BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract schaken nu de hoogste prioriteit, (door gyan)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 augustus 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat moet ik onderbouwen dan? Dat ik Gaston Taument een waardeloze voetballer vond!
Daar veranderd toch niks aan.
Jij hebt er echt onder geleden dat je tot je 16de jurkjes moest dragen van je moeder.
Quiroz
 Quiroz - zondag 21 augustus 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 18:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij hebt er echt onder geleden dat je tot je 16de jurkjes moest dragen van je moeder.
Dat is niet iets om grappen over te maken..
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 augustus 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 18:41 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat is niet iets om grappen over te maken..
Jij loopt er nog steeds in?
Quiroz
 Quiroz - zondag 21 augustus 2011 - 18:43   quote  deeplink  
ja
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 augustus 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 18:43 schreef Quiroz het volgende:
ja
Dat verklaart een hoop!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 augustus 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 18:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij hebt er echt onder geleden dat je tot je 16de jurkjes moest dragen van je moeder.
Echt een voorbeeld van een randdebiel, het moet op de persoon af! Triester heb je ze niet.
hotjumper
 hotjumper - zondag 21 augustus 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 19:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Echt een voorbeeld van een randdebiel, het moet op de persoon af! Triester heb je ze niet.
Jawel hoor, kijk maar!

21015-groot.jpg
Suijltje
 Suijltje - zondag 21 augustus 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Hahahaha.........
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 21 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat moet ik onderbouwen dan? Dat ik Gaston Taument een waardeloze voetballer vond!
Daar veranderd toch niks aan.
dat begrijp ik, als hij je cluppie de das om doet..
Zie het nog voor me Taument klopt 020 in de kuip 2-0!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 21 augustus 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 19:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Echt een voorbeeld van een randdebiel, het moet op de persoon af! Triester heb je ze niet.
Zie hoe je tegen mij reageert in het andere topic.

Gelukkig houdt hotjumper je al de spreekwoordelijke spiegel voor.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 augustus 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 20:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zie hoe je tegen mij reageert in het andere topic.

Gelukkig houdt hotjumper je al de spreekwoordelijke spiegel voor.
Het is de Tijl uilenspiegel.
Je ziet wat jezelf wil zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 21 augustus 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jawel hoor, kijk maar!

[ afbeelding ]
hahahahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 21 augustus 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 20:03 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

dat begrijp ik, als hij je cluppie de das om doet..
Zie het nog voor me Taument klopt 020 in de kuip 2-0!!
je cluppie de das om doen terwijl er met 2-0 werd gewonnen? In welke wereld leef jij? Snuiverd? Al had gaston taument de sterren van de hemel gespeeld. Het zou nooit mijn speler zijn geworden! Wat is daar nu zo moeilijk aan? Zo zijn er wel meer die ik liever kwijt dan rijk was! Wel leuk om steeds maar weer ouwe koeien uit de sloot te halen. Maar we hebben er niks meer aan! Ik had ook liever een Ove Kindvall in de spits gehad met een Willen van Hanegem op het middenveld, maar dat is helaas niet zo. En in de ruim 30 jaar dat ik al naar de kuip ga zijn er wel meer spelers die mij nooit hebben aangestaan. So what. Dat is mijn mening. EEN EIGEN MENING is iets wat sommige hier niet kunnen waarderen.
En ja ik ga ook op anderen in. En dat wil wel eens botsen ja, nou en! Ieder zijn eigen mening. Ik vind het prima zo als een ander een andere mening heeft , en daar geef ik dan mijn eigen mening of opmerking over. En kan je daar niet tegen dan moet je wat anders gaan zoeken. Alleen hebben we soms leden die het ergste wensen aan de tegenstanders. Dat vind ik gewoon intriest. Feyenoord supporters onwaardig!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 augustus 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jawel hoor, kijk maar!

