BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doemdenker en optimisten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Op dit forum zie je zowel doemdenkers als optimisten.
Alleen de laatste tijd krijgen de doemdenkers wel de overhand.
Hoe komt dit ?
Heel simpel er is geen begrijpelijke openheid bij het bestuur.Dat wil niet zeggen dat het slecht of slechter gaat.
Ik een ras echte optimist denk nog steeds dat Feyenoord gezond wordt,en in mijn ogen aan de beterende hand is.
Ik denk ook dat na 31 Augustus Feyenoord naar buiten komt met de financiële situatie.
De Doemdenkers gaan niet geloven wat er dan gezegd gaat worden (mits het positief is) als het negatief is zeggen de doemdenkers zie je wel ik had gelijk.
Als optimist zeg ik als je ruim 30 miljoen inloopt op een schuld van 40 doe je het zo slecht niet.En als het water aan onze lippen staat hadden ze Fer direct verkocht of niet dan ?
Nou mensen ik verdwijn weer mijn e-mail uurtje zit er weer op.
Tot zondag in onze fijne kuip,met een ploeg die zowel sportief als financieel beter gaat worden.
Voor de doem denkers kop op.als er nu niets meer te klagen is .Is er ook niets aan toch.
Voetbal is en blijft de belangrijkste onbelangrijkste zaak ter wereld
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Ben een optimist van nature.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 21:54 schreef piet de paler het volgende:
Op dit forum zie je zowel doemdenkers als optimisten.
Alleen de laatste tijd krijgen de doemdenkers wel de overhand.
Hoe komt dit ?
Heel simpel er is geen begrijpelijke openheid bij het bestuur.Dat wil niet zeggen dat het slecht of slechter gaat.
Ik een ras echte optimist denk nog steeds dat Feyenoord gezond wordt,en in mijn ogen aan de beterende hand is.
Ik denk ook dat na 31 Augustus Feyenoord naar buiten komt met de financiële situatie.
De Doemdenkers gaan niet geloven wat er dan gezegd gaat worden (mits het positief is) als het negatief is zeggen de doemdenkers zie je wel ik had gelijk.
Als optimist zeg ik als je ruim 30 miljoen inloopt op een schuld van 40 doe je het zo slecht niet.En als het water aan onze lippen staat hadden ze Fer direct verkocht of niet dan ?
Nou mensen ik verdwijn weer mijn e-mail uurtje zit er weer op.
Tot zondag in onze fijne kuip,met een ploeg die zowel sportief als financieel beter gaat worden.
Voor de doem denkers kop op.als er nu niets meer te klagen is .Is er ook niets aan toch.
Voetbal is en blijft de belangrijkste onbelangrijkste zaak ter wereld
als optimist ben ik blij met je post.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Ik ben zeer optimistisch, behalve wat betreft mn Cluppie en wat betreft de wereld economie....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben zeer optimistisch, behalve wat betreft mn Cluppie en wat betreft de wereld economie....
+1
Rovert
 Rovert - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Ik denk zeer doem over de toekomst van walvissen en het voetbal zoals wij dat nu kennen
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:10 schreef Rovert het volgende:
Ik denk zeer doem over de toekomst van walvissen en het voetbal zoals wij dat nu kennen
walvissen kun je nog opeten tenminste
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:10 schreef Rovert het volgende:
Ik denk zeer doem over de toekomst van walvissen en het voetbal zoals wij dat nu kennen
Ik ben het met je eens, binnen nu en 100 jaar hebben de walvissen de wereldheerschappij overgenomen..... Beangstigend....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
geen mening.
Els
 Els - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Ben doorgaans een optimist, maar als het om Feyenoord gaat manisch depressief. En de periodes wisselen soms per minuut.
Rovert
 Rovert - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, binnen nu en 100 jaar hebben de walvissen de wereldheerschappij overgenomen..... Beangstigend....
En ik stuur ze eerst naar jou toe, walvishater dat je er bent
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

En ik stuur ze eerst naar jou toe, walvishater dat je er bent
images?q=tbn:ANd9GcR-Mt9x6eaSVi94YW2DvB_n-KQozMjFHUTFELDLT_rPQZJ0uWQwkktxf2Y
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, binnen nu en 100 jaar hebben de walvissen de wereldheerschappij overgenomen..... Beangstigend....
Ik zie die walvissen echt nog geen WK winnen.
Rovert
 Rovert - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En daarna gaan ze naar Zwolle, walvishater2 dat je er bent
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

