BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been, hou nou eens op!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:32 schreef hotjumper het volgende:
4de geworden
Bekerfinale gehaald
Talenten laten doorbreken.
Grootste nederlaag uit de historie van Feyenoord.
UEFA ranking gedaald van positie 80 naar 109 (1 na laagste dieptepunt uit de historie).

En dan maar zeiken dat je geen kwaliteitspelers heb. Dat wist je toch vanaf het moment dat je trainer werd. Je heb gewoon een veertje in je reet gedouwd gekregen toen het met NEC goed ging en je op handen en voeten gedragen werd. Daarna ook toen je naar Feyenoord mocht, je werd gebombadeerd tot de redder in nood maar heb ons nog verder die put in geduwd.

Smoel dichthouden en lekker naar de concurrent gaan. Pisvee heeft straks een trainer nodig. Ga hun maar uitschakelen dan kunnen wij er makkelijker overheen stappen.
Els
 Els - woensdag 24 augustus 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:18 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Grootste nederlaag uit de historie van Feyenoord.
UEFA ranking gedaald van positie 80 naar 109 (1 na laagste dieptepunt uit de historie).

En dan maar zeiken dat je geen kwaliteitspelers heb. Dat wist je toch vanaf het moment dat je trainer werd. Je heb gewoon een veertje in je reet gedouwd gekregen toen het met NEC goed ging en je op handen en voeten gedragen werd. Daarna ook toen je naar Feyenoord mocht, je werd gebombadeerd tot de redder in nood maar heb ons nog verder die put in geduwd.

Smoel dichthouden en lekker naar de concurrent gaan. Pisvee heeft straks een trainer nodig. Ga hun maar uitschakelen dan kunnen wij er makkelijker overheen stappen.
Altijd fijn van die respectvolle reacties. Kan je je punt niet maken zonder te beginnen over smoel houden? Of kom jij echt alleen maar duidelijk over als je de nodige grove uitdrukkingen in je tekst plaatst?
craven
 craven - woensdag 24 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
De manier waarop verdiend geen schoonheidsprijs, en het is nog veel te vroeg om nu al te juichen. Maar dat Been zijn "houdbaarheidsdatum"verlopen was, is denk ik wel duidelijk. De ordinaire woordenwisseling tussen Been en Van Geel vindt ik niet passen. Complottheorie? zou kunnen maar vindt ik momenteel niet echt relevant.
Van de spelers valt me tegen dat ze onderling stemde en niet na de trainer durfde te gaan, van Geel is niet sterk geweest met het gevolg daarvan. Van Been viel het me tegen dat hij in een interview zei dat hij geen fouten had gemaakt(behalve met de Cler).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door craven --
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:27 schreef Els het volgende:

[..]

Altijd fijn van die respectvolle reacties. Kan je je punt niet maken zonder te beginnen over smoel houden? Of kom jij echt alleen maar duidelijk over als je de nodige grove uitdrukkingen in je tekst plaatst?
Is niet naar jou bedoeld maar naar Been. Ik dacht dat Cisse last van zijn teen had maar blijkbaar is die van hem nog erger. Ik hoor verder niemand meer over praten dat hij weggestemd is maar hij blijft er maar over doorgaan. Misschien moet hij maar een biografie gaan schrijven met nadruk hierop.

Ben trouwens wel benieuwd of dit wat gaat worden.

http://www.fr-fanatic.com/34684-mario-been-officieel-op-de-lijst-van-racing-genk/
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:31 schreef craven het volgende:
De manier waarop verdiend geen schoonheidsprijs, en het is nog veel te vroeg om nu al te juichen. Maar dat Been zijn "houdbaarheidsdatum"verlopen was, is denk ik wel duidelijk. De ordinaire woordenwisseling tussen Been en Van Geel vindt ik niet passen. Complottheorie? zou kunnen maar vindt ik momenteel niet echt relevant.
Van de spelers valt me tegen dat ze onderling stemde en niet na de trainer durfde te gaan, van Geel is niet sterk geweest met het gevolg daarvan. Van Been viel het me tegen dat hij in een interview zei dat hij geen fouten had gemaakt(behalve met de Cler).
Conclusie:

