|
|
Milo
|
|
|
quote: ook mee eens! maar ik vind dit echt heel mooi dat iedereen langs komt, ik word gewoon ergens weg gedouwd :( |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
die gozer die dat spandoek naar beneden liet vallen heeft er spijt van...hehe...wat een gebakkie zeg! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 12:20 schreef FR010VL het volgende:die gozer die dat spandoek naar beneden liet vallen heeft er spijt van...hehe...wat een gebakkie zeg! Respectloos van die vent.. Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
rip.. ik vind het wel respectvol van wijnaldum als hij daar echt was verdiend hij wel een goede terugkomst 4 dec |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Doek laten vallen? Niet meegekregen..? Koekenbakker :P
En verder was het uiteraard net zo mooi als 2 weken terug, super om te zien dat vrijwel iedereen mee deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 16:08 schreef Bosifyable het volgende:Doek laten vallen? Niet meegekregen..? Koekenbakker :P En verder was het uiteraard net zo mooi als 2 weken terug, super om te zien dat vrijwel iedereen mee deed. Zo, die moest rennen voor zijn leven.... Eikel |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wat had ie gedaan dan? doek laten vallen met opzet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij had het volgens mij losgemaakt, maar ik kreeg het pas mee toen hij het vak werd afgejaagd en stewards en de kit flink aan de bak moesten om he te ontzetten.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
die gozert moest echt rennen voor z'n leven.... |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
hehe
die gozer kan de aankomende weken ook beter thuis blijven |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
waarom het ie dat gedaan dan? |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
omdat hij het lekker vond om de kenker geslagen te worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan er niet bij als iemand dat expres zou doen... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: daarom, snap het niet. aan de andere kant een spandoek per ongeluk aantikken dat ie valt lijkt me onwaarschijnlijk.... je maakt het niet vast met spuug.... |
|
|
|
|
vakkie w
|
|
|
RIP
Sterkte voor de nabestaanden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik kan hier gewoon niet, niet op reageren! Reacties graag op de off-topic topic vanwege het respect voor de overledene!! Ze hadden hem niet moeten ontzetten want die jood verdient de dood of ernstig lijden!!!! Als je spot met dit soort dingen moet je zo snel mogelijk lijden of dood!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Voor altijd!! Maus YNWA!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 12:20 schreef FR010VL het volgende:die gozer die dat spandoek naar beneden liet vallen heeft er spijt van...hehe...wat een gebakkie zeg! liep hij het er per ongeluk vanaf dan of maakte hij het bewust los? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hij keek nogal geïrriteerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: terecht achterna gezeten dus.. als het per ongeluk had geweest had ik het minder gevonden.. |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Deed het 110% zeker express want hij stond nog stoer te doen daarboven ook. Rede weet ik niet. Ik weet wel dat die een aantal daagjes hoofdpijn zal hebben. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien zat hij in het vak eronder en hing het in zijn zicht, aan zijn blik te zien had hij ook wel het één en ander gebruikt. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:37 schreef MikeVakX het volgende:Deed het 110% zeker express want hij stond nog stoer te doen daarboven ook. Rede weet ik niet. Ik weet wel dat die een aantal daagjes hoofdpijn zal hebben. ontzettende sukkel dan! |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Ik dacht al waarom rent er opeens een groep zo hard het vak (S) uit vlak na die actie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:41 schreef hotjumper het volgende:Misschien zat hij in het vak eronder en hing het in zijn zicht, aan zijn blik te zien had hij ook wel het één en ander gebruikt. niet slim ... |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
ik keek toevallig net naar boven toen het gebeurde. Hij had inderdaad wat gebruikt. Dat het iemand van S was lijkt me niet aangezien het doek boven S hing. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:37 schreef MikeVakX het volgende:Deed het 110% zeker express want hij stond nog stoer te doen daarboven ook. Rede weet ik niet. Ik weet wel dat die een aantal daagjes hoofdpijn zal hebben. bizar. maar waarom??? echt bizar.
ik heb stiekem gehoopt dat er op vak W ook nog een actie werd gehouden, maar helaas. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:44 schreef MikeVakX het volgende:ik keek toevallig net naar boven toen het gebeurde. Hij had inderdaad wat gebruikt. Dat het iemand van S was lijkt me niet aangezien het doek boven S hing. Als je bovenin S zit kan ik me voorstellen dat het voor je neus hangt. Waar sta jij op X? |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Maar even ontopic. Rest in peace en wat een verdiend afscheid heel mooi |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 20:46 schreef hotjumper het volgende:[..] Als je bovenin S zit kan ik me voorstellen dat het voor je neus hangt. Waar sta jij op X? ja oke dat is waar maar dat iemand van vak S zoiets doet lijkt me nogal sterk. Ik sta meestal naast de trap achter het doel links , jij ook op X ofniet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja boven aan de trap midden achter het doel. |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
oke ja ik kan je niet herkennen van je plaatje haha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: vind hem anders best wel lijken... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: maar dat is dan ook alles toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat was me niet ontgaan in die ene keer dat ik je je hoedje af zag zetten; dat heb je niet ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dus alleen de sigaar komt overeen |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
nu zit ik toch echt te denken of ik je echt niet ken haha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je vergeet de hoorntjes en de satanische lach |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
maar goed, we vernachelen een mooi topic. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Eens; kon van de week de foto's en filmpjes niet op m'n telefoon bekijken, maar supermooi. Voor familie, vrienden en iedereen die er bij was. Respect! |
|
|
|
|
Eric vak s
|
|
|
GVD wat is dit een schok zeg, ik wens alle nabestaamde veel sterkte toe. Mauz, we zullen je niet vergeten!
R.I.P. |
|
|
|