|
|
Hummel10
|
|
|
Niet dat ik heel erg negatief wil zijn of zo maar vind het te stil! Maak me toch een beetje zorgen:(
Matavs naar PSV? Doodzonde en maakt ze een stuk sterker!! Vertonghen en/of vd Wiel zie ik ook nog wel vertrekken!
Niet alleen door afgelopen wedstrijd maak ik me druk maar al zolang het stil is. Waar blijven onze versterkingen? Mijn top 3 aankopen die haalbaar moeten zijn:
1 Matavs 2 Room 3 Poulsen
We hebben gewoon nog een erg goede spits nodig. Concurrentie voor Vermeer ook. En een sterke linksback zou ook wel leuk zijn word al lange tijd gemist.
Niet zeuren over te duur bla bla messi slotje wil je de beste van Nederland blijven en Europees meedoen moet er nog wel wat komen. Hoe denken jullie er over? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Als je Matavz haalt dan had je überhaupt kolbein niet moeten halen. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
matavz lijkt me wel beter dan kolbein |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ten eerste is dat niet te meten, ten tweede hebben we Kolbein al. Blijkbaar dacht De Boer er anders over, zijn twee hele verschillende spitsen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We hebben al een verzameltopic transfers en geruchten maar goed zal geen slotje roepen.hihihi Een topclub als Ajax gaat al tig jaren voor het kampioensschap dan heb je minimaal 2 echte spitsen nodig. Stel dat spits 1 geblesseerd raakt of hij heeft een langdurige schorsing opgelopen en je hebt geen gelijkwaardige vervanger dan zou je dat als topclub punten kunnen gaan kosten. gevolg geen kampioensschap, vroeg uitgeschakeld in Europa, supporters worden dan humeurig, seizoenkaarthouders voor het volgende seizoen loopt terug, de aandelen zakken. Dit is in feite een doemscenario voor ieder die van die club houdt, weer een jaar naar de kloten.
Overigens kunnen zowel Sigthorsson als ook Matavs heel goed samen spelen op 9 en 10. Tim Matavs speelt nu bij Groningen ook regelmatig samen met hun tweede spits Nicklas Pedersen, werpt wel vruchten af. |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
Verdediging is nog steeds heikel punt. Er moet gewoon een goede lincksback en een goede bankzitter erbij. Al weer vier doelpunten tegen in drie wedstrijden tegen "zwakkere" ploegen en daarbij had ajax het "geluk"dat het er niet 1 of 2 meer waren. Middenveld is goed, aanval is ook goed. misschien dat de verdediging nog niet helemaal 100% is en het gewoon goed komt, maar gezien de wedstrijdschema van de komende maanden, vind ik nog steeds dat er nog een verstreking in de verdediging moet komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
kopen kopen kopen hebben jullie geen jeugd en geduld |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Blijkbaar sommigen niet.. Alles staat nu gewoon goed, alleen hebben we nog een 2de keeper nodig.. Voor de rest evt. talentjes, maar geen aankopen voor de A-selectie (Op die 2de keeper na dan).. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja Piet maar wij spelen C.L. en dan willen wij niet voor paal staan! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: inderdaad en wil je de titel verdedigen en mee doen in europa red je het niet met deze selectie. Ok boilissen vind ik voor de competitie sterk genoeg op linksback maar moet nog veel leren. En gun psv matavs niet voor ons is het ook gewoon een erg goede aanwinst die zijn geld wel opbrengt. Waarom niet iets meer investeren in een goede spits? Maar misschien maak ik me druk om niets en worden we gewoon weer kampioen we zullen zien. Zolang jan en vd wiel maar blijven is ons basis nog steeds het sterkste |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:43 schreef Hummel10 het volgende:Niet dat ik heel erg negatief wil zijn of zo maar vind het te stil! Maak me toch een beetje zorgen:( Matavs naar PSV? Doodzonde en maakt ze een stuk sterker!! Vertonghen en/of vd Wiel zie ik ook nog wel vertrekken! Niet alleen door afgelopen wedstrijd maak ik me druk maar al zolang het stil is. Waar blijven onze versterkingen? Mijn top 3 aankopen die haalbaar moeten zijn: 1 Matavs 2 Room 3 Poulsen We hebben gewoon nog een erg goede spits nodig. Concurrentie voor Vermeer ook. En een sterke linksback zou ook wel leuk zijn word al lange tijd gemist. Niet zeuren over te duur bla bla messi slotje wil je de beste van Nederland blijven en Europees meedoen moet er nog wel wat komen. Hoe denken jullie er over? Het heeft totaal geen zin om geld te investeren, om Europees mee te doen.