- Been probeert alleen zijn eigen straatje schoon te vegen en de rest interreseert hem niet.
- De spelers zullen ook wel gedacht hebben, steeds maar weer dezelfde uitspraken van Been dus daar kunnen we nu niet meer doordringen. Dus maar op een andere manier, stemmen en eruit.
- Van Geel heeft geprobeerd politiek correct te handelen door zijn vingers er niet aan te willen branden. Logisch ook want hij is niet vanaf het begin erbij betrokken geweest. Is in het bedrijfsleven ook zo; niemand gaat de klappen opvangen van de rotzooi van iemand anders.
craven
 craven - woensdag 24 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:37 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Conclusie:

- Been probeert alleen zijn eigen straatje schoon te vegen en de rest interreseert hem niet.
- De spelers zullen ook wel gedacht hebben, steeds maar weer dezelfde uitspraken van Been dus daar kunnen we nu niet meer doordringen. Dus maar op een andere manier, stemmen en eruit.
- Van Geel heeft geprobeerd politiek correct te handelen door zijn vingers er niet aan te willen branden. Logisch ook want hij is niet vanaf het begin erbij betrokken geweest. Is in het bedrijfsleven ook zo; niemand gaat de klappen opvangen van de rotzooi van iemand anders.
wat ik wil zeggen is dat iedereen debet is geweest aan het voorval, maar nu streep eronder en door...
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:38 schreef craven het volgende:

[..]

wat ik wil zeggen is dat iedereen debet is geweest aan het voorval, maar nu streep eronder en door...
Juist!

Zouden wij dus ook moeten doen.
Dus slotje?
craven
 craven - woensdag 24 augustus 2011 - 12:50   quote  deeplink  
yep, slotje...
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 24 augustus 2011 - 12:51   quote  deeplink  
been moet niet zeuren had steeds een andere opstelling. koeman en zijn staf is veel beter.steeds gezegt dat been het niet aankon. dat is mijn bijdrage.
Els
 Els - woensdag 24 augustus 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:31 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Is niet naar jou bedoeld maar naar Been. Ik dacht dat Cisse last van zijn teen had maar blijkbaar is die van hem nog erger. Ik hoor verder niemand meer over praten dat hij weggestemd is maar hij blijft er maar over doorgaan. Misschien moet hij maar een biografie gaan schrijven met nadruk hierop.

Ben trouwens wel benieuwd of dit wat gaat worden.

