BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: Fc Twente uit hoofd gezet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 09:21 schreef j bruijnes het volgende:
als het over fer gaat, wat heefd feyenoord dan een fijne supp clup om van te kotsen.
Volgens mij bedoeld hij dat van de Feyenoord supporters club veel mensen moeten kotsen als ze ver reizen. (drank drugs en bussen gaat niet goed samen)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 09:21 schreef j bruijnes het volgende:
als het over fer gaat, wat heefd feyenoord dan een fijne supp clup om van te kotsen.
Heeft Feyenoord ook een kook clubje dan?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
Volgen mij heeft hij het over de kosten van de fijne supporters!
craven
 craven - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 11:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord ook een kook clubje dan?
wist je dat niet? 020 ook, genaamd: de misbaksels
j bruijnes
 j bruijnes - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:46   quote  deeplink  
ben maar een boertje van buiten. maar ben van jongs af al voor feyenoord. wil er dan alles over lezen. maar ben ook niet zo n brave broeder hoor maar? om er alles er uit te kramen tegen over fer dat gaat mij te ver. een ieder mag zijn of haar hun mening zeggen . zonder dat je feyenoord beschadigt. daar doe ik als supp niet aan mee.het zal wel moeilijk uit te leggen voor jullie supp. maar zo denkt ik er over.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 09:21 schreef j bruijnes het volgende:
als het over fer gaat, wat heefd feyenoord dan een fijne supp clup om van te kotsen.
aangaande Fer: wat heeft Feyenoord dan een fijne supportersvereniging: om van te kotsen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 11:46 schreef j bruijnes het volgende:
ben maar een boertje van buiten. maar ben van jongs af al voor feyenoord. wil er dan alles over lezen. maar ben ook niet zo n brave broeder hoor maar? om er alles er uit te kramen tegen over fer dat gaat mij te ver. een ieder mag zijn of haar hun mening zeggen . zonder dat je feyenoord beschadigt. daar doe ik als supp niet aan mee.het zal wel moeilijk uit te leggen voor jullie supp. maar zo denkt ik er over.
helder verhaal, vind je alleen ook niet dat Fer het er in sommige gevallen het er zelf niet naar gemaakt heeft?
j bruijnes
 j bruijnes - dinsdag 23 augustus 2011 - 12:11   quote  deeplink  
natuurlijk maar zijn waarnemer ruik de poen .ik vind fer een goede voetballer. een iedere speler maak fouten .maar zoals die jongen af geblaft word feyenoord supponwaardig.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 12:11 schreef j bruijnes het volgende:
natuurlijk maar zijn waarnemer ruik de poen .ik vind fer een goede voetballer. een iedere speler maak fouten .maar zoals die jongen af geblaft word feyenoord supponwaardig.
Clubliefde zit nou eenmaal diep.
En Fer tart de Feyenoord-harten met z'n flirts naar Twente.
Hij heeft het bij 'zijn' club nog niet laten zien en hij wil al weg???
j bruijnes
 j bruijnes - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:08   quote  deeplink  
en tegen roda dan. als hij goed aangespeeld word dan is hij niet van de bal te krijgen . . hij is stek in de lucht. en vergis je niet op zijn snelheid. ten slotte hoor je fer klagen nee tochg..
j bruijnes
 j bruijnes - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:29   quote  deeplink  
als iedere speler bij feyenoord elkaar de bal gunde, met eenkeer de bal speelde dan hoefd mijn clup voor niemand bang te zijn..maar dan moeten zij van af begin de beuk er in gooien. negentig minuten moet kunnen voor die jongehonden zijn.vroeger wert er bij feyenoord tweemaal per dag getraind en nu eenmaal. persoonlijk had ik niets tegen been. maar nu draaid het veel beter. en dat is verlopig het laatste wat ik er over wil zeggen feyenoord tot mijn laatste snik. gtoetjes.
j bruijnes
 j bruijnes - dinsdag 23 augustus 2011 - 14:40   quote  deeplink  
ik wi met fr-henk een dael aangaan.als je met de vrienden v feyenooed het voor mekaar kunt krijgen. om te zorgen voor een miljoen, zo als de voorgekeer. dan doen wij met zijn tweetjes ieder honderd uero. maal honderd duiszend andere supportes. wie durfd het aan.dat is clup liefde. en geen praatjes meer
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:40 schreef j bruijnes het volgende:
ik wi met fr-henk een dael aangaan.als je met de vrienden v feyenooed het voor mekaar kunt krijgen. om te zorgen voor een miljoen, zo als de voorgekeer. dan doen wij met zijn tweetjes ieder honderd uero. maal honderd duiszend andere supportes. wie durfd het aan.dat is clup liefde. en geen praatjes meer
Dan heb je er 10. 10 miljoen that is.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Samen met Fer staan er volgend seizoen meer dan 20 spelers transfervrij
Dan zit Feyenoord nog steeds in categorie 3 en zijn we failliet verklaard
Daarom houden ze Fer nu want die miljoentjes uit Enschede gaan ons niet redden
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:40 schreef j bruijnes het volgende:
ik wi met fr-henk een dael aangaan.als je met de vrienden v feyenooed het voor mekaar kunt krijgen. om te zorgen voor een miljoen, zo als de voorgekeer. dan doen wij met zijn tweetjes ieder honderd uero. maal honderd duiszend andere supportes. wie durfd het aan.dat is clup liefde. en geen praatjes meer
Nee, bruijnes, niet weer, heb eerder al een aardig bedrag overgemaakt.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:21   quote  deeplink  
Als ik zwart op wit krijg hoe de situatie nu werkelijk is ga ik er misschien weer eens over denken iets extra te geven....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:21 schreef hotjumper het volgende:
Als ik zwart op wit krijg hoe de situatie nu werkelijk is ga ik er misschien weer eens over denken iets extra te geven....
Eerst Fer maar eens weg voor 4 of 5 miljoen ..
Eerst dacht ik nog aan europees halen maar ik zie liever
dat we volgend jaar gezond zijn.
Fer weg en dan stort ik weer een beetje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fer: Fc Twente uit hoofd gezet









0.0099878