BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been, hou nou eens op!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Waarom mag Been nix zeggen
feyezuid
 feyezuid - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Ons Mario weet zelf hoeveel invloed negatieve publiciteit in de media kan hebben op een team, en alles eromheen.
Nu staat hij zelf buiten de "groep", en gaat hij zelf onrust lopen stoken met zijn "van Geel liegt".
Mario, dat boeit helemaal niemand of van Geel gelogen heeft of niet, en al zal hij gelogen hebben, dan zal het in het belang van Feyenoord zijn geweest.
Hou alsjeblieft om met te doen, wat je zelf altijd verloochend hebt, het heeft totaal geen toegevoegde waarde, en wat ik al zei, niemand boeit het iets. ((F))
ps: geldt ook voor Beenhakker!
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Mee eens. Hij heeft er nu genoeg over gezegd. Als ik het goed begrijp wordt hij nog een jaar doorbetaald. Geniet daarvan en probeer bij een nieuwe club je sportieve gelijk te halen.
HEYFEY8884
 HEYFEY8884 - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:21   quote  deeplink  
Slotje aub, is niet meer interessant....
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:12 schreef feyezuid het volgende:
Ons Mario weet zelf hoeveel invloed negatieve publiciteit in de media kan hebben op een team, en alles eromheen.
Nu staat hij zelf buiten de "groep", en gaat hij zelf onrust lopen stoken met zijn "van Geel liegt".
Mario, dat boeit helemaal niemand of van Geel gelogen heeft of niet, en al zal hij gelogen hebben, dan zal het in het belang van Feyenoord zijn geweest.
Hou alsjeblieft om met te doen, wat je zelf altijd verloochend hebt, het heeft totaal geen toegevoegde waarde, en wat ik al zei, niemand boeit het iets. ((F))
ps: geldt ook voor Beenhakker!
Kan je het artikel erbij zetten waardoor je nu opeens weer over Been begint, anders wordt het allemaal zo onoverzichtelijk.
craven
 craven - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:48 schreef Els het volgende:

[..]

Kan je het artikel erbij zetten waardoor je nu opeens weer over Been begint, anders wordt het allemaal zo onoverzichtelijk.
Been: "Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen"

Door Gijs Meijerink | 23 Aug 2011 om 12:51

Mario Been gunt Feyenoord het allerbeste voor dit seizoen, maar technisch directeur Martin van Geel komt er minder goed vanaf. De voormalig trainer van de Rotterdammers baalt nog steeds van zijn vertrek en vooral van Van Geel.

"Zeggen sommige spelers dat ze het idee hadden dat ze zich onder mij niet konden ontwikkelen? De tijd zal het leren", zegt Been tegen NUsport. "Het maakt me eigenlijk niks uit wat ze zeggen. Schrijf maar op wat je wilt. Ze zoeken het maar uit. Wat meneer van Geel roept, kan me al helemáál niks schelen. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen. Verder zeg ik er niks meer over."

"Ik heb bij Eredivisie Live mijn verhaal gedaan en daar laat ik het bij. Ik wens de spelers van Feyenoord heel veel plezier en ik hoop dat ze kampioen worden. Nee, dat bedoel ik niet cynisch. Ik ben een Feyenoorder!" Wanneer Been weer op het veld staat is nog niet duidelijk. "Weet ik niet. Ik mag gaan en staan waar ik wil, dus ik wacht rustig af tot er weer iets moois op m'n pad komt."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/129226/Been:_Van_Geel_weet_precies_hoe_het_zit;_hij_heeft_tegen_me_gelogen#ixzz1Vqshq7iK
JanM
 JanM - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Erg fermoeiend, weer een nieuw Been-topic ...
craven
 craven - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:51 schreef JanM het volgende:
Erg fermoeiend, weer een nieuw Been-topic ...
eens, waarom geen Babovic topic
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:

[..]

Been: "Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen"

Door Gijs Meijerink | 23 Aug 2011 om 12:51

Mario Been gunt Feyenoord het allerbeste voor dit seizoen, maar technisch directeur Martin van Geel komt er minder goed vanaf. De voormalig trainer van de Rotterdammers baalt nog steeds van zijn vertrek en vooral van Van Geel.

"Zeggen sommige spelers dat ze het idee hadden dat ze zich onder mij niet konden ontwikkelen? De tijd zal het leren", zegt Been tegen NUsport. "Het maakt me eigenlijk niks uit wat ze zeggen. Schrijf maar op wat je wilt. Ze zoeken het maar uit. Wat meneer van Geel roept, kan me al helemáál niks schelen. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen. Verder zeg ik er niks meer over."