[ afbeelding ]
hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 augustus 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

je cluppie de das om doen terwijl er met 2-0 werd gewonnen? In welke wereld leef jij? Snuiverd? Al had gaston taument de sterren van de hemel gespeeld. Het zou nooit mijn speler zijn geworden! Wat is daar nu zo moeilijk aan? Zo zijn er wel meer die ik liever kwijt dan rijk was! Wel leuk om steeds maar weer ouwe koeien uit de sloot te halen. Maar we hebben er niks meer aan! Ik had ook liever een Ove Kindvall in de spits gehad met een Willen van Hanegem op het middenveld, maar dat is helaas niet zo. En in de ruim 30 jaar dat ik al naar de kuip ga zijn er wel meer spelers die mij nooit hebben aangestaan. So what. Dat is mijn mening. EEN EIGEN MENING is iets wat sommige hier niet kunnen waarderen.
En ja ik ga ook op anderen in. En dat wil wel eens botsen ja, nou en! Ieder zijn eigen mening. Ik vind het prima zo als een ander een andere mening heeft , en daar geef ik dan mijn eigen mening of opmerking over. En kan je daar niet tegen dan moet je wat anders gaan zoeken. Alleen hebben we soms leden die het ergste wensen aan de tegenstanders. Dat vind ik gewoon intriest. Feyenoord supporters onwaardig!!
Heb jij Puck van Heel nog zien spelen dan?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 22 augustus 2011 - 01:13   quote  deeplink  
Nog even en gullit gaat zeggen dat schaken in het rijtje
Ronaldo, Messi, Suarez, Ruiz & Cabral past
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 augustus 2011 - 05:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

je cluppie de das om doen terwijl er met 2-0 werd gewonnen? In welke wereld leef jij? Snuiverd? Al had gaston taument de sterren van de hemel gespeeld. Het zou nooit mijn speler zijn geworden! Wat is daar nu zo moeilijk aan? Zo zijn er wel meer die ik liever kwijt dan rijk was! Wel leuk om steeds maar weer ouwe koeien uit de sloot te halen. Maar we hebben er niks meer aan! Ik had ook liever een Ove Kindvall in de spits gehad met een Willen van Hanegem op het middenveld, maar dat is helaas niet zo. En in de ruim 30 jaar dat ik al naar de kuip ga zijn er wel meer spelers die mij nooit hebben aangestaan. So what. Dat is mijn mening. EEN EIGEN MENING is iets wat sommige hier niet kunnen waarderen.
En ja ik ga ook op anderen in. En dat wil wel eens botsen ja, nou en! Ieder zijn eigen mening. Ik vind het prima zo als een ander een andere mening heeft , en daar geef ik dan mijn eigen mening of opmerking over. En kan je daar niet tegen dan moet je wat anders gaan zoeken. Alleen hebben we soms leden die het ergste wensen aan de tegenstanders. Dat vind ik gewoon intriest. Feyenoord supporters onwaardig!!
30 jaar naar de kuip..... dan moet je wel miljoenen in de club gepompt hebben. lijdensweg///de.fan///mega-investeerdert!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 05:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij Puck van Heel nog zien spelen dan?
Nee helaas dat was nog daarvoor!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 22 augustus 2011 - 05:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 05:06 schreef obiku010 het volgende:

[..]

30 jaar naar de kuip..... dan moet je wel miljoenen in de club gepompt hebben. lijdensweg///de.fan///mega-investeerdert!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 augustus 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 05:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

alles goed? ouwe oplichter
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 22 augustus 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