1) We zullen in de huidige situatie nooit in Europa mee kunnen doen, tenzij we gunstig loten
2) Ik neem aan dat men geleerd heeft van het verleden. Waar is gebleken dat er niet op te boksen is wat betreft financien. Zie oorzaak rode cijfers.
3 ) Omdat we toevallig kampioen zijn geworden vorig seizoen, betekent niet dat we ineens wel geld hebben om spelers aan te trekken....
We hebben met Janssen en Sightorson prima zaken gedaan. Het heeft dus totaal geen zin om Matavs te halen. Ik verwacht dan ook dat er niemand bij komt, zolang er geen speler vertrekt. (buiten de keeper om) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:26 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Het heeft totaal geen zin om geld te investeren, om Europees mee te doen. 1) We zullen in de huidige situatie nooit in Europa mee kunnen doen, tenzij we gunstig loten 2) Ik neem aan dat men geleerd heeft van het verleden. Waar is gebleken dat er niet op te boksen is wat betreft financien. Zie oorzaak rode cijfers. 3 ) Omdat we toevallig kampioen zijn geworden vorig seizoen, betekent niet dat we ineens wel geld hebben om spelers aan te trekken.... We hebben met Janssen en Sightorson prima zaken gedaan. Het heeft dus totaal geen zin om Matavs te halen. Ik verwacht dan ook dat er niemand bij komt, zolang er geen speler vertrekt. (buiten de keeper om) 1 met een iets meer gevarieerde selectie heb je meer kans. 2 volgens mij moet er wel iets mogelijk zijn na alle transfers en inkomsten na kampioenschap. 3 matavs bv is gelijk een toegevoegde waarde verdiend zichzelf wel terug teminste als je hem voor 7 a 8 kan halen. extra spits type bony,altidore kan ook hoor en zeker wel nodig. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De tijd dringt het is gevaarlijk stil bij the frankie boys om zeker te zijn moet je echt nog een keeper er bij hebben een extra verdediger en een sub spits.Ik hoop dat dit stilte voor de storm is. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ieder jaar hetzelfde, ik word pas zenuwachtig als er om 1 minuut voor de deadline nog niks is gedaan! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:43 schreef Hummel10 het volgende:Niet dat ik heel erg negatief wil zijn of zo maar vind het te stil! Maak me toch een beetje zorgen:( Matavs naar PSV? Doodzonde en maakt ze een stuk sterker!! Vertonghen en/of vd Wiel zie ik ook nog wel vertrekken! Niet alleen door afgelopen wedstrijd maak ik me druk maar al zolang het stil is. Waar blijven onze versterkingen? Mijn top 3 aankopen die haalbaar moeten zijn: 1 Matavs 2 Room 3 Poulsen We hebben gewoon nog een erg goede spits nodig. Concurrentie voor Vermeer ook. En een sterke linksback zou ook wel leuk zijn word al lange tijd gemist. Niet zeuren over te duur bla bla messi slotje wil je de beste van Nederland blijven en Europees meedoen moet er nog wel wat komen. Hoe denken jullie er over? Wat moet je met Room en Poulsen??? We hebben een in potentie een geweldige liksback met de naam Boilesen en jij wil er een twijfelaar voor halen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:39 schreef Dev het volgende:Verdediging is nog steeds heikel punt. Er moet gewoon een goede lincksback en een goede bankzitter erbij. Al weer vier doelpunten tegen in drie wedstrijden tegen "zwakkere" ploegen en daarbij had ajax het "geluk"dat het er niet 1 of 2 meer waren. Middenveld is goed, aanval is ook goed. misschien dat de verdediging nog niet helemaal 100% is en het gewoon goed komt, maar gezien de wedstrijdschema van de komende maanden, vind ik nog steeds dat er nog een verstreking in de verdediging moet