BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote luchtkasteelverhaal!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:29   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2861505/2011/08/23/Nieuwe-Kuip-blijkt-luchtkasteel.dhtml
dobias
 dobias - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Wat een bullshit verhaal. Echt weer iets voor rtl. Geloof er geen reet van zeker omdat ik over andere info beschik.
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Zet maar een 3e ring op onze Kuip!
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:37 schreef dobias het volgende:
Wat een bullshit verhaal. Echt weer iets voor rtl. Geloof er geen reet van zeker omdat ik over andere info beschik.
En je bron verraad je niet zeker?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:40   quote  deeplink  
we hebben wel geld voor de blunderput,een raar plein bij de doelen,gekke woningen,een nieuw extravagant centraal station,een raar museum.festivals met films die niemand wil zien,nee hoor dat stadion komt er wel.Als het oude stadion langer blijft staan dan zakt het wel in elkaar ,dan krijgen we een stille tocht.en een burgermeester die ropet ich hab das nicht gewusst.Zet dat stadion toch neer bij Ahoy en verplaats die 3 bomen van dat park naar waar de kuip stond
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:37 schreef dobias het volgende:
Wat een bullshit verhaal. Echt weer iets voor rtl. Geloof er geen reet van zeker omdat ik over andere info beschik.
echt een bullshit reactie
geloof er geen reet van omdat ik het allemaal niet geloof zonder bronvermelding

Feyenoord heeft geen geld
Rotterdam had de eerste 4 maanden van dit jaar al een tekort van honderden miljoenen,
en dit tekort is alleen maar toegenomen.
Ik weet niet waar jij het geld vandaan wilt halen in deze tijd, bedrijven zullen niet zo gauw 150 miljoen ergens in stoppen hoor.
Misschien ben je vergeten dat er een crisis is ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door henkie1969 --
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Plausibel verhaal. Na de recessie de plannen maar weer uit de ijkast halen en heroverwegen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:52 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

echt een bullshit reactie
geloof er geen reet van omdat ik het allemaal niet geloof zonder bronvermelding

Feyenoord heeft geen geld
Rotterdam had de eerste 4 maanden van dit jaar al een tekort van honderden miljoenen,
en dit tekort is alleen maar toegenomen.
Ik weet niet waar jij het geld vandaan wilt halen in deze tijd, bedrijven zullen niet zo gauw 150 miljoen ergens in stoppen hoor.
Misschien ben je vergeten dat er een crisis is ??
De schuldige van de schuld van 100 miljoen de wethouder Schruijer (dat was die man die moest lachen toen leefbaar geen meerderheid kreeg door zijn gekonkel)
Hij zij alleen sorry toen was het goed,hij heeft nu weer een mooi baantje.
Ik zeg niets van welke partij hij is/was links lullen rechts vullen.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

De schuldige van de schuld van 100 miljoen de wethouder Schruijer (dat was die man die moest lachen toen leefbaar geen meerderheid kreeg door zijn gekonkel)
Hij zij alleen sorry toen was het goed,hij heeft nu weer een mooi baantje.
Ik zeg niets van welke partij hij is/was links lullen rechts vullen.
en wat heeft dit met het verhaal te maken ??
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 20:59   quote  deeplink  
Feiten
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:03   quote  deeplink  
En wat heeft dit te maken met het wel of niet komen van het stadion?
Of heeft Schrijer ook de crisis op zijn geweten ?
(en nee, ik stem niet PvdA)

Feiten zijn er gewoon, en heel Nederland moet bezuinigen, niet alleen Rotterdammers. Bedrijven gaan over de kop, mensen worden massaal ontslagen, dus de bereidheid om miljoenen in een nieuw stadion te stoppen is niet erg groot. En dat heeft niets, totaal niets met politiek te maken, en is ook helemaal niet relevant.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Ik vind dit wel relevant,weet je hoeveel 100 miljoen is ?
Weet je hoeveel geld er door de gemeente over de balk wordt gesmeten ?
Hoeveel foute beslissingen er worden genomen door een te zwaar ambtenaren korps
Wat de deelgemeenten kosten (een instrument zonder zeggenschap)
Rotterdam een stad met meer wethouders dan New York.
Nee je hebt gelijk er is een crisis of toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door piet de paler --
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:03 schreef henkie1969 het volgende:
En wat heeft dit te maken met het wel of niet komen van het stadion?
Of heeft Schrijer ook de crisis op zijn geweten ?
(en nee, ik stem niet PvdA)

