|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Waarom mag Been nix zeggen |
|
|
|
feyezuid
|
|
|
Ons Mario weet zelf hoeveel invloed negatieve publiciteit in de media kan hebben op een team, en alles eromheen. Nu staat hij zelf buiten de "groep", en gaat hij zelf onrust lopen stoken met zijn "van Geel liegt". Mario, dat boeit helemaal niemand of van Geel gelogen heeft of niet, en al zal hij gelogen hebben, dan zal het in het belang van Feyenoord zijn geweest. Hou alsjeblieft om met te doen, wat je zelf altijd verloochend hebt, het heeft totaal geen toegevoegde waarde, en wat ik al zei, niemand boeit het iets. ((F)) ps: geldt ook voor Beenhakker! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mee eens. Hij heeft er nu genoeg over gezegd. Als ik het goed begrijp wordt hij nog een jaar doorbetaald. Geniet daarvan en probeer bij een nieuwe club je sportieve gelijk te halen. |
|
|
|
|
HEYFEY8884
|
|
|
Slotje aub, is niet meer interessant.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:12 schreef feyezuid het volgende:Ons Mario weet zelf hoeveel invloed negatieve publiciteit in de media kan hebben op een team, en alles eromheen. Nu staat hij zelf buiten de "groep", en gaat hij zelf onrust lopen stoken met zijn "van Geel liegt". Mario, dat boeit helemaal niemand of van Geel gelogen heeft of niet, en al zal hij gelogen hebben, dan zal het in het belang van Feyenoord zijn geweest. Hou alsjeblieft om met te doen, wat je zelf altijd verloochend hebt, het heeft totaal geen toegevoegde waarde, en wat ik al zei, niemand boeit het iets. ((F)) ps: geldt ook voor Beenhakker! Kan je het artikel erbij zetten waardoor je nu opeens weer over Been begint, anders wordt het allemaal zo onoverzichtelijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:48 schreef Els het volgende:[..] Kan je het artikel erbij zetten waardoor je nu opeens weer over Been begint, anders wordt het allemaal zo onoverzichtelijk. Been: "Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen"
Door Gijs Meijerink | 23 Aug 2011 om 12:51
Mario Been gunt Feyenoord het allerbeste voor dit seizoen, maar technisch directeur Martin van Geel komt er minder goed vanaf. De voormalig trainer van de Rotterdammers baalt nog steeds van zijn vertrek en vooral van Van Geel.
"Zeggen sommige spelers dat ze het idee hadden dat ze zich onder mij niet konden ontwikkelen? De tijd zal het leren", zegt Been tegen NUsport. "Het maakt me eigenlijk niks uit wat ze zeggen. Schrijf maar op wat je wilt. Ze zoeken het maar uit. Wat meneer van Geel roept, kan me al helemáál niks schelen. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen. Verder zeg ik er niks meer over."
