BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- Vitesse (Vrijdag 26 aug 2011 20:00): 4-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 18:54   quote  deeplink  
ajax_logo_grijs.jpg vitesse_logo.gif

Ajax moet aanstaande vrijdag aantreden tegen het "nieuwe" Vitesse van "Ajax killer" John van den Brom.

Na het onverwachte puntverlies zal onze club zich vrijdagavond willen revancheren tegen Vitesse dat toch aardig goed voetbal speelt tot nu toe, tel daarbij op dat van den Brom als geen ander weet hoe hij Ajax moet bestrijden, dan kom ik tot de conclusie dat dit geen makkelijke avond gaat worden.

Hier op het forum zijn we redelijk eensgezind wat betreft het middenveld, en ik hoop van ganser harte dat de Boer kiest voor Anita als controleur en Janssen naast Eriksen, natuurlijk behoort ook Boilesen gewoon linksback te spelen, met Jantje er ook weer bij staan we verdedigend dan hetzelfde als in de kampioenswedstrijd, het is namelijk weer eens hoog tijd om de nul te houden. De Jong zal hierdoor geslachtofferd worden en mag vanaf de bank beginnen, deze jongen komt helaas gewoon te kort op het middenveld.

Sulejmani leek afgelopen weekend ongeinteresseerd en ik verwacht dat hij vrijdag avond gaat vlammen..

Of is het misschien zo dat Ajax alleen maar goed kan voetballen op zondag 14:30 in de eigen Arena met mooi weer??

Ajax Vitesse 2-0.

Wederom verwijs ik iedereen voor een stukje geschiedenis over deze wedstrijd naar het stuk dat onze eigen forumheld Alibabba later deze week aan dit topic zal toevoegen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door remco k --
baco74
 baco74 - maandag 22 augustus 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 18:54 schreef remco k het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ajax moet aanstaande vrijdag aantreden tegen het "nieuwe" Vitesse van "Ajax killer" John van den Brom.

Na het onverwachte puntverlies zal onze club zich vrijdagavond willen revancheren tegen Vitesse dat toch aardig goed voetbal speelt tot nu toe, tel daarbij op dat van den Brom als geen ander weet hoe hij Ajax moet bestrijden, dan kom ik tot de conclusie dat dit geen makkelijke avond gaat worden.

Hier op het forum zijn we redelijk eensgezind wat betreft het middenveld, en ik hoop van ganser harte dat de Boer kiest voor Anita als controleur en Janssen naast Eriksen, natuurlijk behoort ook Boilesen gewoon linksback te spelen, met Jantje er ook weer bij staan we verdedigend dan hetzelfde als in de kampioenswedstrijd, het is namelijk weer eens hoog tijd om de nul te houden. De Jong zal hierdoor geslachtofferd worden en mag vanaf de bank beginnen, deze jongen komt helaas gewoon te kort op het middenveld.

Sulejmani leek afgelopen weekend ongeinteresseerd en ik verwacht dat hij vrijdag avond gaat vlammen..

Of is het misschien zo dat Ajax alleen maar goed kan voetballen op zondag 14:30 in de eigen Arena met mooi weer??

Ajax Vitesse 2-0.

Wederom verwijs ik iedereen voor een stukje geschiedenis over deze wedstrijd naar het stuk dat onze eigen forumheld Alibabba later deze week aan dit topic zal toevoegen..
Goede uitleg, Remco.
Helemaal mee eens dat dit een moeilijkere wedstrijd wordt dan de statistieken zullen aangeven.
We hebben het zelden moeilijk thuis tegen Vitesse, maar ja...Van de Brom hè!

