BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord ziet Vennegoor als plan B: waarom niet Matavs?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 23 augustus 2011 - 12:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord ziet Vennegoor als plan B (Algemeen Dagblad)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Iedereen gaat nu roepen dat hij voor ons te duur is, maar dat zou toch de ultieme spits voor ons zijn? Fer verkopen en Matavs ophalen? Misschien alvast vastleggen voor volgend jaar (als we weer mogen kopen)? Of zou Matavs dat niet willen?
danusz1986
 danusz1986 - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:25   quote  deeplink  
We gaan heus geen 9 a 10 miljoen batalen voor Matavz. Jah voor zoveel geld willen ze hem verkopen binnen Nederland.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:17   quote  deeplink  
te duur.
moa
 moa - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:38   quote  deeplink  
Vind matavz vooral overschat, en veel te duur, Vennegoor is wel een leuke optie voor 1 of maximaal 2 jaar.

Als Feyenoord een beetje had opgelet hadden ze deze zomer gewoon Hadouir gestrikt van Roda, nu dat niet meer kan gewoon proberen komende zomer wel op tijd te handelen, bijvoorbeeld Mads Junker is dan transfervrij, Mulenga mogelijk ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Omdat jij niet spoort en omdat hij niet te betalen is voor Feyenoord!!

NOG EEN KEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALS WE SPELERS VERKOPEN KUNNEN WE NOG STEEDS GEEN NIEUWE AANTREKKEN DIE GELD KOSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIT OMDAT WE IN GROEP 1 ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Gelukkig kost Matavz niet al te veel en hebben we geld als water.
HEYFEY8884
 HEYFEY8884 - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Matavs is te duur, ik denk dat dit algemeen bekend is, toch? Als Guidetti niet komt (wat waarschijnlijk is) dan is Vennegoor denk ik wel een goede optie....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:38 schreef moa het volgende:
Vind matavz vooral overschat, en veel te duur, Vennegoor is wel een leuke optie voor 1 of maximaal 2 jaar.

Als Feyenoord een beetje had opgelet hadden ze deze zomer gewoon Hadouir gestrikt van Roda, nu dat niet meer kan gewoon proberen komende zomer wel op tijd te handelen, bijvoorbeeld Mads Junker is dan transfervrij, Mulenga mogelijk ook.
Mulenga is het enige waar ik het mee eens ben.
nibali
 nibali - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
VofH is te oud, te traag en te lelijk om voor onze prachtige club te spelen
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Mulenga zou geweldig passen.
emerton73
 emerton73 - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
dan maar hopen dat ze guidetti strikken!!!
fey12
 fey12 - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Feyenoord had gewoon af moeten dwingen dat ze Castaignos nog een jaar zouden behouden als huurspeler. Dan Fernandez erbij. In dat geval was de druk ook wat minder geweest om een spits te halen. Maar goed, dan maar hopen op de City boy.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:59 schreef fey12 het volgende:
Feyenoord had gewoon af moeten dwingen dat ze Castaignos nog een jaar zouden behouden als huurspeler. Dan Fernandez erbij. In dat geval was de druk ook wat minder geweest om een spits te halen. Maar goed, dan maar hopen op de City boy.
er viel niks te bedingen denk ik...
Collin
 Collin - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Sommige reacties hier slaan echt wal nog kant zeg, is toch algemeen bekend,
Dat Feyenoord niks kan en mag als er iets verkocht word. En jvoh vind ik niks, als er echt niks anders
Word gevonden, dan voor 1 jaar voor een redelijk salaris.
moa
 moa - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 16:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mulenga is het enige waar ik het mee eens ben.
Ik noem slechts wat haalbare voorbeelden, Junker en Hadouir zijn niet perse veel minder dan Fernandez, en gezien we nu maar 1 spits hebben zal er toch sowieso iemand moeten komen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Portemonnee Feyenoord is net zo leeg als in 2010.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Matavz hahahahaha, alsof dat ooit zal gebeuren....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Je weet nooit hoe je een haas in zijn reet kijken!!!
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Jongens hou allemaal maar op om je gewenste spelers te noemen want feyenoord kan en mag niks , die vrienden vande feyenoord ook niet hebben al veel uitgegeven waaraan weet ik ook niet joost mag het weten.
Talenten worden voor een habbekrats verkocht en spelersmakelaars ruiken geld door de talenten, de ouders worden ook gelokt van de talenten lekker weg uit de belastingparadijs nederland. dus ja zeg het maar wie zou het niet doen als je zo,n kans krijgt dan ga je ook niet te ver denken als het mischien niet loopt dan kom je simpelweg terug in nederland en neem genoegen met riant salaris in plaats van top salaris.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 17:10 schreef moa het volgende:

[..]

Ik noem slechts wat haalbare voorbeelden, Junker en Hadouir zijn niet perse veel minder dan Fernandez, en gezien we nu maar 1 spits hebben zal er toch sowieso iemand moeten komen.
klopt maar we hebben Fernandez en wat betreft Matavz?Moa het verbaasd mij dat hij maar voor 7 miljoen naar een Nederlandse club gaat...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Als het een beetje tegen zit hoeven ze volgend jaar niemand meer te halen...
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Iedereen gaat nu roepen dat hij voor ons te duur is, maar dat zou toch de ultieme spits voor ons zijn? Fer verkopen en Matavs ophalen? Misschien alvast vastleggen voor volgend jaar (als we weer mogen kopen)? Of zou Matavs dat niet willen?
Geldgebrek misschien?
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:23   quote  deeplink  
Ik wordt toch langzamerhand moe van psv hebben een goeie deal gemaakt net de gemeente en nu kunnen ze zich flink financieel uitgeven aan goede spelers als mertens, strootman,en binnkort matavs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:23 schreef dr. Love het volgende:
Ik wordt toch langzamerhand moe van psv hebben een goeie deal gemaakt net de gemeente en nu kunnen ze zich flink financieel uitgeven aan goede spelers als mertens, strootman,en binnkort matavs.
goed voor hun ,slecht van Feyenoord!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:23 schreef dr. Love het volgende:
Ik wordt toch langzamerhand moe van psv hebben een goeie deal gemaakt net de gemeente en nu kunnen ze zich flink financieel uitgeven aan goede spelers als mertens, strootman,en binnkort matavs.
Als Feyenoord destijds niet hun vastgoed hadden verkwanselt hadden we een zelfde deal met de gemeente Rotterdam kunnen maken....
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als Feyenoord destijds niet hun vastgoed hadden verkwanselt hadden we een zelfde deal met de gemeente Rotterdam kunnen maken....
tsja, . . dat was in die tijd van . . . . "koop er nog maar een paar" :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord ziet Vennegoor als plan B: waarom niet Matavs?









0.0070641