"Ik heb bij Eredivisie Live mijn verhaal gedaan en daar laat ik het bij. Ik wens de spelers van Feyenoord heel veel plezier en ik hoop dat ze kampioen worden. Nee, dat bedoel ik niet cynisch. Ik ben een Feyenoorder!" Wanneer Been weer op het veld staat is nog niet duidelijk. "Weet ik niet. Ik mag gaan en staan waar ik wil, dus ik wacht rustig af tot er weer iets moois op m'n pad komt."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/129226/Been:_Van_Geel_weet_precies_hoe_het_zit;_hij_heeft_tegen_me_gelogen#ixzz1Vqshq7iK |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Erg fermoeiend, weer een nieuw Been-topic ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: eens, waarom geen Babovic topic |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:[..] Been: "Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen" Door Gijs Meijerink | 23 Aug 2011 om 12:51 Mario Been gunt Feyenoord het allerbeste voor dit seizoen, maar technisch directeur Martin van Geel komt er minder goed vanaf. De voormalig trainer van de Rotterdammers baalt nog steeds van zijn vertrek en vooral van Van Geel. "Zeggen sommige spelers dat ze het idee hadden dat ze zich onder mij niet konden ontwikkelen? De tijd zal het leren", zegt Been tegen NUsport. "Het maakt me eigenlijk niks uit wat ze zeggen. Schrijf maar op wat je wilt. Ze zoeken het maar uit. Wat meneer van Geel roept, kan me al helemáál niks schelen. Ik kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Van Geel weet precies hoe het zit; hij heeft tegen me gelogen. Verder zeg ik er niks meer over." "Ik heb bij Eredivisie Live mijn verhaal gedaan en daar laat ik het bij. Ik wens de spelers van Feyenoord heel veel plezier en ik hoop dat ze kampioen worden. Nee, dat bedoel ik niet cynisch. Ik ben een Feyenoorder!" Wanneer Been weer op het veld staat is nog niet duidelijk. "Weet ik niet. Ik mag gaan en staan waar ik wil, dus ik wacht rustig af tot er weer iets moois op m'n pad komt." Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/129226/Been:_Van_Geel_weet_precies_hoe_het_zit;_hij_heeft_tegen_me_gelogen#ixzz1Vqshq7iK Van Geel heeft z'n reputatie tegen, dus ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Maar hoe triest ook voor het individu, Feyenoord moet verder. Tot nu toe loopt het met Koeman heel behoorlijk, dus het zou prettig zijn als Been Van Geel gewoon een rotschop geeft de eerste keer dat hij hem ziet, en verder stil is over het hele gebeuren. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:54 schreef Els het volgende:[..] Van Geel heeft z'n reputatie tegen, dus ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Maar hoe triest ook voor het individu, Feyenoord moet verder. Tot nu toe loopt het met Koeman heel behoorlijk, dus het zou prettig zijn als Been Van Geel gewoon een rotschop geeft de eerste keer dat hij hem ziet, en verder stil is over het hele gebeuren. Been komt nu wel rancuneus over, hij moet oppassen daar geen gewoonte van te maken, zitten clubs niet op te wachten. Wiens schuld het is? tsjaa is niet helemaal duidelijk, denk dat beide heren in de spiegel moeten kijken... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:56 schreef craven het volgende:[..] Been komt nu wel rancuneus over, hij moet oppassen daar geen gewoonte van te maken, zitten clubs niet op te wachten. Wiens schuld het is? tsjaa is niet helemaal duidelijk, denk dat beide heren in de spiegel moeten kijken... Beide heren + 13. En idd, kritiek kan je vaak beter voor je houden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De waarheid ligt op het kerkhof. Wel fijn dat hij hoopt dat we kampioen worden |
|
|
|
|
feyezuid
|
|
|
quote: Kan wel zijn, maar Been begint zelf weer, zo blijft het Interessant. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
100 procent mee eens dat Been en Beenhakker gewoon lekker moeten ophouden met onrust stoken. Is een vorm van slechte zelfreflectie! |
|
|
|
|
HEYFEY8884
|
|
|
quote: Vind ik niet. Het is verleden tijd en het interesseerd (mij) niet wie nu wat roept. Naar de toekomst kijken. Hier wordt niemand wijzer van, toch? |
|
|
|
|
HEYFEY8884
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Been/hakker zijn wat ontevreden. Laten we het op laatste oprispingen houden. Life goes on. |
|
|
|
|
feyezuid
|
|
|