Feiten zijn er gewoon, en heel Nederland moet bezuinigen, niet alleen Rotterdammers. Bedrijven gaan over de kop, mensen worden massaal ontslagen, dus de bereidheid om miljoenen in een nieuw stadion te stoppen is niet erg groot. En dat heeft niets, totaal niets met politiek te maken, en is ook helemaal niet relevant.
Je kunt het ook anders invullen. Toen de bankencrises uitbrak zijn er juist een aantal grote infrastructuur projecten versneld uitgevoerd. Dit om de toen hard getroffen bouwwereld toch nog enigziens te ontzien.
Niet alleen de bouw van een nieuw stadion maar de gehele ontwikkeling van het gebied rondom de Kuip is een miljardenproject waarbij er voor honderden manjaren aan arbeid kan worden gecreeerd.
En dat zijn wel politieke keuzes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door F.L.E --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:09 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders invullen. Toen de bankencrises uitbrak zijn er juist een aantal grote infrastructuur projecten versneld uitgevoerd. Dit om de toen hard getroffen bouwwereld toch nog enigziens te ontzien.
Niet alleen de bouw van een nieuw stadion maar de gehele ontwikkeling van het gebied rondom de Kuip is een miljardenproject waarbij er voor honderden manjaren aan arbeid kan worden gecreeerd.
En dat zijn wel politieke keuzes.
Uit dat perspectief moet ik je gelijk geven
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Dat het werkgelegenheid oplevert moet nog worden afgewacht, het zijn niet alleen de polen die hier in de grote bouw werken, maar ook bulgaren, hongaren en zelfs engelsen.
Maar goed, er zal wel wat werkgelegenheid opleveren, dat ben ik met je eens.
Maar in deze tijd moet je geen miljoenen (miljarden) uitgeven voor een nieuw stadion, want de bewoners van Rotterdam krijgen deze extra kostenpost op hun bordje.
Dat is in de toekomst ook zo, maar in deze tijd kun je het niet maken.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:12 schreef henkie1969 het volgende:
Dat het werkgelegenheid oplevert moet nog worden afgewacht, het zijn niet alleen de polen die hier in de grote bouw werken, maar ook bulgaren, hongaren en zelfs engelsen.
Maar goed, er zal wel wat werkgelegenheid opleveren, dat ben ik met je eens.
Maar in deze tijd moet je geen miljoenen (miljarden) uitgeven voor een nieuw stadion, want de bewoners van Rotterdam krijgen deze extra kostenpost op hun bordje.
Dat is in de toekomst ook zo, maar in deze tijd kun je het niet maken.
In de crisis jaren in de usa werd er ook geld gepompt in de economie door sit soort investeringen (niet vergelijken met de werkverschaffing)
Als je niet durft te investeren wendt je de crisis ook niet af
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:18   quote  deeplink  
En in Amerika gaat het nu ook prima.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Inderdaad daar is het ook klote,echter ik heb het over de jaren 50
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:15 schreef piet de paler het volgende:

[..]

In de crisis jaren in de usa werd er ook geld gepompt in de economie door sit soort investeringen (niet vergelijken met de werkverschaffing)
Als je niet durft te investeren wendt je de crisis ook niet af
Dit is een andere crisis, met andere onderliggende oorzaken. Je mag je afvragen of een Keynesiaanse aanpak de oplossing is. Het werkte in de jaren '30 in Amerika (en in Europa), maar lijkt nu in de USA niet te werken.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:12 schreef henkie1969 het volgende:
Dat het werkgelegenheid oplevert moet nog worden afgewacht, het zijn niet alleen de polen die hier in de grote bouw werken, maar ook bulgaren, hongaren en zelfs engelsen.
Maar goed, er zal wel wat werkgelegenheid opleveren, dat ben ik met je eens.
Maar in deze tijd moet je geen miljoenen (miljarden) uitgeven voor een nieuw stadion, want de bewoners van Rotterdam krijgen deze extra kostenpost op hun bordje.
Dat is in de toekomst ook zo, maar in deze tijd kun je het niet maken.
Ik heb het over de totale ontwikkeling van het gebied. Het nieuwe stadion is daar maar een klein onderdeel van. En uiteraard zullen bij de arbeiders polen, bulgaren en dergelijke aan het werk zijn. Maar de totale regio zal hier als toeleverancier sterk van profiteren. Of denk je dat het ook polen en bulgaren op ingenieursburo's , architekten ed zijn.
En het nieuwe stadion zal ook een stuk goedkoper kunnen worden gebouwd indien er gewoon een stadion wordt gebouwd ipv een of andere vliegende schotel.
Rotterdam zou zelfs een voortrekkers rol kunnen vervullen indien een dusdanig groot gebied volledig CO2 neutral zou kunnen zijn. Waarbij je uiteraard ons veelvuldig gestorte geld aan Brussel dmv subsidies weer probeert terug te halen.

