|
|
Pietje
|
|
|
Mounir El Hamdaoui staat volgens een woordvoerder van Ajax op vele verlanglijstjes van clubs. Het enige probleem is dat de clubs niet concreet worden voor de aanvaller, die bij de Amsterdammers op een zijspoor is beland. Blackburn Rovers is de enige club die zich officieel heeft gemeld.
Ajax wil vijf miljoen euro vangen voor El Hamdaoui. "Veel clubs zijn geïnteresseerd, maar melden zich hooguit bij de zaakwaarnemers van de speler. Op dit moment is Ajax met niemand in gesprek", waren de woorden van een woordvoerder van de Amsterdammers. Ook het Franse Lille zou belangstelling hebben in de overbodige aanvaller.
In het verleden speelde El Hamdaoui in Engeland al voor Tottenham Hotspur, die hem een tijd uitleende aan Derby County. Ajax wil zich nog graag versterken met aanvaller, maar zal daarvoor eerst de Marokkaan moeten verkopen.
LET DUS EVEN OP DIE LAATSTE ALINEA... Mocht El Hamdaoui zich blijven verzetten tegen een overgang naar welke club dan ook (en daar ziet het volgens mij wel een beetje naar uit) zal Ajax zich dus niet versterken met een tweede spits. Misschien kwaad gedacht, maar als het tegenzit, kan El Hamdaoui Ajax nog flink tegenwerken, door gewoon zijn zakken te blijven vullen bij Jong Ajax... Een vervelend scenario.
Bron: http://www.soccernews.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
Ajax haalt na het weekend Jasper Cillessen, en vertrouw mij maar dat El Hammie dan, of al weg is, of weg gaat, die gast heeft de clubs voor het uit kiezen en blijft dan niet bij Ajax om ajax een beetje geld af te troggellen. En als Ellie dan weg is haalt Ajax gelijk een nieuwe spits of als er iets met Sigh. gebeurt hebbe zew de jong nog of halen ze castillion weer terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:25 schreef Pietje het volgende:[..] Het gaat er niet om of Ajax wel of geen geld (extra) heeft. Hier komt het principe om de hoek kijken, dat Ajax niet langer bereid is om krankzinnige bedragen op tafel te leggen. En terecht! Helemaal mee eens, Matavsz is een zeer waardevolle speler die ik heel graag in een Ajax shirt zou zien spelen, maar niet tegen elke prijs.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 22:31 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] zeker terecht. maar stel dat Sigthorsson geblesseerd raakt in de CL. moet dan de jong in de spits tegen Lyon? Ja, en waarom niet?? de Jong maakt het vaak waar in de grotere wedstrijden, tegen Milaan was hij erg goed, en tegen Twente was hij fantastisch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 23:10 schreef Pietje het volgende:[..] Praat me niet over scouts... Pffffff. Wat hebben die de afgelopen jaren gepresteerd? Inderdaad, en ze strijken een fors salaris op. Kleine correctie, onze scout in Scandinavie heeft wel degelijk goed werk geleverd..