Ali sterkte met het slechte nieuws dat je hebt ontvangen mbt je kameraad.
Ik hoop dat je de motivatie kan vinden om de mooie inleiding van Remco te voorzien
van jouw heldere statistieken, eventueel met weer een mooi historisch-filmpje.
bahbah
 bahbah - maandag 22 augustus 2011 - 19:15   quote  deeplink  
ach kom nou zeg.....vitesse heeft een jonge onervaren ploeg.....die gaan een half uurtje mee en dan liggen ze om.....4-1
Boilesen
 Boilesen - maandag 22 augustus 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Erg sterke voorhoede hoor, als je kijkt hoe gemakkelijk Ajax al doelpunten tegen kreeg de afgelopen wedstrijden, kan dit nog wel eens heel lastig worden. Die Bony en Chanturia zouden voor iedere ploeg in de eredivisie een aanwinst zijn. Wat een spelers.
bahbah
 bahbah - maandag 22 augustus 2011 - 19:22   quote  deeplink  
ja maar het middenveld en verdediging is nou niet bepaald een onneembare vesting he?dus dan moet t 6 -3 worden:)
baco74
 baco74 - maandag 22 augustus 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 19:15 schreef bahbah het volgende:
ach kom nou zeg.....vitesse heeft een jonge onervaren ploeg.....die gaan een half uurtje mee en dan liggen ze om.....4-1
Ik hoop het voor ons,man.
Toch dacht ik dat over VVV ook.
Als Ajax geconcentreed kan blijven vrijdag,
zie ik ons ook wel met 3 doelpunten verschil winnen.
Beginnen ze net zo slap als afgelopen zondag dan heb ik er een heet hoofd in.
bahbah
 bahbah - maandag 22 augustus 2011 - 19:32   quote  deeplink  
thuis en met vvv in t achterhoofd en de boer erbovenop.......nee,die verrassen ons niet....
ajacied
 ajacied - maandag 22 augustus 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Als we met dat middenveld spelen winnen we met 3-1.
alibabba
 alibabba - maandag 22 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 18:54 schreef remco k het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ajax Vitesse 2-0.

;)
alibabba
 alibabba - maandag 22 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 19:03 schreef baco74 het volgende:

[..]

Goede uitleg, Remco.
Helemaal mee eens dat dit een moeilijkere wedstrijd wordt dan de statistieken zullen aangeven.
We hebben het zelden moeilijk thuis tegen Vitesse, maar ja...Van de Brom hè!

Ali sterkte met het slechte nieuws dat je hebt ontvangen mbt je kameraad.
Ik hoop dat je de motivatie kan vinden om de mooie inleiding van Remco te voorzien
van jouw heldere statistieken, eventueel met weer een mooi historisch-filmpje.
Hé Baco! Het lijkt mee te vallen met mijn kameraad. Hij is vanmorgen al geopereerd en is weer thuis. Het is goed te genezen zeggen ze, dus laten we hopen dat het 100% goedkomt! Ik kom zeker met een voorbeschouwing, maar voor de vrijdag. Ik heb vrijdagmorgen namelijk een operatie aan mijn neus. Er word wat gedaan aan de bijholtes want het zit daar niet goed open allemaal..
baco74
 baco74 - maandag 22 augustus 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 20:52 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hé Baco! Het lijkt mee te vallen met mijn kameraad. Hij is vanmorgen al geopereerd en is weer thuis. Het is goed te genezen zeggen ze, dus laten we hopen dat het 100% goedkomt! Ik kom zeker met een voorbeschouwing, maar voor de vrijdag. Ik heb vrijdagmorgen namelijk een operatie aan mijn neus. Er word wat gedaan aan de bijholtes want het zit daar niet goed open allemaal..
Fijn voor je en je kameraad.
Helaas moet jij nu weer onder het mes.
Is volgens mij lang niet zo ernstig als dat van je maat maar ook veel sterkte met je neus.
Hopen dat dit niet ten koste gaat van je voorspellingen, je hebt er namelijk een neus voor.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 20:52 schreef alibabba het volgende:

[..]

Super nieuws voor je maat dan kerel, hopelijk geneest het 100%..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 augustus 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Ali, je bent een gouwe man!

Alles komt goed hoorde ik van BOB M.

"SO ALI DON'T WORRY.......ABOUT A THING......."
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 augustus 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Komt allemaal goed broeders;)
joduh
 joduh - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
mooi ali man........

en vrijdag denk ik 1-5
freakie
 freakie - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 17:37 schreef joduh het volgende:
mooi ali man........