Juist in tijden van crises zie je dat de mensen die een visie en lef hebben er het beste uitkomen.
Het beste voorbeeld daarvan is wel onze huidige Kuip. Ook niet gebouwd in een tijd dat de economie er erg florisant bijstond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door F.L.E --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik heb het over de totale ontwikkeling van het gebied. Het nieuwe stadion is daar maar een klein onderdeel van. En uiteraard zullen bij de arbeiders polen, bulgaren en dergelijke aan het werk zijn. Maar de totale regio zal hier als toeleverancier sterk van profiteren. Of denk je dat het ook polen en bulgaren op ingenieursburo's , architekten ed zijn.
En het nieuwe stadion zal ook een stuk goedkoper kunnen worden gebouwd indien er gewoon een stadioen wordt gebouwd ipv een of andere vliegende schotel.
Rotterdam zou zelfs een voortrekkers rol kunnen vervullen indien een dusdanig groot gebied volledig CO2 neutral zou kunnen zijn. Waarbij je uiteraard ons veelvuldig gestorte geld aan Brussel dmv subsidies weer probeert terug te halen.

Juist in tijden van crises zie je dat de mensen die een visie en lef hebben er het beste uitkomen.
Het beste voorbeeld daarvan is wel onze huidige Kuip. Ook niet gebouwd in een tijd dat de economie er erg florisant bijstond.
Ja ik ga met je mee.
Denk eens aan een groot sportcentrum met hierin:
Een roeibaan (wordt nu elders gegraven)
Een wielerbaan (nu soms Ahoy)
Een echte atletiekbaan (nu een klein baantje in noord)
Een honkbal stadion (combineren met hockey stadion)
Als je de gebieden die daar nu voor gebruikt,de opbrengst hiervan zou investeren denk ik dat je ver komt.
Maar even dit nog,hoe lang zou dit stadion nog kunnen blijven bestaan ?
Onze kuip heeft al eens een crisis en een oorlog overleeft he
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Oud nieuws allemaal.
MMM
 MMM - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:28 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja ik ga met je mee.
Denk eens aan een groot sportcentrum met hierin:
Een roeibaan (wordt nu elders gegraven)
Een wielerbaan (nu soms Ahoy)
Een echte atletiekbaan (nu een klein baantje in noord)
Een honkbal stadion (combineren met hockey stadion)
Als je de gebieden die daar nu voor gebruikt,de opbrengst hiervan zou investeren denk ik dat je ver komt.
Maar even dit nog,hoe lang zou dit stadion nog kunnen blijven bestaan ?
Onze kuip heeft al eens een crisis en een oorlog overleeft he
Absoluut niet, never, NOOIT!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:28 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja ik ga met je mee.
Denk eens aan een groot sportcentrum met hierin:
Een roeibaan (wordt nu elders gegraven)
Een wielerbaan (nu soms Ahoy)
Een echte atletiekbaan (nu een klein baantje in noord)
Een honkbal stadion (combineren met hockey stadion)
Als je de gebieden die daar nu voor gebruikt,de opbrengst hiervan zou investeren denk ik dat je ver komt.
Maar even dit nog,hoe lang zou dit stadion nog kunnen blijven bestaan ?
Onze kuip heeft al eens een crisis en een oorlog overleeft he
bedoel je dan de eventuele metaal moeheid die er in zit?
Financieel schijnt het aan zn max te zitten en heb je daarom alleen al een nieuw stadion nodig (nogmaals schijnt, ik weet het niet)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:32 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

