|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:52 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik heb van jou op vele fora maar weinig zinnige inbreng gezien. Maar ik ben benieuwd wat jou mening over het middenveld is. ik ben te dom voor een mening man....dat je dat dan nou nog niet weet.............tssssss.....ff denken man....ik denk met de punt naar rechts!!!!!!! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:55 schreef joduh het volgende:[..] ik ben te dom voor een mening man....dat je dat dan nou nog niet weet.............tssssss.....ff denken man....ik denk met de punt naar rechts!!!!!!! haha |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:55 schreef joduh het volgende:[..] ik ben te dom voor een mening man....dat je dat dan nou nog niet weet.............tssssss.....ff denken man....ik denk met de punt naar rechts!!!!!!! Respect. humor heb je in ieders geval wel. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: sollie man...ik bedoel natuurlijk nu we theo hebben met de punt naar links he?????maar dat begrijp je wel toch???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:52 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik heb van jou op vele fora maar weinig zinnige inbreng gezien. Maar ik ben benieuwd wat jou mening over het middenveld is. Onze mening doet er niet toe. Wij zijn geen F. de B. dus hebben helemaal niets in te brengen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Joduh kappen nu man!! Doe het bijna in mijn broek van het lachen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ok man,dank en dan zal jij de enige zijn uit eindhoven die ik normaal behandel...;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jij heb ook altijd gelijk gap!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat weet ik toch ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:40 schreef Sex/Bier/Rum! het volgende:Siem de Jong heeft ons vorig seizoen naar het kampioenschap geschoten.Hij is de ideale 2e spits. Dus stop die zoektocht naar een extra spits.! Hij hoort niet meer op het middenveld!Eriksen en Jansen zijn qua speelstijl te identiek aan elkaar en zijn niet aanvullend aan elkaar.Daarom zou best eens overwogen kunnen worden om Eriksen als rechtsbuiten te laten functioneren i.p.v. Suleimani.De passes van Eriksen,zowel met zijn rechter als linkerbeen ,zijn beslist van een betere kwaliteit en doordachter dan die van Micky.S..Op basis van dit idee zou het midden veld van AJAX moeten bestaan uit Anita als verdedigende middenvelder, Theo Jansen als aanvallende linkermiddenvelder en Thulani Serero als aanvallende rechtermiddenvelder. Ben benieuwd naar de reacties. Lang leve AJAX! De groeten van SEX/BIER/RUM! Sulejmani loopt 1 op 1, als de Boer hem wisselt is hij helemaal niet goed bij z'n hoofd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Onze mening doet er niet toe. Wij zijn geen F. de B. dus hebben helemaal niets in te brengen. Dan kun je net zo goed kappen met het forum.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Echt waar??? Word het toch maar weer tijd dat ik alleen het CAFE inga ;-)
En dat is eigenlijk ook de reden dat ik onderaan sta in sportpooler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:48 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Echt waar??? Word het toch maar weer tijd dat ik alleen het CAFE inga ;-) En dat is eigenlijk ook de reden dat ik onderaan sta in sportpooler! Je zuipt gewoon teveel man..Whahaha.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow is dat het ;-)
Zie je nu wel dat ik geen F. de B. ben. Die had namelijk geweten dat je niet zoveel moet zuipen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Onze mening doet er niet toe. Wij zijn geen F. de B. dus hebben helemaal niets in te brengen. Ik neem toch aan dat je wel een mening hebt over het middenveld van Ajax tot nu toe. Ik neem aan dat je het toch ook liever anders ziet, of vind jij het wel okee gaan nu? Ik ben ook zeer benieuwd naar jouw mening. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Punt...van voor naar achter van links naar rechts... maakt niks uit! Als je lekker kan ballen als Axel Witsel!!!! Speelde vanaf zijn 9 jaar heel zijn leven bij Standard luik, speelt sinds kort bij Benfica. Axel maakte ons FC Twente helemaal gek met twee prachtige doelpunten. Hey scouts die belgische frites smaken goed eej, godsamme waar zitten jullie ???? Let nou eens op!