BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heereveen..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, toen stelde Verbeek nog dat zin herstel langer duurde door de ramadan
idd zo was het verhaal ...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 augustus 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Zit ik nog op het voetbalforum?
لا ، الكافر الكلب.
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:19 schreef craven het volgende:

[..]

Nogmaals rond wedstrijddagen hoeft er niet gevast worden..
Heb je gelijk in. Een jeugdspelers is tijdens de Ramadan een jaar (of 2) geleden per brancard van het veld gedragen. Sindsdien is er veel discussie over.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Zit ik nog op het voetbalforum?
Mekka FC
craven
 craven - maandag 29 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoeft niet maar Karim doet dat wel weet ik nog van 2 jaar terug..
Wat ik begreep is dat ze wel dadels eten, dat bevat ook vocht en bepaalde voedingswaarde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door craven --
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:22 schreef MMM het volgende:
Zit ik nog op het voetbalforum?
Weet ik niet zeker. Maar dit forum draagt wel bij aan onze algemene ontwikkeling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:26 schreef craven het volgende:

[..]

Wat ik begreep is dat ze wel dadels eten, dat bevat ook vocht en bepaalde voedingswaarde
Zou kunnen maar de Vlaardingse old skool Marrokaan eet zelfs frikandelen tijdens de ramadam en vinden dat als ze niet mogen eten Alah het werl zelf maar moet komen doen..
craven
 craven - maandag 29 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zou kunnen maar de Vlaardingse old skool Marrokaan eet zelfs frikandelen tijdens de ramadam en vinden dat als ze niet mogen eten Alah het werl zelf maar moet komen doen..
hehe ik liep ooit in een ver verleden stage bij de gamma, werkte daar een marrokaan die Ramadam hield. Tijdens de vrijdagavond pauze was er een big mac verdwenen, iedereen wist van niks, ook hij niet. Alleen de saus droop van zijn werkshirt hahahhaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door craven --
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:26 schreef craven het volgende:

[..]

Wat ik begreep is dat ze wel dadels eten, dat bevat ook vocht en bepaalde voedingswaarde
Het eten is, denk ik ook voor El Ahmadi, niet zo'n probleem. Als je net voor zonsopgang stevig eet, is het echt wel uit te houden tot kwart over 4. Problematischer is het niet drinken, zeker als we eens bij hoge uitzondering een wedstrijddag hebben waarop het erg warm is. Dan is een topprestatie, of topsport, eigenlijk onverantwoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:32 schreef craven het volgende:

[..]

hehe ik liep ooit in een ver verleden stage bij de gamma, werkte daar een marrokaan die Ramadam hield. Tijdens de vrijdagavond pauze was er een big mac verdwenen, iedereen wist van niks, ook hij niet. Alleen de saus droop van zijn werkshirt hahahhaha
hahahahahahahahahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:35 schreef Els het volgende:

[..]

Het eten is, denk ik ook voor El Ahmadi, niet zo'n probleem. Als je net voor zonsopgang stevig eet, is het echt wel uit te houden tot kwart over 4. Problematischer is het niet drinken, zeker als we eens bij hoge uitzondering een wedstrijddag hebben waarop het erg warm is. Dan is een topprestatie, of topsport, eigenlijk onverantwoord.
mogen ze dan helemaal geen vocht tot zich nemen?
craven
 craven - maandag 29 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:35 schreef Els het volgende:

[..]

Het eten is, denk ik ook voor El Ahmadi, niet zo'n probleem. Als je net voor zonsopgang stevig eet, is het echt wel uit te houden tot kwart over 4. Problematischer is het niet drinken, zeker als we eens bij hoge uitzondering een wedstrijddag hebben waarop het erg warm is. Dan is een topprestatie, of topsport, eigenlijk onverantwoord.
tsjaaa dat is een ander discussie punt, maar je weet dat als je zo jongen binnen haalt je dat ook "mee krijgt". Hoewel ik niks met het moslim geloof heb, vindt ik de gedachte erachter wel mooi
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:36 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

mogen ze dan helemaal geen vocht tot zich nemen?
Niet eten, niet drinken en geen seks tussen zonsopgang en zonsondergang. Een aantal die streng in de leer zijn (en dat is dus strenger dan de Koran voorschrijft) zijn van mening dat je ook geen medicijnen mag innemen. De echte fanaten zijn van mening dat je zelfs bij de tandarts geen verdoving mag (en dus geen intraveneuze, intramusculaire of transdermale toedieningen).
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:40 schreef craven het volgende:

[..]

tsjaaa dat is een ander discussie punt, maar je weet dat als je zo jongen binnen haalt je dat ook "mee krijgt". Hoewel ik niks met het moslim geloof heb, vindt ik de gedachte erachter wel mooi
Ik denk dat trainer en speler er ook uit moeten kunnen komen. Misschien zou het ook goed zijn als de trainer er met een imam over zou praten, gebeurt in de gezondheidszorg ook. Training aanpassen, en voeding aanpassen op wedstrijddag.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:42 schreef Els het volgende:

[..]

Niet eten, niet drinken en geen seks tussen zonsopgang en zonsondergang. Een aantal die streng in de leer zijn (en dat is dus strenger dan de Koran voorschrijft) zijn van mening dat je ook geen medicijnen mag innemen. De echte fanaten zijn van mening dat je zelfs bij de tandarts geen verdoving mag (en dus geen intraveneuze, intramusculaire of transdermale toedieningen).
gaat het dan net zover als bij de jehova's? dus als je bloed nodig hebt dan pech?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 29 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:42 schreef Els het volgende:

[..]

Niet eten, niet drinken en geen seks tussen zonsopgang en zonsondergang. Een aantal die streng in de leer zijn (en dat is dus strenger dan de Koran voorschrijft) zijn van mening dat je ook geen medicijnen mag innemen. De echte fanaten zijn van mening dat je zelfs bij de tandarts geen verdoving mag (en dus geen intraveneuze, intramusculaire of transdermale toedieningen).
jep en dat gaat veel te ver..
craven
 craven - maandag 29 augustus 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat trainer en speler er ook uit moeten kunnen komen. Misschien zou het ook goed zijn als de trainer er met een imam over zou praten, gebeurt in de gezondheidszorg ook. Training aanpassen, en voeding aanpassen op wedstrijddag.
Ik dacht dat zoiets i.i.g. bij sommige voetballers ook gebeurd
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gaat het dan net zover als bij de jehova's? dus als je bloed nodig hebt dan pech?
Weet ik niet, ik denk dat ze operaties zoveel mogelijk uitstellen. Nogmaals, het staat niet in de Koran, de Koran geeft aan dat je het moet doen omdat het goed voor je is en Allah niet iets wil, wat je eigenlijk niet aankan:

De Koran maakt melding van het feit dat bepaalde mensen vrijgesteld zijn van de vasten in Ramadan, omdat, zoals het vers luidt: Allah slechts het makkelijke voor u wil en Hij u niet in moeilijkheden wenst te brengen(...) (2:185). Zieken worden in verschillende verzen van de Koran vrijgesteld van religieuze taken waaronder vasten. Hij (Allah) weet dat u het niet kunt volhouden en daarom heeft Hij Zich in barmhartigheid tot u gewend. Leest daarom zoveel van de Koran als u makkelijk valt. Hij weet dat er sommigen van u ziek kunnen zijn en anderen op reis.. (73:20); Allah wenst u niet in moeilijkheden te brengen, maar Hij wenst u te reinigen. (5:6); ...maar wie van u ziek is of op reis, vaste een aantal andere dagen (...) er is een alternatief voor hen die niet kunnen vasten". (2:184-185)

Maar, en ik durf het bijna niet te zeggen, er zijn mensen die te fanatiek zijn en alle toedieningen weigeren. Bloedtoediening heb ik nooit expliciet genoemd zien cq horen worden, maar als je de lijn doortrekt, heb je gelijk.
Jehova's doen dat trouwens op grond van hele andere overwegingen.
We hebben bij Feyenoord een aantal gelovigen in het elftal, NH, RK en Islam, dus als ze elkaar echt aardig vinden, kunnen ze aardig wat feesten vieren.
Els
 Els - maandag 29 augustus 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

jep en dat gaat veel te ver..
En niet roken, dat was ik nog vergeten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:56 schreef craven het volgende:

[..]