en vrijdag denk ik 1-5
Hhahahahahahahahahaha jij bent geen joood!! Ik zeg 11-0......
joduh
 joduh - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 17:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Hhahahahahahahahahaha jij bent geen joood!! Ik zeg 11-0......
pas op wat je zegt ouwe..... en 11-0 slaat nergens op man......jij spoort ook voor geen meter man......
freakie
 freakie - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:00   quote  deeplink  
beetje vertrouwen man!!!!!!
marius
 marius - woensdag 24 augustus 2011 - 20:30   quote  deeplink  
haha 11 0? das wel heel leuk, maar ik ga ajax naar de overwinning schreeuwen!!!!!!!
joduh
 joduh - woensdag 24 augustus 2011 - 20:44   quote  deeplink  
------------VERMEER-----------------
WIEL--------ALDER--------ANITA
-----------JANTJE------------
SERERO-------------ERIKSEN
-----------TEJO-------------------
OZBILIZ----SIGHT-----BOERRICH-----
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:44 schreef joduh het volgende:
------------VERMEER-----------------
WIEL--------ALDER--------ANITA
-----------JANTJE------------
SERERO-------------ERIKSEN
-----------TEJO-------------------
OZBILIZ----SIGHT-----BOERRICH-----
Waarom onze topscoorder eruit man..??? Sulej doet het eindelijk goed en loopt 1 op 1..
joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom onze topscoorder eruit man..??? Sulej doet het eindelijk goed en loopt 1 op 1..
nou nou....onze topscorer klinkt wel heel erg overdreven na 3 wedstrijden ouwe.......hahahah maar hij heeft er wel de meeste ingeprikt ja,daar heb je gelijk aan man......weet je man?ik heb het nooit in hem gezien(bij ons) en ben bang dat ik het ook nooit ga zien.......daarbij vind ik boerrichter echt (een verademing om naar te kijken man altijd dreigend naar voren),evenals ozbiliz(die gast kan echt verschrikkelijk lekker ballen man)
dus ik vind onze topscorer de minste van deze drie remco k..........
en ik had op zeker alles gedaan om matavz erbij te halen ipv sight(maar ze kopen geen 2 dure spitsen ben ik bang)
en blind trekt het niet op de lb...ben ook (nog) niet onder de indruk van boilesen,dus vandaar anita(niet zijn favoplek lb,maar anita is echt goed)
theo moet niet de verdedigende middenvelder zijn dus op het plekkie van eriksen.....
het is zooooo simpel ouwe....;-)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 25 augustus 2011 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 06:42 schreef joduh het volgende:

[..]

nou nou....onze topscorer klinkt wel heel erg overdreven na 3 wedstrijden ouwe.......hahahah maar hij heeft er wel de meeste ingeprikt ja,daar heb je gelijk aan man......weet je man?ik heb het nooit in hem gezien(bij ons) en ben bang dat ik het ook nooit ga zien.......daarbij vind ik boerrichter echt (een verademing om naar te kijken man altijd dreigend naar voren),evenals ozbiliz(die gast kan echt verschrikkelijk lekker ballen man)
en ik had op zeker alles gedaan om matavz erbij te halen ipv sight(maar ze kopen geen 2 dure spitsen ben ik bang)
en blind trekt het niet op de lb...ben ook (nog) niet onder de indruk van boilesen,dus vandaar anita(niet zijn favoplek lb,maar anita is echt goed)
theo moet niet de verdedigende middenvelder zijn dus op het plekkie van eriksen.....
Zo dom ben je dus ook weer niet, zoals je eerder beweerde....(in het andere forum)
Wat jij hebt met Suljemani heb ik een beetje met Eriksen. Ik wil best geloven dat het een hele grote voetballer gaat worden, maar ik vind ook dat hij in sommige wedstrijden veel te weinig brengt. De tijd zal het leren, maar we hebben genoeg alternatieven om het eens te proberen.
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 06:42 schreef joduh het volgende:

[..]

Op Sulej en Boilesen na denken we er hetzelfde over ouwe..
freakie
 freakie - donderdag 25 augustus 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 07:54 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Zo dom ben je dus ook weer niet, zoals je eerder beweerde....(in het andere forum)
Wat jij hebt met Suljemani heb ik een beetje met Eriksen. Ik wil best geloven dat het een hele grote voetballer gaat worden, maar ik vind ook dat hij in sommige wedstrijden veel te weinig brengt. De tijd zal het leren, maar we hebben genoeg alternatieven om het eens te proberen.
Maar het probleem is eigenlijk dat sulejmani 23 is.. en eriksen nog maar 19.. Wat ik daar mee wil zeggen is dat eriksen erg jong is en vaak ben je dan nog niet zo constant.. Voor sulejmani word het wel eens tijd.. Tegen vvv bakte hij er niks van maar tegen de andere teams was hij gewoon prima.. Eriksen moet je zowiezo nog ff tijd geven op te groeien..

