BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heereveen..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 28 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

rafael ben jij het.. ;)
Nee ik Ben Florian !
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 28 augustus 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 22:36 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha No, voy a recordar.
Lo sentimos, no voy a hacer mas
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 augustus 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 22:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja ik ook. maar ik vind een leuke open wedstrijd geen zaadpartij. Tenzij je een wedstrijd automatisch betiteld als zaadpartij als Feyenoord niet gewonnen heeft, maar dan is het weer een overbodige opmerking...
Komop man, als je wedstrijd bekijkt was die corner waaruit gescoord werd gewoon verkeerd geraakt, voorzetten te hard, geen lopende combinatie veel te traag allemaal, van spelers die een trainer hebben weggestuurd verwacht ik veel meer!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 28 augustus 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 23:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Komop man, als je wedstrijd bekijkt was die corner waaruit gescoord werd gewoon verkeerd geraakt, voorzetten te hard, geen lopende combinatie veel te traag allemaal, van spelers die een trainer hebben weggestuurd verwacht ik veel meer!
Aan de andere kant vond ik het positiespel wel in orde, voorzetten waren eerste helft inderdaad waardeloos, in de 2de helft waren die wel goed (behalve van Indi).

Ik probeer het gewoon positief te zien. Er zit meer idee in het spel dan vorig jaar. Maar we missen veel stootkracht en vooral doelpunten. Wat had je dan verwacht? Dat we Heerenveen van het kastje naar de muur zouden sturen? Daar hebben gewoonweg de kwaliteit niet voor.

Ik verwacht ook meer van de spelers nu ze Mario hebben weggestuurd, maar ik vind dat er progressie in zit. Jij niet dan?
dr. Love
 dr. Love - maandag 29 augustus 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Ik zou zeggen goed gedaan jongens en coach, maar de hele week lees ik we trainen vel werken aan scherpte positie spel natuurlijk begrijp ik het zijn talenten, maar tegen wie oefent de selectie dan met barbipoppen of zo
Wat ik vandaag gezien hebt voorspelt niet goed maar oké nog twee wedstrijden te gaan dan kan ik al weten waar feyenoord eindigt, maar wel in iedergeval tussen 8-6 de plaats nou dan is iedereen te vrede toch r.koeman.
hotjumper
 hotjumper - maandag 29 augustus 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aan de andere kant vond ik het positiespel wel in orde, voorzetten waren eerste helft inderdaad waardeloos, in de 2de helft waren die wel goed (behalve van Indi).

Ik probeer het gewoon positief te zien. Er zit meer idee in het spel dan vorig jaar. Maar we missen veel stootkracht en vooral doelpunten. Wat had je dan verwacht? Dat we Heerenveen van het kastje naar de muur zouden sturen? Daar hebben gewoonweg de kwaliteit niet voor.

Ik verwacht ook meer van de spelers nu ze Mario hebben weggestuurd, maar ik vind dat er progressie in zit. Jij niet dan?
Nee niet genoeg, Fernandez vind goed voorin maar die wordt nooit bereikt en komt op de bank als die zweed komt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 augustus 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 00:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee niet genoeg, Fernandez vind goed voorin maar die wordt nooit bereikt en komt op de bank als die zweed komt
Laten we dan maar nog wat wedstrijden afwachten. Na een wedstrijd of 10 kunnen we een eerste echte tussenbalans gaan opmaken.

Denk dat de terugkeer van 2 echte backs ook het nodige verschil kan gaan maken. Want de aanvallende bijdrage (en ook het verdedigende) is niet om naar huis te schrijven. En wellicht Guidetti erbij. Maar nogmaals, we zullen zien.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 augustus 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Guidetti is volgens verschillende bronnen rond, Achahbar viel scherp in, Dani Fernandez binnenkort volwaardig terug op wedstrijdconditie, BRUNO weer op de linksback...
Geen achteruitgang lijkt mij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 augustus 2011 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 00:22 schreef FR-Henk het volgende:
Guidetti is volgens verschillende bronnen rond, Achahbar viel scherp in, Dani Fernandez binnenkort volwaardig terug op wedstrijdconditie, BRUNO weer op de linksback...
Geen achteruitgang lijkt mij.
precies. Biseswar bovendien er binnenkort ook weer bij.
dr. Love
 dr. Love - maandag 29 augustus 2011 - 00:35   quote  deeplink  
Jongens goed nieuws superscudraket is rondt wordt binnenkort denk woensdag gepresenteerd, nou gelijk even een correctie aanbrengen van mijn vorige bericht dan eindigen we op de 5-4 plaats en als verrassing misschien wel de 3 plaats, dus mijn eind positie wordt