je cluppie de das om doen terwijl er met 2-0 werd gewonnen? In welke wereld leef jij? Snuiverd? Al had gaston taument de sterren van de hemel gespeeld. Het zou nooit mijn speler zijn geworden! Wat is daar nu zo moeilijk aan? Zo zijn er wel meer die ik liever kwijt dan rijk was! Wel leuk om steeds maar weer ouwe koeien uit de sloot te halen. Maar we hebben er niks meer aan! Ik had ook liever een Ove Kindvall in de spits gehad met een Willen van Hanegem op het middenveld, maar dat is helaas niet zo. En in de ruim 30 jaar dat ik al naar de kuip ga zijn er wel meer spelers die mij nooit hebben aangestaan. So what. Dat is mijn mening. EEN EIGEN MENING is iets wat sommige hier niet kunnen waarderen.
En ja ik ga ook op anderen in. En dat wil wel eens botsen ja, nou en! Ieder zijn eigen mening. Ik vind het prima zo als een ander een andere mening heeft , en daar geef ik dan mijn eigen mening of opmerking over. En kan je daar niet tegen dan moet je wat anders gaan zoeken. Alleen hebben we soms leden die het ergste wensen aan de tegenstanders. Dat vind ik gewoon intriest. Feyenoord supporters onwaardig!!
Ken je deze? 'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'
Jij wil een eigen mening hebben om een eigen mening te hebben, ELKE Feyenoord supporter heeft warme herinneringen aan Gaston Taument, vandaar dat ik het idee kreeg dat je 020-er bent..
Snuiven? nee! Dat lijkt me zo'n lijdensweg, dat wens je zelfs je tegenstanders niet toe..
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 22 augustus 2011 - 09:25   quote  deeplink  
Heeft Lijdensweg Taument ooit in actie gezien of scheet hij toen nog in zijn luiers. Wat een looser!!!!!!!!!
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 22 augustus 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Maar Schaken is toch ook met het inzicht van Beenhakker gehaald.. kan niet anders dan goed zijn.

Vind dat hij er in ieder geval nog hard voor werkt, daar krijgt hij bij mij lof voor.

Cisse is nog lang niet z'n oude niveau in ieder geval.. hopen dat hij het nog haalt..
Milo
 Milo - maandag 22 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
ik mis biseswar!
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 05:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

WTF.. was er mis met Taument?

Zo'n speler maakt je kampioen man, was tenminste nog een tijd van helden, Bronckhorst, Koeman, Taument, Blinker, Larsson allemaal in 1 team, die zie ik er nu niet tussen lopen. //HELDEN!

Jij aan Taument komen, ik filmpjes posten.





-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door moa --
Milo
 Milo - maandag 22 augustus 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 09:42 schreef moa het volgende:

[..]

WTF.. was er mis met Taument?

Zo'n speler maakt je kampioen man, was tenminste nog een tijd van helden, Bronckhorst, Koeman, Taument, Blinker, Larsson allemaal in 1 team, die zie ik er nu niet tussen lopen. //HELDEN!

Jij aan Taument komen, ik filmpjes posten.

[ filmpje ]

[ filmpje ]
ach die gozert is GEK!
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 09:43   quote  deeplink  
@ Lijdensweg, zie bij 2e filmpje vanaf 3.20 wat clubliefde is.
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 09:43 schreef Milo het volgende:

[..]

ach die gozert is GEK!
Knettergek, een aap een mongool, een kanker kut jood, maar alles wat ik zeg slaat terug op het woord.
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Maar zie afscheid van Taument, op en top Feyenoorder, compleet geemotioneerd bij afscheid, waar zie je dat nog? Tegenwoordig janken ze alleen als ze geen salarisverhoging krijgen, of dat ze hun contractje niet willen verlengen, of als ze weg willen... Verwende snotblagen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 22 augustus 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 08:08 schreef obiku010 het volgende:

[..]

alles goed? ouwe oplichter
+1
Milo
 Milo - maandag 22 augustus 2011 - 09:51   quote  deeplink  
kippevel!
GeenGelul
 GeenGelul - maandag 22 augustus 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Jazeker, zolang we ook Cisse en Cabral in de selectie hebben, verdient deze jongen zeker een kans
thomasiseenjonguh
 thomasiseenjonguh - maandag 22 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
nu weer dit gezeik over schaken, vorige week was t cabral. die gasten spelen 1 goeie wedstrijd in hun leve en dat is het. cabral was gisteren ook weer 3x niks en schaken ja goeie invalbeurt maar volgende wedstrijd doet ie dat niet weer.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 22 augustus 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Hij schijnt vaak de beste speler te zijn van het trainingsveld
Pietje1
 Pietje1 - maandag 22 augustus 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 - 23:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

