|
|
FR010VL
|
|
|
Helaas is op veelste jonge leeftijd Maurice "Hessus" Biesheuvel van ons ontnomen.
Maurice was en is een echte Feyenoorder die zowel op vak S en bij uitwedstrijden altijd aanwezig was.
Vanaf vrijdag ligt Maus opgebaard in de kuip en is er mogelijk tot afscheid nemen van 11 tot 12 voor alle mensen die hem gekend hebben
Vervolgens zal de rouwstoet vertrekken richting spijkenisse waar hij op de Ommering begraven zal worden.
Zondag zal er tijdens de wedstrijd tegen Heerveen op vak S stil gestaan worden bij het overlijden van Maus.
Hij is 26 jaar geworden.
VOOR ALTIJD IN ONS HART...YOU NEVER WALK ALONE!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door FR010VL -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
RIP Sterkte voorde nabestaanden |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Maurice R.I.P lieve jongen...collega en boksmaatje verloren..ik zal je nooit vergeten maat.
Tot vrijdag. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
sterke allemaal. en vooral de nabestaande natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
RIV, sterkte voor hen die hem omringen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rust in Vrede, sterkte voor de nabestaanden. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
** Lucifer **
|
|
|
RIP
Sterkte voor de nabestaanden |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
Ken hem niet persoonlijk, maar elke persoon is er een te veel! R.I.P. en sterkte voor de nabestaanden en uiteraard ook voor de forumleden hier die em goed kenden! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:35 schreef rv1992 het volgende:Ken hem niet persoonlijk, maar elke persoon is er een te veel! R.I.P. en sterkte voor de nabestaanden en uiteraard ook voor de forumleden hier die em goed kenden! +1! |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
Ook nog even een bedankje naar de jongens van fr12 voor het maken van het spandoek voor aanstaande zondag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door FR010VL -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:56 schreef FR010VL het volgende:Ook nog even een bedankje naar de jongens van fr12 voor het maken van het spandoek voor aanstaande zondag mooi! gaan jullie ook nog iets doen zoals thuis tegen Roda met Winnie? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Rust zacht, en sterkte voor iedereen die hij achterlaat. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
R.I.P.
Sterkte voor de nabestaanden! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heel veel sterkte voor iedereen die door dit verlies keihard geraakt wordt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
RIP Sterke aan familie en nabestaande! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
R.I.V. Sterkte voor de nabestaande. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rust in vrede. Veel sterkte aan de nabestaanden en iedereen die hem gekend heeft. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
Sterkte voor alle nabestaanden op jonge leeftijd zo iemand verliezen is 1 van de ergste dingen die je kan overkomen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rust in vrede.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
mies010
|
|
|
rip maus
sterkte voor allen nabestaande
ynwa |
|
|
|
|
Rotterdam-vreewijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 14:11 schreef Emile het volgende:Sterkte voor alle nabestaanden op jonge leeftijd zo iemand verliezen is 1 van de ergste dingen die je kan overkomen eens, . . . |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
R.I.V. Sterkte voor de nabestaanden.
YNWA!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Rust zacht! Sterkte voor de nabestaanden |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Maurice Rust zacht ! Voor alle vrienden familie en kennisen heel veel sterkte toegewenst.
R.I.P ! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
R.I.V.
Sterkte voor de nabestaanden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rust in vrede !
Sterkte voor iedereen die hem lief had! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Rust in vrede en sterkte voor de nabestaanden.
You'll never walk alone! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
R.I.V
Veel te vroeg heen gegaan |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Wat een leeftijd.... Sterkte voor iedereen die hem lief had, R.I.P. |
|
|
|
|
brayn
|
|
|
heel veel sterkte voor de nabestaande. rip maurice. weet hoe het is, winnie was mijn beste vriend en die 2e minuut zal ik nooit nee nooit van mijn leven meer vergeten. wil iedereen bedanken die mee heeft gezongen. en ik zal zondag zeker alle respect tonen voor mauric. ynwa. voor altijd in ons hart |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 - 10:35 schreef rv1992 het volgende:Ken hem niet persoonlijk, maar elke persoon is er een te veel! R.I.P. en sterkte voor de nabestaanden en uiteraard ook voor de forumleden hier die em goed kenden! ik sluit me hier bij aan |
|
|
|
|
Klop
|
|
|
R.I.P. gozert!
Het was een mooie en heftige dag!
YNWA! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zal ook een mooie dag voor de kennissen/familie leden/vrienden worden komende zondag. Zal net zo hard meezingen als ik tegen Roda al deed. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Rust in Vrede
heel veel sterkte voor iedereen die hem lief had. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 00:02 schreef brayn het volgende:heel veel sterkte voor de nabestaande. rip maurice. weet hoe het is, winnie was mijn beste vriend en die 2e minuut zal ik nooit nee nooit van mijn leven meer vergeten. wil iedereen bedanken die mee heeft gezongen. en ik zal zondag zeker alle respect tonen voor mauric. ynwa. voor altijd in ons hart Oke dan kerel |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mee eens milo ,hoe een trieste gebeurtenis toch zo mooi kan zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
@ leon dat is kromme ervan...zon bergrafenis is erg mooi maar laat mij nog maar 40 jaar leven en dat er niemand op mn bergrafenis komt! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 11:13 schreef FR010VL het volgende:@ leon dat is kromme ervan...zon bergrafenis is erg mooi maar laat mij nog maar 40 jaar leven en dat er niemand op mn bergrafenis komt! Ja jongen daar kunnen we geen spelt tussen krijgen. |
|
|
|