|
|
Glenn0904
|
|
|
Bakkal uit de gratie bij PSV is toch een aardige voetballer zou die niks voor Feyenoord zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat zou inderdaad niks voor Feyenoord zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Tevez is ook een beetje uit de gratie bij Man. City. Die maar doen dan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ga terug onder je steen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heb je verkering met z'n zaakwaarnemer? Bakkal is gelijk aan achteruitgang. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
niet welkom proef ik,wel lachen elke spelert die hier word voorgedragen(en ook wel een beetje kan ballen)word afgebrand hier,net als de forum opener,haha en elke keer dooe dezelde mannen,hebben die misschien nog andere voorstellen.....Yoo |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Krijg ik er ook zegeltjes bij? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:08 schreef de kromme 73 het volgende:niet welkom proef ik,wel lachen elke spelert die hier word voorgedragen(en ook wel een beetje kan ballen)word afgebrand hier,net als de forum opener,haha en elke keer dooe dezelde mannen,hebben die misschien nog andere voorstellen.....Yoo Yoo,
welkom in Rotterdam, daar waar harde humor al een miljoen jaar thuis hoort kun je er niet tegen, niet meer meelezen of reageren dan |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
pfff popie jopie,ik loop hier al een miljoen jaar rond dus ff dimmen Snovert,iedereen mag hier posten of alleen jij en je vriendjes met de "harde" humor.........gegroet een oer feyenoorder uit het harde Groningen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:22 schreef de kromme 73 het volgende:pfff popie jopie,ik loop hier al een miljoen jaar rond dus ff dimmen Snovert,iedereen mag hier posten of alleen jij en je vriendjes met de "harde" humor.........gegroet een oer feyenoorder uit het harde Groningen. Voor mij doen was ik erg aardig tegen je en dat blijf ik ook doen vandaag. Dus...... je hebt helemaal gelijk, ik ben een snovert (ik vermoed dat dit Groningse humor is die ik niet snap, ligt aan mij), jij bent een hele fijne kerel en voor je het weet gaat de zon weer schijnen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:08 schreef de kromme 73 het volgende:niet welkom proef ik,wel lachen elke spelert die hier word voorgedragen(en ook wel een beetje kan ballen)word afgebrand hier,net als de forum opener,haha en elke keer dooe dezelde mannen,hebben die misschien nog andere voorstellen.....Yoo Ik heb hier een compleet elftal dat in staat is de hele gele zijde onder tafel te zuipen, maar zelfs daar heeft Feyenoord geen geld voor. Alle medewerkers moeten verplicht hun statiegeld bonnetjes inleveren omdat Feyenoord anders geeneens de kalk voor de zijlijnen kan betalen. Wellicht verklaart dat een beetje de cynische reacties hier. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:26 schreef Rovert het volgende:[..] Voor mij doen was ik erg aardig tegen je en dat blijf ik ook doen vandaag. Dus...... je hebt helemaal gelijk, ik ben een snovert (ik vermoed dat dit Groningse humor is die ik niet snap, ligt aan mij), jij bent een hele fijne kerel en voor je het weet gaat de zon weer schijnen Heb je je levertraan weer gehad? |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Mooi daar wordt je groot en sterk van en gaat je vacht mooi van glanzen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat werd tijd, het is zo dof, man man man |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
Bakkal, topppertje! Speelde bij twente samen Karim en konden erkaar goed vinden toen haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Komt door de hoge vochtigheid in combinatie met nare mannen die vervelende dingen over Feyenoord zeggen op de televisie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat zou handig zijn als we verstoppertje speelde. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Dit is hopelijk maar pesterijen, die naam al zegt al genoeg. Opties: andré alves, johan Elmander, hulk, de portugese spits van sporting lissabon Ben zijn naam kwijt is een kruising van d.bergkamp- adebayor . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Een togoleze snavel? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ga weg joh! meen je dat serieus? als er 1 voetballer is die allang bewezen heeft niet tegen de harde voetbalwereld te kunnen dan is hij het wel.... Ik voorspel kuipvrees brrrrrrrrr |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou afwachten wanneer Foppe de Haan uit de gratie raakt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik weet nou niet of dat de gewenste opvolger van Fer is.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fer....Was die ook niet uit de gratie geraakt? Misschien wat voor Feyenoord? |
|
|
|
|
Glenn0904
|
|
|
Nou nou jongens was maar een voorstel sluiten maar weer , nou weet ik weer wat ze bedoelen met rotterdamers nemen geen blad voor de mond heeeeerrrrlllliiijjjjkkkkk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:59 schreef Glenn0904 het volgende:Nou nou jongens was maar een voorstel sluiten maar weer , nou weet ik weer wat ze bedoelen met rotterdamers nemen geen blad voor de mond heeeeerrrrlllliiijjjjkkkkk Zaankanters kunnen dat ook. Is niet zo moeilijk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zaankanters zijn aarskanters |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en tevens walvis loverts! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Verkeerde plekkie geweest? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:35 schreef dr. Love het volgende:Dit is hopelijk maar pesterijen, die naam al zegt al genoeg. Opties: andré alves, johan Elmander, hulk, de portugese spits van sporting lissabon Ben zijn naam kwijt is een kruising van d.bergkamp- adebayor . ja hulk, tuurlijk die moeten we nemen, slechts 100 mil afkoopsom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Die Glenn weet wel wat los te maken ;-) |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
quote: Ja was niet de bedoeling haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahaha..........reactie van de dag!!
Slotje |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Goeie speler. Zou zeker een versterking zijn. Zwaar ondergewaardeerd. We hebben alleen al zoveel middevelders.... Snap niet dat hij nog niet doorgebroken is... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 augustus 2011 - 20:35 schreef dr. Love het volgende:Dit is hopelijk maar pesterijen, die naam al zegt al genoeg. Opties: andré alves, johan Elmander, hulk, de portugese spits van sporting lissabon Ben zijn naam kwijt is een kruising van d.bergkamp- adebayor . Andre Alves is niet in beeld, trucje van de zaakwaarnemert en al die andere zijn in de verste verte niet haalbaar.
Die spits van Sporting Lissabon: wellicht bedoel je Liedson? Maar die is daar al weg. Anders misschien Helder Postiga of Yannick Djalo? Niet dat ze haalbaar zijn overigens. |
|
|
|
|
Kerstmannetjes
|
|
|
Wellicht is Bakkal beter gemotiveerd dan Fer. En we pakken nog geld, dus doen !!! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Wellicht wil Bakkal wel jaartje vlammen op huurbasis en volgend jaar transfervrij nog een jaartje erbij spelen zodat hij zich weer in de kijker kan spelen voor buitenlandse clubs.
ben benieuwd.. |
|
|
|