Boilsen is eigenlijk het zelfde verhaal.. Hij is jong moet gewoon veel wedstrijd meedoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door freakie --
marius
 marius - donderdag 25 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
heb je zondag opgelet, hij was niet supper aanwezig.
maar die steek paasjes van hem, zijn gewoon geweldig hij heeft me een spelinzicht!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 25 augustus 2011 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 10:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar het probleem is eigenlijk dat sulejmani 23 is.. en eriksen nog maar 19.. Wat ik daar mee wil zeggen is dat eriksen erg jong is en vaak ben je dan nog niet zo constant.. Voor sulejmani word het wel eens tijd.. Tegen vvv bakte hij er niks van maar tegen de andere teams was hij gewoon prima.. Eriksen moet je zowiezo nog ff tijd geven op te groeien..

Boilsen is eigenlijk het zelfde verhaal.. Hij is jong moet gewoon veel wedstrijd meedoen...
Maar juist in zo'n wedstrijd tegen VVV zou je juist denken dat hij het verschil maakt. Ik hoop dat we het briliante spel van hem binnenkort te zien gaan krijgen.
remco k
 remco k - donderdag 25 augustus 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Hij speelt 1 wedstrijd niet goed, de laatste 10 wedstrijden van vorig seizoen waren gewoon erg goed, net als de eerste 3 officiele wedstrijden van dit seizoen, dan speelt hij 1 keer slecht en gaan we weer over hem lopen zeuren.. Zijn briljante spel laat hij tegenwoordig vrijwel wekelijks zien, maar het is nu eenmaal niet zo'n sprankelende speler als SUarez dat 90 minuten was. Sulejmani is een momentenspeler die 85 minuten niet op hoeft te vallen, maar wel de wedstrijd beslist en dat 10 keer per seizoen..
marius
 marius - donderdag 25 augustus 2011 - 12:45   quote  deeplink  
+1
joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 07:54 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

weet je man??ik heb nooit zin in discussies man.....ben hier om te ouwehoeren en dom te nuilen met me gappies hiero.....ze weten wat ze wel en wat ze niet aan me hebben.....en om amsterdammer 113 even bij te staan:wij kunnen alles willen en urenlang discussieren hiero,maar frankie beslist toch anders......dus heb geen nut wat wij doen man...... maar ik heb WEL een mening ja......en die wil ik best vertellen hiero.....dooie.....
hahahaha btw met eriklsen heb ik hetzelfde als met suleimani ja........als hij werkelijk zo goed is dan moet hij voor ons op zo,n wedstrijd als afgelopen zondag het verschil kunnen maken(moeten maken)en nu heb ik weer lang genoeg serieus genuild gvd..ik ga het cafe in......
joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Op Sulej en Boilesen na denken we er hetzelfde over ouwe..
hahah ik zien het anders gap....alleen over janssen zijn we het eens dus..............;-)
joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 17:32   quote  deeplink  
ennuh.....frankie houdt de jong erin...................
alibabba
 alibabba - vrijdag 26 augustus 2011 - 00:50   quote  deeplink  
Hallo mensen! Vandaag de match tegen het Vitesse van oud-Ajacied John vd.Brom. Afgetrapt zal worden in de eigen Arena om 20.00 uur. Is de hand van vd.Brom al te zien bij het Vitas uit Arnhem? Het lijkt erop! Vitesse haalde in 3 potjes al 7 punten, evenals AJAX, maar Ajax heeft een beter doelsaldo.

Nog nooit eindigde een duel in de Eredivisie tussen Ajax en Vitesse in de hoofdstad in een gelijkspel en er zijn er inmiddels al 26 van gespeeld. 23x pakte Ajax de volle buit, dus de winstpartijen van de tegenstander uit Gelderland zijn op één hand te tellen. In die 26 potjes kwam Ajax gemiddeld precies op 3,5 goal per wedstrijd ( 91 ). Vitesse scoorde er aanzienlijk minder ( 16 ).