Trouwens zijn ook verschillende goede spelers gescout door Ajax die door de directie niet werden gekocht ondanks positieve berichten van de scouts. Reiss en Tadic zijn bijvoorbeeld niet goed genoeg bevonden door de directie, en Suarez is pas gehaald van Groningen ondanks dat de toenmalige scout graag wou dat Ajax hem zou halen (voorganger v/d Zee) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Ja, en waarom niet?? de Jong maakt het vaak waar in de grotere wedstrijden, tegen Milaan was hij erg goed, en tegen Twente was hij fantastisch.. natuurlijk heeft de jong het in die wedstrijden prima gedaan maar toch zie ik liever nog een spits erbij komen. over het keepersprobleem maak ik me geen zorgen meer, daar komt cilissen bij, dat is wel duidelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 19:24 schreef dege het volgende:[..] natuurlijk heeft de jong het in die wedstrijden prima gedaan maar toch zie ik liever nog een spits erbij komen. over het keepersprobleem maak ik me geen zorgen meer, daar komt cilissen bij, dat is wel duidelijk. Een tweede spits bij Ajax speelt misschien 15 van de 45 wedstrijden, de Jong is hier prima geschikt voor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 19:43 schreef remco k het volgende:[..] Een tweede spits bij Ajax speelt misschien 15 van de 45 wedstrijden, de Jong is hier prima geschikt voor.. Mag je vinden maar ik heb liever iemand met een neusje voor de goal type breekijzer. Kan Matavs niet uit mijn hoofd krijgen ja weet het te duur bla bla maar hij brengt zijn geld zo ie zo op en past perfect in het Ajax systeem. Ook blijft het gewoon een feit dat de linksback al lange tijd erg zwak is. Voor de toekomst is Boilissen de ideale man dat wel. Ook had ik nog graag een sterk jong talent gezien voor centraal achterin Blind en ooijer nee bedankt ook voor 10 a 15 wedstijden niet goed genoeg. Ook de Jong 15 wedstrijden in de spits vind ik niet echt ideaal. Back up voor de buitenspelers en middenveld heb je genoeg maar voor de genoemde posities helaas niet. De basiself is sterk zat hoop maar dat er het hele seizoen niemand uitvalt dan......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
frank63
|
|
|
ik ben al wedstrijden op zoek naar de jong, 2 wedstrijden per jaar goed ballen is niet genoeg, wat is die slecht. we praten wel over een spits erbij, maar je kan beter een paar goede verdedigers kopen, kunnen anita en blind ook weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 19:54 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mag je vinden maar ik heb liever iemand met een neusje voor de goal type breekijzer. Kan Matavs niet uit mijn hoofd krijgen ja weet het te duur bla bla maar hij brengt zijn geld zo ie zo op en past perfect in het Ajax systeem. Ook blijft het gewoon een feit dat de linksback al lange tijd erg zwak is. Voor de toekomst is Boilissen de ideale man dat wel. Ook had ik nog graag een sterk jong talent gezien voor centraal achterin Blind en ooijer nee bedankt ook voor 10 a 15 wedstijden niet goed genoeg. Ook de Jong 15 wedstrijden in de spits vind ik niet echt ideaal. Back up voor de buitenspelers en middenveld heb je genoeg maar voor de genoemde posities helaas niet. De basiself is sterk zat hoop maar dat er het hele seizoen niemand uitvalt dan...... Ik vind het helemaal geen feit dat onze linksbackpositie zwak bezet is.. Boilesen vind ik nu al goed genoeg om te spelen, en Anita speelt daar ook prima, tegen elftallen die 442 spelen kan ook Blind daar spelen, enkel moet hij nooit een directe tegenstander hebben op die plek. De Jong heeft gewoon bewezen prima in de spits te kunnen spelen, en Matavsz is nu niet bepaald een breekijzer, als je een breekijzer wilt moet je Matavsz zeker niet halen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 20:49 schreef frank63 het volgende:ik ben al wedstrijden op zoek naar de jong, 2 wedstrijden per jaar goed ballen is niet genoeg, wat is die slecht. we praten wel over een spits erbij, maar je kan beter een paar goede verdedigers kopen, kunnen anita en blind ook weg Hij speelt al wedstrijden lang op het middenveld, zit misschien wel een verschil in he..Scoorde toch aardig veel belangrijke goals als spits afgelopen seizoen, als middenvelder komt hij wel te kort, maar hij is een prima standdinn voor de spitspositie. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind het helemaal geen feit dat onze linksbackpositie zwak bezet is.. Boilesen vind ik nu al goed genoeg om te spelen, en Anita speelt daar ook prima, tegen elftallen die 442 spelen kan ook Blind daar spelen, enkel moet hij nooit een directe tegenstander hebben op die plek. De Jong heeft gewoon bewezen prima in de spits te kunnen spelen, en Matavsz is nu niet bepaald een breekijzer, als je een breekijzer wilt moet je Matavsz zeker niet halen.. Zie het anders sorry Anita linksback vind ik niks was vandaag niet heel slecht maar ook niet top. Boilissen toch nog erg onervaren maar staat er binnen 1 a 2 jaar wel. Matavs is geen breekijzer ok maar ben gewoon erg gecharmeerd van hem. Nog jong erg goed en past perfect in het systeem. Vandaag ook wissel je Sigtorsson schuif je de Jong weer door, waarom? Ik zie dan liever een middenvelder voor een middenvelder en spits voor spits. De Jong heeft het net niet snap niet dat je dat niet wil zien. Of ben ik de enige? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:02 schreef remco k het volgende:[..] Hij speelt al wedstrijden lang op het middenveld, zit misschien wel een verschil in he..Scoorde toch aardig veel belangrijke goals als spits afgelopen seizoen, als middenvelder komt hij wel te kort, maar hij is een prima standdinn voor de spitspositie. Als middenvelder was hij vandaag weer niet sterk.. Jammer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zie het anders sorry Anita linksback vind ik niks was vandaag niet heel slecht maar ook niet top. Boilissen toch nog erg onervaren maar staat er binnen 1 a 2 jaar wel. Matavs is geen breekijzer ok maar ben gewoon erg gecharmeerd van hem. Nog jong erg goed en past perfect in het systeem. Vandaag ook wissel je Sigtorsson schuif je de Jong weer door, waarom? Ik zie dan liever een middenvelder voor een middenvelder en spits voor spits. De Jong heeft het net niet snap niet dat je dat niet wil zien. Of ben ik de enige? Ik snap niet dat jij het niet ziet zitten in de Jong als spits...:-) (zo kun je het ook stellen) de Jong speelt vandaag weer erg slecht totdat hij in de spits gaat spelen, daar is hij gewoon een goed aanspeelpunt..
En je kan wel zeggen dat Boilesen onervaren is, als iedere voormalig Ajaxtrainer zo over zijn jeugd zou denken had Ajax nog niet een kwart van de prijzen gepakt die we uiteindelijk hebben gewonnen met Ajax. de gehele historie van Ajax bestaat uit het zelf opleiden van spelers en deze gewoon voor de leeuwen gooien.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 22:48 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap niet dat jij het niet ziet zitten in de Jong als spits...:-) (zo kun je het ook stellen) de Jong speelt vandaag weer erg slecht totdat hij in de spits gaat spelen, daar is hij gewoon een goed aanspeelpunt.. En je kan wel zeggen dat Boilesen onervaren is, als iedere voormalig Ajaxtrainer zo over zijn jeugd zou denken had Ajax nog niet een kwart van de prijzen gepakt die we uiteindelijk hebben gewonnen met Ajax. de gehele historie van Ajax bestaat uit het zelf opleiden van spelers en deze gewoon voor de leeuwen gooien.. Zeg ook niet dat ie het slecht heeft gedaan hoor maar vind dat ie iets mist moeilijk uit te leggen is mijn gevoel. Hij heeft het niet wat bv. Huntelaar of Suarez hebben net dat extra's. Je heb ook wel gelijk dat we het die paar wedstrijden met hem in de spits ook wel redden. En als je eerlijk ben heb je ook liever Matavs in de spits, Siem is dan voor de breedte.