"Ik heb bij Eredivisie Live mijn verhaal gedaan en daar laat ik het bij. Ik wens de spelers van Feyenoord heel veel plezier en ik hoop dat ze kampioen worden. Nee, dat bedoel ik niet cynisch. Ik ben een Feyenoorder!" Wanneer Been weer op het veld staat is nog niet duidelijk. "Weet ik niet. Ik mag gaan en staan waar ik wil, dus ik wacht rustig af tot er weer iets moois op m'n pad komt."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/129226/Been:_Van_Geel_weet_precies_hoe_het_zit;_hij_heeft_tegen_me_gelogen#ixzz1Vqshq7iK
Van Geel heeft z'n reputatie tegen, dus ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Maar hoe triest ook voor het individu, Feyenoord moet verder. Tot nu toe loopt het met Koeman heel behoorlijk, dus het zou prettig zijn als Been Van Geel gewoon een rotschop geeft de eerste keer dat hij hem ziet, en verder stil is over het hele gebeuren.
craven
 craven - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:54 schreef Els het volgende:

[..]

Van Geel heeft z'n reputatie tegen, dus ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Maar hoe triest ook voor het individu, Feyenoord moet verder. Tot nu toe loopt het met Koeman heel behoorlijk, dus het zou prettig zijn als Been Van Geel gewoon een rotschop geeft de eerste keer dat hij hem ziet, en verder stil is over het hele gebeuren.
Been komt nu wel rancuneus over, hij moet oppassen daar geen gewoonte van te maken, zitten clubs niet op te wachten. Wiens schuld het is? tsjaa is niet helemaal duidelijk, denk dat beide heren in de spiegel moeten kijken...
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:56 schreef craven het volgende:

[..]

Been komt nu wel rancuneus over, hij moet oppassen daar geen gewoonte van te maken, zitten clubs niet op te wachten. Wiens schuld het is? tsjaa is niet helemaal duidelijk, denk dat beide heren in de spiegel moeten kijken...
Beide heren + 13.
En idd, kritiek kan je vaak beter voor je houden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 14:56   quote  deeplink  
De waarheid ligt op het kerkhof. Wel fijn dat hij hoopt dat we kampioen worden
feyezuid
 feyezuid - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:21 schreef HEYFEY8884 het volgende:
Slotje aub, is niet meer interessant....
Kan wel zijn, maar Been begint zelf weer, zo blijft het Interessant.
el-loco
 el-loco - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:25   quote  deeplink  
100 procent mee eens dat Been en Beenhakker gewoon lekker moeten ophouden met onrust stoken. Is een vorm van slechte zelfreflectie!
HEYFEY8884
 HEYFEY8884 - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:18 schreef feyezuid het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar Been begint zelf weer, zo blijft het Interessant.
Vind ik niet. Het is verleden tijd en het interesseerd (mij) niet wie nu wat roept. Naar de toekomst kijken. Hier wordt niemand wijzer van, toch?
HEYFEY8884
 HEYFEY8884 - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:18 schreef feyezuid het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar Been begint zelf weer, zo blijft het Interessant.
Zie nu dit bericht: http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/5010/been-ik-hoop-dat-feyenoord-kampioen-wordt.html

Zo wordt er aardig wat geschreven....

Ik denk dus dat we de verleden tijd achter ons moeten laten en naar voren moeten kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:22   quote  deeplink  
Been/hakker zijn wat ontevreden. Laten we het op laatste oprispingen houden. Life goes on.
feyezuid
 feyezuid - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:15 schreef HEYFEY8884 het volgende:

[..]

Zie nu dit bericht: http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/5010/been-ik-hoop-dat-feyenoord-kampioen-wordt.html

Zo wordt er aardig wat geschreven....

