|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord is een van de clubs waar Jan Vennegoor of Hesselink een contract kan tekenen. Bij de aanvaller hebben zich nog enkele eredivisieclubs gemeld, maar de ex-international wil nog geen beslissing nemen over zijn toekomst.
Vennegoor wil de optie van een nieuw buitenlands avontuur openhouden. Daardoor zit Feyenoord nu voor twee centrumspitsen in de wachtkamer. De Zweed John Guidetti is waarschijnlijk een te dure optie. De Rotterdammers kunnen zich het salaris van meer dan een half miljoen euro plus de huursom die daar nog bovenop komt niet veroorloven. Maar technisch directeur Martin van Geel zegt meerdere alternatieven te hebben.
Bron : Telegraaf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig heeft van Geel meerdere alernatieve... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoop 't oprecht, als ik MvG zou zijn had ik nu al lang een streep door de naam VoH getrokken, . . wat schrijf ik? . . . . . ik had die naam nooit niet op een lijstje gezet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Graag of niet... heb je toch niks aan joh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hoogvliet010 - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:46 quote deeplink
Oprotten met vennegozer!
meld dit bericht
Crisismanager - dinsdag 23 augustus 2011 - 17:47 quote deeplink
Graag of niet... heb je toch niks aan joh
3x EENS !!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vennegoor wil nog geen beslissing nemen: Dan doe ik het rot op engerd,je moet het opperwezen op je blote knieen danken als je genoemd wordt bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 17:44 schreef sevillana het volgende:[..] hoop 't oprecht, als ik MvG zou zijn had ik nu al lang een streep door de naam VoH getrokken, . . wat schrijf ik? . . . . . ik had die naam nooit niet op een lijstje gezet! Laat Koeman nou eens snel die Elvis er halverwege inzetten wie weet worden we verrast.. Het mooie is dat zo`n ventje de steun van het legioen krijgt.. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ja man laten we met zijn allen weer gaan roepen hoe Koeman het zou moeten doen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goed plan man,tot over een halfjaar weer he!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
vakkie w
|
|
|
Dan maar op deze voet verder en salaris in je zak steken en in de winter een goede spits halen.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 17:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar technisch directeur Martin van Geel zegt meerdere alternatieven te hebben. Bron : Telegraaf ben benieuwd welke dat allemaal zijn dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laat Koeman nou eens snel die Elvis er halverwege inzetten wie weet worden we verrast.. Het mooie is dat zo`n ventje de steun van het legioen krijgt.. Yesss! The King is back. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Elvis has just left the building |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het experiment met een gearriveerde, afbouwende spits is toch al eens gedaan en mislukt? Waarom dan nu weer. En nog eens van een heel wat minder kaliber dan Makaay ook! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat dat ventje van NAC laat zien moet elvis toch ook kunnen ? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zet Manu er gewoon in, heeft het lichaam om een goede spits te worden, zet achachbar op de reservebank en laat hem zijn minuten als invaller ook maken. ik zie dat best wel zitten. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:04 schreef Els het volgende:Het experiment met een gearriveerde, afbouwende spits is toch al eens gedaan en mislukt? Waarom dan nu weer. En nog eens van een heel wat minder kaliber dan Makaay ook! Inderdaad Els... Als Makaay al niet voldoet, wat heeft deze vent dan in hemelsnaam bij Feyenoord te zoeken?
Laat die afbouwende spelers lekker hun centen verdienen in Dubai of Cyprus. Feyenoord heeft juist behoefte aan kapitaal en niet aan die ouwe lullen zonder restwaarde, om het maar effe hard te zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens ligt Elvis ManU zijn voetbal toekomst al vast.. Dat wordt cashen, dat begrijpen jullie wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:Overigens ligt Elvis ManU zijn voetbal toekomst al vast.. Dat wordt cashen, dat begrijpen jullie wel. Hij gaat naar de Memphis Jailers? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik dacht meer aan talentenjachten, maar ook prima. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wat moeten we met die Opa? whahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou, hotjumper mag hier best posten. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Speelt Elvis wel op suède schoenen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Tuurlijk, ik heb tenslotte een avatar |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, voornamelijk blauwe. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wel geleend van Carl |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Zou de ideale spits voor ons zijn! Kunnen we Cabral en Biseswar eindelijk weer op hun favorite kant zetten waar ze hun geniale voorzetten kwijt kunnen, want vooral Biseswar heeft een fantastische voorzet. Bediend worden ze door Clasie en evt. van Haaren en Jan hoeft ze alleen maar in te koppen, ik snap al die negatieve reacties niet. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 14:01 schreef Quiroz het volgende:Zou de ideale spits voor ons zijn! Kunnen we Cabral en Biseswar eindelijk weer op hun favorite kant zetten waar ze hun geniale voorzetten kwijt kunnen, want vooral Biseswar heeft een fantastische voorzet. Bediend worden ze door Clasie en evt. van Haaren en Jan hoeft ze alleen maar in te koppen, ik snap al die negatieve reacties niet. Goed nadenken. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
We gaan dan maar voor de meerdere opties ??????? Welke ???????? Jan denkt dat alle clubs voor het grijpen zijn straks, ik hoop het voor hem, misschien jupiler league of sec division in engeland. Bij Feyenoord zou hij best nog een jaar kunnen vlammen, voor het beste publiek ter wereld kunnen spelen en misschien wel een held kunnen worden als hij er 15 binnen schiet. Geld zal toch de drijfveer zijn in zijn beslissing. |
|
|
|
|
Sabau
|
|
|
Laat hij alsjeblieft lekker doortrainen bij die halve duitsers..... Wat moet zo n gozer nou weer verdienen ?? Gebruik dat geld toch om de contracten van de talenten open te breken en geef Elvis een kans, maar niet zo n uitgerangeerde over the top onderste middelmaat waar je de hoofdprijs qua salaris weer voor moet betalen en waarmee je als club op de langere termijn geen ene malle moet mee opschiet...... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is dat (familie van) die motorenbouwer? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nee dat is meneer Perkins. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
volgens mij heeft die lange tukker een beslissing genomen en kan dit topic op slot.
kies er maar één uit . . .
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ondankbare hond! Kun je in je nadagen nog een keer bij de mooiste club van Nederland spelen, twijfel je. Blijf dan idd maar lekker weg en word ergens spits in de kelder van het Engelse voetbal bij FC Ball on the Roof! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 19:00 schreef JanM het volgende:Ondankbare hond! Kun je in je nadagen nog een keer bij de mooiste club van Nederland spelen, twijfel je. Blijf dan idd maar lekker weg en word ergens spits in de kelder van het Engelse voetbal bij FC Ball on the Roof! zie post boven je |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je reageert hier alleen om mij te pesten!! |
|
|
|