemand die niet bij Feyenoord wil voetballen? ik wil ook wel een tientje geven maar stop het persoonlijk in zn........
portomonee?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:32 schreef craven het volgende:

[..]

portomonee?
je zit in de buurt....
finsend
 finsend - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Die fucking Guidetti moet niet zo fucking verwend gaan doen, jong broekie, niks laten zien!
Je wil je ontwikkelen of niet!

Ik wil dat hij komt, maar niet dat hij komt om lekker z´n bankrekening te vullen voor een mooie auto enzo

gegroet
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:39 schreef finsend het volgende:
Die fucking Guidetti moet niet zo fucking verwend gaan doen, jong broekie, niks laten zien!
Je wil je ontwikkelen of niet!

Ik wil dat hij komt, maar niet dat hij komt om lekker z´n bankrekening te vullen voor een mooie auto enzo

gegroet
Is het niet een beetje voorbarig om hem zo'n stempel te geven? Je gaat af van jouw interpretatie van wat je leest in onze o zo betrouwbare media....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Ja tuurlijk
Ga geld inzamelen voor een spits die je 1 jaar huurt
Eerdat het geld is opgehaald is de transfer markt weer dicht
En volgend jaar kunnen we dan weer een andere spits huren en weer geld inzamelen
charlotte
 charlotte - vrijdag 19 augustus 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:58 schreef Pietje1 het volgende:
Supporters hebben genoeg gegeven lijkt me. Hij past in het financiele plaatje of niet. Past hij niet, is hij niet geschikt voor Feyenoord. Dan ben ik groot voorstander om Achahbar er bij te halen!!
dat heb ik altijd al geroepen kregen we maar een keer gelijk
finsend
 finsend - vrijdag 19 augustus 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 13:54 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Is het niet een beetje voorbarig om hem zo'n stempel te geven? Je gaat af van jouw interpretatie van wat je leest in onze o zo betrouwbare media....
Misschien wel ja, maar hij zal heus wel een aardig salarisje krijgen, dat krijgen ze allemaal bij city.
pierreboertje
 pierreboertje - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 12:13 schreef bollebeer het volgende:
hadden Platje moeten halen
niet te geloven dit !!!!!!!!!! platje halen
wat een ongelooflijk voorstel
ik wil dit zelfs een belediging voor de spelers van feyenoord noemen .
die zijn toch wel van een ander novo weet ik.
platje ,, een platje op je piep maar niet bij ons in de spits GEK
pierreboertje
 pierreboertje - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 15:26 schreef pierreboertje het volgende:

[..]

niet te geloven dit !!!!!!!!!! platje halen
wat een ongelooflijk voorstel
ik wil dit zelfs een belediging voor de spelers van feyenoord noemen .
die zijn toch wel van een ander novo weet ik.
platje ,, een platje op je piep maar niet bij ons in de spits GEK
MET NOVO BEDOEL IK NIVO , HEHE
Xapter
 Xapter - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 15:27 schreef pierreboertje het volgende:

[..]

MET NOVO BEDOEL IK NIVO , HEHE
OK, HAHA!
Schaep
 Schaep - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Platje is van een hoger niveau dan je denkt hoor, als je van hem een filmpje maakt van al z'n doelpunten dan kan Guidetti inpakken... haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door Schaep --
Xapter
 Xapter - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 15:37 schreef Schaep het volgende:
Platje is van een hoger niveau dan je denkt hoor, als je van hem een filmpje maakt van al z'n doelpunten dan kan Guidetti inpakken... haha
als je een filmpje maakt van al zijn doelpunten zou hij ook bij een handbal vereniging aan de slag kunnen gaan
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 14:01 schreef finsend het volgende:

[..]

Misschien wel ja, maar hij zal heus wel een aardig salarisje krijgen, dat krijgen ze allemaal bij city.
Ja, maar zijn zaakwaarnemer én hijzelf zien Feyenoord zéker zitten, dus.........wat water bij de wijn????
Kattenhuis
 Kattenhuis - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Volgens mij gaat het hier om:

- Zijn zaakwaarnemer en hijzelf moeten de club zien zitten > Aan die voorwaarde is voldaan zo lijkt het.
- Wat salaris betreft: Hij staat onder contract bij Man.City dus zijn salaris heeft/krijgt hij wel. Het gaat er volgens mij meer om welk deel v.h salaris gaat Feyenoord betalen. Dus het gaat er naar mijn idee meer om of de clubs het eens worden.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 19 augustus 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Feyenoord zal een huursom moeten betalen aan city
En daar wachten ze op
Bellamy kreeg vorig seizoen z'n salaris wel van city
Maar de club waar die speelde heeft 1.5 miljoen aan huursom betaalt
Maar bijv Drenthe kreeg weer wel z'n geld van hercules ipv real
Elke keer kan dat anders zijn
Ti's nu afwachten hoe city die gozer wil verhuren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door RedDevil1990 --
nibali
 nibali - vrijdag 19 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Clubs verhuren spelers voor twee redenen: 1 je wil eigenlijk van zo'n speler af (Auassar) of 2 je wil dat ze zich blijven ontwikkelen omdat ze op dit moment niet in aanmerking komen voor een basisplek. Onze vriend valt in de tweede categorie. Dus de huurprijs variabel maken: hoe meer hij speelt (lees: zich onwikkelt) hoe kleiner de huursom.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 19 augustus 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee.
+1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 19 augustus 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 11:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee.
eens met MMM, heb nog steeds geen flauw idee waar mijn geld aan uit gegeven is wat ik al gestort heb

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Salaris guidetti









0.0094850