|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk. Kijkt ineens een stuk ontspannender!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Daar gaat m'n voorspelling van 2 - 0! |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
quote: en de mijne nu ook, had 3-1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehehehe jij bent toch Feyenoorder ouwe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha ik denk dat mening voorspelling gesneuveld is vanavond! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beetje rare wedstrijd vandaag, eerste helft is eigenlijk niet om aan te gluren, en de tweede helft was op zich prima, al vond ik het middenveld wederom niet imponeren. Erikssen speelt een geweldige tweede helft evenals v/d Wiel die vandaag vrijwel foutloos speelt. Ongelooflijk dat Eriksen dit seizoen al op 4 assists en 1 goal staat. Sigthorson was goed de tweede helft net als Vertonghen op zijn foutje na..
Al met al een verdiende en beetje onverwachte ruime overwinning..
voor mij v/d Wiel beste man van de wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja, Vermeer was vandaag ook erg belangrijk met 2 zeer goede reddingen.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Wat is die Eriksen goed ah worden prachtige goal, en die sleepbeweging was misschien nog wel mooier. Boerrigter is ook erg goed op links. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 20:54 schreef amsterdammer113 het volgende:Het spel is wederom niet groots. Ik zou De Jong er nu uithalen en vervangen door Serero! Of De Jong eruit en Boilesen erin. Boilesen op de plek van Anita, die vanzelfsprekend doorschuift naar verdedigende middenvelder. En Jansen dan opschuiven naar voren! Anita speelde geweldig.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Inderdaad.. Maar de 1ste helft was niet bar slecht? We hadden 3 grote kansen die er best in konden.. En als ajax die had gemaakt dan had je het denk ik nog makkelijker.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vond ik ook maar een rechtspoot op links is opbouwend gewoon een stuk minder, en dat was wel te zien, ik hoop dat Boilesen rap weer zijn niveau van afgelopen seizoen oppakt en daar "gewoon" gaat spelen, Anita hoort zeker in de basis maar als controleur op het middenveld., de Jong was vandaag wederom niks op het middenveld en ook Janssen haalde zijn niveau weer niet, vanaf zijn huidige positie staat hij te ver weg van de aanval en zijn lange passes zijn allemaal veel te lang onderweg en komen gewoon niet aan.. Sulejmani was de tweede helft redelijk goed maar de eerste helft was echt niet goed. Erikssen vond ik de eerste helft ook niet bijster bijzonder maar was geweldig goed de tweede helft..
In de eerste helft geeft Ajax 2/3 kansen weg die er gewoon in kunnen, je kan wel zeggen dat wij ze moeten maken de eerste helft, maar als Vitesse ze had gemaakt kan je ook met 2-0 achter de rust in..
1e helft vond ik echt erg slecht, vele te laag tempo en te weinig beweging en dynamiek op het middenveld (gaat ook niet veranderen met deze opstelling).
2e helft was redelijk goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De kop liegt toch niet?? Vermeer houd toch ook niet de nul?? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het gaat me erom hoe het word neergezet, alsof het een fout is van vermeer, als jan de bal daar gewoon wegknalt blijft het gewoon 4-0 en valt dat doelpunt helemaal niet. daar gaat het me om. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Vond ik ook maar een rechtspoot op links is opbouwend gewoon een stuk minder, en dat was wel te zien, ik hoop dat Boilesen rap weer zijn niveau van afgelopen seizoen oppakt en daar "gewoon" gaat spelen, Anita hoort zeker in de basis maar als controleur op het middenveld., de Jong was vandaag wederom niks op het middenveld en ook Janssen haalde zijn niveau weer niet, vanaf zijn huidige positie staat hij te ver weg van de aanval en zijn lange passes zijn allemaal veel te lang onderweg en komen gewoon niet aan.. Sulejmani was de tweede helft redelijk goed maar de eerste helft was echt niet goed. Erikssen vond ik de eerste helft ook niet bijster bijzonder maar was geweldig goed de tweede helft.. In de eerste helft geeft Ajax 2/3 kansen weg die er gewoon in kunnen, je kan wel zeggen dat wij ze moeten maken de eerste helft, maar als Vitesse ze had gemaakt kan je ook met 2-0 achter de rust in.. 1e helft vond ik echt erg slecht, vele te laag tempo en te weinig beweging en dynamiek op het middenveld (gaat ook niet veranderen met deze opstelling). 2e helft was redelijk goed.. Ja het tempo was niet snel goed.. Maar ajax had de eerste 3 kansen.. Daarna kwam vitesse.. Dan roep je het gewoon op je zelf af.. Daarnaast is er altijd voor de tegenstander 1 kans.. Dus is 2 kansen voor vitesse niet heel gek.. Maar ja als ze hem hadden gemaakt dan had ajax een probleem ja.. Het middenveld moet anders als je beter wil worden inderdaad.. Maar anita moet er gewoon in.. Hij heeft echt heel veel snelheid en houd zo iedere tegenstander tegen..
