BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Al speelt hij tien wedstrijden klote maar deze man moeten we koesteren...Fernandez

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Voetballend voor de eer van z`n overleden vader en met een roodwit hart.

Ondanks zijn CuraƧaose roots vertoont Fernandez, op zijn getinte huidskleur na, weinig kenmerken van een latino. Hij groeide op in het statige Statenkwartier in Den Haag en speelde bij Graaf Willem II in het deftige Wassenaar. Fernandez heeft geen Caribisch accent, spreekt eerder chic Haags dan de 'pure volkstaal'.

'Als ik met iemand praat door de telefoon en die persoon ziet mij later pas voor het eerst in levende lijve dan is hij vaak verrast. Als ik door de telefoon zeg dat ik Theo heet, geloven ze dat ook. Mijn accent past totaal niet bij mijn uiterlijk.'

'Er is thuis altijd veel gehamerd op normen en waarden. Ik moest eerst huiswerk maken en dan pas voetballen. Via Graaf Willem II en Quick ben ik bij ADO terechtgekomen.

'Mijn vader was supporter van Feyenoord, dat heb ik overgenomen. Die eerste competitietreffer tegen Excelsior was mij veel waard. Daar word ik toch op afgerekend.

'De sfeer binnen de selectie is echt heel goed. Leroy Fer is de gangmaker. Als hij weg is voor een interland, is het stiller. Hij verzorgt de muziek in de kleedkamer.

'Dat er wordt gezocht naar een alternatief als spits vind ik logisch. Vrees voor de Kuip heb ik niet en zal ik ook nooit krijgen. Dat ik twee doelpunten heb gemaakt is lekker. Al was de tweede vooral het werk van Ruben Schaken. Ik gaf voor de zekerheid het laatste tikje. Ik kijk uit naar mijn eerste doelpunt in een volle Kuip. Dat moet een unieke ervaring zijn.'
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:40   quote  deeplink  
hahahahaha........lache kerel
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Is het geen caribi indiaan
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
Goeie vent, inderdaad koesteren.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Blijkt ook maar weer hoe belangrijk Fer voor de selectie is.
Is de enige die kan downloaden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

'De sfeer binnen de selectie is echt heel goed. Leroy Fer is de gangmaker. Als hij weg is voor een interland, is het stiller. Hij verzorgt de muziek in de kleedkamer.

dat zou je hem toch niet gezeggen.. ziet er nou niet bepaald uit als een gangmaker.
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Geef deze jongen gewoon een jaar lang de kans in de spits en laat J VoH lekker zitten. Je ziet aan alles dat deze jongen het geweldig vind om voor Feyenoord te voetballen en hij rent de longen uit zijn lijf. Als je hem 34 wedstrijden in de punt laat staan maakt hij er minimaal 15.

Dan word die al populair voor buitenlandse clubs die dan de buidel kunnen trekken. Op die manier zou Feyenoord zichzelf op andere posities kunnen versterken. Want volgens de directie zijn we dan uit die hatelijke categorie 1 en kunnen we investeren. En anders houd je hem gewoon!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Goeie jongen. Kansen geven. Hoop dat z'n teammaten daarin meewerken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Hij valt mij erg mee, goed positie spel, wordt alleen vaak over het hoofd gezien door zijn teamgenoten. Aan Jan heb je ook niks als er geen voorzet komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Al speelt hij tien wedstrijden klote maar deze man moeten we koesteren...Fernandez









0.0045011