bedoel je dan de eventuele metaal moeheid die er in zit?
Financieel schijnt het aan zn max te zitten en heb je daarom alleen al een nieuw stadion nodig (nogmaals schijnt, ik weet het niet)
Ja ik bedoel met lapmiddelen en reparaties hoe lang zouden we nog veilig kunnen zitten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 augustus 2011 door piet de paler --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:34 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ja ik bedoel met lapmiddelen en reparaties hoe lang zouden we nog veilig kunnen zitten?
is dat nou echt zo? de eiffeltoren is toch van hetzelfde materiaal gemaakt, hoelang staat dat ding al?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:36 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

is dat nou echt zo? de eiffeltoren is toch van hetzelfde materiaal gemaakt, hoelang staat dat ding al?
meer dan 100 jaar
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
Het NRC heeft vandaag een katern ingeruimd speciaal voor Feyenoord. De kraai boven de Kuip. Spijkerhard en recht voor zijn raap. Gelukkig zijn er supporters die het nog wel snappen

De kraai boven de Kuip

Wat is de overeenkomst tussen AGOVV, Roda JC en Feyenoord? Dat ze afgelopen weekend alle drie hun wedstrijd niet wonnen? Ook. Maar vooral: dat ze de drie enige voetbalclubs zijn die al sinds 2009 in categorie 1′ staan. Daarin deelt de licentiecommissie van de KNVB de clubs in waarvan de financiële huishouding als onvoldoende wordt bestempeld. Het gebeurde afgelopen week opnieuw.

Voor AGOVV, Roda JC en Feyenoord is onvoldoende een eufemisme. Op de rand van de afgrond is een betere beschrijving. Er zijn gelukkig nog wel supporters die dat wel doorhebben. Die van Feyenoord sjouwden laatst symbolisch een doodskist met zich mee.

Voor Feyenoord geldt dat de begrafenis over minder dan een jaar, in juni 2012, kan plaatshebben. Als de club dan, na drie jaar en tien beoordelingen, nog steeds geen fatsoenlijke cijfers kan tonen, geldt de regel dat ze haar licentie kwijtraakt. Met andere woorden: ophoudt te bestaan als bvo. betaaldvoetbalorganisatie. Afgaande op de woorden van algemeen directeur Eric Gudde weten ze dat heus wel in Rotterdam. Feyenoord heeft een herstelplan. Gudde: Sterker nog, we zijn al heel ver met de uitvoering ervan. Alleen: die woorden dateren van juli 2009.

Sinds enkele maanden heeft Feyenoord een nieuwe technisch directeur, Martin van Geel. Is hij de redder in nood? Nou, drie maanden na zijn komst in 2009 als directeur bij Roda JC belandde deze club in categorie 1. En zat daarin nog altijd toen Van Geel de bvo deze zomer verliet. De kraai vliegt boven de stadions van Roda in Kerkrade en van AGOVV in Apeldoorn zelfs nog wat lager dan boven de Kuip.

Kan Feyenoord het zich veroorloven om de miljoenen aft e wijzen die FC Twente biedt voor Leroy Fer? Nee dus. Of de verplichte doorbetaling van de ex-trainers Mario Been en Leon Vlemmings voor zijn rekening te nemen, omdat er zo nodig een nieuwe coach moest komen? Ook niet. Maar het gebeurt wel, bij het Griekenland onder de bvos in Nederland.

.............