quote: Precies, daaar zeg ik dat Been op moet houden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waarom mogen wij wel onze mening geven en Been niet?? Ook nog eens over iets waar hij gelijk in heeft! Stelletje zeikerds! Hij zegt toch er niets meer over te zeggen maar wel dat v.Geel een leugenaar is? Is zijn goed recht! |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
van Geel heeft een vuil spelletje gespeeld. Gelukkig maar. Het ging niet meer met Mario. Als Maro een vraag krijgt, dan is het inderdaad zijn goede recht om daarop te antwoorden. Het zou wel beter zijn als hij zich er overheen zet. Het is wel de voetbalwereld waar we over praten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij laat Feyenoord met rust en mag van mij v.Geel de volle laag geven. Ben het wel eens dat Mario zijn tijd op was. Verdiende het alleen niet op deze manier. Hadden in de zomerstop gewoon uit mekaar moeten gaan! |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hij laat Feyenoord met rust en mag van mij v.Geel de volle laag geven. Ben het wel eens dat Mario zijn tijd op was. Verdiende het alleen niet op deze manier. Hadden in de zomerstop gewoon uit mekaar moeten gaan! Inderdaad, de manier waarop is niet chique. Van Geel wist dit misschien nog niet |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hij laat Feyenoord met rust en mag van mij v.Geel de volle laag geven. Ben het wel eens dat Mario zijn tijd op was. Verdiende het alleen niet op deze manier. Hadden in de zomerstop gewoon uit mekaar moeten gaan! Het wachten was op een man als van Geel, niemand had eerder de ballen om hem weg te schoppen. Dat van Geel het op een sneaky manier moet doen is doordat er niemand anders actie durfde te ondernemen. Ik ben erg blij dat van Geel er is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben ook blij met v.Geel maar dat was een jodenstreek! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mario Been, gaap...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
been is een nep feyenoorder , meneer verdiende 1 milj netto ,onder het motto ik wil mijn club er bovenop helpen , ja dat wil ik ook wel voor dat bedrag , en presteren ho maar ( dat bewijst de selectie nu wel weer ), nee al ben je een feyenoorder dan had je het ook voor een half milj gedaan , met de wetenschap dat je club op sterven na dood was en meneer wordt het hele jaar voor de volle mep doorbetaald en dan nog gaan natrappen omdat v geel en de spelersgroep het niet meer in je zagen zitten , ik vind het heel zielig |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat ben ik dan wel weer met je eens! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:00 schreef freduc het volgende:been is een nep feyenoorder , meneer verdiende 1 milj netto ,onder het motto ik wil mijn club er bovenop helpen , ja dat wil ik ook wel voor dat bedrag , en presteren ho maar ( dat bewijst de selectie nu wel weer ), nee al ben je een feyenoorder dan had je het ook voor een half milj gedaan , met de wetenschap dat je club op sterven na dood was en meneer wordt het hele jaar voor de volle mep doorbetaald en dan nog gaan natrappen omdat v geel en de spelersgroep het niet meer in je zagen zitten , ik vind het heel zielig Verder wilde er niemand toen komen en ik weet zeker dat jij ook zo'n Mariodonna shirtje thuis hebt liggen..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wie niet!! Achteraf zijn er toch genoeg dingen aan te merken op hem! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zeker maar ik vind het nog steeds eeb jodenstreek. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Eens, en het maakt hem ook geen nepFeyenoorder. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:00 schreef freduc het volgende:been is een nep feyenoorder , meneer verdiende 1 milj netto ,onder het motto ik wil mijn club er bovenop helpen , ja dat wil ik ook wel voor dat bedrag , en presteren ho maar ( dat bewijst de selectie nu wel weer ), nee al ben je een feyenoorder dan had je het ook voor een half milj gedaan , met de wetenschap dat je club op sterven na dood was en meneer wordt het hele jaar voor de volle mep doorbetaald en dan nog gaan natrappen omdat v geel en de spelersgroep het niet meer in je zagen zitten , ik vind het heel zielig Stomme opmerking, Been is echt geen nepFeyenoorder omdat het niet zo gelopen is als we allemaal gehoopt hadden. Hou eens op met dit soort waarde-oordelen en stemmingmakerij over mensen die zich hier niet kunnen verdedigen. Of relativeer het, en zeg wat je vindt. Jouw mening is geen absolute waarheid, jammer dat je het wel zo poneert. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:26 schreef Els het volgende:[..] Stomme opmerking, Been is echt geen nepFeyenoorder omdat het niet zo gelopen is als we allemaal gehoopt hadden. Hou eens op met dit soort waarde-oordelen en stemmingmakerij over mensen die zich hier niet kunnen verdedigen. Of relativeer het, en zeg wat je vindt. Jouw mening is geen absolute waarheid, jammer dat je het wel zo poneert. eens, gaat me veel te ver om hem een nepfeyenoorder te noemen. Hij is er ingesprongen toen iedereen allang doorhad hoe het met Feyenoord ging, heeft het aangedurfd! Dat hij soms geen gelukkige keuzes heeft gemaakt of misschien niet aan Feyenoord toe was op dit moment kun je hem niet kwalijk nemen, we waren allemaal blij toen hij kwam. Dat hij een soort ontslag vergoeding krijgt: so be it. Zo gaat dat in de voetballerij en iedereen weet dat en accepteert dat. Ik hoop dat hij het goed krijgt en dat hij op termijn weer iets voor Feyenoord kan gaan doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach, net of het toen slechter kon gaan dan onder GJ Verbeek.. Iedereen had er best in willen stappen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:33 schreef MMM het volgende:Ach, net of het toen slechter kon gaan dan onder GJ Verbeek.. Iedereen had er best in willen stappen. ik bedoel dan met name de financiële situatie en de consequenties daarvan (niet kunnen aantrekken van spelers e.d.) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:36 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ik bedoel dan met name de financiële situatie en de consequenties daarvan (niet kunnen aantrekken van spelers e.d.) Cissé 3.5 miljoen (nog bedankt!), D. Fernandez 1.2 miljoen, Ignjatovic 8 ton aan huurkosten, en de rest.. Want o.a. Smolov en Lumb hebben hier ook niet voor niets gezeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:37 schreef MMM het volgende:[..] Cissé 3.5 miljoen (nog bedankt!), D. Fernandez 1.2 miljoen, Ignjatovic 8 ton aan huurkosten, en de rest.. Want o.a. Smolov en Lumb hebben hier ook niet voor niets gezeten. is dat het werk van been of van hakker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maakt niet uit, was evengoed een fail |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: maakt wel uit als het gebruikt word om hem een nepfeyenoorder te noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerste jaar Been wel 4e geworden. Vergeten we telkens weer. Daarna verval, maar dat wil niet perse zeggen dat Been een slechte trainer is. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:50 schreef FR-Henk het volgende:Eerste jaar Been wel 4e geworden. Vergeten we telkens weer. Daarna verval, maar dat wil niet perse zeggen dat Been een slechte trainer is. Eens. Het laatste seizoen zegt alleen maar dat het succes waar we op gehoopt hadden, niet behaald is. Jammer, maar niet meer en niet minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: die mensen zijn sowieso niet wijs, welk argument ze ook gebruiken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
nepfeyenoorder of niet , wat zijn jullie aanwijzingen dat been het goed heeft gedaan ???, ik kan er namelijk genoeg opnoemen wat hij niet goed heeft gedaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
4de geworden Bekerfinale gehaald Talenten laten doorbreken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is toch eigenlijk te gek voor woorden om Been te moeten verdedigen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:27 schreef freduc het volgende:nepfeyenoorder of niet , wat zijn jullie aanwijzingen dat been het goed heeft gedaan ???, ik kan er namelijk genoeg opnoemen wat hij niet goed heeft gedaan Dat geldt voor iedereen. Tegenover goede resultaten staan altijd mindere. Maar op zich interessante stellingname. Kun je jezelf zo even analyseren? Noem maar gewoon op wat je niet goed hebt gedaan, ga ik het forum wel even langs om te kijken wat je goede daden zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:41 schreef Els het volgende:[..] Dat geldt voor iedereen. Tegenover goede resultaten staan altijd mindere. Maar op zich interessante stellingname. Kun je jezelf zo even analyseren? Noem maar gewoon op wat je niet goed hebt gedaan, ga ik het forum wel even langs om te kijken wat je goede daden zijn. Ben je nu al klaar Els? Dat was snel... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Inderdaad, heb alles nagelopen en dit was het resultaat. |
|
|
|