Ik denk dat als van der wiel wegvalt we niet heel veel problemen hebben om hem op te vangen.. Ik ben heel blij dat anita deze stappen maakt.. En inderdaad opbouwend is het zwak.. Want tegen vitesse kan dit.. maar zometeen tegen een grotere club kan hij niet zo spelen.. Ze laten hem op zijn mindere been voetballen en het komt dan niet goed..
Janssen en de jong vond ik ook niet.. Maar hoe slecht janssen ook speelt, hij schiet wel op de goal en dat leverde ons bijna een goal op.. Hij zorgt wel een keer in de wedstrijd voor een leuk moment.. Dat is natuurlijk te weinig.. Als Janssen aanvallender staat dan is hij veel gevaarlijker..
De jong daarin tegen vond ik echt niet om aan te gluren.. Hij doet dingen die hij niet moet doen.. Hij gaat lopen op de verkeerde momenten.. Passes zijn net niks.. Schoten zijn niks.. Als spits heeft hij minder veel taken.. Maar op het middenveld komt hij de snelheid van handelen te kort en de passes zijn ook vaak niet best.. Jammer want hij heeft wel goede dingen laten zien.. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vond die eerste helft helemaal niet zo slecht eigenlijk. Natuurlijk was het wat saai en lag het tempo wat laag, maar dat is ook logisch. Vitesse stond bij balbezit van Ajax constant met 10 man achter de bal, dus de ruimtes waren erg klein. Bovendien is het weer natuurlijk ook een factor, het was wel echt extreem benauwd en hoe fit je ook bent, daar heb je toch last van. Ze hebben uiteindelijk wel gewoon heel veel balbezit gehad en Vitesse moest er vaak achteraan. Einde van de eerste helft was wel erg slecht, zeer slordig en te weinig druk op de bal.
Vond Anita idd ook sterk spelen, maar ben het eens met linkspoot op links, dus laat hem de Jong maar vervangen. Die speelt dit seizoen toch te onopvallend. Daarnaast vind ik ook Sulejmani een probleem. Hij speelde vandaag niet sterk, dat kan een keer. Maar hij is een linkspoot op rechts en dat werkt niet. Net als Anita op links. Ik ben fan van Sulejmani, maar ben bang dat hij toch niet zal kunnen renderen in het systeem dat Frank wil spelen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien, helaas, maar wat mij opviel is dat Lodeiro inviel.. Hoe speelde hij vandaag? Kan iemand mij dat uitleggen? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Lodeiro kwam er pas in toen het al 3 of 4 nul stond. Kon alleen maar een beetje meevoetballen want het was al gespeeld. Enige moment wat ik nog weet is dat hij een keer heel sterk in balbezit bleef in een duel aan de zijlijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 23:39 schreef ktotheb het volgende:Lodeiro kwam er pas in toen het al 3 of 4 nul stond. Kon alleen maar een beetje meevoetballen want het was al gespeeld. Enige moment wat ik nog weet is dat hij een keer heel sterk in balbezit bleef in een duel aan de zijlijn. Ok, thanks ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:[..] Vond ik ook maar een rechtspoot op links is opbouwend gewoon een stuk minder, en dat was wel te zien, ik hoop dat Boilesen rap weer zijn niveau van afgelopen seizoen oppakt en daar "gewoon" gaat spelen, Anita hoort zeker in de basis maar als controleur op het middenveld., de Jong was vandaag wederom niks op het middenveld en ook Janssen haalde zijn niveau weer niet, vanaf zijn huidige positie staat hij te ver weg van de aanval en zijn lange passes zijn allemaal veel te lang onderweg en komen gewoon niet aan.. Sulejmani was de tweede helft redelijk goed maar de eerste helft was echt niet goed. Erikssen vond ik de eerste helft ook niet bijster bijzonder maar was geweldig goed de tweede helft.. In de eerste helft geeft Ajax 2/3 kansen weg die er gewoon in kunnen, je kan wel zeggen dat wij ze moeten maken de eerste helft, maar als Vitesse ze had gemaakt kan je ook met 2-0 achter de rust in.. 1e helft vond ik echt erg slecht, vele te laag tempo en te weinig beweging en dynamiek op het middenveld (gaat ook niet veranderen met deze opstelling). 2e helft was redelijk goed.. Boilissen op links, Anita verdedigende middenvelder en Janssen stukje naar voren en je heb een super team. Jammer voor de Jong maar het is niet anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 23:58 schreef Hummel10 het volgende:[..] Boilissen op links, Anita verdedigende middenvelder en Janssen stukje naar voren en je heb een super team. Jammer voor de Jong maar het is niet anders. Dat roep ik al maanden.