Ik dacht dat zoiets i.i.g. bij sommige voetballers ook gebeurd
Ik dacht zelfs laatst gelezen hebben dat karim op wedstrijd dagen niet vast en later inhaalt
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 29 augustus 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 23:02 schreef Els het volgende:

[..]

We hebben bij Feyenoord een aantal gelovigen in het elftal, NH, RK en Islam, dus als ze elkaar echt aardig vinden, kunnen ze aardig wat feesten vieren.
hahaha, veel vrije dagen!
craven
 craven - maandag 29 augustus 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 23:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik dacht zelfs laatst gelezen hebben dat karim op wedstrijd dagen niet vast en later inhaalt
yep ik ook...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 29 augustus 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:01 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, mijn betoog impliceert dat niet, maar waarschijnlijk blink jij uit in vooringenomen lezen. Nogmaals, je kent me helemaal niet, weet niets van mijn levenshouding, nog van mijn achtergrond, maar vindt het toch gerechtvaardigd om mij op een forum voor xenofoob cq racist uit te maken. Lees voortaan eens, voordat je iemand van zoiets groots beschuldigd.
Nergens voor nodig dat je zo denigrerend doet. Ik heb mijn excuses aangeboden, omdat je kennelijk het anders bedoelde dan ik het begrepen had en heb je duidelijk uitgelegd waarom ik het zei, ik zal dat verderop nog een keer helder toelichten.

Bovendien heb ik nooit gezegd dat je een xenofoob bent en al helemaal niet de je een racist bent. Hou de dingen alsjeblieft goed uit elkaar. Ik zal mezelf even citeren:

------
"Vat het niet verkeerd op, maar ik vind het redelijk xenofobisch overkomen dat wanneer je iemand die zijn religie om een normale manier wil beleiden, dan meteen een fanaticus noemt."
------

Ik vond het xenofobisch overkomen. Ik zeg niet dat je het bent. En ik beschuldig je dus al helemaal niet van racisme. En nogmaals, ik ken je niet persoonlijk, wellicht dat ik dan nooit deze gevolgtrekking had gemaakt. Die maakte ik puur op de inhoud van jouw post.

Vind het overigens dan wel grappig dat je mij dan ook van iets beschuldigd (zie volgend citaat) waar ik eigenlijk jou eigen antwoord op terug kan geven:

"maar waarschijnlijk blink jij uit in vooringenomen lezen."

Ik ga hier geen groot statement van maken, maar in plaats daarvan nodig ik je uit om er zelf wat over te zeggen.

quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Leg mij eens uit wat er nou zo kwalijk is aan dat zinnetje wat je citeert?
Jij geeft in de regels voor die zin aan dat Karim El Ahmadi, naar jouw mening, het vasten tijdens de ramadan minder strict hoeft te doen, omdat er alternatieven zijn. Dit stuk dus:

quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 19:01 schreef Els het volgende:
Als El Ahmadi die ruimte neemt, hoeft hij niet te vasten op het moment dat hij daardoor met zijn werk fysiek in de problemen kan komen. Hij kan het verplaatsen naar een tijdstip waarop het wel kan, bv de zomermaanden na een voetbalseizoen, of hij kan offeren naar draagkracht (een duif, een schaap etc).
In die zin daaar direct op volgend zeg je dus:

quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 19:01 schreef Els het volgende:
Religie op zich leidt zelden tot problemen, maar de interpretatie, vooral door de fanatiekelingen, kan tot hele enge uitwassen leiden.
Ik dacht dus dat deze zin sloeg op het voorgaande stuk. Zodat het bij mij overkwam alsof je het niet kiezen voor een alternatief aanzag voor fanatisme. Dat je dus vond dat El Ahmadi te ver doordreef in zijn geloof.

Kun je deze gedachtengang volgen?