1. Ajajakkes
2.PISPAAL
3.tentenkamp/afgezet
4.feyenoord
5.afgezet/tentenkamp
6.groningen
De rest niet van toepassing.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 29 augustus 2011 - 00:39   quote  deeplink  
Gaaaaaaaap. Na zo'n post ga ik echt slapen.
dr. Love
 dr. Love - maandag 29 augustus 2011 - 00:43   quote  deeplink  
Hee HENKI jij gelooft het niet begrijp ik, maar toch zit ik er niet ver naast man geloof mij en ik heb visie .
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 29 augustus 2011 - 03:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 00:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

precies. Biseswar bovendien er binnenkort ook weer bij.
Bruno? Na wat ik gisteren heb gezien kunnen we beter Nelom erin zetten
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 29 augustus 2011 - 03:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 19:06 schreef DY het volgende:

[..]

betaal jij het?
Hoezo? Ik heb toch geen geld! Doe dan zelf lekker de moeite nemen. Daar zeg ik niks meer over
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 29 augustus 2011 - 03:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Idd maar je kan t alleen oplossen door er een speler op te zetten.
Een foutje van R.Koeman ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2011 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 00:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nee niet genoeg, Fernandez vind goed voorin maar die wordt nooit bereikt en komt op de bank als die zweed komt
Of op rechts en Cabral op de bank...
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 21:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat kan wel,maar die balbehandeling geweldig.Bij dit soort spelers zie je nooit inspiratie (Echt noord afrikaans)dit is een topper echt.Mijn ervaring is wel dat mensen die aan de Ramadan doen toch erg verzwakt zijn,vooral het niet mogen drinken is funest.
Probeer het maar eens .
Hij hoeft er niet aan mee te doen, maar kan compenseren door te offeren. Hij kiest er zelf voor om niet te eten en te drinken, heeft een alternatief, en dus geldt ramadan niet als excuus. Balbehandeling kan prachtig zijn, maar als het resultaat er niet is, blijft het gewoon een beetje jammer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 07:38 schreef Els het volgende:

[..]

Hij hoeft er niet aan mee te doen, maar kan compenseren door te offeren. Hij kiest er zelf voor om niet te eten en te drinken, heeft een alternatief, en dus geldt ramadan niet als excuus. Balbehandeling kan prachtig zijn, maar als het resultaat er niet is, blijft het gewoon een beetje jammer.
hij heeft de hoogste cijfer in de krant Els ..
Maar ik begrijp wel jou irritatie over het soms teveel gekloot
in en rondom de 16 maar ik vond hem verders goed ballen..
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 07:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij heeft de hoogste cijfer in de krant Els ..
Maar ik begrijp wel jou irritatie over het soms teveel gekloot
in en rondom de 16 maar ik vond hem verders goed ballen..
Het is ook heel nadrukkelijk mijn mening, Leon, niet dé waarheid. Het zal best een goede voetballer zijn, maar hij heeft een veel te laag rendement. Vergelijk het met Romario en de Wolf. De Wolf heeft naar verhouding veel meer uit z'n carriere gehaald. Ik heb gewoon meer respect voor iemand die keihard werkt en er alles aan doet om beter te worden, dan voor iemand die heel veel kan, maar weinig bereikt.
craven
 craven - maandag 29 augustus 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 07:38 schreef Els het volgende:

[..]

Hij hoeft er niet aan mee te doen, maar kan compenseren door te offeren. Hij kiest er zelf voor om niet te eten en te drinken, heeft een alternatief, en dus geldt ramadan niet als excuus. Balbehandeling kan prachtig zijn, maar als het resultaat er niet is, blijft het gewoon een beetje jammer.
Volgens mij doet hij op wedstrijd dagen niet geheel aan de ramadan....
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 08:52 schreef craven het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij op wedstrijd dagen niet geheel aan de ramadan....
klopt.
Milo
 Milo - maandag 29 augustus 2011 - 09:55   quote  deeplink  
We kunnen lang of kort over praten, maar het gaat steeds beter met dit Feijenoord. Ondanks 2-2 zijn er echt momenten geweest dat ik heb genoten.
Ik hoop dat fernandez snel terug is als r back dat was echt de zwakste positie gister.
Als er aan het einde 2 man eruit gaan, betekend dat we toch bepaalde moment erg goed zijn geweest.
Jammer dat we niet de 3-2 maken, ik zeg niet niet graag maar zou er van balen als Fer vertrekt.
King - 010
 King - 010 - maandag 29 augustus 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aan de andere kant vond ik het positiespel wel in orde, voorzetten waren eerste helft inderdaad waardeloos, in de 2de helft waren die wel goed (behalve van Indi).