Zolang er bij Feyenoord nog mensen op belangrijke stoelen zitten heeft de club tegen die tijd sowieso het geld niet, of erger: is de club allang failliet!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
ik zie t allemaal wel.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
beu
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:42   quote  deeplink  
mee eens behalve de zin onder de ................
Ik denk dat het niet verstandig zou zijn om feyenoord geen licensie te geven
Ik vrees voor de veiligheid in mijn stad.Ik denk toch dat de gemeente dan ingrijpt met een financiële constructie
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Amen!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
blablabla, bla-bla.
Dat NRC verhaal was elders al naar voren gekomen.
Huisje van boompje blijven scheiden graag.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:42 schreef FR-Douwe het volgende:
beu
meer dan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
De kuip is ook tijdens de crisis gebouwd. Maar verder wat Els zegt, kijken of de crisis overtrekt....
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:
De kuip is ook tijdens de crisis gebouwd. Maar verder wat Els zegt, kijken of de crisis overtrekt....
natuurlijk maar belangrijker is gezond blijven.
en te eten houden we wel in dit land
en dat stadion komt er misschien iets minder groot,en hopelijk niet zo een dure architect.
Ik wil namelijk wel de deur vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik heb het over de totale ontwikkeling van het gebied. Het nieuwe stadion is daar maar een klein onderdeel van. En uiteraard zullen bij de arbeiders polen, bulgaren en dergelijke aan het werk zijn. Maar de totale regio zal hier als toeleverancier sterk van profiteren. Of denk je dat het ook polen en bulgaren op ingenieursburo's , architekten ed zijn.
En het nieuwe stadion zal ook een stuk goedkoper kunnen worden gebouwd indien er gewoon een stadion wordt gebouwd ipv een of andere vliegende schotel.
Rotterdam zou zelfs een voortrekkers rol kunnen vervullen indien een dusdanig groot gebied volledig CO2 neutral zou kunnen zijn. Waarbij je uiteraard ons veelvuldig gestorte geld aan Brussel dmv subsidies weer probeert terug te halen.

