|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Heeft vandaag wel een doelpunt gemaakt en is sterk;) We wachten nog wel heel even af worden nog spannende dagen. Erg benieuwd of dat we de selectie zo kunnen houden en of dat er nog een 2de spits komt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nog iets meer dan 34 uur te gaan!! De belangrijkste uren zijn ingegaan!! Morgenavond weer tot laat wachten met duidelijkheid! Ik haat de sluiting van de transfermarkt!! |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 13:27 schreef amsterdammer113 het volgende:Nog iets meer dan 34 uur te gaan!! De belangrijkste uren zijn ingegaan!! Morgenavond weer tot laat wachten met duidelijkheid! Ik haat de sluiting van de transfermarkt!! Ben echt benieuwd
Wie word de spits van Psv hopelijk niet Matvz al denk ik dat de verdediging van Psv zich opbreekt einde van het seizoen...
En wie bij Ajax... Ik zou het toejuigen Als Verhoek naar Ajax kwam samen concureren met Sulejmani..wat een voorzetten van die Verhoek...maar d8 dat hij niet wou naar Ajax en nu al helemaal niet dat Zijn broer naar Ado gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
Divxion
|
|
|
Wie ik graag zie komen als 2de spits PLET! hij is 1,94 dus lengte, hij is sterk en kan nog heel aardig voetballen. iemand die mijn mening deelt of juist tegenspreekt:)? |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 16:49 schreef Divxion het volgende:Wie ik graag zie komen als 2de spits PLET! hij is 1,94 dus lengte, hij is sterk en kan nog heel aardig voetballen. iemand die mijn mening deelt of juist tegenspreekt:)? Eerste wedstrijden bij Telstar viel hij me al op vond dat ploegen veelste lang erover nadenkte om hem te halen geweldige spits met veel rek.. Alleen voor Ajax?
ik weet niet of hij beter word dan Castilion |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 16:43 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] Ben echt benieuwd Wie word de spits van Psv hopelijk niet Matvz al denk ik dat de verdediging van Psv zich opbreekt einde van het seizoen... En wie bij Ajax... Ik zou het toejuigen Als Verhoek naar Ajax kwam samen concureren met Sulejmani..wat een voorzetten van die Verhoek...maar d8 dat hij niet wou naar Ajax en nu al helemaal niet dat Zijn broer naar Ado gaat Wel jammer inderdaad dat Matavsz voor maar 6 miljoen naar de lampen gaat. Ben verder wel tevreden met de aanwinsten. Al hoop ik dan wel dat er nog een jonge bikkelharde centrale verdediger in de jeugd rondloopt? Rits komt er ook wel en verder Cillessen, Janssen, Sorero, Sigtorsson en Bulykin dan doe je gewoon goede zaken! Hoop dat we met deze selectie verder kunnen en er niemand meer weggaat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
on topic: er gaat niks meer gebeuren,dus slot erop. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: hoeze wil jij dat bepalen kun je niet goed slapen als we hier nog over verder praten echt kinderachtig hoor |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wel jammer inderdaad dat Matavsz voor maar 6 miljoen naar de lampen gaat. Ben verder wel tevreden met de aanwinsten. Al hoop ik dan wel dat er nog een jonge bikkelharde centrale verdediger in de jeugd rondloopt? Rits komt er ook wel en verder Cillessen, Janssen, Sorero, Sigtorsson en Bulykin dan doe je gewoon goede zaken! Hoop dat we met deze selectie verder kunnen en er niemand meer weggaat! ik ben zeer tevreden de zwakke verdediging van Psv gaat ze echt opbreken en wij hebben vervangers voor Boerigter,Kolbein Psv niet.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:32 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] hoeze wil jij dat bepalen kun je niet goed slapen als we hier nog over verder praten echt kinderachtig hoor nee hoor,al praat je tot kerstmis door...:)lees alleen wat de topic is....zal niet verder verstoren,excuus. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
wat er gaat gebeuren is dat wij in april met 1 schaal en 2 bekers gehuldigd gaan worden(kampioen, beker en champioens leage) |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:37 schreef marius het volgende:wat er gaat gebeuren is dat wij in april met 1 schaal en 2 bekers gehuldigd gaan worden(kampioen, beker en champioens leage) dat wil ik in me leven nog een keer meemaken de sfeer het Ajax gevoel in de mooiste stad van de wereld Amsterdam na het winnen van de ChamL Ultiem gevoel |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Natuurlijk is t fijn als we de CL zouden winnen maar dat zie ik dit jaar nog zeker niet gebeuren. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
als iedereen 3 jaar blijft zijn we barça 2 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
PSV heeft vele miljoenen uit gegeven, wanneer PSV geen C.L. haalt komen ze er nooit meer bovenop.