Ik vind persoonlijk de manier waarop Karim El Ahmadi aan de ramadan doet niet vreemd, aangezien hij gezond is en het voor veel moslims de gewoonte is - ook in Nederland - in principe aan het vasten te doen, tenzij dat echt niet kan. Topsport valt in principe niet onder de uitzonderingen, zolang die combinatie geen direct gevaar vormt voor de gezondheid.

Mijn punt was dus dat ik er moeite mee had hoe jij deze gewoonte leek te omschrijven als fanatisme.

Nogmaals, je hebt dit kennelijk zo niet bedoeld en ik heb er het volste begrip voor dat je het niet leuk vind dat ik je daarom xenofobisch vond overkomen. Daarom heb ik ook mijn excuses aangeboden. Maar ik hoop wel dat je inziet dat het - zacht gezegd - niet heel gelukkig geformuleerd is.

Overigens is het ook totaal onnodig om daarna die denigrerende opmerkingen te maken en mij ervan te beschuldigen dat ik jou uitmaak voor racist of xenofoob. Dat heb ik nooit gezegd. De feiten liggen er.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 augustus 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat ik eruit maakte was dat Els vind dat iederéén z'n geloof moet belijden zoals hij wil (al dan niet inclusief ramadam) maar dat te fanatiek geloven tot uitwassen kan lijden.
Maar omdat het over El Ahmadi ging kreeg ik de indruk dat ze vond dat ook El Ahmadi naar fanatisme neigde. Dat ze vond dat hij zijn geloof minder strict moest nemen. Daar viel ik over.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 augustus 2011 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar omdat het over El Ahmadi ging kreeg ik de indruk dat ze vond dat ook El Ahmadi naar fanatisme neigde. Dat ze vond dat hij zijn geloof minder strict moest nemen. Daar viel ik over.
Dat had ik dus helemaal niet, juist omda het stukje over fanatisme in een andere alinea stond
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 augustus 2011 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 00:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat had ik dus helemaal niet, juist omda het stukje over fanatisme in een andere alinea stond
Ik zag het als een conclusie (die ze trok uit hetgeen ze daarvoor gezegd had) en die zet je over het algemeen in een nieuwe alinea.
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 30 augustus 2011 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mekka FC
Whahahaha
Els
 Els - dinsdag 30 augustus 2011 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nergens voor nodig dat je zo denigrerend doet. Ik heb mijn excuses aangeboden, omdat je kennelijk het anders bedoelde dan ik het begrepen had en heb je duidelijk uitgelegd waarom ik het zei, ik zal dat verderop nog een keer helder toelichten.

Bovendien heb ik nooit gezegd dat je een xenofoob bent en al helemaal niet de je een racist bent. Hou de dingen alsjeblieft goed uit elkaar. Ik zal mezelf even citeren:

------
"Vat het niet verkeerd op, maar ik vind het redelijk xenofobisch overkomen dat wanneer je iemand die zijn religie om een normale manier wil beleiden, dan meteen een fanaticus noemt."
------

Ik vond het xenofobisch overkomen. Ik zeg niet dat je het bent. En ik beschuldig je dus al helemaal niet van racisme. En nogmaals, ik ken je niet persoonlijk, wellicht dat ik dan nooit deze gevolgtrekking had gemaakt. Die maakte ik puur op de inhoud van jouw post.

Vind het overigens dan wel grappig dat je mij dan ook van iets beschuldigd (zie volgend citaat) waar ik eigenlijk jou eigen antwoord op terug kan geven:

"maar waarschijnlijk blink jij uit in vooringenomen lezen."

Ik ga hier geen groot statement van maken, maar in plaats daarvan nodig ik je uit om er zelf wat over te zeggen.

[..]

Jij geeft in de regels voor die zin aan dat Karim El Ahmadi, naar jouw mening, het vasten tijdens de ramadan minder strict hoeft te doen, omdat er alternatieven zijn. Dit stuk dus:

[..]

In die zin daaar direct op volgend zeg je dus:

[..]

Ik dacht dus dat deze zin sloeg op het voorgaande stuk. Zodat het bij mij overkwam alsof je het niet kiezen voor een alternatief aanzag voor fanatisme. Dat je dus vond dat El Ahmadi te ver doordreef in zijn geloof.

Kun je deze gedachtengang volgen?