Juist in tijden van crises zie je dat de mensen die een visie en lef hebben er het beste uitkomen.
Het beste voorbeeld daarvan is wel onze huidige Kuip. Ook niet gebouwd in een tijd dat de economie er erg florisant bijstond.
Als er ook maar 1 Pool een hamer beet houd zeg ik niet doen!!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als er ook maar 1 Pool een hamer beet houd zeg ik niet doen!!!!!
oh en vermijd aannemers die wel eens aan stadions in omgeving Enschede werken..
el-loco
 el-loco - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Echt slecht dit bericht. Dit is in mijn ogen de enige oplossing om Feyenoord terug te krijgen bij de Europese top. Dat het Rotterdamse zakenleven Feyenoord geen warm hart toedraagt is al langer bekend anders had er al lang een multinational opgestaan. Dat de Rotterdamse gemeenteraad(onder aanvoering van een amsterdammer) Feyenoord geen warm hart toedraagt is in mijn ogen een grote domper. Deze burgervader zal eerder alles doen om Feyenoord in een negatief daglicht te krijgen. Ik ben van mening dat men in Rotterdam alleen maar de negatieve aspecten van Feyenoord weet te belichten. Dat de Rotterdamse horeca,openbaar vervoer ed jaarlijks miljoenen verdienen aan Feyenoord wordt gemakshalve maar vergeten. Jammer het spreekwoord geen woorden maar daden gaat de laatste jaren niet meer op in Rotterdam!
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Betekend dit nu ook dat Gudde eigenlijk overbodig is?? Deze werd destijds toch aangesteld ivm. realisatie nieuw stadion??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh en vermijd aannemers die wel eens aan stadions in omgeving Enschede werken..
Lijkt mij ook verstandig idd...
Ik ben nu een paar maanden aan het werk met Polen en ik moet
zeggen dat 30% harde werkers zijn onder goede leiding.Verder
vind ik de meest arrogante klootzakken die minachting hebben
tegenover alles wat met Nederland te maken heeft..
Alles schijnt beter te zijn in Polen..
Ik stel dan ook voor dat ze dan ook allemaal optyfen naar Polen...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:12 schreef henkie1969 het volgende:
Dat het werkgelegenheid oplevert moet nog worden afgewacht, het zijn niet alleen de polen die hier in de grote bouw werken, maar ook bulgaren, hongaren en zelfs engelsen.
Maar goed, er zal wel wat werkgelegenheid opleveren, dat ben ik met je eens.
Maar in deze tijd moet je geen miljoenen (miljarden) uitgeven voor een nieuw stadion, want de bewoners van Rotterdam krijgen deze extra kostenpost op hun bordje.
Dat is in de toekomst ook zo, maar in deze tijd kun je het niet maken.
Hebben die buitenlanders ff pech dat er per 1 januari 2012
Verplicht het zelfde loon wordt betaal als de gediplomeerde Hollander.
Dus de aannemers gaan egt niet meer met Buitenlandssprekende arbeiders aan de gang , die alleen ma in de dixie legge te zuupe!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook verstandig idd...
Ik ben nu een paar maanden aan het werk met Polen en ik moet
zeggen dat 30% harde werkers zijn onder goede leiding.Verder
vind ik de meest arrogante klootzakken die minachting hebben
tegenover alles wat met Nederland te maken heeft..
Alles schijnt beter te zijn in Polen..
Ik stel dan ook voor dat ze dan ook allemaal optyfen naar Polen...
Lekkere gasten dan.
Waar halen ze het idee vandaan om dit land te minachten?
Wat is er dan zo beter aan Polen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lekkere gasten dan.
Waar halen ze het idee vandaan om dit land te minachten?
Wat is er dan zo beter aan Polen?
Ja Henk dat had ik ook nooit verwacht en dat verbaasde mij en heeft
mij kwaad gemaakt .Uiteraard zijn er ook goeie die sociaal reageren
maar ze hebben allemaal dat über gevoel dat ze uiten..
Ze willen alles ,het mag niks kosten en de euro`s gaan mee naar Polen..
Dit is nu de groep Alochtonen waar we echt niks aan hebben..
Betalen geen belasting,kopen hun auto en spullen in Polen en elke werkgever
die er 20 in dienst heeft houd baantjes weg voor 10 Hollanders!
En geloof mij ze werken echt niet harder als ons.Zodra ze een contract
hebben doen ze 2 stapjes minder..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja Henk dat had ik ook nooit verwacht en dat verbaasde mij en heeft
mij kwaad gemaakt .Uiteraard zijn er ook goeie die sociaal reageren
maar ze hebben allemaal dat über gevoel dat ze uiten..
Ze willen alles ,het mag niks kosten en de euro`s gaan mee naar Polen..
Dit is nu de groep Alochtonen waar we echt niks aan hebben..
Betalen geen belasting,kopen hun auto en spullen in Polen en elke werkgever
die er 20 in dienst heeft houd baantjes weg voor 10 Hollanders!
En geloof mij ze werken echt niet harder als ons.Zodra ze een contract
hebben doen ze 2 stapjes minder..
Heb zelf te maken met jonge poolse gasten die vinden dat zíj geminacht worden. Is niet uit hun kop te praten, ze luisteren niet en zijn snel op hun pik getrapt.
Asociaal.
Vind ze trouwens ook in het verkeer regelmatig asociaal.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb zelf te maken met jonge poolse gasten die vinden dat zíj geminacht worden. Is niet uit hun kop te praten, ze luisteren niet en zijn snel op hun pik getrapt.
Asociaal.
Vind ze trouwens ook in het verkeer regelmatig asociaal.
Onzin, in het verkeer zijn ze vaak gewoon dronken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Onzin, in het verkeer zijn ze vaak gewoon dronken.
Kut, heb ik ze te negatief beoordeeld.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Ach ik begrijp het wel, iederéén probeert een beter leven te krijgen, in australie en amerika stikt het ook van de nederlanders die het zelfde hebben gedaan. Als je ergens kwaad op moet zijn, zijn het de mensen die weigeren mensen aan te nemen tegen een normaal nederlands salaris.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:
Ach ik begrijp het wel, iederéén probeert een beter leven te krijgen, in australie en amerika stikt het ook van de nederlanders die het zelfde hebben gedaan. Als je ergens kwaad op moet zijn, zijn het de mensen die weigeren mensen aan te nemen tegen een normaal nederlands salaris.
Eens, maar ik vind Polen wel enorme alcoholliefhebbers, en kei- en keihard. En ik heb begrepen dat Polen watjes zijn vergeleken bij Bulgaren en Roemenen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:46 schreef Els het volgende:

[..]

Eens, maar ik vind Polen wel enorme alcoholliefhebbers, en kei- en keihard. En ik heb begrepen dat Polen watjes zijn vergeleken bij Bulgaren en Roemenen.
Tsja, ze hebben daar nog wat in te halen, op eens zelf gaan denken enzo

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote luchtkasteelverhaal!!









0.0073871