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat vond jij van Lodeiro? Of kon je niet ecgt oordelen over hem.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:56 schreef freakie het volgende:[..] Ja het tempo was niet snel goed.. Maar ajax had de eerste 3 kansen.. Daarna kwam vitesse.. Dan roep je het gewoon op je zelf af.. Daarnaast is er altijd voor de tegenstander 1 kans.. Dus is 2 kansen voor vitesse niet heel gek.. Maar ja als ze hem hadden gemaakt dan had ajax een probleem ja.. Het middenveld moet anders als je beter wil worden inderdaad.. Maar anita moet er gewoon in.. Hij heeft echt heel veel snelheid en houd zo iedere tegenstander tegen.. Ik denk dat als van der wiel wegvalt we niet heel veel problemen hebben om hem op te vangen.. Ik ben heel blij dat anita deze stappen maakt.. En inderdaad opbouwend is het zwak.. Want tegen vitesse kan dit.. maar zometeen tegen een grotere club kan hij niet zo spelen.. Ze laten hem op zijn mindere been voetballen en het komt dan niet goed.. Janssen en de jong vond ik ook niet.. Maar hoe slecht janssen ook speelt, hij schiet wel op de goal en dat leverde ons bijna een goal op.. Hij zorgt wel een keer in de wedstrijd voor een leuk moment.. Dat is natuurlijk te weinig.. Als Janssen aanvallender staat dan is hij veel gevaarlijker.. De jong daarin tegen vond ik echt niet om aan te gluren.. Hij doet dingen die hij niet moet doen.. Hij gaat lopen op de verkeerde momenten.. Passes zijn net niks.. Schoten zijn niks.. Als spits heeft hij minder veel taken.. Maar op het middenveld komt hij de snelheid van handelen te kort en de passes zijn ook vaak niet best.. Jammer want hij heeft wel goede dingen laten zien.. De eerste grote kans was voor Vitesse, wij hadden toen enkel twee keer op de goal geschoten van buiten de 16, Eriksen was heel goed de tweede helft, en de beide andere middenvelders vnd ik weer ronduit matig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond hem aardig invallen, positioneel is hij vooral erg goed, loopt tussen de linies en was vaak aanspeelbaar zonder dat hij gezocht werd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 00:19 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond hem aardig invallen, positioneel is hij vooral erg goed, loopt tussen de linies en was vaak aanspeelbaar zonder dat hij gezocht werd.. Ok.. Nu hopen op meer invalbeurten van hem.. Hij heeft iig nu het verttouwen voor 15 minuten gekregen.. Dus hopelijk worden dat er meer.. :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 00:21 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ok.. Nu hopen op meer invalbeurten van hem.. Hij heeft iig nu het verttouwen voor 15 minuten gekregen.. Dus hopelijk worden dat er meer.. :) Ik hoop het ook, Lodeiro Eriksen en Serrero zijn echt mooi combinerende spelers die ik erg graag zie voetballen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 00:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop het ook, Lodeiro Eriksen en Serrero zijn echt mooi combinerende spelers die ik erg graag zie voetballen.. Idd ja.. Veel keus.. :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 00:14 schreef remco k het volgende:[..] De eerste grote kans was voor Vitesse, wij hadden toen enkel twee keer op de goal geschoten van buiten de 16, Eriksen was heel goed de tweede helft, en de beide andere middenvelders vnd ik weer ronduit matig.. Gek..T zijn er toch 3 geweest.. waarvan 1 schot op de paal van boerrichter, en een kopbal van de Jong, 1 vanaf de zijkant van boerrichter, en 1 van eriksen(waardoor boerrichter kan schieten) en er zat 1 kans tussen an vitesse en na die kansen 1 van vitesse.. en inderdaad 2 vanaf de 16.. Dus ik weet niet wat je praat.. 6 kansen van ajax en de eerste echte grote kans zit midden in.. Ajax heeft enkel 1 keer van buiten de 16 geschoten.. Voor die kans.. Plus dat de hele tijd ajax net een teen te kort kwam op een lage lange pass van boerrichter.. Boerrichter had die kans gewoon binnen moeten schieten.. Ajax had gewoon de wedstrijd de eerste helft moeten scoren.. Want die kansen hadden we gewoon.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
