|
|
FR
|
|
|
quote: Nu was het wel veel extremer bij mij.
Ik ben wel tevreden over de seizoensstart. Je ziet dat ze willen voetballen en er voor gaan. Als ze de bal verliezen proberen ze het te corrigeren, dat gebeurde afgelopen seizoen totaal niet. Er is duidelijk verbetering, alleen wat allang en al jaren duidelijk is, we missen het grote scorend vermogen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom maar op met die oorlogspits in de 16 meter. Dat is wat we missen. Fernandez blijft teveel counterspits. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote: 9 meter hoog? Op zn minst 20 meter hoog. Echt voetballlen kan hij, maar laat hm niet schieten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 16:44 schreef FR het volgende:[..] Nu was het wel veel extremer bij mij. Ik ben wel tevreden over de seizoensstart. Je ziet dat ze willen voetballen en er voor gaan. Als ze de bal verliezen proberen ze het te corrigeren, dat gebeurde afgelopen seizoen totaal niet. Er is duidelijk verbetering, alleen wat allang en al jaren duidelijk is, we missen het grote scorend vermogen. precies. en het positiespel is aanzienlijk verbeterd. Alleen als er geen scorende speler bijkomt gaat ons dat behoorlijk wat punten kosten. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Fernandez deed het wel slim bij die corner... hij zette het blok voor Elm waardoor Fer kon koppen. Verder vond ik het belachelijk in deze wedstrijd, dat spelers geen bal normaal op goal kunnen schieten. Heel veel paniekschoten uit de tweede lijn die dan ook nog eens de tweede ring opzochten. El Ahmadi moet vooral eens een bal normaal leren schieten! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:05 schreef MauricioAros het volgende:Fernandez deed het wel slim bij die corner... hij zette het blok voor Elm waardoor Fer kon koppen. Verder vond ik het belachelijk in deze wedstrijd, dat spelers geen bal normaal op goal kunnen schieten. Heel veel paniekschoten uit de tweede lijn die dan ook nog eens de tweede ring opzochten. El Ahmadi moet vooral eens een bal normaal leren schieten! yep.... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Klopt allemaal wel dat het beter was dan vorig seizoen 1 punt meer!! Maar hetzelfde doelpunt saldo 10-5 om 8-3 nu... Die killer die moet komen zal dus een echte 16 meter spits moeten zijn, die de ballen van de zijkanten er in kan koppen! Ik zag Bas Dost ook niet juichen bij zijn doelpunt, zou ie stiekem toch komen? Al moet ik zeggen die Achachbar is een aardige draaikont in de 16 en doelgericht! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Man, hier ben ik echt doodziek van.. Eerste helft was zeer matig, vooral aan Ramsteijn en Leerdam heb ik me kapot geërgerd, grepen steeds niet in.
Tweede helft gedomineerd en, op de goal na en een kans voor Dost, niks weggeven. Mis je net dat beetje geluk dat die er niet invliegt.
Toch wel genoten van Clasie hoor, wat een baasje. Schaken kwam beter in de wedstrijd toen hij op rechts ging spelen, had een paar goede voorzetten in huis. En Cabral was ook weer lekker bezig in de tweede helft. Achahbar viel ook leuk in met een paar goede pogingen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Kan wel janke! Blokland koop please eens een GOEIE spits! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag blij zijn met 2 rode kaarten en een punt. Voor die kaarten was heerenveen beter en gevaarlijker |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:00 schreef Stylzz het volgende:Je mag blij zijn met 2 rode kaarten en een punt. Voor die kaarten was heerenveen beter en gevaarlijker Daar heb je een punt! maar die aissaidi mag natuurlijk nooit zo vrij rond dartelen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
El Ahmadi verdiend trouwens een schietverbod. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vond die anakbar (als ik het goed schrijf) echt wel een goeie. klein, maar wel een fel ventje. geef hem de kans en hou centen op zak |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: of hij mag nooit meer naar dvdtjes van stam of seedorf kijken!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:02 schreef El Jardinero het volgende:[..] Daar heb je een punt! maar die aissaidi mag natuurlijk nooit zo vrij rond dartelen... Nee dat had Ron Jans mooi gesmurft. Die had m vanaf de vleugel een vrije rol gegeven tegen onze statische back. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was nog wel gezellig na de wedstrijd bij de gele zijde.. Was iemand opgepakt geloof ik en die vluchtte weg? Toen weer een hoop gezeik met supporters die naar buiten kwamen natuurlijk
Heb 't niet helemaal kunnen volgen omdat ik gewoon doorliep.. Mensen die weten hoe dit afgelopen is?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tegen negen man was het moeilijker voetballen dan tegen de 10 of 11 van Heerenveen .. Ze stonden echt met 19 man in het strafschopgebied.Veel en veel te druk. Het was een mooie open wedstrijd met kansen over en weer.. Resultaat teleurstellend.. |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Jammer jammer jammer
Fer moet blijven
Hij wordt de drijvende kracht van Feyenoord
Begin weer een beetje van onze club te houden (hahahahhah) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: tot eind vd week. dan is ie weg denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Tegen negen man was het moeilijker voetballen dan tegen de 10 of 11 van Heerenveen .. Ze stonden echt met 19 man in het strafschopgebied.Veel en veel te druk. Het was een mooie open wedstrijd met kansen over en weer.. Resultaat teleurstellend.. in geval van 'n spelersmeerderheid, . . positie- en comibinatiespel . . . . . ? :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja eigenlijk wel maar als de ballen van de zijkant blijven komen waarom schuiven Fer en Vlaar niet bij?tikkie tikkie was nauwelijks te doen want het was veel te druk.Zie het als Nederland San Marino word ook altijd maar net 1-0 of 2-0.Is gewoon moeilijk in die laatste 10 minuten iets te forceren... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee maar das de marge |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:02 schreef El Jardinero het volgende:[..] Daar heb je een punt! maar die aissaidi mag natuurlijk nooit zo vrij rond dartelen... Moeten ze naar de kuip halen!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
complimenten gaan uit naar Ron Jans |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: al vondt ik het wel het manko van feyenoord... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ramsteijn had t op kunnen vangen door achter m aan te blijven lopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alléén dan had je weer andere problemen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Ramsteijn een drama man, net als leerdam pffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Idd maar je kan t alleen oplossen door er een speler op te zetten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Daar heb je wel gelijk in, heb je gezien hoe er gedekt werd de eerste helft? wat een ramp zeg.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dekken op 2 meter. Draaien als een vrachtwagen.. Pfff |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: precies, bij leerdam en ramsteijn mis ik gewoon dat er in kletsen, ff laten merken dat je er bent.. maar ja daar zijn ze de types niet voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:42 schreef craven het volgende:[..] precies, bij leerdam en ramsteijn mis ik gewoon dat er in kletsen, ff laten merken dat je er bent.. maar ja daar zijn ze de types niet voor Leerdam is geen linksback en Ramsteijn was een reserve centrale verdediger bij Excelsior.. Wat word er dan verwacht van die gasten?? Ik vind dat die Ramsteijn helemaal niet gehaald had moeten worden... Feyenoord word gewoon te hoog ingeschat... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Leerdam is geen linksback en Ramsteijn was een reserve centrale verdediger bij Excelsior.. Wat word er dan verwacht van die gasten?? Ik vind dat die Ramsteijn helemaal niet gehaald had moeten worden... Feyenoord word gewoon te hoog ingeschat... Dan gewoon Indi erin zetten en Fernandez als hij weer fit is/wordt...Nee dit team is geen wereldteam, maar heereveen is dat ook niet Leon. alleen was hun inzet beter de eerste helft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Exact. En dacht Cabral weer dat hij Remy was. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja, was gewoon matig, maar scoort en dat doet hij vaker... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja das een plusje maar je ziet medespelers geïrriteerd worden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:47 schreef craven het volgende:[..] Dan gewoon Indi erin zetten en Fernandez als hij weer fit is/wordt...Nee dit team is geen wereldteam, maar heereveen is dat ook niet Leon. alleen was hun inzet beter de eerste helft Het complete spel was beter zal je bedoelen.. En ik zie dat niet als drama want Feyenoord heeft het keurig gedaan. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik blijf me soms ook verbazen over Fernandez, zo gehaast weinig controle over de bal! maar hij werkt wel heel hard en loopt ontzettend veel... Cabral links beter tot zijn recht, schaken deed het weer stukken beter maar is geen top! Clasie erg nuttig, Fer speelde eerste helft stukken beter dan de tweede helft.el ahmadi blijft een jongen van pieken en dalen speelt erg makkelijk maar beslissend is hij niet. Leerdam speelde eerste kwartier aardig daarna dramatisch, Vlaar en de Vrij blijven in de kleine ruimtes erg wisselvallend en Ramsteijn viel door de mand is onzeker een rechtspoot op links geeft altijd problemen!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk als je naar binnen trekt vanuit stilstand tegen wederom 2 verdedigers dan hou zo`n ventje gewoon het overzicht????
Ik ben weg hier laterssssssss |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:54 schreef El Jardinero het volgende:Ik blijf me soms ook verbazen over Fernandez, zo gehaast weinig controle over de bal! maar hij werkt wel heel hard en loopt ontzettend veel... Cabral links beter tot zijn recht, schaken deed het weer stukken beter maar is geen top! Clasie erg nuttig, Fer speelde eerste helft stukken beter dan de tweede helft.el ahmadi blijft een jongen van pieken en dalen speelt erg makkelijk maar beslissend is hij niet. Leerdam speelde eerste kwartier aardig daarna dramatisch, Vlaar en de Vrij blijven in de kleine ruimtes erg wisselvallend en Ramsteijn viel door de mand is onzeker een rechtspoot op links geeft altijd problemen!! THANKS als laatste reactie!!in dit topic.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het complete spel was beter zal je bedoelen.. En ik zie dat niet als drama want Feyenoord heeft het keurig gedaan. Leon jongen wat verwacht je van dit team? vondt jij heereveen nou zo goed? nee toch... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tuurlijk als je naar binnen trekt vanuit stilstand tegen wederom 2 verdedigers dan hou zo`n ventje gewoon het overzicht???? Ik ben weg hier laterssssssss dat is inderdaad t punt. Kijkt eerst of hij zelf een actie kan maken en daarna pas of er misschien ook anderen op de wereld zijn
Dag dag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|