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hij speelt in een team met giga goede voetballers.... |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Met de punt naar voren of naar achter, is niet het probleem! Het probleem is hoe diep zet je je punt naar achteren neer. Het hele midden veld wat dieper weg zetten en de verdedigers krijgen ruimte zat en dan spelen de andere middenvelders ook wat dichter bij de spits. Alleen moet dat nog in het elftal groeien, hoe diep ze moeten staan is een kwestie van tijd en komt er aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 00:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:Punt...van voor naar achter van links naar rechts... maakt niks uit! Als je lekker kan ballen als Axel Witsel!!!! Speelde vanaf zijn 9 jaar heel zijn leven bij Standard luik, speelt sinds kort bij Benfica. Axel maakte ons FC Twente helemaal gek met twee prachtige doelpunten. Hey scouts die belgische frites smaken goed eej, godsamme waar zitten jullie ???? Let nou eens op!!! Absoluut geen meerwaarde voor Ajax, waar moet hij spelen?? EN hij speelt 1 of 2 goede wedstrijden, het is een leuke speler, maar ik verwacht niet dat we er nog heel veel van gaan horen.. En die goede Belgische scout die we hadden, werkt niet meer bij ons, die wou namelijk zelf weg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: als we de punt naar achteren hebben er geen punt naar voren is.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
jewel dan staat je pik nog naar vore:p
--------vermeer wiel alderweireld boleisen --------vertongen jansen ---------eriksen --------de jong sulejmani -----boerrigter -------sigthorson
zoon opstelling kan toch ook mooi? hoop dat ik alle namen goed heb geschreven:p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door marius -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:11 schreef marius het volgende:jewel dan staat je pik nog naar vore:p --------vermeer wiel alderweireld boleisen --------vertongen jansen ---------eriksen --------de jong sulejmani -----boerrigter -------sigthorson zoon opstelling kan toch ook mooi? hoop dat ik alle namen goed heb geschreven:p Deze opstelling is het proberen waard. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:11 schreef marius het volgende:jewel dan staat je pik nog naar vore:p --------vermeer wiel alderweireld boleisen --------vertongen jansen ---------eriksen --------de jong sulejmani -----boerrigter -------sigthorson zoon opstelling kan toch ook mooi? hoop dat ik alle namen goed heb geschreven:p De JOng rendeert enkel met een type Pantelic voor zich, en dat is Siggie niet, dus de Jong eraf en daar Serrero neerzetten zou best een mogelijkheid zijn.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:32 schreef remco k het volgende:[..] De JOng rendeert enkel met een type Pantelic voor zich, en dat is Siggie niet, dus de Jong eraf en daar Serrero neerzetten zou best een mogelijkheid zijn.. Of Eriksen en Serero wisselen. Dus Eriksen om Siggie heen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
de enige manier om theo aanvallend te laten voetballen is door Enoh in het veld te brengen, juist om dat hij de enige echt verdedigende middenvelder is. Anita gaat te vaak mee naar voren en zoekt vaak een te moeilijke oplossing. eerst was ik ook voor de jong op het middenveld, maar tegen "grote" clubs ben je dan te kwetsbaar.
Boerrigter--Sightorsson--Sulejmani
-----Janssen---------Eriksen------ -------------Enoh----------------- Boilesen-Jan------Toby--------wiel ------------Vermeer--------------- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 23:53 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik neem toch aan dat je wel een mening hebt over het middenveld van Ajax tot nu toe. Ik neem aan dat je het toch ook liever anders ziet, of vind jij het wel okee gaan nu? Ik ben ook zeer benieuwd naar jouw mening. sorry maar ik vind het best goed gaan, we scoren makkelijk en krijgen niet gek veel kansen tegen. jij hebt nou het beeld van VVV voor je, maar we kwamen achter door 2 lullige counters, (overigens wel een heerlijke speler die musa), maar we hadden veel meer kansen. als het 5-2 werdt mocht VVV ook niet klagen. en dan had geen enkele ajacied geklaagd! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:27 schreef AFCAMylife het volgende:[..] sorry maar ik vind het best goed gaan, we scoren makkelijk en krijgen niet gek veel kansen tegen. jij hebt nou het beeld van VVV voor je, maar we kwamen achter door 2 lullige counters, (overigens wel een heerlijke speler die musa), maar we hadden veel meer kansen. als het 5-2 werdt mocht VVV ook niet klagen. en dan had geen enkele ajacied geklaagd! Ik vind het alleen zo zonde dat Janssen op deze positie speelt. Hij speelt vlak voor Vertonghen, terwijl Jan juist ook een mooie pas in zijn benen heeft. Verdedigend is Janssen ook niet top. Dus ik zie hem het liefst verder voorin spelen. En dat kan juist op twee manieren.
