|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha je hebt helemaal gelijk hoor. Jij staat per slot van rekening tweede, ik slechts.......ach laat maar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:27 schreef baco74 het volgende:[..] Haha je hebt helemaal gelijk hoor. Jij staat per slot van rekening tweede, ik slechts.......ach laat maar. Ja, toe maar! Zeg het dan! Haha ;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pssstttt..he? ff tip voor jullie man....pas op voor die joduh!!!! van 9 naar 7 naar 5 naar 4..........na volgend weekend staat ie 2 man......hahhahaahahahah losers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
AJAX-Vitesse 3-1 Rkc-Nac 2-2 Nec-Heracles 2-1 twente-VVV 3-0 Utrecht-Roda 1-1 Graafschap-Ado 2-1 Groningen-AZ 3-2 Feyenoord-Heereveen 1-1 Psv-Excelsior 3-0 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajax-vitesse 3-1 rkc-nac 2-1 Nec-heracles 1-2 twente-vvv 0-1 utrecht-roda 2-1 De graafschap-ado 0-2 Groningen-AZ 0-1 Feyenoord-hereveen 2-4 psv-excelsior 5-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: T kan altijd slechter.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha jij bent mijn enige hoop freakie. Als jij gaat presteren heb ik een groot probleem ;-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:49 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha jij bent mijn enige hoop freakie. Als jij gaat presteren heb ik een groot probleem ;-) Wees er maar niet zo bang voor man.. Wij zijn de gene met het meeste verstand van voetbal...... |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Ajax - vitesse 3-1 rkc - nac 1-3 nec - heracles 1-2 twente - vvv 3-0 utrecht - roda 2-1 graafschap - ado 2-2 groningen - az 2-1 feyenooid - heerenveen 2-2 psv - excelsior 3-0 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
AJAX-Vitesse 3-1 Rkc-Nac 2-1 Nec-Heracles 1-1 twente-VVV 3-2 Utrecht-Roda 1-1 Graafschap-Ado 3-1 Groningen-AZ 2-1 Fuckingnoord-Heereveen 3-1 (ja sorry jongens maar nu even alles voor de punten) Pisvinger-Excelsior 4-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
AJAX-Vitesse 12-0 Rkc-Nac 21-11 Nec-Heracles 10-19 twente-VVV 32-21 Utrecht-Roda 11-11 Graafschap-Ado 39-13 Groningen-AZ 22-10 Fuckingnoord-Heereveen 32-19 Pisvinger-Excelsior 11-20 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 17:34 schreef joduh het volgende:AJAX-Vitesse 12-0 Rkc-Nac 21-11 Nec-Heracles 10-19 twente-VVV 32-21 Utrecht-Roda 11-11 Graafschap-Ado 39-13 Groningen-AZ 22-10 Fuckingnoord-Heereveen 32-19 Pisvinger-Excelsior 11-20 Ik denk dat je Sportpooler gaat winnen, Joduh! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 17:34 schreef joduh het volgende:AJAX-Vitesse 12-0 Rkc-Nac 21-11 Nec-Heracles 10-19 twente-VVV 32-21 Utrecht-Roda 11-11 Graafschap-Ado 39-13 Groningen-AZ 22-10 Fuckingnoord-Heereveen 32-19 Pisvinger-Excelsior 11-20 Stoer als je dat invult op sportpooler. Ik hoop dat Heerenveen meer scoort dan fuckingnoord, 32-33 dus. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah denk het ook pik.......sta al 4e he?;-)en als dit het laatste voetbalweekend ook zo is knikker ik de bovenste 3 eruit man...hahahahahahahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
AJAX-Vitesse 12-0 Rkc-Nac 21-11 Nec-Heracles 10-19 twente-VVV 32-21 Utrecht-Roda 11-11 Graafschap-Ado 39-13 Groningen-AZ 22-10 Fuckingnoord-Heereveen 32-33 Pisvinger-Excelsior 11-20 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 17:38 schreef joduh het volgende:[..] hahahah denk het ook pik.......sta al 4e he?;-)en als dit het laatste voetbalweekend ook zo is knikker ik de bovenste 3 eruit man...hahahahahahahahah Mij niet! I shall be victorious! Haha ;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 17:39 schreef joduh het volgende:AJAX-Vitesse 12-0 Rkc-Nac 21-11 Nec-Heracles 10-19 twente-VVV 32-21 Utrecht-Roda 11-11 Graafschap-Ado 39-13 Groningen-AZ 22-10 Fuckingnoord-Heereveen 32-33 Pisvinger-Excelsior 11-20 Yep das beter. Ik (en Ron Jans) ook weer blij. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mijn voorspellingen...
Ajax - Vitesse = 2-1 (M'n gevoel zegt 2-2...) RKC Waalwijk - NAC Breda = 2-1 NEC Nijmegen - Heracles Almelo = 2-2 FC Twente - VVV-Venlo = 3-0 FC Utrecht - Roda JC = 2-1 (de winnende is van Rodney Sneijder) de Graafschap - ADO Den Haag = 1-3 FC Groningen - AZ = 2-2 Feyenoord - sc Heerenveen = 3-0 PSV - Excelsior = 5-0
Lekker veel doelpunten dus ! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:33 schreef Pietje het volgende:Mijn voorspellingen... Ajax - Vitesse = 2-1 (M'n gevoel zegt 2-2...) RKC Waalwijk - NAC Breda = 2-1 NEC Nijmegen - Heracles Almelo = 2-2 FC Twente - VVV-Venlo = 3-0 FC Utrecht - Roda JC = 2-1 (de winnende is van Rodney Sneijder) de Graafschap - ADO Den Haag = 1-3 FC Groningen - AZ = 2-2 Feyenoord - sc Heerenveen = 3-0 PSV - Excelsior = 5-0 Lekker veel doelpunten dus ! Volgende keer zet ik overal wat mijn gevoel nog meer zet en welke ajacied het scoort in alle wedstrijden oke?:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX - Vitesse = 3-1 Rkc - Nac = 1-2 Nec - Heracles = 2-1 Twente - VVV = 3-0 Utrecht - Roda = 2-1 Graafschap - Ado = 2-0 Groningen - Az = 1-1 Feyenoord - Heerenveen = 3-1 Psv - Excelsior = 3-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 07:30 schreef freakie het volgende:[..] Volgende keer zet ik overal wat mijn gevoel nog meer zet en welke ajacied het scoort in alle wedstrijden oke?:P Ga je gang. Ik zal je niet tegenhouden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: AJAX - Vitesse = 4-1 Rkc - Nac = 1-2 Nec - Heracles = 2-1 Twente - VVV = 2-0 Utrecht - Roda = 2-1 Graafschap - Ado = 2-1 Groningen - Az = 2-1 Feyenoord - Heerenveen = 2-1 Psv - Excelsior = 2-0
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tering gap, gelijk bij je eerste wedstrijd 6 punten. Wacht je wel op mij, want ik kom er ook aan!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kut joduh.. Echt waar je gaat geen gelijk hebben man,... Voor de rest is alles fout bij jou man xD
En hoe kan jij feyenoord laten winnen dan?? Loser..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:37 schreef freakie het volgende:ajax-vitesse 3-1 rkc-nac 2-1 Nec-heracles 1-2 twente-vvv 0-1 utrecht-roda 2-1 De graafschap-ado 0-2 Groningen-AZ 0-1 Feyenoord-hereveen 2-4 psv-excelsior 5-1 Wtf..............
HET MEEST LULLIGE IS, IS DAT IK DIE 2-1 VOOR RKC NIET HEB VERANDERD.. IK HAD WAT VOORSPELD MAAR IK HEB DAARNA DINGEN VERANDERD EN DAT WAS RKC.... KUT KUT KUT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:20 schreef freakie het volgende:[..] Wtf.............. HET MEEST LULLIGE IS, IS DAT IK DIE 2-1 VOOR RKC NIET HEB VERANDERD.. IK HAD WAT VOORSPELD MAAR IK HEB DAARNA DINGEN VERANDERD EN DAT WAS RKC.... KUT KUT KUT Whahahaha SUKKEL!!!! ;-)
Ik heb lekker wel 6 punten ;-P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
freakie...je ben een loser man.....hahahahahaha enne jaja joduh met stip op 3!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat een kutspel is dat SportPooler. Sta nu mooi laatste. Zelfs Freakie is mij voorbij gestreefd. Al is 14 voor Ajaxtermen wel weer een mooi nummer ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:31 schreef amsterdammer113 het volgende:Wat een kutspel is dat SportPooler. Sta nu mooi laatste. Zelfs Freakie is mij voorbij gestreefd. Al is 14 voor Ajaxtermen wel weer een mooi nummer ;-) Eens man.....zelfs die homo van een Baco is me voorbij |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Sorry pik. Het geluk is met de domme.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehehehe............jij bent een heel slim kereltje ouwe.......ohw heb je gezien.........zeg maar kerel |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:31 schreef amsterdammer113 het volgende:Wat een kutspel is dat SportPooler. Sta nu mooi laatste. Zelfs Freakie is mij voorbij gestreefd. Al is 14 voor Ajaxtermen wel weer een mooi nummer ;-) Ja jezus.. Ik had gewoon veel meer moeten hebben. Kut zooi:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:40 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehehehehe............jij bent een heel slim kereltje ouwe.......ohw heb je gezien.........zeg maar kerel Ken je dat aan me uiterlijk zien? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja ik wel......je ogen staan scherp ouwe |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tnx man. Als we dan toch van uiterlijke kenmerken uitgaan, jij hebt een grote lul. Hahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Niet dat ik die heb gezien hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja als je 15 keer per avond moet op staan............om het zaakje recht te leggen.......dan heb je een probleem................ik sta 30 keer per avond op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: EEEEEEEEEEEEEEECCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHTTTTTTTTTTTTT wel............je hebt eraan geroken ouwe |
|
|
|
|
Sas71
|
|
|
Hé Baco, kom eens naar de kut van je wijf kijken viezerd, hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
alle punten weer toegevoegd voor deze week! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Op rotten lelijke rand mongool..........wat een kuttekop ben je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga weg.......loop me weer helemaal op te vreten..........wat een sukkels hiero,ben er helemaal klaar mee.............geef mij mimo maar,kan je normaal mee praten...........heb het helemaal gehad............Mimo ik hou van je,ligt niet aan jou schat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer een kutweekend wat Sportpooler betreft.. |
|
|
|
|
Sas71
|
|
|
|
|
|
Sas71
|
|
|
Whahahaha, ik BEN Baco's wijf! Kwam een keertje met mijn hoofd om de hoek in dat café waar ie 't altijd over heeft en waar ie constant de plee moet schoonmaken om in leven te blijven. Zie ik zomaar dat ie 't over de lul van nenam heeft, hahaha. Denk ff pesten, niks aan de hand. Ik ga wel weer naar mijn wijvenhyves, hahahahaha. Heel veel plezier daar met z'n allen! |
|
|
|