komen. Dat je veel goals tegen hoeft niet eens met de verdediging te maken hebben. De fout ligt juist op het middenveld en daardoor komt de achterhoede onnodig onder druk te staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 09:39 schreef Brandje het volgende:[..] Dat je veel goals tegen hoeft niet eens met de verdediging te maken hebben. De fout ligt juist op het middenveld en daardoor komt de achterhoede onnodig onder druk te staan. Hey, heerlijk dat er mensen zijn die het snappen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 - 20:43 schreef Hummel10 het volgende:Niet dat ik heel erg negatief wil zijn of zo maar vind het te stil! Maak me toch een beetje zorgen:( Matavs naar PSV? Doodzonde en maakt ze een stuk sterker!! Vertonghen en/of vd Wiel zie ik ook nog wel vertrekken! Niet alleen door afgelopen wedstrijd maak ik me druk maar al zolang het stil is. Waar blijven onze versterkingen? Mijn top 3 aankopen die haalbaar moeten zijn: 1 Matavs 2 Room 3 Poulsen We hebben gewoon nog een erg goede spits nodig. Concurrentie voor Vermeer ook. En een sterke linksback zou ook wel leuk zijn word al lange tijd gemist. Niet zeuren over te duur bla bla messi slotje wil je de beste van Nederland blijven en Europees meedoen moet er nog wel wat komen. Hoe denken jullie er over? Volgens mij ben jij het spoor helemaal bijster. Wat moeten we met de 2de kleeper van vitesse? Wat moeten we met een Poulsen????
Je hebt Boilesen die concurreert met Blind. Vermeer lekker laten staan en Gentenaar of bizot terug halen als 2de keeper.
Een goede sterke centrale verdediger lijkt mij de hoogste prioriteit momenteel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:39 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Volgens mij ben jij het spoor helemaal bijster. Wat moeten we met de 2de kleeper van vitesse? Wat moeten we met een Poulsen???? Je hebt Boilesen die concurreert met Blind. Vermeer lekker laten staan en Gentenaar of bizot terug halen als 2de keeper. Een goede sterke centrale verdediger lijkt mij de hoogste prioriteit momenteel. Ajax legt de prioriteit toch echt ergens anders, namelijk bij een tweede spits en een tweede keeper |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ja ik snap dat ze dat doen, maar vind jij het slim? Keeper zou ik echt gewoon voor gentenaar gaan of bizot terug halen. ik weet zeker dat als Kenneth vertrouwen voelt dat hij vanzelf beter word ( net als einde vorig seizoen ) Welke spits moeten we volgens jou halen? Armenteros zie ik persoonlijk wel zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:44 schreef AFCA MARCO het volgende:Ja ik snap dat ze dat doen, maar vind jij het slim? Keeper zou ik echt gewoon voor gentenaar gaan of bizot terug halen. ik weet zeker dat als Kenneth vertrouwen voelt dat hij vanzelf beter word ( net als einde vorig seizoen ) Welke spits moeten we volgens jou halen? Armenteros zie ik persoonlijk wel zitten Ik zie het liefst dat Ajax Tim Krul zou halen als 1e keeper omdat ik vind dat hij al verschrikkelijk dicht tegen het niveau van Stekelenburg aanzit en in potentie zelfs beter is, aangezien dit toch niet gaat gebeuren en Cilissen gewoon te duur is zie ik het liefst dat Ajax Bizot terug haalt, ook met het oog op de toekomst is dit veel beter. Gewoon Vermeer het vertrouwen geven en als hij niet kan spelen kan Bizot mooi ervaring opdoen, ook is het zeker geen slecht keeper dus zal hij z'n mannetje wel staan.
Verdediger hoeft er van mij echt niet bij als er niemand vertrekt, Boilesen moet gewoon linksback komen te staan, en Blind moet de vervanger van Alder of Vertonghen zijn.
