|
|
FR-Han
|
|
|
we hebben gezien wat ie kan!! ik zeg 5 jaar verlengen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een overzicht die man. De vleugelt is zijn toneel. overigens heeft onderzoek wel uitgewezen dat er de meeste shirts met schaken worden bedrukt dit seizoen |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net een invalbeurt gezien vastleggen voor langere tijd fysiek sterke speler |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eens!! gaat meer dreiging van uit dan cisee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ach een zwaluw maakt nog geen zomer!! Laat hem eerst maar eens meerdere wedstrijden een goede reeks neer zetten! Maar hij is inderdaad goed ingevallen en verdien een kans ten opzichte van Cissé , eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is al de 2e keer dat hij zo invalt. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:23 schreef lijdensweg het volgende:Ach een zwaluw maakt nog geen zomer!! Laat hem eerst maar eens meerdere wedstrijden een goede reeks neer zetten! Maar hij is inderdaad goed ingevallen en verdien een kans ten opzichte van Cissé , eerlijk is eerlijk hij rendeert sowieso beter dan die Cissé, . . lijkt me duidelijk |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
kom op joh blijft een middelmatige speler goed voor de superboeren of zo een zwaluw maakt geen zomer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:26 schreef henk K het volgende:kom op joh blijft een middelmatige speler goed voor de superboeren of zo een zwaluw maakt geen zomer laten we het maar niet over de zomer hebben, . . is ook kut :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien dat Cisse moet gaan spitsen, hebben we wel een balvaste spits. Heb nog steeds mijn twijfels over Guyon. Hopen dat Guidetti komt dan maar. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat een geweldenaart!! schaken... zijn naam veraad het al.... enorme tacticus!! inzicht, kracht, snelheid. een potentieele nieuwe taument |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Misschien dat Cisse moet gaan spitsen, hebben we wel een balvaste spits. Heb nog steeds mijn twijfels over Guyon. misschien niet zo'n slechte optie, . . vooralsnog dan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus langere tijd vastleggen |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Vond/vind Schaken altijd al "iets" hebben....Zéker in vergelijking met Auassar! Maar goed, die is al weg, dus....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:29 schreef obiku010 het volgende:wat een geweldenaart!! schaken... zijn naam veraad het al.... enorme tacticus!! inzicht, kracht, snelheid. een potentieele nieuwe taument Nieuwe Taument , hahahaha. Alsof je daar mee vergeleken wil worden! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Vertel jij eens wat er mis is met Taument, ben ik benieuwd naar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
ten eerste zou elke speler hier de veters van taument nog niet mogen strikken en zie ik ondertussen dat obiku zijn draai alweer heeft gevonden in het nieuwe seizoen :D |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet ik dat nog uitleggen! Ik vond het niks. Duidelijk? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toen had je ook brillen hoor.. Niet gebruikt in die tijd? |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
deze jongen was heel vorig seizoen SHIT.. heeft 2 goede invalbeurten gemaakt en sommige vinden dat hij voor 5 jaar moet worden vast gelegd?