Ik probeer het gewoon positief te zien. Er zit meer idee in het spel dan vorig jaar. Maar we missen veel stootkracht en vooral doelpunten. Wat had je dan verwacht? Dat we Heerenveen van het kastje naar de muur zouden sturen? Daar hebben gewoonweg de kwaliteit niet voor.

Ik verwacht ook meer van de spelers nu ze Mario hebben weggestuurd, maar ik vind dat er progressie in zit. Jij niet dan?
Ondanks betere positiespel in vergelijking met vorig seizoen, vind ik dat ze veel meer moeten oefenen op het juiste versturen en ontvangen van lange ballen. Zag er gister totaal niet uit. Of het is veel te hard of door slechte aanname werden er kansen verprutst. Verder moet er meer pressie op het middenveld uitgeoefend worden. Als de tegenstander op het middenveld al belemmerd wordt om te combineren, hoef je ook geen paniek-acties uit te voeren in de verdediging. Verder viel me op dat;
- Ramsteijn niet scherp was en niet weet hoe hij moet opbouwen.
- El Ahmadi de bal beter en sneller moet laten circuleren, les van Gio nodig.
- Clasie teveel kracht heeft voor vrije trappen, les van Koeman nodig.
- Cabral mag weer meer durf tonen, net zoals tegen Roda.

Straks met Fernandez, Guidetti en Cabral hebben we een sterke aanval.
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Ruben Schaken stond zondag in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen (2-2) voor het eerst in tien maanden tijd in de basis van Feyenoord. De vleugelaanvaller werkte een sterke wedstrijd af en was succesvol met een assist. "Ik ben blij dat ik Jerson Cabral kon laten scoren", vertelt Schaken aan NUsport. "Tegen Heracles ook al beslissend met een assist. Dat geeft me een goed gevoel."

Schaken, die vorig seizoen door knieproblemen werd gehinderd, maakte in de voorbereiding al een goede indruk. "Ik heb keihard doorgetraind, nadat ik tijdens mijn revalidatie zes maanden lang keihard heb moeten afzien. Het was de eerste keer in mijn carrière dat ik langer dan twee, drie weken geblesseerd was. Dat was even wennen en mentaal heel slopend."

"Want eerlijk is eerlijk: eigenlijk heb ik in mijn eerste Feyenoord-jaar helemaal niets laten zien", erkent Schaken, die 'profiteert' van de opspelende teenklachten van Sekou Cissé. "In de voorbereiding ging het lekker, maar met Sekou had ik een heel goede speler voor me. Ik heb nu het geluk dat hij weer last heeft gekregen van zijn teen. De een z'n dood is de ander z'n brood. Ik gun Sekou natuurlijk het beste, daar niet van, maar zo werkt het natuurlijk wel."

Bron: Voetbalzone
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 07:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hij heeft de hoogste cijfer in de krant Els ..
Maar ik begrijp wel jou irritatie over het soms teveel gekloot
in en rondom de 16 maar ik vond hem verders goed ballen..
Ook Willem denkt er anders over dan ik:

Bij Feyenoord zie ik de mensen ook steeds vrolijker kijken. Die ploeg vecht eindelijk weer en gelooft in zijn eigen kwaliteiten. Tactisch is het ook oké want Feyenoord creëert elke wedstrijd genoeg mogelijkheden. Als ze die allemaal benutten, worden ze weer kampioenskandidaat.

Ze zullen wedstrijden naar zich toe moeten trekken, slimmer zijn vooral. Hier verdient Ronald Koeman een compliment. Hij heeft het geloof teruggebracht. Die selectie is beter dan steeds werd gezegd en hij zag dat gelukkig. Je ziet dat goed aan een jongen als Karim El Ahmadi. In hem herken ik weer de speler die hij was toen Feyenoord hem haalde.

Ik weet niet of het door de ramadan komt, maar hij ziet er strak uit, oogt gedreven, speelt gedisciplineerd en heeft een goed rendement. Je zou willen dat ook niet-islamitische spelers naar de wetten van de ramadan gaan leven, het maakt een bepaald soort discipline in je los en je leeft een stuk gezonder.

Dat denk ik dus hè, ik weet het niet zeker, maar de gedachte bekroop me zomaar ineens. Marokkanen moeten hier integreren, maar wij hebben ook weer genoeg van die gasten te leren.