Als spits zie ik het liefst Matavsz erbij komen, simpelweg een hele goede speler, maar ook dit gaat niet gebeuren, dan zie ik het liefst dat de Jong de reservespits wordt omdat hij te kort komt op het middenveld en ik hem alles vind hebben wat een spits bij Ajax nodig zou hebben.. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Zeg ook al Ajax gewoon Matavz halen sla je een hele grote slag mee je wordt er sterker vna maar psv draai je een loer en zal dan voor psv nog moeilijk een spits van hetzelfde kaliber als matavz te halen voor 31 aug. Halen hopelijk wordt ELH. verkocht voor 5 mjn dan kun je dat + 2 mjn in Matavz investeren. Hoop echt dat ajax met de miljoenen van el hamdaoui nog een goede spits er bij haalt -> MATAVZ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 13:28 schreef AFC M&M het volgende:Zeg ook al Ajax gewoon Matavz halen sla je een hele grote slag mee je wordt er sterker vna maar psv draai je een loer en zal dan voor psv nog moeilijk een spits van hetzelfde kaliber als matavz te halen voor 31 aug. Halen hopelijk wordt ELH. verkocht voor 5 mjn dan kun je dat + 2 mjn in Matavz investeren. Hoop echt dat ajax met de miljoenen van el hamdaoui nog een goede spits er bij haalt -> MATAVZ mmmmmmmm.... Slim.. Psv een loer draaien........ |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
@AFC M&M...goed plan ! En met het geld dat we voor Vertonghen krijgen moet dit zeker lukken. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: hey, hij is nog niet weg he! en laten we alsjeblieft hopen dat hij niet meer gaat ook! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die gaat ook niet.. Enige mogelijkheid om hem nog te bekijken is vrijdag tegen Vitesse.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Of gewoon scouten en hem vorig seizoen bekijken?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan was hij al gekocht, de ploegen zijn op de hoogte van zijn verhoogde gelimiteerde transfersom in de maand Augustus en gaan echt niet miljoenen meer betalen als ze hem in Juli ook hadden kunnen halen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: verkopen verkopen verkopen hebben jullie geen geld en europees voetbal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je vergeet geen goede spelers die op ten duur goed verkocht kunnen worden |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ach dan gaan ze wel weer met de pet rond, stumperds. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:39 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Volgens mij ben jij het spoor helemaal bijster. Wat moeten we met de 2de kleeper van vitesse? Wat moeten we met een Poulsen???? Je hebt Boilesen die concurreert met Blind. Vermeer lekker laten staan en Gentenaar of bizot terug halen als 2de keeper. Een goede sterke centrale verdediger lijkt mij de hoogste prioriteit momenteel. Volgens mijn heb jij er weinig kijk op! Boilissen heeft nog te weinig ervaring en Blind linksback? Hou toch op! Centrale verdediger acher Jan/en Alderweireld kan ook Boilissen. Tweede spits heeft denk ik meer prioriteit omdat je dan meer variatie heb mocht Sigtorsson niet lekker in de wedstrijd zitten. Gentenaar is nu duurder geworden en al bijna 36(http://www.vi.nl/Nieuws-item/205056/Ajax-gaat-door-dure-Gentenaar-weer-voor-Cillessen.htm) Room vind ik wel een persoonlijkheid en kan mooi rijpen achter Vermeer. Zal ook niet al te duur zijn. Linksback is al heel lang een probleem Boilissen kan er zeker staan voor de toekomst ben wel fan van hem maar moet nog veel leren logisch want erg jong. Dus prioriteit 1 een ervaren linksback. 2 een ander soort spits 3 Keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu een linksback halen is gewoon kapitaalvernietiging, Boilesen moet gewoon het vertrouwen krijgen en daar spelen, men moet gewoon accepteren dat hij nog af en toe een foutje maakt.. Als Ajax de posities iets logischer indeelt hoeft men enkel te zorgen voor een fatsoenlijke tweede keeper. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:Nu een linksback halen is gewoon kapitaalvernietiging, Boilesen moet gewoon het vertrouwen krijgen en daar spelen, men moet gewoon accepteren dat hij nog af en toe een foutje maakt.. Als Ajax de posities iets logischer indeelt hoeft men enkel te zorgen voor een fatsoenlijke tweede keeper. jaja remcootje.........we weten dat je gelijk heb maar de cl komt eraan.......dure foutjes ouwe!