je cluppie de das om doen terwijl er met 2-0 werd gewonnen? In welke wereld leef jij? Snuiverd? Al had gaston taument de sterren van de hemel gespeeld. Het zou nooit mijn speler zijn geworden! Wat is daar nu zo moeilijk aan? Zo zijn er wel meer die ik liever kwijt dan rijk was! Wel leuk om steeds maar weer ouwe koeien uit de sloot te halen. Maar we hebben er niks meer aan! Ik had ook liever een Ove Kindvall in de spits gehad met een Willen van Hanegem op het middenveld, maar dat is helaas niet zo. En in de ruim 30 jaar dat ik al naar de kuip ga zijn er wel meer spelers die mij nooit hebben aangestaan. So what. Dat is mijn mening. EEN EIGEN MENING is iets wat sommige hier niet kunnen waarderen.
En ja ik ga ook op anderen in. En dat wil wel eens botsen ja, nou en! Ieder zijn eigen mening. Ik vind het prima zo als een ander een andere mening heeft , en daar geef ik dan mijn eigen mening of opmerking over. En kan je daar niet tegen dan moet je wat anders gaan zoeken. Alleen hebben we soms leden die het ergste wensen aan de tegenstanders. Dat vind ik gewoon intriest. Feyenoord supporters onwaardig!!
Omdat je praat als een jood, zal je er vast ook wel een zijn. Maar jij neemt alles erg letterlijk en bent niet in staat om te realtiveren en zeker niet om sarcasme te herkennen.
Erg jammer, triest en vervelend... voor jou!

Als jij al 30 jaar in de kuip komt zou je toch beter moeten weten, maar helaas is jouw verstand ergens blijven steken toen je 10 was. Bij normale mensen ontwikkelt dat mee met de leeftijd, maar ja je hebt altijd uitzonderingen en jij mag je er een noemen.

U bent de zwakste schakel, tot ziens!
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 11:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Omdat je praat als een jood, zal je er vast ook wel een zijn. Maar jij neemt alles erg letterlijk en bent niet in staat om te realtiveren en zeker niet om sarcasme te herkennen.
Erg jammer, triest en vervelend... voor jou!

Als jij al 30 jaar in de kuip komt zou je toch beter moeten weten, maar helaas is jouw verstand ergens blijven steken toen je 10 was. Bij normale mensen ontwikkelt dat mee met de leeftijd, maar ja je hebt altijd uitzonderingen en jij mag je er een noemen.

U bent de zwakste schakel, tot ziens!
Amen.

Lijdensweg, er is ook een stadion in die hoofdstad, ga daar heen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Effe eerlijk allemaal.
Met lijdensweg is het hier wel allemaal lolliger geworden.
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:
Effe eerlijk allemaal.
Met lijdensweg is het hier wel allemaal lolliger geworden.
Nee
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 augustus 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:
Effe eerlijk allemaal.
Met lijdensweg is het hier wel allemaal lolliger geworden.
nou wat een lol. lig over de grond te rollen
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Ben al die Krunkjes wel zat ondertussen, hoe vaak mag die joden mongool nog terug komen.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 22 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Dit is geen 101Barz wel je boy van de VVV. Zodra ik goals maak willen al die wijven mee! Live op TV je kan me niet over het hoofd zien. Nu de Eredivisie, Ruben die pakt het groot G.

Doe niet aan grootspraak weet dat ik Domaak? Veel op het veld want brood is mijn hoofdzaak. Nu is het tijd voor wat actie, in een fractie van een seconde. Ik wacht niet, lach niet, toch laat ik soms wel mijn tanden zien. Omdat ik assisteer laten ze hun handen zien. Jullie kunnen mij goed van alle kanten zien. Kijk die spelers hard rennen maar ze dampen niet. Ik ben geen opschepper, opletter, ook geen toprapper maar ik kan een bal op elk punt stopzetten. Niets aan te doen want ik ben zo vraag het de fans ook in Damsco! Sjaan out? naar Venlo.