motm:boerrichter! lotm:suleimani! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He he een mooie overwinning het was ergenis troef de eerste helft maar het heeft ook te maken met de fitheid van de tegenstander die stond de eerste helft als een blok,als een tegenstander bijna met 9 man tegen zijn strafschopgebied leunt en zij doen hun taken goed omdat ze dan nog fit zijn dan is het zeer moeilijk om de vrije man te vinden elk poppetje heeft zijn bewaker of wordt goed overgenomen,dan krijg je vanzelf dat de mensen met bal gaan lopen om een gaatje te vinden en zolang de tegenstander nog fit is komt dat gaatje er bijna niet,maar zodra de tegenstander vermoeid raakt wordt de concentratie minder en zijn ze minder scherp en komen de gaatjes en dan moet je scoren en dat is ook gebeurd,ik vind trouwens Vitessen een goed ploegje hebben en die mogen ook wel een beetje crediet hebben voor die mindere eerste helft,al met al een prima uitslag een sterke Eriksen en v/d Wiel en ook Sitgorssen was de tweede helft sterk ,ik vond Sulejmanie matig en de Jong weer dramatisch ik ben echt benieuwd hoe lang Frankie hem nog laat staan,er komt nu een serie met zeer lastige wedstrijden dan MOET Frank de Jong offeren en Anita als controleur neerzetten achter Jansen en Eriksen,ik ben benieuwd of hij dat gaat doen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Heb alleen samenvatting gezien van 1e helft en 2e helft helemaal. Ik vind Ajax echt niet slecht spelen. Bij vlagen is het gewoon uitstekend. Mijn credits gaan uit naar Vermeer. In de 1e helft pakte ie al een paar goeie ballen, maar bij die 1-0 met die kopbal...dat noem ik nou punten pakken voor een team. Ik weet zeker dat Steek die bal niet had gepakt. Je zit op je stoel en denkt shit, 1-1. Je veert echt op en zegt wauw..dat heb ik met alle respect bij Steek zelden gehad.
Sighortsson...ik heb het jullie gezegd:)..nee hoor, ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar ik vind hem echt goed en dat vond ik bij Az ook al. De 2e helft vond ik de samenwerking tussen Alder, Vertonghen en Janssen stukken beter. Alder en Vertonghen kwamen op zijn tijd ook het middenveld over en dat is prima. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:01 schreef nora het volgende:He he een mooie overwinning het was ergenis troef de eerste helft maar het heeft ook te maken met de fitheid van de tegenstander die stond de eerste helft als een blok,als een tegenstander bijna met 9 man tegen zijn strafschopgebied leunt en zij doen hun taken goed omdat ze dan nog fit zijn dan is het zeer moeilijk om de vrije man te vinden elk poppetje heeft zijn bewaker of wordt goed overgenomen,dan krijg je vanzelf dat de mensen met bal gaan lopen om een gaatje te vinden en zolang de tegenstander nog fit is komt dat gaatje er bijna niet,maar zodra de tegenstander vermoeid raakt wordt de concentratie minder en zijn ze minder scherp en komen de gaatjes en dan moet je scoren en dat is ook gebeurd,ik vind trouwens Vitessen een goed ploegje hebben en die mogen ook wel een beetje crediet hebben voor die mindere eerste helft,al met al een prima uitslag een sterke Eriksen en v/d Wiel en ook Sitgorssen was de tweede helft sterk ,ik vond Sulejmanie matig en de Jong weer dramatisch ik ben echt benieuwd hoe lang Frankie hem nog laat staan,er komt nu een serie met zeer lastige wedstrijden dan MOET Frank de Jong offeren en Anita als controleur neerzetten achter Jansen en Eriksen,ik ben benieuwd of hij dat gaat doen. Ik denk dat Frank het echt ziet zitten in de Jong en dat ie hem voorlopig niet slachtofferd. Ik vind hem ook niet sterk, maar wie weet brand ie daar nog los..in de komende wedstrijden zou ik jou strategie ook het liefste zien. Janssen heeft toch aangegeven er geen moeite mee te hebben om als controleur te spelen. Wie weet winnen we straks tegen de toppers met de opstelling van de laatste wedstrijden en haalt Frank zijn gelijk, maar ik heb net als jou ernstige twijfels. Sulejmani moet zich echt meer laten zien en naar mijn mening kan ie dat veel meer vanaf de linkerkant, want anders zie ik hem straks vervangen worden door Ozbiliz. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik kan de denkwijze van Frank wel begrijpen. Frank heeft het steeds over het afjagen van de tegenstander. Als dat Ajax goed afgaat...met Janssen, Eriksen en de Jong heb je normaal gesproken meer goals in huis dan met Anita, Janssen en Eriksen. Bovendien heb je een achterhoede die ook nog eens heel goed op dat doel kunnen schieten. De Jong en Eriksen scoren nu nog veel te weinig, dus dan is die meerwaarde er nog niet, maar wat als de puzzel dadelijk in mekaar past? Er zijn zoveel mogelijkheden met dit team.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop het maar er gaat zo weinig dreiging van de Jong uit en als hij voor het doel komt dan schiet hij zo slecht of ver over of ver naast,het heeft ook met zelfvertrouwen te maken dat is op dit moment ver te zoeken bij de Jong,ik hoop dat hij een paar keer scoort misschien dat hij dan weer beter gaat voetballen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:40 schreef nora het volgende:Ik hoop het maar er gaat zo weinig dreiging van de Jong uit en als hij voor het doel komt dan schiet hij zo slecht of ver over of ver naast,het heeft ook met zelfvertrouwen te maken dat is op dit moment ver te zoeken bij de Jong,ik hoop dat hij een paar keer scoort misschien dat hij dan weer beter gaat voetballen. Helemaal EENS. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:40 schreef nora het volgende:Ik hoop het maar er gaat zo weinig dreiging van de Jong uit en als hij voor het doel komt dan schiet hij zo slecht of ver over of ver naast,het heeft ook met zelfvertrouwen te maken dat is op dit moment ver te zoeken bij de Jong,ik hoop dat hij een paar keer scoort misschien dat hij dan weer beter gaat voetballen. de Jong mist gewoon de kwaliteiten voor het middenveld. de Boer lijkt dat echter niet te (willen) zien. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:53 schreef Booya4Afca het volgende:[..] de Jong mist gewoon de kwaliteiten voor het middenveld. de Boer lijkt dat echter niet te (willen) zien. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:09 schreef alibabba het volgende:Heb alleen samenvatting gezien van 1e helft en 2e helft helemaal. Ik vind Ajax echt niet slecht spelen. Bij vlagen is het gewoon uitstekend. Mijn credits gaan uit naar Vermeer. In de 1e helft pakte ie al een paar goeie ballen, maar bij die 1-0 met die kopbal...dat noem ik nou punten pakken voor een team. Ik weet zeker dat Steek die bal niet had gepakt. Je zit op je stoel en denkt shit, 1-1. Je veert echt op en zegt wauw..dat heb ik met alle respect bij Steek zelden gehad. Sighortsson...ik heb het jullie gezegd:)..nee hoor, ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar ik vind hem echt goed en dat vond ik bij Az ook al. De 2e helft vond ik de samenwerking tussen Alder, Vertonghen en Janssen stukken beter. Alder en Vertonghen kwamen op zijn tijd ook het middenveld over en dat is prima. Helemaal mee eens, alleen vond ik zeker de eerste 30 minuten veel te slap van Ajax, veel te vaak onnodig balverlies en af en toe leek het ongeconcentreerd.. Tweede helft was inderdaad prima.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
effe serieus wat deed anita op de linksback positie hoort onze zwarte vriend niet op het middenveld te ballen....frankie!!!!! werd weer meerdere keren overlopen de man stapt vaak fout in, wat moet je daar nou mee? europees ga je met deze linksback zwaar op je smoel...maar goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:48 schreef verbrande harry het volgende:effe serieus wat deed anita op de linksback positie hoort onze zwarte vriend niet op het middenveld te ballen....frankie!!!!! werd weer meerdere keren overlopen de man stapt vaak fout in, wat moet je daar nou mee? europees ga je met deze linksback zwaar op je smoel...maar goed. Ik vond Anita een van de betere gisteren, maar zie hem liever op het middenveld. Dat ie overlopen werd ben ik het totaal oneens met je. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 15:01 schreef baco74 het volgende:[..] Ik vond Anita een van de betere gisteren, maar zie hem liever op het middenveld. Dat ie overlopen werd ben ik het totaal oneens met je. +1, samen met v/d Wiel gister een van de beteren in mijn ogen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
+ 4 want vannacht was Anita ook goed... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja???..........kleine mannen .......grote jannen......waar ken je hem van???? |
|
|
|