Ik vind persoonlijk de manier waarop Karim El Ahmadi aan de ramadan doet niet vreemd, aangezien hij gezond is en het voor veel moslims de gewoonte is - ook in Nederland - in principe aan het vasten te doen, tenzij dat echt niet kan. Topsport valt in principe niet onder de uitzonderingen, zolang die combinatie geen direct gevaar vormt voor de gezondheid.

Mijn punt was dus dat ik er moeite mee had hoe jij deze gewoonte leek te omschrijven als fanatisme.

Nogmaals, je hebt dit kennelijk zo niet bedoeld en ik heb er het volste begrip voor dat je het niet leuk vind dat ik je daarom xenofobisch vond overkomen. Daarom heb ik ook mijn excuses aangeboden. Maar ik hoop wel dat je inziet dat het - zacht gezegd - niet heel gelukkig geformuleerd is.

Overigens is het ook totaal onnodig om daarna die denigrerende opmerkingen te maken en mij ervan te beschuldigen dat ik jou uitmaak voor racist of xenofoob. Dat heb ik nooit gezegd. De feiten liggen er.
Als je had gezegd dat je het anders had begrepen dan wat ik bedoeld had, was ik niet weer boos geworden, maar je geeft in een post van Hotjumper als reactie dat mijn post het wel impliceerde. Het is wel gelukkig geformuleerd, je hebt het alleen anders opgevat. De algemene opmerking die ik maak komt na een alinea over het weigeren van medicijnen en de opmerking over El Ahmadi en begint met een enter, dus een nieuwe alinea, dus een opmerking die niet slaat op het voorafgaande, anders had ik het wel achter elkaar getypt. Wat mij betreft eindigt daar de discussie.
Ik vind de manier waarop El Ahmadi zijn geloof beleidt niet extremistisch, maar gezien het feit dat een PSV jeugdspeler tijdens de Ramadan, ik meen van vorig jaar, op het veld is ingestort en afgevoerd is naar het ziekenhuis, wel een reden om heel goed na te denken over de combi Ramadan en het bedrijven van topsport.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Bachmann: orkaan is waarschuwing van God MIAMI - De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann noemt de orkaan Irene en de recente aardbeving aan de Amerikaanse oostkust een waarschuwing van God. Volgens haar wil God zo duidelijk maken dat Washington het beleid moet veranderen.

...

Weet ik ook meteen waarom wij Ignjatovic, Lumb en Auassar kregen...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Wat een discussie.... Heeft dit eigenlijk wel met Feyenoord te maken? Wellicht: http://ramadan.headliner.nl
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:
Bachmann: orkaan is waarschuwing van God MIAMI - De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann noemt de orkaan Irene en de recente aardbeving aan de Amerikaanse oostkust een waarschuwing van God. Volgens haar wil God zo duidelijk maken dat Washington het beleid moet veranderen.

...

Weet ik ook meteen waarom wij Ignjatovic, Lumb en Auassar kregen...
hahahahaha, de wrake gods kome over ons....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 augustus 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 08:16 schreef Els het volgende:

[..]

Als je had gezegd dat je het anders had begrepen dan wat ik bedoeld had, was ik niet weer boos geworden, maar je geeft in een post van Hotjumper als reactie dat mijn post het wel impliceerde.
Dat klopt. Waarom ik dat zei heb ik in mijn vorige reactie aan jou uitgelegd.

Aan de andere kant heb ik mijn eerste post, nadat ik zei dat ik het xenofobisch vond overkomen, al aangegeven dat ik het wellicht verkeerd geinterpreteerd had:

quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 20:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Het was absoluut niet mijn bedoeling jou in een hoekje te stoppen of te beledigen. Dus mocht dat wel zo overkomen, dan bied ik daarvoor mij excuses aan. Je hebt gelijk dat ik je niet ken. Afgezien dan van wat ik de afgelopen jaren heb gelezen op dit forum.

Misschien heb ik je woorden in de mond gelegd, maar dit zinnetje zat mij niet lekker:

"Religie op zich leidt zelden tot problemen, maar de interpretatie, vooral door de fanatiekelingen, kan tot hele enge uitwassen leiden."