Ik hoop toch dat je met me eens bent dat, je juist moet proberen om de spelers op, de voor hun, meest ideale positie te zetten. Het rendement van Janssen is nu niet al te hoog, terwijl als hij verder naar voren speelt hij veel vaker in scorings positie komt. Hierdoor ben je ook niet mee zo afhankelijk van de voorhoede (wat scoren betreft). Overigens zijn Eriksen en de Jong ook (nog) niet echt veel scorende middenvelders. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:25 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ik vind het alleen zo zonde dat Janssen op deze positie speelt. Hij speelt vlak voor Vertonghen, terwijl Jan juist ook een mooie pas in zijn benen heeft. Verdedigend is Janssen ook niet top. Dus ik zie hem het liefst verder voorin spelen. En dat kan juist op twee manieren. Ik hoop toch dat je met me eens bent dat, je juist moet proberen om de spelers op, de voor hun, meest ideale positie te zetten. Het rendement van Janssen is nu niet al te hoog, terwijl als hij verder naar voren speelt hij veel vaker in scorings positie komt. Hierdoor ben je ook niet mee zo afhankelijk van de voorhoede (wat scoren betreft). Overigens zijn Eriksen en de Jong ook (nog) niet echt veel scorende middenvelders. ben ik het helemaal mee eens! denk dat we beter tot onze recht komen met een middenveld va'n: Theo--Enoh--Eriksen. want juist dan kan je ECHT je voordeel halen uit Theo |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:55 schreef AFCAMylife het volgende:[..] ben ik het helemaal mee eens! denk dat we beter tot onze recht komen met een middenveld va'n: Theo--Enoh--Eriksen. want juist dan kan je ECHT je voordeel halen uit Theo En dat is inderdaad ook het proberen waard. Mijn persoonlijke voorkeur is dat we met gaan spelen met een ouderwetse "10" (met de punt naar voren.) En ik denkt dat of Eriksen of de Jong deze rol prima op zich kan nemen. Janssen speelt dan automatisch meer naar voren. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
we moeten alleen ffe wachten op enoh, die is paar weken geblesseerd. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: We hebben Anita toch ook nog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:22 schreef AFCAMylife het volgende:de enige manier om theo aanvallend te laten voetballen is door Enoh in het veld te brengen, juist om dat hij de enige echt verdedigende middenvelder is. Anita gaat te vaak mee naar voren en zoekt vaak een te moeilijke oplossing. eerst was ik ook voor de jong op het middenveld, maar tegen "grote" clubs ben je dan te kwetsbaar. Boerrigter--Sightorsson--Sulejmani -----Janssen---------Eriksen------ -------------Enoh----------------- Boilesen-Jan------Toby--------wiel ------------Vermeer--------------- Absoluut oneens wat je over Anita zegt, hij zoekt juist altijd de goede voetballende oplossing, een controleur bij Ajax moet ook helemaal niet strak voor de verdediging spelen, maar juist tegen de twee aanvallende middenvelders aan, druk zetten naar voren bij balverlies en de counters eruit halen, en hij moet zijn man uit de wedstrijd spelen als de tegenstander wel de bal heeft.. Enoh heeft absoluut het voetballende vermogen niet om Janssen en Eriksen te laten voetballen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:59 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] En dat is inderdaad ook het proberen waard. Mijn persoonlijke voorkeur is dat we met gaan spelen met een ouderwetse "10" (met de punt naar voren.) En ik denkt dat of Eriksen of de Jong deze rol prima op zich kan nemen. Janssen speelt dan automatisch meer naar voren. de Jong kan dat absoluut niet met Siggie voor zich, die kan dat enkel met een type Pantelic voor zich en dat is Siggie niet.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Nou jongens.. Ik denk dat we eruit zijn. Ik zal dadelijk F. de Boer even bellen en zeggen, want daar zijn we allemaal overeens, dat Janssen verkeerd staat. Hoe hij dit dan gaat oplossen moet hij maar zelf weten, maar ik zal hem wat suggesties van ons voordragen. Ik ben benieuwd of hij dit al tegen Vitesse laat zien....