Hoop dat ze dan genoeg spaarlampen hebben. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
vanavond gaat het gebeuren man......rond half 11....... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kom je dan uit de kast? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
vertel joduh, ik heb een man binnen ajax op de watsappe zegt die eikel niks terug over de transfers! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
'Galatasaray wil Ajax verlossen van El Hamdaoui'
De Süper Lig is één van de weinige competities waar nog eventjes gehandeld mag worden en die kans grijpt Galatasaray vol aan. De club heeft zijn oog laten vallen op Mounir El Hamdaoui. De Turken willen binnen 24 uur zaken doen. Naast El Hamdaoui zijn ook Milevskiy en Amauri in beeld. Ajax vraagt tussen de vier en vijf miljoen voor de overbodige spits. Of Cim Bom daaraan wil voldoen is nog niet bekend.
Bron:http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18660
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tot wanneer is die(?) transferperiode nog open, weet jij dat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
5 extra dagen, ik dacht dat deze maandagnacht om 24:00 sluit maar weet dit niet 100% zeker.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad 5 september sluit daar de transfermarkt. Maar ik neem dit bericht met een korrel zout. En als het wel waar blijkt moet Ajax de transfersom laten zakken richting 3 miljoen euro zodat het net lijkt of je het eerste jaar van zijn salaris ook betaald. Je bent er in ieder geval vanaf!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 12:42 schreef baco74 het volgende:'Galatasaray wil Ajax verlossen van El Hamdaoui'De Süper Lig is één van de weinige competities waar nog eventjes gehandeld mag worden en die kans grijpt Galatasaray vol aan. De club heeft zijn oog laten vallen op Mounir El Hamdaoui. De Turken willen binnen 24 uur zaken doen. Naast El Hamdaoui zijn ook Milevskiy en Amauri in beeld. Ajax vraagt tussen de vier en vijf miljoen voor de overbodige spits. Of Cim Bom daaraan wil voldoen is nog niet bekend. Bron: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18660 NICE :):) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Wees maar niet al te positief. Heb niet het gevoel dat El Schapie zijn makkelijke werk wil inruilen voor echt werk ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 13:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wees maar niet al te positief. Heb niet het gevoel dat El Schapie zijn makkelijke werk wil inruilen voor echt werk ;-) Nee ok, maar het is tenminste iets.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 13:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Wees maar niet al te positief. Heb niet het gevoel dat El Schapie zijn makkelijke werk wil inruilen voor echt werk ;-) Inderdaad man, alsof voetbal echt werk is... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik bedoel niets doen of voor een club in actie komen!! Is een levensgroot verschil. Moet ie in 1 keer echt werken voor zijn centen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 september 2011 - 16:03 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik bedoel niets doen of voor een club in actie komen!! Is een levensgroot verschil. Moet ie in 1 keer echt werken voor zijn centen!! Ik snap je toch lieverd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Juich pas als El Mammie in een turks Galatasaray hempie voor de camera's rondhuppelt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan pas? Dan ben je of heel snel aant juichen, of je moet minimaal een half jaar wachten.. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het kan zijn dat we minimaal nog 2 jaar moeten wachten.... Wat denk jij Hasjkoph ? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik hoop het niet.. Voor Ajax en voor jou niet ;) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik ben al aan het bidden.. Heb ook Allah gevraagd naar mij te luisteren... Allah is groot, Allah is machtig, Allah laat Hamlap weggaan voor €3m.. Prachtig!! Hij is aan het vasten en heeft dus niet zoveel lasten, geef jij hem zijn brood, geloof me hij wordt nooit een JOOD. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 12:32 schreef Ajax we love you het volgende:Ik ben al aan het bidden.. Heb ook Allah gevraagd naar mij te luisteren... Allah is groot, Allah is machtig, Allah laat Hamlap weggaan voor €3m.. Prachtig!! Hij is aan het vasten en heeft dus niet zoveel lasten, geef jij hem zijn brood, geloof me hij wordt nooit een JOOD. Ramadan is al voorbij hoor ;) Maar je draait nu wel een beetje door.. Whaha ;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Haha, ooh dat wist ik niet, nou dan heeft hij nog meer tijd om naar mijn gebeden te luisteren in plaats van op te letten wie er wel en niet eten als de zon op is.
Maar even serieus, ben bang dat hij niet weggaat... :( |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 12:38 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Haha, ooh dat wist ik niet, nou dan heeft hij nog meer tijd om naar mijn gebeden te luisteren in plaats van op te letten wie er wel en niet eten als de zon op is. Maar even serieus, ben bang dat hij niet weggaat... :( Denk het ook niet, maar zou wel heel erg geweldig zijn alsie tóch nog weg gaat.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
haha ajax we love you, hoe kom je derop. maar hoop echt dat die weggaat. wel jammer dat ze geen champioens leage spele was bter geweest! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 12:43 schreef marius het volgende:haha ajax we love you, hoe kom je derop. maar hoop echt dat die weggaat. wel jammer dat ze geen champioens leage spele was bter geweest! Ach.. Hier speeltie ook geen Champions League (tenminste, hij komt niet aan spelen toe ;)), dus maakt niet zoveel voor hem uit ;) |
|
|
|
|
marius
|
|
|
maar kan zen beslissing wel versnellen;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat dan weer wel.. ;) Maar er is sowieso weinig kans dat er een club komt die CL speelt en die Mounir el H. ook nog wil hebben.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Allemaal overbodig. Galatasaray heeft inmiddels al de spits van Bursaspor overgenomen voor 3 miljoen euro. El Schapie blijft in Amsterdam de tribunes schoonmaken. Tis niet anders!! Hopelijk in de winterstop een club die wel zo gek is om deze zeikerd op te halen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 12:57 schreef amsterdammer113 het volgende:Allemaal overbodig. Galatasaray heeft inmiddels al de spits van Bursaspor overgenomen voor 3 miljoen euro. El Schapie blijft in Amsterdam de tribunes schoonmaken. Tis niet anders!! Hopelijk in de winterstop een club die wel zo gek is om deze zeikerd op te halen. Let's hope so.. Heb de moed ook wel zo'n beetje opgegeven over Mounir el H. die verkocht moet worden.. ;) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Als je de verschillende media mag geloven heeft Ajax vanmiddag een gesprek met Galatasary.