Het leek er namelijk sterk op dat je hiermee op El Ahmadi doelde. Kennelijk heb je dit niet zo bedoeld, maar de manier waarop je je punt opbouwde deed het wel vermoeden.

Nogmaals, het spijt me wannneer ik je onterecht van het een of ander beticht hebt, maar ik blijf er bij dat ik het 'ongelukkig' geformuleerd vind.
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 08:16 schreef Els het volgende:
Het is wel gelukkig geformuleerd, je hebt het alleen anders opgevat. De algemene opmerking die ik maak komt na een alinea over het weigeren van medicijnen en de opmerking over El Ahmadi en begint met een enter, dus een nieuwe alinea, dus een opmerking die niet slaat op het voorafgaande, anders had ik het wel achter elkaar getypt. Wat mij betreft eindigt daar de discussie.
Die nieuwe alinea vond ik - zoals ik ook al in een reactie aan jumpert aangaf - niet heel gek omdat deze in mijn ogen concluderend was. En een conclusie begint in een nieuwe alinea.

Maar goed, wat mij betreft zand erover. No hard feelings?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door T-FeYeN00rD --
Els
 Els - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:
Bachmann: orkaan is waarschuwing van God MIAMI - De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann noemt de orkaan Irene en de recente aardbeving aan de Amerikaanse oostkust een waarschuwing van God. Volgens haar wil God zo duidelijk maken dat Washington het beleid moet veranderen.

...

Weet ik ook meteen waarom wij Ignjatovic, Lumb en Auassar kregen...
Tja, en dan begrijp ik je standpunt over religie wel weer...
Maar God moet enorm veel van idioten houden, want anders had Hij er nooit zoveel gemaakt.
Els
 Els - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 13:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat klopt. Waarom ik dat zei heb ik in mijn vorige reactie aan jou uitgelegd.

Aan de andere kant heb ik mijn eerste post, nadat ik zei dat ik het xenofobisch vond overkomen, al aangegeven dat ik het wellicht verkeerd geinterpreteerd had:

[..]

[..]

Die nieuwe alinea vond ik - zoals ik ook al in een reactie aan jumpert aangaf - niet heel gek omdat deze in mijn ogen concluderend was. En een conclusie begint in een nieuwe alinea.

Maar goed, wat mij betreft zand erover. No hard feelings?
Absoluut no hard feelings. Een beetje discussie is goed zo op z'n tijd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:34 schreef Els het volgende:

[..]

Absoluut no hard feelings. Een beetje discussie is goed zo op z'n tijd!
Gelukkig!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 01:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik zag het als een conclusie (die ze trok uit hetgeen ze daarvoor gezegd had) en die zet je over het algemeen in een nieuwe alinea.
Dan had ze wel iets gezegd in de trant van " el ahmadi is een religieuze gek omdat hij aan de ramadan doet"
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:35   quote  deeplink  
OK, nu slot erop!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Kut stoppen ze alweer
Els
 Els - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Ik wil wel even voor je navragen of er iemand op het forum de behoefte heeft in een goede discussie die enorm het risico in zich draagt om uit de hand te lopen? Als er 2 te vinden zijn hebben we toch zo weer een post of 100 erbij....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:
Kut stoppen ze alweer
hahaha, jammer jumpert. Ik ga dus ook niet meer op je vorige post reageren. Mag een groot slot op dit topic.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcQrgI3HMihlrOpSSctKJRXWD4NWm1ZdL-cZJ2JPpvvK1skOgv8d
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:39 schreef Els het volgende:
Ik wil wel even voor je navragen of er iemand op het forum de behoefte heeft in een goede discussie die enorm het risico in zich draagt om uit de hand te lopen? Als er 2 te vinden zijn hebben we toch zo weer een post of 100 erbij....
Hebben veel hier wel snel een avatar
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hebben veel hier wel snel een avatar
hoe
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
bedoel
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
je
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
dat
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
hehehehe........wil je wat zeggen douwe?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:00 schreef Jappie_FEY het volgende:
hehehehe........wil je wat zeggen douwe?
hoe
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
zo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Heereveen..









0.0165331