Boilissen komt er ook wel maar zolang hij niet teveel kostbare fouten maakt hoor je me niet;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 23:51 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zeg ook niet dat ie het slecht heeft gedaan hoor maar vind dat ie iets mist moeilijk uit te leggen is mijn gevoel. Hij heeft het niet wat bv. Huntelaar of Suarez hebben net dat extra's. Je heb ook wel gelijk dat we het die paar wedstrijden met hem in de spits ook wel redden. En als je eerlijk ben heb je ook liever Matavs in de spits, Siem is dan voor de breedte. Boilissen komt er ook wel maar zolang hij niet teveel kostbare fouten maakt hoor je me niet;-) Ik heb het liefst Sigthorson in de spits.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Matavs of De Jong was de keuze |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Sigthorsson doet het op dit moment heel goed, sterk aan de bal, heeft ziedend schot in de benen en is lichamelijk sterk, wie weet wat hij nog gaat brengen. Enerzijds kan De Jong Sigtorsson vervangen wanneer we wat mindere tegenstanders krijgen. Ik hou echter mijn hart vast indien we met De Jong in de spits C.L. wedstrijden moeten aangaan. Want als ze De jong kort dekken wat tegen Twente niet gebeurde en nu wel de laatste wedstrijden zie je hem de hele wedstrijd niet meer. Laat maar een 2e spits komen, denkt dan aan Bulykin(breekijzer), is al wat ouder, niet zo prijzig als Matavz. Denk dat Matavz het niet ziet zitten om als tweede spits naar Ajax te komen en daardoor zijn voorkeur geeft aan PSV. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sigthorsson doet het op dit moment heel goed, sterk aan de bal, heeft ziedend schot in de benen en is lichamelijk sterk, wie weet wat hij nog gaat brengen. Enerzijds kan De Jong Sigtorsson vervangen wanneer we wat mindere tegenstanders krijgen. Ik hou echter mijn hart vast indien we met De Jong in de spits C.L. wedstrijden moeten aangaan. Want als ze De jong kort dekken wat tegen Twente niet gebeurde en nu wel de laatste wedstrijden zie je hem de hele wedstrijd niet meer. Laat maar een 2e spits komen, denkt dan aan Bulykin(breekijzer), is al wat ouder, niet zo prijzig als Matavz. Denk dat Matavz het niet ziet zitten om als tweede spits naar Ajax te komen en daardoor zijn voorkeur geeft aan PSV. Aah zeur niet.. De jong kort dekken of niet kort dekken maakt geen reet uit.. De jong is evensterk of sterker dan sigthrosson.. Hij heeft geloof ik zelfs de wedstrijden vorig jaar(ook in de cl) heel goed gedaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De Jong als tweede spits.. Siggie gewoon eerste spits, die jongen heeft er al weer 4 in het netje liggen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sigthorsson doet het op dit moment heel goed, sterk aan de bal, heeft ziedend schot in de benen en is lichamelijk sterk, wie weet wat hij nog gaat brengen. Enerzijds kan De Jong Sigtorsson vervangen wanneer we wat mindere tegenstanders krijgen. Ik hou echter mijn hart vast indien we met De Jong in de spits C.L. wedstrijden moeten aangaan. Want als ze De jong kort dekken wat tegen Twente niet gebeurde en nu wel de laatste wedstrijden zie je hem de hele wedstrijd niet meer. Laat maar een 2e spits komen, denkt dan aan Bulykin(breekijzer), is al wat ouder, niet zo prijzig als Matavz. Denk dat Matavz het niet ziet zitten om als tweede spits naar Ajax te komen en daardoor zijn voorkeur geeft aan PSV. De Jong deed het fantastisch in de spits tegen Milaan.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: En die andere wedstrijden na Twente en milan ? De Boer wilt niet voor niets een 2e spits. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik kijk achter me en het komt er met bakken uit pik.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jij kan in de toekomst kijken man! Weet je misschien hoe mijn toekomst er ziet ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ja man.....jij wordt nie oud man...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nou bedankt vriend, maar misschien ben ik al oud... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahaha.. Joduh je bent knettergek.. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: als je jezelf oud noemt dan voel je je een oude man me pa van 79 noemt zichzelf jong die kan een bokszak nog aardig raken...