Ik denk dus dat we de verleden tijd achter ons moeten laten en naar voren moeten kijken.
Precies, daaar zeg ik dat Been op moet houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Waarom mogen wij wel onze mening geven en Been niet??
Ook nog eens over iets waar hij gelijk in heeft!
Stelletje zeikerds!
Hij zegt toch er niets meer over te zeggen maar wel dat v.Geel een leugenaar is?
Is zijn goed recht!
nibali
 nibali - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:47   quote  deeplink  
van Geel heeft een vuil spelletje gespeeld. Gelukkig maar. Het ging niet meer met Mario. Als Maro een vraag krijgt, dan is het inderdaad zijn goede recht om daarop te antwoorden. Het zou wel beter zijn als hij zich er overheen zet. Het is wel de voetbalwereld waar we over praten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Hij laat Feyenoord met rust en mag van mij v.Geel de volle laag geven.
Ben het wel eens dat Mario zijn tijd op was.
Verdiende het alleen niet op deze manier.
Hadden in de zomerstop gewoon uit mekaar moeten gaan!
nibali
 nibali - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hij laat Feyenoord met rust en mag van mij v.Geel de volle laag geven.
Ben het wel eens dat Mario zijn tijd op was.
Verdiende het alleen niet op deze manier.
Hadden in de zomerstop gewoon uit mekaar moeten gaan!
Inderdaad, de manier waarop is niet chique. Van Geel wist dit misschien nog niet
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hij laat Feyenoord met rust en mag van mij v.Geel de volle laag geven.
Ben het wel eens dat Mario zijn tijd op was.
Verdiende het alleen niet op deze manier.
Hadden in de zomerstop gewoon uit mekaar moeten gaan!
Het wachten was op een man als van Geel, niemand had eerder de ballen om hem weg te schoppen. Dat van Geel het op een sneaky manier moet doen is doordat er niemand anders actie durfde te ondernemen.
Ik ben erg blij dat van Geel er is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Ben ook blij met v.Geel maar dat was een jodenstreek!
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Mario Been, gaap...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door MMM --
freduc
 freduc - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:00   quote  deeplink  
been is een nep feyenoorder , meneer verdiende 1 milj netto ,onder het motto ik wil mijn club er bovenop helpen , ja dat wil ik ook wel voor dat bedrag , en presteren ho maar ( dat bewijst de selectie nu wel weer ), nee al ben je een feyenoorder dan had je het ook voor een half milj gedaan , met de wetenschap dat je club op sterven na dood was
en meneer wordt het hele jaar voor de volle mep doorbetaald en dan nog gaan natrappen omdat v geel en de spelersgroep het niet meer in je zagen zitten , ik vind het heel zielig
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Dat ben ik dan wel weer met je eens!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:00 schreef freduc het volgende:
been is een nep feyenoorder , meneer verdiende 1 milj netto ,onder het motto ik wil mijn club er bovenop helpen , ja dat wil ik ook wel voor dat bedrag , en presteren ho maar ( dat bewijst de selectie nu wel weer ), nee al ben je een feyenoorder dan had je het ook voor een half milj gedaan , met de wetenschap dat je club op sterven na dood was
en meneer wordt het hele jaar voor de volle mep doorbetaald en dan nog gaan natrappen omdat v geel en de spelersgroep het niet meer in je zagen zitten , ik vind het heel zielig
Verder wilde er niemand toen komen en ik weet zeker dat jij ook zo'n Mariodonna shirtje thuis hebt liggen.....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Wie niet!!
Achteraf zijn er toch genoeg dingen aan te merken op hem!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wie niet!!
Achteraf zijn er toch genoeg dingen aan te merken op hem!
Zeker maar ik vind het nog steeds eeb jodenstreek.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zeker maar ik vind het nog steeds eeb jodenstreek.
Eens, en het maakt hem ook geen nepFeyenoorder.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:00 schreef freduc het volgende:
been is een nep feyenoorder , meneer verdiende 1 milj netto ,onder het motto ik wil mijn club er bovenop helpen , ja dat wil ik ook wel voor dat bedrag , en presteren ho maar ( dat bewijst de selectie nu wel weer ), nee al ben je een feyenoorder dan had je het ook voor een half milj gedaan , met de wetenschap dat je club op sterven na dood was
en meneer wordt het hele jaar voor de volle mep doorbetaald en dan nog gaan natrappen omdat v geel en de spelersgroep het niet meer in je zagen zitten , ik vind het heel zielig
Stomme opmerking, Been is echt geen nepFeyenoorder omdat het niet zo gelopen is als we allemaal gehoopt hadden. Hou eens op met dit soort waarde-oordelen en stemmingmakerij over mensen die zich hier niet kunnen verdedigen. Of relativeer het, en zeg wat je vindt. Jouw mening is geen absolute waarheid, jammer dat je het wel zo poneert.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Stomme opmerking, Been is echt geen nepFeyenoorder omdat het niet zo gelopen is als we allemaal gehoopt hadden. Hou eens op met dit soort waarde-oordelen en stemmingmakerij over mensen die zich hier niet kunnen verdedigen. Of relativeer het, en zeg wat je vindt. Jouw mening is geen absolute waarheid, jammer dat je het wel zo poneert.
eens, gaat me veel te ver om hem een nepfeyenoorder te noemen. Hij is er ingesprongen toen iedereen allang doorhad hoe het met Feyenoord ging, heeft het aangedurfd! Dat hij soms geen gelukkige keuzes heeft gemaakt of misschien niet aan Feyenoord toe was op dit moment kun je hem niet kwalijk nemen, we waren allemaal blij toen hij kwam.
Dat hij een soort ontslag vergoeding krijgt: so be it. Zo gaat dat in de voetballerij en iedereen weet dat en accepteert dat. Ik hoop dat hij het goed krijgt en dat hij op termijn weer iets voor Feyenoord kan gaan doen.
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Ach, net of het toen slechter kon gaan dan onder GJ Verbeek.. Iedereen had er best in willen stappen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:33 schreef MMM het volgende:
Ach, net of het toen slechter kon gaan dan onder GJ Verbeek.. Iedereen had er best in willen stappen.
ik bedoel dan met name de financiële situatie en de consequenties daarvan (niet kunnen aantrekken van spelers e.d.)
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:36 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik bedoel dan met name de financiële situatie en de consequenties daarvan (niet kunnen aantrekken van spelers e.d.)
Cissé 3.5 miljoen (nog bedankt!), D. Fernandez 1.2 miljoen, Ignjatovic 8 ton aan huurkosten, en de rest.. Want o.a. Smolov en Lumb hebben hier ook niet voor niets gezeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Cissé 3.5 miljoen (nog bedankt!), D. Fernandez 1.2 miljoen, Ignjatovic 8 ton aan huurkosten, en de rest.. Want o.a. Smolov en Lumb hebben hier ook niet voor niets gezeten.
is dat het werk van been of van hakker?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is dat het werk van been of van hakker?
maakt niet uit, was evengoed een fail
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maakt niet uit, was evengoed een fail
maakt wel uit als het gebruikt word om hem een nepfeyenoorder te noemen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Eerste jaar Been wel 4e geworden. Vergeten we telkens weer.
Daarna verval, maar dat wil niet perse zeggen dat Been een slechte trainer is.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:
Eerste jaar Been wel 4e geworden. Vergeten we telkens weer.
Daarna verval, maar dat wil niet perse zeggen dat Been een slechte trainer is.
Eens. Het laatste seizoen zegt alleen maar dat het succes waar we op gehoopt hadden, niet behaald is. Jammer, maar niet meer en niet minder.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