(Stukje uit de column van Willem van Hanegem)

(Bron: ad.nl
Milo
 Milo - maandag 29 augustus 2011 - 10:32   quote  deeplink  
leuk stuk ik hoop dat karim bijtekent vindt hem echt de beste!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 08:07 schreef Els het volgende:

[..]

Het is ook heel nadrukkelijk mijn mening, Leon, niet dé waarheid. Het zal best een goede voetballer zijn, maar hij heeft een veel te laag rendement. Vergelijk het met Romario en de Wolf. De Wolf heeft naar verhouding veel meer uit z'n carriere gehaald. Ik heb gewoon meer respect voor iemand die keihard werkt en er alles aan doet om beter te worden, dan voor iemand die heel veel kan, maar weinig bereikt.
Mooie reactie els zo lees ik ze graag,ik sluit me bij jou aan want misschien
zag ik het dan anders als jou het is slechts onze waarheid.
JanM
 JanM - maandag 29 augustus 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 10:26 schreef Els het volgende:

[..]

Ook Willem denkt er anders over dan ik:

Bij Feyenoord zie ik de mensen ook steeds vrolijker kijken. Die ploeg vecht eindelijk weer en gelooft in zijn eigen kwaliteiten. Tactisch is het ook oké want Feyenoord creëert elke wedstrijd genoeg mogelijkheden. Als ze die allemaal benutten, worden ze weer kampioenskandidaat.

Ze zullen wedstrijden naar zich toe moeten trekken, slimmer zijn vooral. Hier verdient Ronald Koeman een compliment. Hij heeft het geloof teruggebracht. Die selectie is beter dan steeds werd gezegd en hij zag dat gelukkig. Je ziet dat goed aan een jongen als Karim El Ahmadi. In hem herken ik weer de speler die hij was toen Feyenoord hem haalde.

Ik weet niet of het door de ramadan komt, maar hij ziet er strak uit, oogt gedreven, speelt gedisciplineerd en heeft een goed rendement. Je zou willen dat ook niet-islamitische spelers naar de wetten van de ramadan gaan leven, het maakt een bepaald soort discipline in je los en je leeft een stuk gezonder.

Dat denk ik dus hè, ik weet het niet zeker, maar de gedachte bekroop me zomaar ineens. Marokkanen moeten hier integreren, maar wij hebben ook weer genoeg van die gasten te leren.

(Stukje uit de column van Willem van Hanegem)

(Bron: ad.nl
Goh voor de verandering eens geen gezeik van ome Willem ...
JanM
 JanM - maandag 29 augustus 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 10:32 schreef Milo het volgende:
leuk stuk ik hoop dat karim bijtekent vindt hem echt de beste!
Helamaal mee eens! Alleen moet gisteren dan wel een incident zijn ...
Ronneke
 Ronneke - maandag 29 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Zelfde beleving als tegen Roda. Niet hoogstaand, veel persoonlijke fouten maar spelen met passie en strijd maakte heel veel goed. 2 keer terug komen uit achterstand en dan jammer door gebrek aan spits of te laat inbrengen van Achabar geen 3 punten. Aan de andere kant had Heerenveen er ook nog 2 kunnen maken dus 2-2 is een goede uitslag.
Milo
 Milo - maandag 29 augustus 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 11:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Helamaal mee eens! Alleen moet gisteren dan wel een incident zijn ...
incident? leg uit? die pingel? dat was de fout van het kind soldaat!
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 11:34 schreef Milo het volgende:

[..]

incident? leg uit? die pingel? dat was de fout van het kind soldaat!
Als het een goede soldaat was had hij 'm (weg)geschoten.
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 11:34 schreef Milo het volgende:

[..]

incident? leg uit? die pingel? dat was de fout van het kind soldaat!
Is toch niet moeilijk om te lezen wat hij bedoelt. Hij vindt El Ahmadi een goede speler, maar vond dat hij gisteren geen sterke wedstrijd speelde. Hij hoopt dus dat de wedstrijd van gisteren een incident was, maw, eenmalig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Els --
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Schitterende ingreep van Vlaar trouwens, toen Dost de 2-3 op z'n schoen had.
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Ruben Schaken had zondag voor het eerst sinds oktober 2010 weer een basisplaats bij Feyenoord. De buitenspeler maakte indruk met een assist en zorgde er ook voor dat invaller Doke Schmidt van sc Heerenveen met rood van het veld moest.