http://www.fr-fanatic.com/34684-mario-been-officieel-op-de-lijst-van-racing-genk/
Ik zou het ook minder erg vinden als het naar mij bedoeld was geweest, want ik kan me hier verdedigen. De periode Been heeft up en downs gehad, en vernamelijk veel in het oog springende downs. Ik ben het met Craven eens, de uiterste houdbaarheidsdatum was verlopen. Maar ook al is de periode over z'n geheel genomen teleurstellend te noemen, het blijft iemand die Feyenoord een goed hart toedroeg, ik vind het dan ook prima dat je blij bent dat hij weg is, maar ik vind wel dat we juist naar medeFeyenoorders toe respectvol moeten blijven en het jammer moeten vinden, en niet uitdrukkingen gebruiken als opgerot enz. Ik denk dat je de strekking van mijn betoog wel begrijpt. Ik ben ook van mening dat Been beter z'n mond kan houden. Wat mij betreft maakt hij een boksbal met de foto van Van Geel erop, maar in de media kan hij beter zwijgen. Maar dan nog, jammer, beter, en respectvol blijven benaderen.
En ik hoop dat hij naar Racing Genk, kan, hartstikke succesvol is, en alleen eventuele wedstrijden tegen ons verliest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 augustus 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 13:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zou het ook minder erg vinden als het naar mij bedoeld was geweest, want ik kan me hier verdedigen. De periode Been heeft up en downs gehad, en vernamelijk veel in het oog springende downs. Ik ben het met Craven eens, de uiterste houdbaarheidsdatum was verlopen. Maar ook al is de periode over z'n geheel genomen teleurstellend te noemen, het blijft iemand die Feyenoord een goed hart toedroeg, ik vind het dan ook prima dat je blij bent dat hij weg is, maar ik vind wel dat we juist naar medeFeyenoorders toe respectvol moeten blijven en het jammer moeten vinden, en niet uitdrukkingen gebruiken als opgerot enz. Ik denk dat je de strekking van mijn betoog wel begrijpt. Ik ben ook van mening dat Been beter z'n mond kan houden. Wat mij betreft maakt hij een boksbal met de foto van Van Geel erop, maar in de media kan hij beter zwijgen. Maar dan nog, jammer, beter, en respectvol blijven benaderen.
En ik hoop dat hij naar Racing Genk, kan, hartstikke succesvol is, en alleen eventuele wedstrijden tegen ons verliest.
Mooie afsluiter zo, dacht ik!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 13:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Mooie afsluiter zo, dacht ik!
En anders dit maar.
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 13:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zou het ook minder erg vinden als het naar mij bedoeld was geweest, want ik kan me hier verdedigen. De periode Been heeft up en downs gehad, en vernamelijk veel in het oog springende downs. Ik ben het met Craven eens, de uiterste houdbaarheidsdatum was verlopen. Maar ook al is de periode over z'n geheel genomen teleurstellend te noemen, het blijft iemand die Feyenoord een goed hart toedroeg, ik vind het dan ook prima dat je blij bent dat hij weg is, maar ik vind wel dat we juist naar medeFeyenoorders toe respectvol moeten blijven en het jammer moeten vinden, en niet uitdrukkingen gebruiken als opgerot enz. Ik denk dat je de strekking van mijn betoog wel begrijpt. Ik ben ook van mening dat Been beter z'n mond kan houden. Wat mij betreft maakt hij een boksbal met de foto van Van Geel erop, maar in de media kan hij beter zwijgen. Maar dan nog, jammer, beter, en respectvol blijven benaderen.
En ik hoop dat hij naar Racing Genk, kan, hartstikke succesvol is, en alleen eventuele wedstrijden tegen ons verliest.
't is niet dat ik niet respectvol ben naar mede-Feyenoorders. Ik reken hem af puur op persoonlijkheid en kleinzerigheid. Deze uitdaging was te hoog gegrepen voor hem en dat was overduidelijk. Dan moet je op een gegeven moment ook man genoeg zijn om dat toe te geven. Zeker als je een Feyenoord-hart heb. Dan laat je je grootste liefde niet lijden maar dan zorg je ervoor dat een betere kandidaat het gaat leiden.

Ja, we moeten onderaan beginnen maar logisch ook want zonder degelijke fundering zakt alles als een kaartenhuis in elkaar. Misschien moeten we met z'n alleen een potje inzamelen om een boksbal en een paar bokshandschoenen aan Been te doneren.

En nu dat slotje erop.

Over en sluiten!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 24 augustus 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:51 schreef craven het volgende:

[..]

eens, waarom geen Babovic topic
+1
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 13:51 schreef craven het volgende:

[..]

eens, waarom geen Babovic topic
+2
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 24 augustus 2011 - 16:56   quote  deeplink  
+3
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 24 augustus 2011 - 19:34   quote  deeplink  
ik denk dat been jaloers is omdat het nu goed gaat. sluiten betreft been.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 augustus 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:34 schreef j bruijnes het volgende:
ik denk dat been jaloers is omdat het nu goed gaat. sluiten betreft been.
Ach, moet eerst maar zien of we met Koeman, 4de worden en de bekerfinale halen.
MMM
 MMM - woensdag 24 augustus 2011 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ach, moet eerst maar zien of we met Koeman, 4de worden en de bekerfinale halen.
Koeman heeft een mindere selectie dan Been toen had. En Koeman kan geen miljoenen uitgeven.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 augustus 2011 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 23:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Koeman heeft een mindere selectie dan Been toen had. En Koeman kan geen miljoenen uitgeven.
Dat kon Been ook niet....
MMM
 MMM - donderdag 25 augustus 2011 - 01:20   quote  deeplink  
Cisse 3.5 miljoen
Dani Fernandez 1.2 miljoen
Ignjatovic (hahaha) 8 ton aan huurkosten
Swerts, geen idee wat die gekost heeft. Werd betaald door de Sportclub?
Meeuwis huurkosten.