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In 95 dacht iedereen dat ook.. En als je een speler haalt en dan niet door gaat kost het nog veel meer geld.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] In 95 dacht iedereen dat ook.. En als je een speler haalt en dan niet door gaat kost het nog veel meer geld.. Snap wel wat je bedoel hoor maar ben gewoon van mening dat we nu kampioen zijn en als je dat wil blijven je iets meer in de breedte moet hebben. Erg overtuigend was het vorig seizoen ook allemaal niet en met Janssen en Sig heb je je wel goed versterkt maar twijfel gewoon. We zullen zien eind van het seizoen. Ben gewoon van mening dat je Matavs er ook gewoon bij kunt nemen win win win en psv krijgt hem niet en je selectie word sterker en hij brengt zijn geld wel op. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Snap wel wat je bedoel hoor maar ben gewoon van mening dat we nu kampioen zijn en als je dat wil blijven je iets meer in de breedte moet hebben. Erg overtuigend was het vorig seizoen ook allemaal niet en met Janssen en Sig heb je je wel goed versterkt maar twijfel gewoon. We zullen zien eind van het seizoen. Ben gewoon van mening dat je Matavs er ook gewoon bij kunt nemen win win win en psv krijgt hem niet en je selectie word sterker en hij brengt zijn geld wel op. Ik heb begrepen, dat FC Groningen voor hem 8 a 9 miljoen wil hebben. Geloof me, dat gaat Ajax niet betalen. PSV is daartoe wel bereid, want die zijn in paniek. Zij willen dit seizoen ten koste van alles kampioen worden. En met de vele miljoenen van de gemeente Eindhoven, kunnen ze voorlopig wel vooruit met het aankopen van vedettes. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:19 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb begrepen, dat FC Groningen voor hem 8 a 9 miljoen wil hebben. Geloof me, dat gaat Ajax niet betalen. PSV is daartoe wel bereid, want die zijn in paniek. Zij willen dit seizoen ten koste van alles kampioen worden. En met de vele miljoenen van de gemeente Eindhoven, kunnen ze voorlopig wel vooruit met het aankopen van vedettes. maar ajax heeft wel extra geld gekregen van de UEFA (doordat twente niet door gaat) dus op zich zou het niet gek zijn als ze hem toch zouden kopen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:22 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] maar ajax heeft wel extra geld gekregen van de UEFA (doordat twente niet door gaat) dus op zich zou het niet gek zijn als ze hem toch zouden kopen. Het gaat er niet om of Ajax wel of geen geld (extra) heeft. Hier komt het principe om de hoek kijken, dat Ajax niet langer bereid is om krankzinnige bedragen op tafel te leggen. En terecht! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:25 schreef Pietje het volgende:[..] Het gaat er niet om of Ajax wel of geen geld (extra) heeft. Hier komt het principe om de hoek kijken, dat Ajax niet langer bereid is om krankzinnige bedragen op tafel te leggen. En terecht! zeker terecht. maar stel dat Sigthorsson geblesseerd raakt in de CL. moet dan de jong in de spits tegen Lyon? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:31 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] zeker terecht. maar stel dat Sigthorsson geblesseerd raakt in de CL. moet dan de jong in de spits tegen Lyon? Tja... Dat denk ik eerlijk gezegd wel, wanneer er geen andere spits bijkomt. Misschien dat Sulejmani in de spits gaat spelen? Wellicht dat Ajax zijn hand heeft overspeeld: Castillion verhuurd, El Hamdaoui verbannen naar Jong Ajax, Bodul (definitief) verkocht, Suk definitief verkocht. Er blijft inderdaad niet veel over. Maar nu geldt het principe, dat Ajax niet meer bereid is de hoofdprijs te betalen voor welke speler dan ook. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:44 schreef Pietje het volgende:[..] Tja... Dat denk ik eerlijk gezegd wel, wanneer er geen andere spits bijkomt. Misschien dat Sulejmani in de spits gaat spelen? Wellicht dat Ajax zijn hand heeft overspeeld: Castillion verhuurd, El Hamdaoui verbannen naar Jong Ajax, Bodul (definitief) verkocht, Suk definitief verkocht. Er blijft inderdaad niet veel over. Maar nu geldt het principe, dat Ajax niet meer bereid is de hoofdprijs te betalen voor welke speler dan ook. ja maar ik denk dat ALS je niet anders kan, je toch maar die hoofdprijs moet betalen. anders ben je er zelf de dupe van |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:49 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] ja maar ik denk dat ALS je niet anders kan, je toch maar die hoofdprijs moet betalen. anders ben je er zelf de dupe van En dat doet Ajax echt principieel niet meer. Dat kon je goed zien de afgelopen periode. Ondanks het feit dat Ajax een tweede spits wil gaan halen, zeg maar: nodig heeft, weigeren zij categorisch om krankzinnig dure spelers binnen te halen. Jammer, omdat zij daarmee de selectie niet geheel rond krijgen, maar aan de andere kant vind ik het uitstekend, omdat je dan weer in die spiraal terecht gaat komen van veel, meer, meest...