Vraagprijs zou rond de 2.5 miljoen liggen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 13:13 schreef Booya4Afca het volgende:Als je de verschillende media mag geloven heeft Ajax vanmiddag een gesprek met Galatasary. Vraagprijs zou rond de 2.5 miljoen liggen. En als je de Turkse media mag geloven heeft Galatasaray inmiddels de spits van Bursaspor overgenomen en zijn ze nu niet meer op zoek naar een aanvaller! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik heb nog wel wat Russische connecties... Heb ze gebeld, maar helaas zij willen die gozer ook niet hebben. Hij is een Marokkaan en Moslim en dei combinatie mag niet in Moskou vrij rondlopen, laat staan dat ze voor die jongen iets gaan betalen.. Nee helaas we zitten er vrees ik aan vast.
Nou moet ik wel zeggen dat de rus die ik gesproken heb een aangetrouwde neef is die niet veel geld heeft aan de drugs zit en een hekel heeft aan alles wat niet blank is geloof ik, dus weet niet of je dit representatief kunt noemen van hoe de russen erover denken ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 13:13 schreef Booya4Afca het volgende:Als je de verschillende media mag geloven heeft Ajax vanmiddag een gesprek met Galatasary. Vraagprijs zou rond de 2.5 miljoen liggen. Vraagprijs 2,5 miljoen toch wel zonde hoor als hij en de Boer geen ruzie hadden gehad was ie 6x zoveel waard geweest. Hij kan echt wel voetballen jammer van de kop die erop zit. Het beste is verpatsen of een goed gesprek en hem bij de selectie halen want in het tweede hoort ie ook niet. Lekker af en toe laten spelen en van de winter zien te slijten. |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=16665&abbr=ajaxclub
Leuk artikel van Van Nijnatten, hij zegt het zeer pakkend. Hoop voor Ajax dat er vanavond nog iets gebeurt, alhoewel in Turkijke lopen ze ook niet met oogkleppen op. Mounir El Hamdaoui en Ismail Aissati wederom in het eerste team opstellen zal niet meevallen, worden waarschijnlijk niet meer gedoogd door hun teamgenoten. Zo moeilijk als de onderhandelingen liepen om Mounir binnen te halen, vanwege zijn exorbitant eisen-en wensenpakket,zo complex is het pakweg een jaar later,om er van af te komen. Ze worden inderdaad beiden slapend miljonair, een salaris in tienvoud v/h salaris van de minister president,of ze nu voetballen of niet. De Marokkaanse gemeenschap zal ongetwijfeld niet blij zijn met hun gedrag,ze doen de zaak geen goed.De publieke opinie keert zich tegen het tweetal en heus niet alleen het Amsterdamse publiek. Dit soort artikelen legt de twee en de club natuurlijk ook geen windeieren. Het enigste geluk bij een ongeluk is dat het met de carrière van beide spelers binnenkort gedaan is, geen enkele club wil ze nog, zelf RKC niet, zelfs geen zeer vermogende club uit Engeland,Spanje of Rusland. Dus nog even geduld dan valt het doek vanzelf. Ja wel een enorme kapitaalverspilling helaas,ongekend zelfs. Wens Ajax veel sterkte geluk en voorspoed toe, de zittende mensen van nu kunnen er immers ook niets aan doen en er zal ongetwijfeld lering uit de feiten zoals die er nu liggen, getrokken worden.Voor het team en de zittende trainer van nu, zie ik een grote toekomst tegemoet,veel elan,kwaliteit,ambitie en spelvreugde,de wil om te werken,geen verzadigde vedetten team. Desalniettemin m.b.t. de deal die vorig jaar door zittende mensen gemaakt is,al dan niet onder druk van publieke opinie,club belangen,prestige belangen,voor mij echt volstrekt onbegrijpelijk. Zo met geld smijten, terwijl er de jaren die er aan voorafgingen al zo enorm veel geld over de balk was gegaan. De prijs die Ajax betaald is aanzienlijk, maar uiteindelijk zullen de 2 provokanten ook flink moeten slikken, nog afgezien van het feit dat ze zich immens impopulair maken en dan druk ik me nog heel netjes uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Wim -- |
|
|
|