Smolov en Lumb hebben ook wat gekost natuurlijk..
prins
 prins - donderdag 25 augustus 2011 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 01:20 schreef MMM het volgende:
Cisse 3.5 miljoen
Dani Fernandez 1.2 miljoen
Ignjatovic (hahaha) 8 ton aan huurkosten
Swerts, geen idee wat die gekost heeft. Werd betaald door de Sportclub?
Meeuwis huurkosten.

Smolov en Lumb hebben ook wat gekost natuurlijk..
Auassar..Simon...Soren Larsen ....Miyaichi...Van Beukering/held
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 25 augustus 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:32 schreef hotjumper het volgende:
4de geworden
Bekerfinale gehaald
Talenten laten doorbreken.
En niet te vergeten....De man die bruins liet staan :)
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 25 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
met zijn gejank en gepiep heb ik eigenlijk het idee dat hij misschien wel een jonkie zou kunnen zijn van beenhakker.
Hij moet gewoon zn smoel dicht houden,en gewoon een andere club zien te krijgen.
Ken die daar zn onzin verkopen,en met zo,n salaris dan ben je echt je clppie niet aan het helpen
Over en sluiten dit gezwam over de pietje bell
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Jij opent de discussie weer, dus laten we er lekker over doorgaan. Misschien een leuk onderwerp om aan te kaarten: Vroeger werden we de beste supporters van het land genoemd. Kenmerkend was de trouw, de hoge opkomst en het respect voor ex- en oud-Feyenoorders. Je hoort het nu nooit meer, dat we de beste zijn, we zingen het zelfs niet meer. Hoe zou dat komen?
King - 010
 King - 010 - donderdag 25 augustus 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:36 schreef Els het volgende:
Jij opent de discussie weer, dus laten we er lekker over doorgaan. Misschien een leuk onderwerp om aan te kaarten: Vroeger werden we de beste supporters van het land genoemd. Kenmerkend was de trouw, de hoge opkomst en het respect voor ex- en oud-Feyenoorders. Je hoort het nu nooit meer, dat we de beste zijn, we zingen het zelfs niet meer. Hoe zou dat komen?
Gezien het vorig seizoen mogen we niet klagen.
Hoge opkomst bij thuiswedstrijden ondanks slechte resultaten.
Trouw zijn we als supporters nog steeds want we steunen ons cluppie door dik en dun.
Respect is ook niet ver te zoeken; zie uitvaart Coen Moulijn dit jaar.

Ik denk dat je een aantal details over het hoofd ziet.

Trouwens, dit was toch een topic over Been?
Bestemd voor een slotje, dacht ik zo!!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Het feit dat dit topic nog veel reacties oproept zegt ook dat we nog niet echt klaar waren met Been.
Het afscheid van Been past niet in wat Been voor de club heeft betekend, juist ook in moeilijker tijden.
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:52 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Gezien het vorig seizoen mogen we niet klagen.
Hoge opkomst bij thuiswedstrijden ondanks slechte resultaten.
Trouw zijn we als supporters nog steeds want we steunen ons cluppie door dik en dun.
Respect is ook niet ver te zoeken; zie uitvaart Coen Moulijn dit jaar.

Ik denk dat je een aantal details over het hoofd ziet.