En daarna gaan ze naar Zwolle, walvishater2 dat je er bent
stuur ze maar langs, dit is bij ons op het plaatselijke meertje nadat ik ben gaan vissen:

images?q=tbn:ANd9GcSGkXv_LZfXJJArmfqenOU7ay29mI4R7W7pNCo-lbbhZlBEoaiQ
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Als voorgerecht is walvis lekker om rauw te eten, gesneden in hele dunne plakken, zoals carpaccio van rundvlees. Walviscarpaccio dus. Heerlijk. Ga je barbecueën, dan kun je stukken walvisvlees aan een spies rijgen, afgewisseld met champignons, paprika en stukken ui. Niet helemaal zwart grillen, maar ervoor zorgen dat het vlees van binnen nog roze is. Dat geldt ook als je de walvis behandelt als een biefstuk. Lekker sappig van binnen. Per persoon heb je slechts 180 tot 200 gram nodig. Er kunnen dus heel wat mensen genieten van één walvis. Hou je van pizza, probeer er dan eens eentje met stukjes gemarineerde walvis. Je zult er de show mee stelen. Walvisvlees fonduen of wokken gaat ook prima. Of je maakt er een lekkere stoofpot of Mexicaans gerecht mee. Ik wist niet dat ze in Mexico ook walvis aten. Tot slot kun je er ook gewone walvisburgers van maken.
Rovert
 Rovert - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

stuur ze maar langs, dit is bij ons op het plaatselijke meertje nadat ik ben gaan vissen:

[ afbeelding ]
Jij gaat Jonas achterna
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

Jij gaat Jonas achterna
hehehehe
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:35 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehehe
Naar willem II ? :-|
Rovert
 Rovert - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Stuk balein dat je er bent
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
ik heb mn wok al besteld
Tony%20Hancock%20owner%20of%20Hancock%20Ltd-file022343.jpg
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:37 schreef hotjumper het volgende:
ik heb mn wok al besteld
[ afbeelding ]
hahaha Lijkt Lee Towers wel man!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:53 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

hahaha Lijkt Lee Towers wel man!!
Dat is Willem Wok de oosterse keuken keizer!
legrande
 legrande - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Tja het is zo jammer dat de vrienden van Feyenoord alleen maar alles beloven en niets maar dan ook niets doen. Ja we zijn bezig met de halve voetbalwereld inclusief van Gell praat met iedereen maar nog steeds nit4e die guidetti. Dat moet toch snel rond kunnen zijn een paar echte vrienden die het laatste stukeje financieel rondmaken. Overal zie je dat ze spelers kopen en wij geen klote zitten achteer een afgekeurde spits aan. Klootzakken zijn het het hele bestuur inclusief de vrienden. Iedere dag kijk ik wel 10 maal op al onze sites maar nee hoor er gebeurd niets. Scheitziek word ik er van. Zo ben het weer even kwijt.
de flh
 de flh - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:29   quote  deeplink  
Ik ben een optimist, dus ik hoop dat je ooit nog een keer stopt met die suffe topics.
legrande
 legrande - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Ik was een optimist totdat ik in de gaten krijg hoe de supporters belazerd worden door het bestuur en iedere keer weer gouden beloftes doen wasr niets van terecht komt. echt scheitziek word ik van ze.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 24 augustus 2011 - 04:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:37 schreef hotjumper het volgende:
ik heb mn wok al besteld
[ afbeelding ]
lijkt meer op de arena man...
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 24 augustus 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 23:27 schreef legrande het volgende:
Tja het is zo jammer dat de vrienden van Feyenoord alleen maar alles beloven en niets maar dan ook niets doen. Ja we zijn bezig met de halve voetbalwereld inclusief van Gell praat met iedereen maar nog steeds nit4e die guidetti. Dat moet toch snel rond kunnen zijn een paar echte vrienden die het laatste stukeje financieel rondmaken. Overal zie je dat ze spelers kopen en wij geen klote zitten achteer een afgekeurde spits aan. Klootzakken zijn het het hele bestuur inclusief de vrienden. Iedere dag kijk ik wel 10 maal op al onze sites maar nee hoor er gebeurd niets. Scheitziek word ik er van. Zo ben het weer even kwijt.
Je bent een pessimist dus.
Feyenoord heet geld problemen zoals je weet!! Je kunt van alles willen en proberen, maar de meeste dingen lukken gewoon niet. De media gooit alles naar buiten. Dat is wel een grote reden dat je van alles hoort en weinig gebeurt. Je moet ze de kans en tijd gunnen. Als je naar de supermarkt gaat met een euro en je wilt twee pakken koffie want een is niet goed genoeg, krijg je ze ook niet van de supermarkt mee. Dus we moeten wel redelijk blijven. Dat je er schijt ziek van wordt geloof ik absoluut, denk dat dit voor de meeste geldt, maar we moeten de hoop erin houden. Kop omhoog en borst vooruit net zoals we de spelers willen zien. Met z'n alle achter Feyenoord. Nog een paar jaartjes (4 jaar schat ik uit mijn losse pols) en dan zijn we weer Nederlands top!!! Oehaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Wallie1908 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 24 augustus 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 23:27 schreef legrande het volgende:
Tja het is zo jammer dat de vrienden van Feyenoord alleen maar alles beloven en niets maar dan ook niets doen. Ja we zijn bezig met de halve voetbalwereld inclusief van Gell praat met iedereen maar nog steeds nit4e die guidetti. Dat moet toch snel rond kunnen zijn een paar echte vrienden die het laatste stukeje financieel rondmaken. Overal zie je dat ze spelers kopen en wij geen klote zitten achteer een afgekeurde spits aan. Klootzakken zijn het het hele bestuur inclusief de vrienden. Iedere dag kijk ik wel 10 maal op al onze sites maar nee hoor er gebeurd niets. Scheitziek word ik er van. Zo ben het weer even kwijt.
fijn dat je het kwijt bent, nu nog een realistische post en dan is het helemaal goed.
Let's face it: we zitten in categorie 1, moeten dit jaar positieve cijfers hebben etc etc. Je kan niet verwachten dat binnen een jaar nadat de "reddingsoperatie" is begonnen we fors kunnen investeren.
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 23:27 schreef legrande het volgende:
Tja het is zo jammer dat de vrienden van Feyenoord alleen maar alles beloven en niets maar dan ook niets doen. Ja we zijn bezig met de halve voetbalwereld inclusief van Gell praat met iedereen maar nog steeds nit4e die guidetti. Dat moet toch snel rond kunnen zijn een paar echte vrienden die het laatste stukeje financieel rondmaken. Overal zie je dat ze spelers kopen en wij geen klote zitten achteer een afgekeurde spits aan. Klootzakken zijn het het hele bestuur inclusief de vrienden. Iedere dag kijk ik wel 10 maal op al onze sites maar nee hoor er gebeurd niets. Scheitziek word ik er van. Zo ben het weer even kwijt.
De media vind het geweldig om onrust te creeren en blijkbaar hebben ze bij jou een goeie eraan. Ik geloof dat Feyenoord een stap in de goede richting heeft gezet.

