|
|
Hasjkoph
|
|
|
Update 5 september 20:35 uur - 'Er heeft zich geen enkele club voor El Hamdaoui gemeld' Mounir El Hamdaoui zal zich bij Ajax moeten schikken in de rol van back-up van spitsen Kolbeinn Sigthórsson en Dmitriy Bulykin. "Er heeft zich geen enkele club voor Mounir gemeld", is de duidelijke boodschap van technisch directeur Danny Blind aan Voetbal International over de vermeende interesse van Galatasaray.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146766 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jep.. Jammer.. Zitten we nog een half jaartje aan hem vast.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goh alsof ik dat niet eerder had verwacht ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
LEES NET OP TWITTER EL HAMDOEI NAAR TRABZONSPOR VOOR JAAR (HUUR denk ik dan)!
CHAMPAGNE KAN OPEN |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En jij gelooft twitter. Zo lang Ajax niets meld ga ik er niet vanuit! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Let nou maar op! Die gaat naar trabzonspor het is niet de eerste de beste die het meld! Al die marokanen zitten in elkaars zaken joh |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik ga slapen je zal het morgen zien, zijn we vanaf 100% |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En je hebt het fout.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik denk dat je in de war bent. Hij zal wel een shoarmazaak daar hebben verhuurd, anders zou ik het niet weten waarom iemand zou twitteren dat hij naar Trabzonspor zou gaan.. Als voetballer zit hij gewoon nog lekker bij Ajax |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 september 2011 - 10:49 schreef Ajax we love you het volgende:Ik denk dat je in de war bent. Hij zal wel een shoarmazaak daar hebben verhuurd, anders zou ik het niet weten waarom iemand zou twitteren dat hij naar Trabzonspor zou gaan.. Als voetballer zit hij gewoon nog lekker bij Ajax Haal dat 'lekker' er maar uit.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Haha, blijkbaar vind hij het lekker, anders was hij al weg. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan dan weer wel ;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 22:21 schreef Johnqqqq het volgende:Let nou maar op! Die gaat naar trabzonspor het is niet de eerste de beste die het meld! Al die marokanen zitten in elkaars zaken joh We gaan het mee maken en mocht ie blijven vind ik dat beide heren beetje water bij de wijn moeten doen. El Ham moet gewoon spelen als ie blijft is mijn mening. Eeuwig zonde als je hem voor niks weg laat gaan maar voorlopig nog wel 1.8 miljoen loon moet betalen! |
|
|
|