Trouwens, dit was toch een topic over Been?
Bestemd voor een slotje, dacht ik zo!!!
Lagere opkomst, minder seizoenkaarten en sfeer is vooral bij thuiswedstrijden ver te zoeken.
Enkele (ex)spelers en ex trainers, waaronder met name Been, worden door enkelen (ook hier) respectloos behandeld. In de jaren '90 werd Robbie Witschge normaal tegemoet getreden, maar Denny Landzaat en in mindere mate De Cler werd al tijdens de wedstrijden afschuwelijk uitgescholden. Ik merk heel duidelijk in verandering in het Legioen, ik vind het ook terecht dat we niet meer zingen dat we de best zijn.
En vooral met Been vind ik de houding van sommige zich supporter noemende individuen stuitend.
MMM
 MMM - donderdag 25 augustus 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Slotje Thomas!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 augustus 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Als je een slotje wilt geven ze niet thuis.
feyezuid
 feyezuid - donderdag 25 augustus 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:01 schreef MMM het volgende:
Slotje Thomas!
Neee, nog niet
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 13:52   quote  deeplink  
Ook onzin om er een slotje op te doen.
King - 010
 King - 010 - donderdag 25 augustus 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 12:59 schreef Els het volgende:

[..]

Lagere opkomst, minder seizoenkaarten en sfeer is vooral bij thuiswedstrijden ver te zoeken.
Enkele (ex)spelers en ex trainers, waaronder met name Been, worden door enkelen (ook hier) respectloos behandeld. In de jaren '90 werd Robbie Witschge normaal tegemoet getreden, maar Denny Landzaat en in mindere mate De Cler werd al tijdens de wedstrijden afschuwelijk uitgescholden. Ik merk heel duidelijk in verandering in het Legioen, ik vind het ook terecht dat we niet meer zingen dat we de best zijn.
En vooral met Been vind ik de houding van sommige zich supporter noemende individuen stuitend.
Met de manier waarop het de laatste jaren draait, vind ik het niet vreemd dat de supporters rumoeriger zijn.
Lagere opkomst, minder seizoenskaarten en matige sfeer is niet gek met de laatste kampioenschap uit 1999, laatste goede Europese optreden uit 2002, laatste beker uit 2008.
Vervelend dat bepaalde speler de dupe worden van scheldpartijen, moet eigenlijk meer gericht worden aan het bestuur. Een speler die lange tijd niet goed presteert moet gewoon weg. Dus spelers als Landzaat en De Cler waren zonde van de tijd en het geld.

Natuurlijk zingen we al lang niet meer dat we de beste zijn want gezien de prestaties zijn we dat ook niet meer. Maar dergelijke acties zijn goed om de druk bij het bestuur erop te houden.

Er gebeurt eindelijk eens iets.
Er wordt eindelijk actie ondernomen.
Er wordt eindelijk ons motto nageleefd; Geen woorden, maar daden!
Er is eindelijk weer eens zicht op mooie wedstrijden die gewonnen worden.
Misschien is er eindelijk weer eens zicht op een top-3 of met een beetje geluk een kampioenschap.
Sta alleen nu als 1 front achter de ploeg en hand in hand maaien we iedereen met het veld gelijk.

Op naar een topseizoen!
craven
 craven - donderdag 25 augustus 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Van mij mag er idd een slot op...
King - 010
 King - 010 - donderdag 25 augustus 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Slotje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door King - 010 --
danny010
 danny010 - donderdag 25 augustus 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Wat zijn een hoop "supporters" snel vergeten, wie echte Feyenoorders zijn.
Mario is er zeker een, en er zo ziek van dat hij door Nep Feyenoorders is gewipt,
Nep Feyenoorders zoals mr van Geel, die met leugens en hun nep feyenoordgevoel,
De menigte doen geloven, dat Mario en Leon geen geloof van de groep hadden,
Mr van Geel is waarschijnlijk de gene die stemming is begonnen, het hele verhaal
Komt zeker nog een keer naar buiten, dan zal meneer van Geel wel weer de eer aan zichzelf
Houden en vertrekken, wij weer opzoek naar een echte Feyenoord TD
MMM
 MMM - donderdag 25 augustus 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:15 schreef danny010 het volgende:
Wat zijn een hoop "supporters" snel vergeten, wie echte Feyenoorders zijn.
Mario is er zeker een, en er zo ziek van dat hij door Nep Feyenoorders is gewipt,
Nep Feyenoorders zoals mr van Geel, die met leugens en hun nep feyenoordgevoel,
De menigte doen geloven, dat Mario en Leon geen geloof van de groep hadden,
Mr van Geel is waarschijnlijk de gene die stemming is begonnen, het hele verhaal
Komt zeker nog een keer naar buiten, dan zal meneer van Geel wel weer de eer aan zichzelf
Houden en vertrekken, wij weer opzoek naar een echte Feyenoord TD
Mario, ga is van Danny zijn account af.. Kom op!

