|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 17:52 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahahaha, denk je niet dat hij zo'n halsband met spijkers om de nek heeft met zo'n strak leren broekje? Dat draagt ie alleen als ie als clown wordt gevraagd in Appelscha. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Dat wordt weer winst. Ze komen met knikkende knietjes naar de kuip. Daar gaat et slecht. Feyenoord heeft zelfvertrouwen opgedaan. 3-0 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:26 schreef Wallie1908 het volgende:Dat wordt weer winst. Ze komen met knikkende knietjes naar de kuip. Daar gaat et slecht. Feyenoord heeft zelfvertrouwen opgedaan. 3-0 Vaak komt dan tegen ons de ommekeer.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar zit ik nou ook mee. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Belangrijk is de 0 te houden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat heb ik jaren succesvol gedaan met voetballen. Voorin dan he.... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Dit wordt een moeilijke wedstrijd. Heerenveen heeft niets te verliezen en let wel vroeg in de wedstrijd Heerenveen-Twente torpedeerde Tiendalli een speler in het strafschopgebied. Als terechte strafschop + rood had gevolgd heb je een andere wedstrijd.
Hoewel de wedstrijd tegen Heracles niet best was denk ik dat ze toch kunnen winnen met 3-1, maar een uitglijder behoort wel degelijk tot de mogelijkheden. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: Ik vind die 3 punten belangrijker dan de 0 houden. Uiteindelijk gaat het erom wie de meeste punten heeft en niet wie de minste tegendoelpunten heeft.
Vol vanuit het middenveld je eigen spel spelen en de druk erop houden. Goed (af)kijken van de wedstrijden die ze tegen 020 em Twente hebben gespeeld.
4-0 |
|
|
|
|
HEYFEY8884
|
|
|
3-2
Fer, Scchaken, G. Fernandez |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 23:45 schreef FR-Henk het volgende:Hopen dat Assaidi deze week verkocht wordt bij H. Zo ja, dan wordt het 2-0. Mét Assaidi...2-1/2-2. Goals: Cissé en Vlaar en anders VoH. |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
4-2
Goals: Lange jan, de Vrij, Schaken, Cabral |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
3-0 verwacht wel dat Fernandez zn eerste in de kuip gaat maken |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
Denk en hoop 3-1 wie, wat en hoe ze de doelpunten maken intreseert me vrij weinivw |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk ook aan 3-1 en hoop op 3-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nog 24 uurtjes dan ben ik thuis ,ga ik me mentaal en fysiek (biertie) voorbereiden op deze wedstrijd.Ik ben er klaar voor jullie ook ? effe oefenen Rotterdam,Rotterdam,,Rotterdam,Rotterdam,Rotterdam.Feyenoord,Feyenoord,Feyenoord, hij komt hij komt pietje paler komt naar zijn geliefde kuip |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:31 schreef piet de paler het volgende:nog 24 uurtjes dan ben ik thuis ,ga ik me mentaal en fysiek (biertie) voorbereiden op deze wedstrijd.Ik ben er klaar voor jullie ook ? effe oefenen Rotterdam,Rotterdam,,Rotterdam,Rotterdam,Rotterdam.Feyenoord,Feyenoord,Feyenoord, hij komt hij komt pietje paler komt naar zijn geliefde kuip Welk vak zit je? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
T dacht ik laatst te lezen. Maar Piet is toch zeker wel in voor een biertje op Varkenoord? ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je bent me net voor.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Had geen zin het terug te zoeken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
altijd eerst even in de stad dan het Haantje.en dan na de wedstrijd weet ik meestal niet wat ik ga doen.Ik zal bij de volgende thuiswedstrijd wel eens komen kijken op Varkenoord.Zondag na de wedstrijd vertrek ik naar Frankrijk (moet naar de tandarts aldaar en ga naar een reunie. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goede zaak, zet je zeemanshoedje op, en ik haal bier voor je! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
meestal een stokbrood onder mijn arm hihihi ik zal mijn baseball cap opzetten,staat de tekst Le Boudin op (de bloedworst in het nederlands) |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
moeilijke wedstrijd ik denk 2 - 1 |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij zit idd op T, gezellig vak, maar geen bier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Naast een heleboel mensen,behalve in het HCS tijdperk zat ik met 4 lege stoelen links en rechts van mij |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Denk het niet, ik ken de meeste mensen om mij heen, en er komt niemand in de buurt van de omschrijving van Piet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:08 schreef piet de paler het volgende:[..] Naast een heleboel mensen,behalve in het HCS tijdperk zat ik met 4 lege stoelen links en rechts van mij Tegen MVV voor de beker met 2000 man in de hele Kuip? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:10 schreef Els het volgende:[..] Denk het niet, ik ken de meeste mensen om mij heen, en er komt niemand in de buurt van de omschrijving van Piet. Iemand die in het frans vloekt bedoel je.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En een 'Le Boudin' petje! Die moet er toch wel uit te halen zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Els je zou me kunnen herkennen aan een licht Frans accent. Misschien heb je wel eens met mij gepraat. Ik zal de volgende thuiswedstrijd mijn cap opdoen . |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Juist, met bloedworst in z'n knuistjes... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:12 schreef piet de paler het volgende:Els je zou me kunnen herkennen aan een licht Frans accent. Misschien heb je wel eens met mij gepraat. Ik zal de volgende thuiswedstrijd mijn cap opdoen . Ik zal opletten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Heb je je witte kepie niet meer? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooie taal om te vloeken Frans. Le boudin is een lied. zoek maar eens op op het net. En ik hou niet van bloedworst.eerst naar de tandarts |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: heb ik 5 jaar gedragen daarna een zwarte (sergeant) ik heb hem nog wel maar hij past niet meer,ik heb nu weer haar op mijn pannetje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:22 schreef piet de paler het volgende:[..] heb ik 5 jaar gedragen daarna een zwarte (sergeant) ik heb hem nog wel maar hij past niet meer,ik heb nu weer haar op mijn pannetje Pfffff haar, belachelijk..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar ach het wordt snel minder. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik hou het bij 5-0 we rollen heereveen op en blijven boven in staan |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ga altijd van het slechtste uit! Dan kan het nooit tegenvallen. Hahahahaha Het moge duidelijk zijn , een overwinning. Así que los tres puntos quedan en la cabina Y que mi otro Club Barcelona, el triunfo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:04 schreef lijdensweg het volgende:Ik ga altijd van het slechtste uit! Dan kan het nooit tegenvallen. Hahahahaha Het moge duidelijk zijn , een overwinning. Así que los tres puntos quedan en la cabina Y que mi otro Club Barcelona, el triunfo. Sólo hay un club que tengo el arma 3 puntos. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:04 schreef lijdensweg het volgende:Ik ga altijd van het slechtste uit! Dan kan het nooit tegenvallen. Hahahahaha Het moge duidelijk zijn , een overwinning. Así que los tres puntos quedan en la cabina Y que mi otro Club Barcelona, el triunfo. y si nos fijamos ahora de lo que normalmente hacemos un poco más ... Utilice una cuenta y estar bien de nuevo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo