|
|
Leon FR1908
|
|
|
**Lucifer** alias dekoihoek A.K.A is back...
Wij allen heten jou ((((((((WELKOM)))))))))
PS,wat vind jij nou van Fer? ha ha ha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij is later als de hollandsche nieuwe! hopen dat zo'n koi even goed smaakt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hey Koi A.K.A **lucifer** waar zit je nou man... 2 jaar terug was de zaterdagavond lol met muziekplakken... Waar blijf je ((((((((((HELD))))))))))) ? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de koi.... een absolute presidents kandidaat!! |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
Tja we shall not be moved Soms zit het tegen in het leven Ik lijk net FEYENOORD Maar ben op de weg terug Zie nou licht aan het eind van de tunnel En idd ook bij FEYENOORD Met de koi,s gaat het goed maar effe geen bv meer En FER tja club liefde is FER te zoeken ha ha ha
Ben nou idd terug maar wil wel dat jullie een avatar voor me regellen En toppie dat iedereen er nog is
Mvg LUCIFER .............EX....... de koihoek............< |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 22:29 schreef ** Lucifer ** het volgende:Tja we shall not be moved Soms zit het tegen in het leven Ik lijk net FEYENOORD Maar ben op de weg terug Zie nou licht aan het eind van de tunnel En idd ook bij FEYENOORD Met de koi,s gaat het goed maar effe geen bv meer En FER tja club liefde is FER te zoeken ha ha ha Ben nou idd terug maar wil wel dat jullie een avatar voor me regellen En toppie dat iedereen er nog is Mvg LUCIFER .............EX....... de koihoek............< tuurlijk daar gaan we aan werken man,deze ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
KOI/LUCIFER////HELD!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
kan lucifer zich ook voorstellen aan de nieuwe club hier? merk dat de oude garde erg blij is dat hij er is? of kan iemand van de oude garde uitleggen waarom men blij is? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 11:14 schreef FR-Douwe het volgende:kan lucifer zich ook voorstellen aan de nieuwe club hier? merk dat de oude garde erg blij is dat hij er is? of kan iemand van de oude garde uitleggen waarom men blij is? koi's zijn erg duur en mooie vissen. leon als echte zeevissert kan daarom zijn lol niet op |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
SIMPEL .. Douwe kijk topic: Help ons!!! - met mooie vrouwen...
ook in moeilijke tijden was ik al hier .......... ha ha ha
We Shall Not Be Moved |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 11:29 schreef ** Lucifer ** het volgende:SIMPEL .. Douwe kijk topic: Help ons!!! - met mooie vrouwen... ook in moeilijke tijden was ik al hier .......... ha ha ha We Shall Not Be Moved Koi was zeg maar mijn voorganger daar. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 22:29 schreef ** Lucifer ** het volgende:Tja we shall not be moved Soms zit het tegen in het leven Ik lijk net FEYENOORD Maar ben op de weg terug Zie nou licht aan het eind van de tunnel En idd ook bij FEYENOORD Met de koi,s gaat het goed maar effe geen bv meer En FER tja club liefde is FER te zoeken ha ha ha Ben nou idd terug maar wil wel dat jullie een avatar voor me regellen En toppie dat iedereen er nog is Mvg LUCIFER .............EX....... de koihoek............< welkom terug Koi, . . . uh . . . . . . ik bedoel LUCIFER (ff wennen hè), goed dat je weer "een teken van leven" geeft. zoals je kunt zien heeft o.a. Stylzz een waardig vervolg aan jouw plakkunsten gegeven in het "help ons". en die avatar die Leon voorstelt zou ik ff met een PB'tje naar Boudewijn sturen, 't lijkt me dat ie voor jou als oudgediende wel zo goed wil zijn. toch, Boudewijn? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 11:29 schreef ** Lucifer ** het volgende:SIMPEL .. Douwe kijk topic: Help ons!!! - met mooie vrouwen... ook in moeilijke tijden was ik al hier .......... ha ha ha We Shall Not Be Moved Lucifer:// HELD!!!! Dank voor de plaatjes en fijn dat je weer terug bent!! hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey, koi is terug ha ha ha ((((((HELD)))))) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit word m???
BOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWijn deKoihoek A.K.A Lucifer heeft deze avatar wel verdient he (((((((((((((((((hahahahahaha))))))))))))))))))) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 19:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dit word m??? BOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWijn deKoihoek A.K.A Lucifer heeft deze avatar wel verdient he (((((((((((((((((hahahahahaha))))))))))))))))))) als iemand een avatar verdient is hij het wel!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ik kan er nog wel een paar Jappie,ik noem een Sevillana? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ook een luie dondert geworden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja spaanse temperaturen he ,die zit ergens te nippen jappie.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doet wel erg lang al dan;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dag meneer lucifer Heeft u ook recepten voor het bereiden van koi karpers |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
Rauw met een stokje er om heen stukje zeewier erbij en klaar.
Kost wat maar dan heb je ook wat. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tijd dat die Koi weer eens gaat plakken :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door craven -- |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
net vrijgezel dus dat plakken kom vanzelf weer ............. ha ha ha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Jij hebt meteen maar de gifbeker helemaal geleegd? BV kwijt, vriendin kwijt.... Wat heb je nog over? |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
me ZOON en ga idd helemaal opnieuw beginnen
ik lijk een beetje op FEYENOORD
zal sterker terug komen dan ooit |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
dus FEYENOORD vrouwen ............ PAS MAAR OP .............. ha ha ha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hahaha, succes jongen. Het belangrijkste heb je nog!! De basis is er om er weer helemaal bovenop te komen. |
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat je onder de plak koningen behoord.. Samen met Koi denk ik de top.. Hoogvliet Jappie en Stylzz ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dat je onder de plak koningen behoord.. Samen met Koi denk ik de top.. Hoogvliet Jappie en Stylzz ook. en onze "nieuwkomer" King? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: uiteraard KING010!! ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
helaas Sevi zijn wij plakkers in het verleden al vergeten... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor. Voor mij blijft sevillana de opperplakker! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Mooi man, sevi//held! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dat je onder de plak koningen behoord.. Samen met Koi denk ik de top.. Hoogvliet Jappie en Stylzz ook. hahahahaha..........plak koning met pensioen. zit nu in de vakjury;) |
|
|
|