Laten we op zoek gaan naar een echte Feyenoord TD, Leo Beenhakker zeker?

Gaap, wat een onzin verder..
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 13:53 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Met de manier waarop het de laatste jaren draait, vind ik het niet vreemd dat de supporters rumoeriger zijn.
Lagere opkomst, minder seizoenskaarten en matige sfeer is niet gek met de laatste kampioenschap uit 1999, laatste goede Europese optreden uit 2002, laatste beker uit 2008.
Vervelend dat bepaalde speler de dupe worden van scheldpartijen, moet eigenlijk meer gericht worden aan het bestuur. Een speler die lange tijd niet goed presteert moet gewoon weg. Dus spelers als Landzaat en De Cler waren zonde van de tijd en het geld.

Natuurlijk zingen we al lang niet meer dat we de beste zijn want gezien de prestaties zijn we dat ook niet meer. Maar dergelijke acties zijn goed om de druk bij het bestuur erop te houden.

Er gebeurt eindelijk eens iets.
Er wordt eindelijk actie ondernomen.
Er wordt eindelijk ons motto nageleefd; Geen woorden, maar daden!
Er is eindelijk weer eens zicht op mooie wedstrijden die gewonnen worden.
Misschien is er eindelijk weer eens zicht op een top-3 of met een beetje geluk een kampioenschap.
Sta alleen nu als 1 front achter de ploeg en hand in hand maaien we iedereen met het veld gelijk.

Op naar een topseizoen!
Een lagere notering leidt bij elke BVO tot een lagere opkomst, we zijn dus niet zo uniek als we wel eens beweerd hebben.
Rumoeriger zou ik trouwens nog begrijpen, maar in plaats daarvan ervaar ik het meer als passief.
De Cler en Landzaat hebben in het begin goed of aardig gespeeld, maar waren ook vanaf het begin de pispaal, alleen vanwege een (vermeende) band met Ajax. Dat heeft bij Witschge, Tahamata en Scholten veel minder gespeeld. Prima als ze daardoor niet tot de favorieten behoren, maar moeten ze dan echt vanaf de warming-up al verrot gescholden worden?
We hebben in de slechte tijden van de jaren '90 gezongen dat we de beste supporters van het land waren. Dat was toen ook zo. Prestaties van het eerste elftal hebben daar niets mee te maken. Nu zingen we het terecht niet meer, we zijn dat nu ook niet. Ik zie eigenlijk niet wat dat met druk op het bestuur te maken heeft. Maar misschien praten we langs elkaar heen en wil jij het toelichten?
Kampioenschap gaat nog wel een tijdje duren, maar ik bewonder je optimisme.
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:15 schreef danny010 het volgende:
Wat zijn een hoop "supporters" snel vergeten, wie echte Feyenoorders zijn.
Mario is er zeker een, en er zo ziek van dat hij door Nep Feyenoorders is gewipt,
Nep Feyenoorders zoals mr van Geel, die met leugens en hun nep feyenoordgevoel,
De menigte doen geloven, dat Mario en Leon geen geloof van de groep hadden,
Mr van Geel is waarschijnlijk de gene die stemming is begonnen, het hele verhaal
Komt zeker nog een keer naar buiten, dan zal meneer van Geel wel weer de eer aan zichzelf
Houden en vertrekken, wij weer opzoek naar een echte Feyenoord TD
Ik ben het met je eens dat de manier waarop Been geloosd is, schandalig is. Van Geel heeft wat dat betreft wel een reputatie waargemaakt. Ik geloof die verbazing over het hele gebeuren ook niet zo. We zullen het nooit echt weten, maar ik zal altijd betreuren dat het zo gelopen is. Toch wordt achteraf steeds zichtbaarder dat Been cs fouten heeft gemaakt, het meest in het oog springende verschil is in mijn ogen dat Koeman er veel meer bovenop zit. Blijkbaar heeft het team dat nodig. Voor Van Geel lijkt Feyenoord veel meer een werkgever dan een grote liefde te zijn. Misschien is dat ook wel beter.
King - 010
 King - 010 - donderdag 25 augustus 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:37 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de manier waarop Been geloosd is, schandalig is. Van Geel heeft wat dat betreft wel een reputatie waargemaakt. Ik geloof die verbazing over het hele gebeuren ook niet zo. We zullen het nooit echt weten, maar ik zal altijd betreuren dat het zo gelopen is. Toch wordt achteraf steeds zichtbaarder dat Been cs fouten heeft gemaakt, het meest in het oog springende verschil is in mijn ogen dat Koeman er veel meer bovenop zit. Blijkbaar heeft het team dat nodig. Voor Van Geel lijkt Feyenoord veel meer een werkgever dan een grote liefde te zijn. Misschien is dat ook wel beter.
Been was ook blind door (club)liefde. De kapitein die met het schip zou meezinken. Alleen wat hij over het hoofd zag, was dat het schip helemaal niet hoefde te zinken. Om Feyenoord weer financieel gezond te maken, moet er gewoon een harde zakenman zitten die zich niet laat leiden door gevoelens. Dat werkt in de zakenwereld nooit goed.