Het was een grove charge van Schmidt, die een directe rode kaart ontving. "Het is dat ik opsprong, anders had ik een groter probleem gehad. Maar dat zo'n actie nodig was om mij te stoppen, geeft aan dat ik het de tweede helft goed deed. Ik ben blij dat ik Jerson Cabral kon laten scoren. Vorige week was ik tegen Heracles ook al beslissend met een assist. Dat geeft me een goed gevoel."

Schaken heeft door de komst van trainer Ronald Koeman vertrouwen in de toekomst. "Dat ook. Maar ik ben er nog niet. Vorig seizoen speelde ik de eerste negen wedstrijden ook best aardig. Daarna kwam ik op de bank terecht, werd ik drie wedstrijden geschorst en moest ik worden geopereerd aan mijn knie. Dat was minder, omdat ik niet van waarde kon zijn. Ik ben blij dat ik me heb teruggeknokt en de laatste wedstrijden belangrijk heb kunnen zijn voor de ploeg. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer. We moeten door."

Bij Heracles Almelo kwam Schaken van de linkerkant tegen Heerenveen ging het beter aan de rechterkant. "Het maakt me in principe niet uit. Ik vind spelen op beide flanken heerlijk en speel waar de trainer me neerzet. Mijn taak is duidelijk: ik moet er gewoon elke keer langs vliegen."

Bron: NUsport
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 29 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
WIJJJJJJJJJ WORDEEEEE KAMPIOOOOEEEEN!
Whahahahahaahga
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 29 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
toch mogen we wat meer verwachten van vlaar. in de laatse minuut had hij het kunnen beslissen maar hij durfde niet en legde de bal terug, de goal van vorige week was mede zijn fout, gister liet die van halst op tv zien dat hij ook door had moeten dekken bij die goal van assaidi dat mag je van hem allemaal wel verwachten als hij bij oranje wil. maar die actie met dost was sterk zoals het hoort
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Vorige week was mede zijn fout ja, gisteren kon je hem niks verwijten bij de tegengoals.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 29 augustus 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Gister was Ramstein de kleuter die niet optijd inloopt.
Je kan Ron nie overal de schuld van geven;)
hij is geen Super men!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - maandag 29 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd
Milo
 Milo - maandag 29 augustus 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 11:43 schreef Els het volgende:

[..]

Is toch niet moeilijk om te lezen wat hij bedoelt. Hij vindt El Ahmadi een goede speler, maar vond dat hij gisteren geen sterke wedstrijd speelde. Hij hoopt dus dat de wedstrijd van gisteren een incident was, maw, eenmalig.
verkeerde been uit bed gestapt? vond hem gister echt niet slecht.
Milo
 Milo - maandag 29 augustus 2011 - 12:47   quote  deeplink  
vlaar had ook nog een prachtige pass bij omschakeling!
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 12:46 schreef Milo het volgende:

[..]

verkeerde been uit bed gestapt? vond hem gister echt niet slecht.
Huh? Omdat ik je netjes uitleg wat Jan bedoelt? Ben je zelf misschien een beetje geïrrteerd?
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 29 augustus 2011 - 13:02   quote  deeplink  
el ahmadi was verdedigend wel goed. maar begrijp nooit als je zo veel uren traint dat je geen bal op de goal kan schieten van 20 meter. en hij mist inzicht hij geeft nooit een bijzonder pass
Royaal
 Royaal - maandag 29 augustus 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 13:02 schreef Rotterdam22 het volgende:
el ahmadi was verdedigend wel goed.
inderdaad, ik hou ook wel van dat geklungel in de 16m
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 13:02 schreef Rotterdam22 het volgende:
el ahmadi was verdedigend wel goed. maar begrijp nooit als je zo veel uren traint dat je geen bal op de goal kan schieten van 20 meter. en hij mist inzicht hij geeft nooit een bijzonder pass
Maar wel de veroorzaker van de pingel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 augustus 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 13:40 schreef Royaal het volgende:

[..]

inderdaad, ik hou ook wel van dat geklungel in de 16m
hehehehe
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 29 augustus 2011 - 14:14   quote  deeplink  
hij veroorzaakt de pingel omdat alle verdedigers narsingh van drie meter op goal willen gaan laten schieten. is eerder een fout van ramstein kijk hoe hij verdedigd na balverlies van leerdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Rotterdam22 --
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Kijk de beelden er nog maar eens op na, hij staat op de rand van de 16 meter lekker te slapen, komt erachter dat Leerdam het niet gaat redden en schopt voor het oog van de scheids die kerel onderuit. Dom dom dom!
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Eerder dom van Leerdam, die moet die bal gewoon wegschieten in plaats van te treuzelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heereveen..









0.0170629