Dit is mijn ding jullie branken niks Dagelijks bezig en je weet van niks, dit is mijn gave 'k ben er trots op. Kijken jullie uit voor je conprof.
Want ik ben de BOOOMBBBBB

Schaken we zullen dit met 50 000 man met je meebleren als je de winnende maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door MauricioAros --
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:01 schreef moa het volgende:
Ben al die Krunkjes wel zat ondertussen, hoe vaak mag die joden mongool nog terug komen.
geen flauw idee. ik zou bijna denken dat ie buiten de 7,5 ton die hij in de club heeft gepompt, (volgens eigen zeggen van de.fan) ook zoiets aan boudewijn heeft overgemaakt. onmogelijk. ik had al 5 keer gebanned geweest
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:02 schreef MauricioAros het volgende:
Dit is geen 101Barz wel je boy van de VVV. Zodra ik goals maak willen al die wijven mee! Live op TV je kan me niet over het hoofd zien. Nu de Eredivisie, Ruben die pakt het groot G.

Doe niet aan grootspraak weet dat ik Domaak? Veel op het veld want brood is mijn hoofdzaak. Nu is het tijd voor wat actie, in een fractie van een seconde. Ik wacht niet, lach niet, toch laat ik soms wel mijn tanden zien. Omdat ik assisteer laten ze hun handen zien. Jullie kunnen mij goed van alle kanten zien. Kijk die spelers hard rennen maar ze dampen niet. Ik ben geen opschepper, opletter, ook geen toprapper maar ik kan een bal op elk punt stopzetten. Niets aan te doen want ik ben zo vraag het de fans ook in Damsco! Sjaan out? naar Venlo.

Dit is mijn ding jullie branken niks Dagelijks bezig en je weet van niks, dit is mijn gave 'k ben er trots op. Jullie uitvoering conprof.
Want ik ben de BOOOMBBBBB

Schaken we zullen dit met 50 000 man met je meebleren als je de winnende maakt.
Gatver, negermuziek in onze voetbaltempel.. bah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door moa --
FR-Han
 FR-Han - maandag 22 augustus 2011 - 12:04   quote  deeplink  
hahahahahaa
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:00 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nou wat een lol. lig over de grond te rollen
Kom op joh, ook jij reageert op hem en vindt het maar wat leuk om hem af te zeiken. Je kunt hem ook negeren.
moa
 moa - maandag 22 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:03 schreef obiku010 het volgende:

[..]

geen flauw idee. ik zou bijna denken dat ie buiten de 7,5 ton die hij in de club heeft gepompt, (volgens eigen zeggen van de.fan) ook zoiets aan boudewijn heeft overgemaakt. onmogelijk. ik had al 5 keer gebanned geweest
Hij kan het natuurlijk even bewijzen met een printscreen als ie echt zo'n held is.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 22 augustus 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Maar hij kan dus beter geen goals maken... want dan gaan alle wijven met hem mee. Dus ben je gelukkig getrouwd. Bid er voor dat Schaken alle ballen afgeeft en niet zelfzuchtig is.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 22 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:09 schreef MauricioAros het volgende:
Maar hij kan dus beter geen goals maken... want dan gaan alle wijven met hem mee. Dus ben je gelukkig getrouwd. Bid er voor dat Schaken alle ballen afgeeft en niet zelfzuchtig is.
zoals gister, Gyon tikt ze er wel ff in
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 augustus 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 11:59 schreef FR-Henk het volgende:
Effe eerlijk allemaal.
Met lijdensweg is het hier wel allemaal lolliger geworden.
In ieder geval levendiger....
hotjumper
 hotjumper - maandag 22 augustus 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:09 schreef MauricioAros het volgende:
Maar hij kan dus beter geen goals maken... want dan gaan alle wijven met hem mee. ......
mooi geen wijven meer in de kuup!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract schaken nu de hoogste prioriteit, (door gyan)









0.0067770