chille dag oude man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 14:28 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] als je jezelf oud noemt dan voel je je een oude man me pa van 79 noemt zichzelf jong die kan een bokszak nog aardig raken... chille dag oude man Die bokszak loopt ook niet weg.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 14:28 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] als je jezelf oud noemt dan voel je je een oude man me pa van 79 noemt zichzelf jong die kan een bokszak nog aardig raken... chille dag oude man Nee maar had gedacht dat Joduh mijn leeftijd zou raden, eikentogindetoekomstkijke... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: een Bokszak van 1 meter rond |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: die zak beweegt en als je op een hoog tempo en kracht op die leetijd nog kan bewegen dan onderschat je de bokszak en heb je die nog nooit aangeraakt ;-) want op die leeftijd nog zo fit zijn en je combinatie's nog kan uitoefenen op een beweegelijke zwaren zak zoek maar een 79jarige uit die dat kan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Her en der een puntje, hoofdletter of komma maakt het een stukje fijner om te lezen... |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: ik typ onder het werken door op telefoon vind het leuk maar ook weer niet zo belangrijk om zoveel tijd te besteden alsof het een belangrijke brief is naar een van me meerdere of wat dan ook die dan foutloos gestuurd moet worden daarom snel een bericht ieder zijn prioriteiten in het leven..als ik net zo oud ben als jou dan ga ik me er wel misschien aan storen van andere ik beoordeel hier berichten op inhoud niet op komma's punten hoofdletters wil mezelf niet als meerdere daardoor willen laten over komen dan de rest...vind inhoudelijk belangrijker.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 14:38 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] die zak beweegt en als je op een hoog tempo en kracht op die leetijd nog kan bewegen dan onderschat je de bokszak en heb je die nog nooit aangeraakt ;-) want op die leeftijd nog zo fit zijn en je combinatie's nog kan uitoefenen op een beweegelijke zwaren zak zoek maar een 79jarige uit die dat kan... Ik heb ook een bewegelijke zware zak maar die raak ik liever niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Die raak ik de hele dag, wel heel teder dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 14:45 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] ik typ onder het werken door op telefoon vind het leuk maar ook weer niet zo belangrijk om zoveel tijd te besteden alsof het een belangrijke brief is naar een van me meerdere of wat dan ook die dan foutloos gestuurd moet worden daarom snel een bericht ieder zijn prioriteiten in het leven..als ik net zo oud ben als jou dan ga ik me er wel misschien aan storen van andere ik beoordeel hier berichten op inhoud niet op komma's punten hoofdletters wil mezelf niet als meerdere daardoor willen laten over komen dan de rest...vind inhoudelijk belangrijker..... Het gaat niet om je spelling kerel, het zou het voor anderen alleen wat makkelijker te lezen maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het wel lekker om min zak aan te raken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik ook....wisselen?? |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Ajax zal zonder meer nog een centrumspits van allure moeten halen/kopen, met slechts één specifieke puntaanvaller en nagenoeg niets in reserve doe je niet, of slechts heel kort mee in de CL, Ajax beschikt weliswaar over scorende vleugelspitsen, echter geen stand-in voor de centrumspits. Goede spitsen zijn redelijk schaars, gewild en doorgaans duur. In het beloften team loopt een spits van allure rond voor een miljoenen salaris, arriveert op de training in een luxueuse limousine v/d baas, die heeft echter zijn kont tegen de krib gekeerd, heeft helaas een onmogelijk karakter, valt niet mee te eggen of te ploegen. Hij heeft één geluk hij kan goed voetballen, een normale werkgever had hem nooit aangenomen, of al lang buiten proberen te werken. Haal je een goede spits binnen, ben je hem zo weer kwijt, het is ook om moedeloos van te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Wim -- |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Met nu de 8-2 op het scorebord bij united - arsenal zal arsenal zeker nog spelers gaan halen. Maak me ernstig zorgen om vertonghen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Flikker op gek...Whahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:52 schreef Gruber het volgende:Met nu de 8-2 op het scorebord bij united - arsenal zal arsenal zeker nog spelers gaan halen. Maak me ernstig zorgen om vertonghen. Je post wat ik net dacht.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|