|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Koeman: Wie morgen niet scherp is, heeft een probleem (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
beste koeman. ik neem aan als dat de spelers wel scherp zijn maar probeer de supp maar in toom te houden. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Goeie teksten van De Koe. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dit is toch hetzelfde stukje dat al op het koeman topic geplaatst was? |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Het is niet meer dan logisch,toch!? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Voor ons supporters lijkt dat logisch. Maar het schort er nog wel is aan bij onze (mannen). |
|
|
|
|
thomasiseenjonguh
|
|
|
komean moet zelf is scherp worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij een ondeugend internet boefje..... Maar wees getroost MVV promoveert gerust nog wel een keer..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: En ik maar moeite doen.
Maar goed, ik had dit nieuwe topic wel verwacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 17:24 schreef hotjumper het volgende:[..] Volgens mij ben jij een ondeugend internet boefje..... Maar wees getroost MVV promoveert gerust nog wel een keer..... hahahaha...ons MWWke.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
heerlijke zin! "wie niet scherp is heeft een probleem" come on FEIJENOORD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Wat een verademing vergeleken met Mario de clown. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
de andere koeman gaat denk ik vertrekken fc utrecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is ook een slappe coach. Al kan hij er nu weinig aan doen, alle topspelers zijn weg daar.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: is de laatste coach die met feyenoord van ajakkes wist te winnen. maar meer van dat fooke booy gewoon keihard heeft gelogen voor de camera dat in overleg met erwin, rodney schneider is gehuurd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 21:56 schreef DY het volgende:[..] is de laatste coach die met feyenoord van ajakkes wist te winnen. maar meer van dat fooke booy gewoon keihard heeft gelogen voor de camera dat in overleg met erwin, rodney schneider is gehuurd. Ook de laatste coach die na een afstraffing tegen 020 de selectie 2 dagen vrij gaf.. Slappe coach.
Verder niet chique van Booy nee. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 21:58 schreef MMM het volgende:[..] Ook de laatste coach die na een afstraffing tegen 020 de selectie 2 dagen vrij gaf.. Slappe coach. Verder niet chique van Booy nee. ja gaat alleen mn stiefmoeder aant hart vader: ado stiefmoeder: utrecht broertje:ajakkes ik:feyenoord |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wat een kutleven... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch lekker. Enig kind zijn. Die jood is verstoten neem ik aan? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: die hoor je alleen als t goed gaat |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als 't daar goed gaat is het niet goed. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Het gaat pas goed als ze op hun klote krijgen, morgen dus.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: ja maar als t even wat minder gaat zijn ze behoorlijk stil en is de betonbak opeens voor een kwart gevuld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van VVV ja?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Koeman ik heb een flinke slijptol, kan ze wel scherp maken. |
|
|
|