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 16:19 schreef remco k het volgende:[..] Absoluut oneens wat je over Anita zegt, hij zoekt juist altijd de goede voetballende oplossing, een controleur bij Ajax moet ook helemaal niet strak voor de verdediging spelen, maar juist tegen de twee aanvallende middenvelders aan, druk zetten naar voren bij balverlies en de counters eruit halen, en hij moet zijn man uit de wedstrijd spelen als de tegenstander wel de bal heeft.. Enoh heeft absoluut het voetballende vermogen niet om Janssen en Eriksen te laten voetballen.. Voetballend vermogen zat! alleen te kort aan vechtlust! en enoh is toch één brok vechtlust! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
hehe dat wel, en heeft ook nog een doos met humor! als je afentoe een intervieuw kijkt van hem lig ik altijd dubbel. maar daar win je geen wedstrijden mee |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:22 schreef AFCAMylife het volgende:de enige manier om theo aanvallend te laten voetballen is door Enoh in het veld te brengen, juist om dat hij de enige echt verdedigende middenvelder is. Anita gaat te vaak mee naar voren en zoekt vaak een te moeilijke oplossing. eerst was ik ook voor de jong op het middenveld, maar tegen "grote" clubs ben je dan te kwetsbaar. Boerrigter--Sightorsson--Sulejmani -----Janssen---------Eriksen------ -------------Enoh----------------- Boilesen-Jan------Toby--------wiel ------------Vermeer--------------- sollie man...ik heb het niet zo op enoh op die plek........dus deze opstelling gaat doelpunten tegen kosten ..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is Anita ook ondanks het gebrek aan lengte.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Zo lekker rustig, als ze winnen opeens geen gezeurover punt naar voren of punt naar achter. |
|
|
|
|
AFCAKAMPEN
|
|
|
Maakt mij niet uit als siem de jong er maar uit vliegt, wat een verschrikkelijk dikke pruster is dat. gewoon anita janssen en eriksen en dan maakt het mij niet uit hoe. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 15:54 schreef AFCAKAMPEN het volgende:Maakt mij niet uit als siem de jong er maar uit vliegt, wat een verschrikkelijk dikke pruster is dat. gewoon anita janssen en eriksen en dan maakt het mij niet uit hoe. Van mij mag De Boer het ook een keer proberen met De Jong op de bank, maar de woorden die jij gebruikt....... Waar was jij 15 mei toen De Jong ons naar het kampioensschap schoot. Beetje normaal over de Ajaxspelers praten, vriend. Ik snap je punt maar dat kan je ook op een andere manier zeggen, dikke prutser die je bent. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 16:29 schreef baco74 het volgende:[..] Van mij mag De Boer het ook een keer proberen met De Jong op de bank, maar de woorden die jij gebruikt....... Waar was jij 15 mei toen De Jong ons naar het kampioensschap schoot. Beetje normaal over de Ajaxspelers praten, vriend. Ik snap je punt maar dat kan je ook op een andere manier zeggen, dikke prutser die je bent. +1, want een debiel zeg.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Ik ben iemand die af en toe eens iets zinnigs zegt over voetbal, en niet alleen huil als het toevallig ene keer mis is gegaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:29 schreef riveco het volgende:[..] Ik ben iemand die af en toe eens iets zinnigs zegt over voetbal, en niet alleen huil als het toevallig ene keer mis is gegaan. Jij zegt helemaal nix zinnig pik.......je lult poep |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Ten eerste ben ik jou pik niet, want als er één is die niks zinnigs te melden hebt, ben jij dat. Ik geef alleen aan dat Frank goed bezig is en dat er niet gelijk gehuild moet worden door mensen die denken ook iets van voetbal te weten. En aangezien dit een forum is mag ik dat ook zeggen of je het leuk vind of niet. |
|
|
|