Laat ik gelijk beginnen met een prachtig filmpje. David Endt, die zo mooi kan vertellen, en Michel Kreek, die voor beide clubs heeft gespeeld, nemen je terug naar de openingswedstrijd van het kampioensseizoen 97'98. Voordat jullie kijken is deze opstelling van AJAX misschien wel handig; Edwin van der Sar, Danny Blind, Mario Melchiot, Frank de Boer, Sunday Oliseh, Richard Witschge, Ronald de Boer, Andrzej Rudy, Peter Hoekstra, Gerald Sibon en Tijjani Babangida. Dean Gorré, Benni Mccarthy en Shota Arveladze kwamen naderhand in het veld. Bij Vitesse deden vd.Brom, Michel Kreek en Sander Westerveld ( nu de keeper van Ajax Cape Town ) mee. Oud-Ajacied Menno Willems kwam voor Vitesse tussentijds ook nog tussen de lijnen. Kijk en geniet;

Ajax behaalde meer dan 39 jaar geleden tegen Vitesse de grootste competitiezege in de historie van de club. Op 19-05-1972 eindigde AJAX Vitesse in 12-1. Het is nog altijd de grootste uitslag ooit in de Eredivisie. Tijdens de memorabele editie van die wedstrijd scoorde Johan Cruijff liefst 4 doelpunten. Dick van Dijk en Johan Neeskens maakten allebei een hattrick. Gerrie Mühren en Barry Hulshoff maakten het dozijn Ajax-treffers compleet. Vitesse-speler Herman Veenendaal zorgde voor de enige tegengoal.

Peter Boeve heeft in Nederland voor maar 2 clubs gespeeld en toevallig zijn dat AJAX en Vitesse:). Peter had op 08-10-1978 nog het verkeerde shirt aan. Het werd 4-0 voor Ons Aller Ajax! Goals kwamen op naam van Arnesen, Lerby, Ray Clarke en Geert Meijer.

Op 27-01-1993 was John vd.Brom ook speler van Vitas en weer liep ie getreurd van het veld. Michel Kreek viel de 2e helft in voor Ajax en hij zag Ajax 4x scoren. Bergkamp en Davids scoorde beide 2x.

Op 12-04-2006 ontsnapte Ajax tegen Vitesse. Tot de 89e minuut stond het 0-1 via ex-Ajacied Youssouf Hersi. Klaas Jan Huntelaar (89) en Angelos Charisteas (90+3) hielpen Ajax op de valreep alsnog aan de zege:).

In het seizoen 07'08 werd Ajax Vitesse, 4-1, met Ajax-goals van Suarez, Gabri, Luque en Huntelaar, voorafgegaan door het afscheid van JAAP STAM. Op indrukwekkende wijze nam de verdediger voor de wedstrijd afscheid van het publiek;

Eyong Enoh en Aras Ozbiliz zijn nog altijd niet inzetbaar voor het duel vanavond. Voor de rest is iedereen fit, dus ik verwacht na de 2-2 in Venlo een getergd Ajax. Gaat FRANK weer kiezen voor Janssen als controlerende middenvelder of gaat ie overstag en zet ie Janssen een linie naar voren? De laatste 10 clashes tussen beide eindigde allemaal in een overwinning voor ONS AJAX, dus ik ben zeer positief gestemd.