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Tim Krul (keeper van Newcastle) Teemi Pukki (aanvaller van Helsinki) Ttshimanga (verdediger van Lokeren)
Zeer goede betaalbare aanvullingen voor Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:56 schreef Pietje het volgende:[..] En dat doet Ajax echt principieel niet meer. Dat kon je goed zien de afgelopen periode. Ondanks het feit dat Ajax een tweede spits wil gaan halen, zeg maar: nodig heeft, weigeren zij categorisch om krankzinnig dure spelers binnen te halen. Jammer, omdat zij daarmee de selectie niet geheel rond krijgen, maar aan de andere kant vind ik het uitstekend, omdat je dan weer in die spiraal terecht gaat komen van veel, meer, meest... Logisch toch dat Nijland van FC Groningen minimaal 8 miljoen wilt hebben, hij is al twee jaar hun club topscoorder en sloveens international. Vindt Ajax hem te duur dan gewoon verder kijken wie wel betaalbaar zijn. In Zuid Amerika loopt er nog genoeg talent rond ! We hebben toch niet voor niets scouts rondlopen met een vorstelijk salaris. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Logisch toch dat Nijland van FC Groningen minimaal 8 miljoen wilt hebben, hij is al twee jaar hun club topscoorder en sloveens international. Vindt Ajax hem te duur dan gewoon verder kijken wie wel betaalbaar zijn. In Zuid Amerika loopt er nog genoeg talent rond ! We hebben toch niet voor niets scouts rondlopen met een vorstelijk salaris. Praat me niet over scouts... Pffffff. Wat hebben die de afgelopen jaren gepresteerd? Inderdaad, en ze strijken een fors salaris op. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 13:28 schreef AFC M&M het volgende:Zeg ook al Ajax gewoon Matavz halen sla je een hele grote slag mee je wordt er sterker vna maar psv draai je een loer en zal dan voor psv nog moeilijk een spits van hetzelfde kaliber als matavz te halen voor 31 aug. Halen hopelijk wordt ELH. verkocht voor 5 mjn dan kun je dat + 2 mjn in Matavz investeren. Hoop echt dat ajax met de miljoenen van el hamdaoui nog een goede spits er bij haalt -> MATAVZ Ajax moet niet meer zomaar met geld smijten zoals van Baste meer dan 30miljoen deed..Matavz voor 7miljoen op de bank.of sigtorson op de bank ook zonde... die 2 gaan elkaar in de weg lopen 1 van die 2 gaat minder spelen niet goed voor het humeur op de bank voor spelers dus daarom ook groep..ook al reageert niet iedereen zoals El Hamdoui maar tog.lijkt me niet slim en Ajax smijt weer met geld.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
NEC Nijmegen-doelman Jasper Cillessen vertrekt mogelijk toch naar Ajax. De ploeg uit Amsterdam bracht al twee keer een bod uit, maar afgelopen week kwam daar een derde bod bij.
NEC is niet ontevreden over het derde bod. "Er is nu een kleiner verschil tussen hun bod en onze vraagprijs", vertelde technisch directeur Carlos Aalbers aan Omroep Gelderland. "We zijn naar elkaar toe gekropen. We zijn dus weer in gespek, maar of het ook rond komt, kan ik nog niet inschatten." NEC liet eerder weten zo'n zes miljoen euro te willen voor Cillessen. Wat de Ajax nu heeft geboden is niet bekend.
Ajax-trainer Frank de Boer ziet in de jonge goalie van de Nijmeegse een goede concurrent voor Kenneth Vermeer. De 22-jarige Cillessen, die vorig seizoen debtuurde in het betaalde voetbal, ziet een transfer ook zitten. De jongeling kwam tot dusver tot 34 competitieduels en werd ook al opgeroepen voor het Nederlands elftal.
Bron: http://www.soccernews.nl
En nu dan ook nog een tweede spits, maar die geen 7 of 8 miljoen gaat kosten... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Bij Heracles hebben ze spitsen genoeg die volgens mij niet echt duur zijn,maar we kunnen ook Siem als sub zien voor de spits,want ik denk dat Siem het op het middenveld niet gaat redden. |
|
|
|