1. Dure spelers eruit en bouwen op de jeugd.
2. Niet te veel spenderen als het niet nodig is (geldverspilling als de Cler, Hofland, Makaay)
3. Vertrouwen aan de spelersgroep geven en de juiste poppetjes op de juiste plaats zetten.
4. Versterking halen die ook op de lange termijn van waarde is (alleen huurspelers van exceptionele klasse; dus geen Ryo, geen VoH, misschien zelfs geen Guidetti).

Ik verwacht nog wel een klapper voor 31 augustus. En dan de rest van het seizoen knallen naar de top-3.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 11:35 schreef King - 010 het volgende:

[..]

De media vind het geweldig om onrust te creeren en blijkbaar hebben ze bij jou een goeie eraan. Ik geloof dat Feyenoord een stap in de goede richting heeft gezet.

1. Dure spelers eruit en bouwen op de jeugd.
2. Niet te veel spenderen als het niet nodig is (geldverspilling als de Cler, Hofland, Makaay)
3. Vertrouwen aan de spelersgroep geven en de juiste poppetjes op de juiste plaats zetten.
4. Versterking halen die ook op de lange termijn van waarde is (alleen huurspelers van exceptionele klasse; dus geen Ryo, geen VoH, misschien zelfs geen Guidetti).

Ik verwacht nog wel een klapper voor 31 augustus. En dan de rest van het seizoen knallen naar de top-3.
Helemaal eens.
legrande
 legrande - woensdag 24 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Die guidetti moet toch haalbaar zijn dan maken we echt kans op de 3e plaats. Er staan weer diverse sterke jeugdspelers te wachten geef die guidetti 1 jaar en dan weer verder met de jeugd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 11:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Helemaal eens.
op die klapper na.
En het feit dat Ryo er niet is, is geen beleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

op die klapper na.
En het feit dat Ryo er niet is, is geen beleid.
Die klapper is voor mij ook 5/6 miljoen binnenstrijken voor het vertrek van Fer.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 24 augustus 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 12:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die klapper is voor mij ook 5/6 miljoen binnenstrijken voor het vertrek van Fer.
Zkr, gewoon oprotte die schoft.
En nooit meer in de kuip komen met zen E-T hoofd!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doemdenker en optimisten









0.0074970