En Obiku heeft volgens mij een potje zalf en een doosje tissues nodig, iets te enthousiast? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En dan nog vond ik het niks! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lijdensweg, wat ben je altijd toch meewerkend zodra er een vraag gesteld wordt. Maar oké, je goed recht om geen antwoord te geven. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zat even te twijfelen of ik hier op moet reageren, maar is verspilde moeite vrees ik |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah joh, dat filmpje van 4 minuten verandert daar vrij weinig aan. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:39 schreef melrdam010 het volgende:deze jongen was heel vorig seizoen SHIT.. heeft 2 goede invalbeurten gemaakt en sommige vinden dat hij voor 5 jaar moet worden vast gelegd? En Obiku heeft volgens mij een potje zalf en een doosje tissues nodig, iets te enthousiast? he was vandaag opperbest! heb echt van hem genoten. dat kan toch? jammer dat hij niet in de basis stond. dan hadden we denk ik gewonnen |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Toch heel simpel exit Cisse ...wat een drama die gozer |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
als biseswar volgende week niet terug is hoop ik dat hij in de basis staat voor die cisse. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zeggen alle joden.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tegen Roda liet hij al meer zien als alle wedstrijden vanaf zijn debuut. Leuk dat hij zijn stijgende lijn heeft verzilverd met een doelpunt! |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Schaken hoort thuis in het rijtje Messi, C. Ronaldo. Wat een talent. Ik zeg voor 15 miljoen verkopen aan Moskou |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Cissé...Laten we het nog even op wedstrijdritme houden. Schaken heeft in ieder geval waardevolle bijdrage geleverd. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Jongens feyenoord is er nog lang niet dit is weer zwaar pijnlijk deze verlies ik had goede hoop maar met deze systeem ga je het niet redden 4-3-3, feyenoord móet zijn oude systeem spelen en dat is 4-4-2 en twee ervaren spelers een type : j.d. wolf,u.v.gobbel,r.hues, h.fräser. iemand Oja en f.couto, j.stam het is leuk en goedkoop met jongkies maar wordt niet seriues genomente speels cabral bijv leuke acties tegen roda maar draait nu te veel door in de media die jongens moeten zich concentreren op hun kwaliteiten. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 15:09 schreef gladdeharry het volgende:Schaken hoort thuis in het rijtje Messi, C. Ronaldo. Wat een talent. Ik zeg voor 15 miljoen verkopen aan Moskou eens!!! maar eerst nog 5 jaar bij ons de sterren van het dak laten spelen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 15:29 schreef dr. Love het volgende:Jongens feyenoord is er nog lang niet dit is weer zwaar pijnlijk deze verlies ik had goede hoop maar met deze systeem ga je het niet redden 4-3-3, feyenoord móet zijn oude systeem spelen en dat is 4-4-2 en twee ervaren spelers een type : j.d. wolf,u.v.gobbel,r.hues, h.fräser. iemand Oja en f.couto, j.stam het is leuk en goedkoop met jongkies maar wordt niet seriues genomente speels cabral bijv leuke acties tegen roda maar draait nu te veel door in de media die jongens moeten zich concentreren op hun kwaliteiten. Ehhh, ja.. Lekker lezen zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 15:29 schreef dr. Love het volgende:Jongens feyenoord is er nog lang niet dit is weer zwaar pijnlijk deze verlies ik had goede hoop maar met deze systeem ga je het niet redden 4-3-3, feyenoord móet zijn oude systeem spelen en dat is 4-4-2 en twee ervaren spelers een type : j.d. wolf,u.v.gobbel,r.hues, h.fräser. iemand Oja en f.couto, j.stam het is leuk en goedkoop met jongkies maar wordt niet seriues genomente speels cabral bijv leuke acties tegen roda maar draait nu te veel door in de media die jongens moeten zich concentreren op hun kwaliteiten. Ze zoeken nog een columnist in Libië. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: eerste echt goeie grap van frhenkert!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 14:44 schreef Bosifyable het volgende:Lijdensweg, wat ben je altijd toch meewerkend zodra er een vraag gesteld wordt. Maar oké, je goed recht om geen antwoord te geven. hahaha, had je een onderbouwd antwoord verwacht? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat moet ik onderbouwen dan? Dat ik Gaston Taument een waardeloze voetballer vond! Daar veranderd toch niks aan. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat moet ik onderbouwen dan? Dat ik Gaston Taument een waardeloze voetballer vond! Daar veranderd toch niks aan. ik vind mensen die taument niks vonden forum onwaardig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zulke mensen hebben een mogelijke hersenvernauwing, weten ze niets meer van eerdere jaren. Moet je ook kunnen respecteren. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 17:09 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zulke mensen hebben een mogelijke hersenvernauwing, weten ze niets meer van eerdere jaren. Moet je ook kunnen respecteren. eens! vriend henkert de fr man!! taument///held!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahahahahahaha, eens obiku !!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat moet ik onderbouwen dan? Dat ik Gaston Taument een waardeloze voetballer vond! Daar veranderd toch niks aan. je bent soms niet eens de moeite waard om te reageren, toch doe ik het maar in de hoop tot je door te dringen: sukkel. |
|
|
|