Verder weet ik als vader zijnde dat het juist goed is om bij de jeugd er bovenop te zitten. De jeugd van tegenwoordig is niet ontspoort maar heeft gewoon goede en degelijke leiding nodig. Je bereikt meer bij elk persoon door te focussen op wat ze goed doen en niet openlijk af te kraken op dat wat zij fout doen.
King - 010
 King - 010 - donderdag 25 augustus 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:31 schreef Els het volgende:

[..]

Een lagere notering leidt bij elke BVO tot een lagere opkomst, we zijn dus niet zo uniek als we wel eens beweerd hebben.
Rumoeriger zou ik trouwens nog begrijpen, maar in plaats daarvan ervaar ik het meer als passief.
De Cler en Landzaat hebben in het begin goed of aardig gespeeld, maar waren ook vanaf het begin de pispaal, alleen vanwege een (vermeende) band met Ajax. Dat heeft bij Witschge, Tahamata en Scholten veel minder gespeeld. Prima als ze daardoor niet tot de favorieten behoren, maar moeten ze dan echt vanaf de warming-up al verrot gescholden worden?
We hebben in de slechte tijden van de jaren '90 gezongen dat we de beste supporters van het land waren. Dat was toen ook zo. Prestaties van het eerste elftal hebben daar niets mee te maken. Nu zingen we het terecht niet meer, we zijn dat nu ook niet. Ik zie eigenlijk niet wat dat met druk op het bestuur te maken heeft. Maar misschien praten we langs elkaar heen en wil jij het toelichten?
Kampioenschap gaat nog wel een tijdje duren, maar ik bewonder je optimisme.
Ik denk toch dat het er deels aan heeft meegedragen dat door druk van de supporters op het bestuur nu
- een andere koers wordt gevaren
- er mensen opstappen of wegmoeten
- er gekeken wordt wat het publiek wil.

Want uiteindelijk blijft Feyenoord toch een volksclub en moet onze mening ook meetellen.
Ik denk dat de supporters zo trouw zijn dat als er echt belabberd gespeeld wordt en ze het helemaal zat zijn, gerust demonstratief de Kuip willen leeghouden. Dat zal niet leuk zijn om dan te spelen en het betuur weet ook wel dat ze de supporters te vriend moeten houden.