maakt wel uit als het gebruikt word om hem een nepfeyenoorder te noemen.
die mensen zijn sowieso niet wijs, welk argument ze ook gebruiken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die mensen zijn sowieso niet wijs, welk argument ze ook gebruiken.
wederom eens.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die mensen zijn sowieso niet wijs, welk argument ze ook gebruiken.
Heel erg mee eens.
freduc
 freduc - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
nepfeyenoorder of niet , wat zijn jullie aanwijzingen dat been het goed heeft gedaan ???, ik kan er namelijk genoeg opnoemen wat hij niet goed heeft gedaan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:32   quote  deeplink  
4de geworden
Bekerfinale gehaald
Talenten laten doorbreken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:32 schreef hotjumper het volgende:
4de geworden
Bekerfinale gehaald
Talenten laten doorbreken.
Is toch eigenlijk te gek voor woorden om Been te moeten verdedigen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is toch eigenlijk te gek voor woorden om Been te moeten verdedigen?
Idd
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:27 schreef freduc het volgende:
nepfeyenoorder of niet , wat zijn jullie aanwijzingen dat been het goed heeft gedaan ???, ik kan er namelijk genoeg opnoemen wat hij niet goed heeft gedaan
Dat geldt voor iedereen. Tegenover goede resultaten staan altijd mindere. Maar op zich interessante stellingname. Kun je jezelf zo even analyseren? Noem maar gewoon op wat je niet goed hebt gedaan, ga ik het forum wel even langs om te kijken wat je goede daden zijn.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen. Tegenover goede resultaten staan altijd mindere. Maar op zich interessante stellingname. Kun je jezelf zo even analyseren? Noem maar gewoon op wat je niet goed hebt gedaan, ga ik het forum wel even langs om te kijken wat je goede daden zijn.
Ben je nu al klaar Els? Dat was snel...
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ben je nu al klaar Els? Dat was snel...
Inderdaad, heb alles nagelopen en dit was het resultaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been, hou nou eens op!









0.0084261