|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Come on Feyenoord! 8-0 staan we boven de jodennnn |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Jongens goed nieuws het is rond met scudetti m.v.geel is per roeiboot Naar m.city gegaan en hebben een deal gemaakt, mocht hij intussen tijd heimwee hebben of krijgt een appartement tegen over belasting dienst dan zeg ik good bey, krijgt feyenoord ook mischien een vergoeding van 1 mijoen, leg er wat geld bij + CISSE en haal t.matavs voordat psv hem koopt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schaken speelt volgens Frisian Pride. ipv Cissé dus.
EDIT
Opstellingen Feyenoord - Heerenveen
Opstelling Feyenoord: Mulder, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Ramsteijn, El Ahmadi, Clasie, Fer, Cabral, Fernandez en Schaken
Opstelling Heerenveen: Vandenbussche, Janmaat, Breuer, Zomer, El Akchaoui, Kums, Elm, Djuricic, Narsingh, Dost, Assaidi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Yannick-FR
|
|
|
Wie Heeft Goeie Livestream, waarvoor ik niet hoef te registreren.. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ik heb wel een stream maar heel schokkerig en slecht beeld loopt ook steeds vast |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
Heb je een linkje daarvan voor me ? |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanaf welke minuut mogen we klagen over Cabral? |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
sopcast moet je downloaden kun je wel vinden via google maar de streams lopen geen van allemaal goed vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
word je hier ook moe van.. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
dat bwas tch geen penalty-.- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snel Ramsteijn eruit en misschien Leerdam, echte backs plaatsen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
come on, d'r op en d'r over |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ja waarom speelt fernandez niet? dani dan |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
Ja waar is Dani eigenlijk, zit ook niet op de bank. Ik dacht dat hij vorige week alleen gespaard werd ivm het kunstgrasveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Schaep -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Schaken en vooral Cabral komt niemand voorbij, Fernandez werkt hard, Cabral oogt echt veel te nonchelant moet niet naast z'n schoenen gaan lopen! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
achahbar erin:P en misschien manu vor cabral? |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Dat mag Stylzz. Cabral niet best. Heeft het hoog in de bol na Roda. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:17 schreef Quiroz het volgende:Schaken en vooral Cabral komt niemand voorbij, Fernandez werkt hard, Cabral oogt echt veel te nonchelant moet niet naast z'n schoenen gaan lopen! ik ga niet zeggen, i9k heb t toch gezegd. maar dit gebeurt altijd bij dit soort gassies. Moeten weer ff op de plek gezet. Schaken komt af en toe er wel langs hoor!
Heerenveen, vleugels, levensgevaarlijk! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, die Fer.. poepoe.. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Ik wordt van de achterhoede ook niet meteen heel erg vrolijk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hehe eindelijk rust, het begin zeer te doen aan mijn ogen hier in de kuip! En die Schaken is ook niet veel soeps als basisspeler.... Het is middelmaat vandaag in de kuip. ( Voor de rust in ieder geval ) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:[..] ik ga niet zeggen, i9k heb t toch gezegd. maar dit gebeurt altijd bij dit soort gassies. Moeten weer ff op de plek gezet. Schaken komt af en toe er wel langs hoor! Heerenveen, vleugels, levensgevaarlijk! Schaken werkt idd hard, maar Janmaat is m over het algemeen toch wel de baas. Fernandez verdiend ook een pluim voor het harde werken, maar het veldspel is echt heel erg matig. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Fer steekt er met kop en schouders bovenuit. Die gaan we echt missen. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Je kan zeggen over Fer wat je wil maar hij blijft uiterst zijn best doen voro feyenoord
Fer///HELDDD |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:20 schreef Quiroz het volgende:[..] Schaken werkt idd hard, maar Janmaat is m over het algemeen toch wel de baas. Fernandez verdiend ook een pluim voor het harde werken, maar het veldspel is echt heel erg matig. Het werken is wel goed ja. Nu nog om te leren te voetballen, wat een drama. Zelfs achterin zijn ze zo onzeker als de tyfus. Het lijken wel allemaal beginnelingen die in het veld staan. Haal Cabral eruit , Fernandez op rechts en Achabar erin. Het is maar een ideetje , Schaken zou er ook uit kunnen ipv Cabral. Het is alle 2 twee niks vandaag. En ik ben gelukkig niet de enige in de kuip die dat vind! Hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens, die Cabral moet je wel wisselen, anders krijgt hij zn tweede geel, daar kan je op wachten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
owowowow wat slecht, zitten er niet dicht op, vleugels van Heerenveen hebben zoveel ruimte, Leerdam wordt dolgedraaid en zijn compagnon aan de andere kant ook. Proberen meer het accent te leggen op de aanval...en ja Cabral is nie goed... |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Samen met Vlaar is hij inderdaad de sterkste speler. Met name de aanvallers hebben het lastig. Ik hoop dat Biseswar er volgende week weer bij is. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
btw had Breuer niet rood moeten hebben? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: FER moet blijven!! De beste man op het veld, dat zegt genoeg ondanks die gasten die hem willen laten vallen blijft ie toch alles geven voor Feyenoord. KLASSE........ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Onzin! Fernandez kon die bal nooit halen. Het was wel een overtreding maar zeker geen rood Was misschien wel makkelijker geweest voor Feyenoord...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: geel met een rood randje t was nog erg ver. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Open wedstrijd. Begin fase Feyenoord sterker, zonder veel te creeeren. Daarna penalty, denk ik wel terecht. Niet heel snugger verdedigd. Direct daarna dat moment met Fernandez en Breuer. Braamhaar had hem kunnen geven die rode kaart. Ben er niet van overtuigd, beetje 50/50. Voor zowel geel als rood valt wat te zeggen. Goede goal daarna van Fer. Daarna komen we een aantal keer goed weg.
Vind Feyenoord iets dominanter maar de beste kansen zijn voor Heerenveen.
Cabral en Schaken komen niemand voorbij, jammer. Fernandez speelt redelijk goed vind ik. Fer is de beste man, maar ook Vlaar en Clasie vind ik behoorlijk spelen.
Ramsteijn, Leerdam, El Ahmadi (en Cabral en Schaken) behoren tot de minderen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Onzin! Fernandez kon die bal nooit halen. Het was wel een overtreding maar zeker geen rood Was misschien wel makkelijker geweest voor Feyenoord...... kan je ook zeggen zonder dat "Onzin!".
Accepteer nu eens dat er meerdere meningen zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Onzin! Fernandez kon die bal nooit halen. Het was wel een overtreding maar zeker geen rood Was misschien wel makkelijker geweest voor Feyenoord...... Fernandez is snel, dus dat blijft gissen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Onzin! Fernandez kon die bal nooit halen. Het was wel een overtreding maar zeker geen rood Was misschien wel makkelijker geweest voor Feyenoord...... btw is het een vraag.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Dani erin leerdam eruit...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetballen zonder echte backs, afgestrafd. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
onee die zit niet in selectie tog? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ze moeten echt een keer een schop onder hun hol krijgen sjonge jonge. |
|
|
|
|
Flowie
|
|
|
Wat speelt Clasie zwak zeg... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: totaal niet is de enige speler die goed passt, alleen die schoten van afstand sjonge jnge |
|
|
|