Waar er bij andere clubs alleen geklagd wordt door supporters als het slecht gaat, zullen wij eisen om met het bestuur om de tafel te gaan zitten. En als er dan niet geluisterd wordt naar wat er gezegd wordt. laat het legioen dat merken tijdens de wedstrijden.

Neemt niet weg dat het niet hoort om spelers uit te schelden. Neem nu bv. Fer, als hij blijft zullen we hem hard nodig hebben net als iedereen. Dus laten we dan ook stoppen met die ongein. Een speler die overstapt naar de concurrent en we spelen ertegen dat is weer anders. Dus Wijnaldum, maak je borst maar nat.

Ik denk dat wij qua mening niet veel verschillen maar het alleen anders verwoorden.
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 14:45 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Been was ook blind door (club)liefde. De kapitein die met het schip zou meezinken. Alleen wat hij over het hoofd zag, was dat het schip helemaal niet hoefde te zinken. Om Feyenoord weer financieel gezond te maken, moet er gewoon een harde zakenman zitten die zich niet laat leiden door gevoelens. Dat werkt in de zakenwereld nooit goed.

Verder weet ik als vader zijnde dat het juist goed is om bij de jeugd er bovenop te zitten. De jeugd van tegenwoordig is niet ontspoort maar heeft gewoon goede en degelijke leiding nodig. Je bereikt meer bij elk persoon door te focussen op wat ze goed doen en niet openlijk af te kraken op dat wat zij fout doen.
Helemaal mee eens.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 25 augustus 2011 - 16:32   quote  deeplink  
heeft been al uitgelegd hoe het mogelijk is dat feyenoord met 10-0 verliest vorig seizoen? een trainer die dat laat gebeuren kan je toch niet serieus nemen.fer voor leerdam op de bank vorig seizoen nu duidelijk onze beste man. hij moet zwijgen over ze ontslag want die verdiende hij maar mario blijft altijd welkom op de club.
Els
 Els - donderdag 25 augustus 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 16:32 schreef Rotterdam22 het volgende:
heeft been al uitgelegd hoe het mogelijk is dat feyenoord met 10-0 verliest vorig seizoen? een trainer die dat laat gebeuren kan je toch niet serieus nemen.fer voor leerdam op de bank vorig seizoen nu duidelijk onze beste man. hij moet zwijgen over ze ontslag want die verdiende hij maar mario blijft altijd welkom op de club.
Nee, maar misschien heb je het zelf gezien, met 10 man nog steeds met 8 man voor de bal op de aanval spelen, een keeper die het vanaf 5-0 helemaal laat lopen, een speler die in de eerste helft al met een blessure het veld verlaat omdat hij een een zinloze actie op hdet middenveld wilde maken, een onnavolgbare naïviteit bij minimaal 8 van de 11 spelers...
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 25 augustus 2011 - 16:55   quote  deeplink  
ik heb heel goed gekeken,en als een trainer dat laat gebeuren moet hij dus weg, bij een 5-0 had hij de derde speler die over de middenlijn kwam om aan te vallen zelf een doodschop moeten geven om effe te zeggen dat dit niet kan. zit nog wel erg diep merk ik
hotjumper
 hotjumper - donderdag 25 augustus 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Gewoon gebrek aan eergevoel en gebrek aan respect voor de supporters was de oorzaak van de 10-0
Milo
 Milo - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:07   quote  deeplink  
NOU KAPPEN EN DOORGAAN!!!!!!!!!!!!!!
SLOT!
Els
 Els - vrijdag 26 augustus 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Fijn dat je het topic weer even naar boven haalt. Lag al 17 uur stil....
JanM
 JanM - vrijdag 26 augustus 2011 - 12:55   quote  deeplink  
Been verdient een groots afscheid! Been///HELD!
King - 010
 King - 010 - vrijdag 26 augustus 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Zijn we nou nog niet klaar?
Waar blijft dat slotje nou?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door King - 010 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been, hou nou eens op!









0.0074560