BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SportPooler speelronde 4: Subpoule 'Het Ajax Cafe'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:12 schreef Sas71 het volgende:
Whahahaha, ik BEN Baco's wijf! Kwam een keertje met mijn hoofd om de hoek in dat café waar ie 't altijd over heeft en waar ie constant de plee moet schoonmaken om in leven te blijven.
Zie ik zomaar dat ie 't over de lul van nenam heeft, hahaha. Denk ff pesten, niks aan de hand. Ik ga wel weer naar mijn wijvenhyves, hahahahaha. Heel veel plezier daar met z'n allen!
Zou zomaar kunnen...................wat dat betreft...........Sas/////Held
miss mokum
 miss mokum - zondag 28 augustus 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik ga weg.......loop me weer helemaal op te vreten..........wat een sukkels hiero,ben er helemaal klaar mee.............geef mij mimo maar,kan je normaal mee praten...........heb het helemaal gehad............Mimo ik hou van je,ligt niet aan jou schat
niks ervan, je gaat helemaal niet weg. Denk eens aan wat je vanmiddag nog tegen Ippie zei....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 28 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:12 schreef Sas71 het volgende:
Whahahaha, ik BEN Baco's wijf! Kwam een keertje met mijn hoofd om de hoek in dat café waar ie 't altijd over heeft en waar ie constant de plee moet schoonmaken om in leven te blijven.
Zie ik zomaar dat ie 't over de lul van nenam heeft, hahaha. Denk ff pesten, niks aan de hand. Ik ga wel weer naar mijn wijvenhyves, hahahahaha. Heel veel plezier daar met z'n allen!
Nee niets daarvan. Je komt maar weer heel gauw terug!! Nenam gaat diep door zijn knieen voor jouw!! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:53 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee niets daarvan. Je komt maar weer heel gauw terug!! Nenam gaat diep door zijn knieen voor jouw!! ;-)
Heheheheehheeh dacht et niet ouwe
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 augustus 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Pfff slecht weekend..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SportPooler speelronde 4: Subpoule 'Het Ajax Cafe'

0.0068490