Mijn voorspelling; 3-1!!!
nora
 nora - vrijdag 26 augustus 2011 - 09:55   quote  deeplink  
Mooi stukje geschiedenis Babba ,ik hoop inderdaad dat Frankie Jansen een linie naar voren haalt en Anita als controleur er achter zet en ik hoop ook dat Boilessen weer een kans krijgt als linksback want dit soort voetballers zijn de voetballers die wij bij Ajax willen zien,en over Sulejmanie ja het is een goede voetballer maar zijn overzicht moet echt verbeterd worden dan is hij echt top,ook afgelopen zondag weer als hij hem in de 16 inplaats van te schieten opzij schuift had je die pot gewonnen ik hoop dat Frankieboy hem dat kan aanleren als dat lukt zijn wij niet meer te stoppen,ik hoop ook dat Toby bij een 1 op 1 situatie wat harder in gaat grijpen want dat is zijn zwakke punt nog steeds.
Nou ik ga van de volgende opstelling uit anders bel ik Frankie wel even.
1)Vermeeren
achter.Wieltje-Toby-Janneke en Boili.
Mid.controle Big Anita
Mid.Aanv.Tatoo - Laudrup
Voor.Sulejblindi -Siggorter-Boerenacker.
Uitslag.4-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door nora --
marius
 marius - vrijdag 26 augustus 2011 - 10:16   quote  deeplink  
ali een zeer mooi stukje, en je word toch vandaag geopereerd? sterkte daarmee!
Nu ffe on toppic hoop echt jansen linie naar voren en anita controlerend
dege
 dege - vrijdag 26 augustus 2011 - 10:18   quote  deeplink  
hopenlijk start blind niet in de basis, zie ik inderdaad liever boilesen of anita.
Kan een mooie open wedstrijd worden, vitesse wil aanvallen dus als ajax hun eigen spel speelt en de bal laat lopen kan het een ruime overwinning worden.
gaan ze het veld in met dezelfde instelling als tegen vvv kan het nog eens kanp lastig worden.
alibabba
 alibabba - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:30   quote  deeplink  
@ marius, klopt. Straks om 13.30 uur moet ik me melden. Komt goed..als het niet zo is, was het me een waar genoegen met jullie:)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 11:30 schreef alibabba het volgende:
@ marius, klopt. Straks om 13.30 uur moet ik me melden. Komt goed..als het niet zo is, was het me een waar genoegen met jullie:)
Hey Alibabba, sterkte met je operatie man. Vanavond meld jij jezelf weer op het forum!!

Maar tering jongens, hier boven het midden van het land pakken de donkere wolken zich reeds samen. Als dat maar geen voorteken is voor de wedstrijd van vanavond anders zie ik het somber in ;-)
marius
 marius - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:11   quote  deeplink  
haha, ja ik woon in gelderland en moet vanmiddag buite werke!
en vnaaf met de auto naar amsterdam dus kan nog groot feest worde haha
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 11:51 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hey Alibabba, sterkte met je operatie man. Vanavond meld jij jezelf weer op het forum!!

Maar tering jongens, hier boven het midden van het land pakken de donkere wolken zich reeds samen. Als dat maar geen voorteken is voor de wedstrijd van vanavond anders zie ik het somber in ;-)
Hier is het ook weer 'es baggerzooi..
dege
 dege - vrijdag 26 augustus 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Opstellingen van Ajax en Vitesse

Ajax en Vitesse trappen in de Amsterdam ArenA om 20:00 uur af voor de vierde speelronde in de Eredivisie. Ajax-trainer Frank de Boer kiest aan de linkerkant voor Vurnon Anita, waardoor Daley Bling weer op de bank belandt.

Scheidsrechter: Jan Wegereef

Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Jong, Janssen, Eriksen; Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter
Wissels:
Verhoeven, Ebecilio, Ooijer, Boilesen, Blind, Lodeiro, Serero
Blind er naast, prima besluit van de boer.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 26 augustus 2011 - 20:50   quote  deeplink  
ik vind anita wel aardig spelen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 26 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Het spel is wederom niet groots. Ik zou De Jong er nu uithalen en vervangen door Serero! Of De Jong eruit en Boilesen erin. Boilesen op de plek van Anita, die vanzelfsprekend doorschuift naar verdedigende middenvelder. En Jansen dan opschuiven naar voren!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 26 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door amsterdammer113 --
miss mokum
 miss mokum - vrijdag 26 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
jaaaaaaaaaaaaa goal!!!!!!!!!!
miss mokum
 miss mokum - vrijdag 26 augustus 2011 - 21:13   quote  deeplink  
wow, mooi doelpuntje!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 26 augustus 2011 - 21:18   quote  deeplink  
En wat komen ze daarna goed weg!
miss mokum
 miss mokum - vrijdag 26 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 - 21:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
En wat komen ze daarna goed weg!
zo, echt wel!
miss mokum
 miss mokum - vrijdag 26 augustus 2011 - 21:21   quote  deeplink  
jaaaaa 2-0
miss mokum
 miss mokum - vrijdag 26 augustus 2011 - 21:23   quote  deeplink  
en 3-0

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- Vitesse (Vrijdag 26 aug 2011 20:00): 4-1

0.0091350