BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Benfica verliest, Feyenoord blij?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Vanavond Benfica tegen de Tukkers.

Er zit een extra tintje aan dat duel. Wint Twente dan zou dat de club 8 miljoen opleveren in de groepsfase.

Dús meer geld om Fer te kunnen overnemen.
Oftewel: Feyenoord haalt 5/6 miljoen binnen.

Wat denken jullie? Maakt het vanavond uit voor de transFER?

Ik denk het zeker.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 24 augustus 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Ik denk het ook, dus laat die Duitsers maar winnen!
Anti-020
 Anti-020 - woensdag 24 augustus 2011 - 15:57   quote  deeplink  
weet wel zeker dat van geel gaat kijken met wat popcorn op de bank en juichen voor de tukkers..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 augustus 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 15:50 schreef FR-Henk het volgende:
Vanavond Benfica tegen de Tukkers.

Er zit een extra tintje aan dat duel. Wint Twente dan zou dat de club 8 miljoen opleveren in de groepsfase.

Dús meer geld om Fer te kunnen overnemen.
Oftewel: Feyenoord haalt 5/6 miljoen binnen.

Wat denken jullie? Maakt het vanavond uit voor de transFER?

Ik denk het zeker.
lijkt me ook duidelijk.

Bij winst Twente is het denk ik voor 90% zeker dat Fer vertrekt en wij er een leuk bedrag voor vangen.

Als Twente niet doorgaat zal het er om hangen. Ik heb niet het idee dat Van Geel alsnog overstag zal gaan met 4 miljoen. Dus dan blijft Fer tenzij Twente alsnog het bod verhoogt.

Dus FC Twente door --> Fer vertrekt zo goed als zeker
FC Twente niet door --> 50/50
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 24 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Laat ze maar winnen:
1. wellicht meer geld voor Fer
2. minder geld voor de joden
3. meer punten voor het Nederlands voetbal in de strijd om meer EL plaatsen.

Ik zie alleen maar voordelen.
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

lijkt me ook duidelijk.

Bij winst Twente is het denk ik voor 90% zeker dat Fer vertrekt en wij er een leuk bedrag voor vangen.

Als Twente niet doorgaat zal het er om hangen. Ik heb niet het idee dat Van Geel alsnog overstag zal gaan met 4 miljoen. Dus dan blijft Fer tenzij Twente alsnog het bod verhoogt.

Dus FC Twente door --> Fer vertrekt zo goed als zeker
FC Twente niet door --> 50/50
Ook als Twente niet door gaat is het wat mij betreft zo goed als zeker dat Fer vertrekt, het is de enige manier waarop Feyenoord nog wat aan die mongool kan verdienen, en bovendiend de enige manier om misschien nog wat te kunnen doen op de transfermarkt.
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:07 schreef Pietje1 het volgende:
Laat ze maar winnen:
1. wellicht meer geld voor Fer
2. minder geld voor de joden
3. meer punten voor het Nederlands voetbal in de strijd om meer EL plaatsen.

Ik zie alleen maar voordelen.
1. mee eens
2. mee eens
3. onzin, twente gaat niet meer punten halen via CL.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 24 augustus 2011 - 16:08   quote  deeplink  
tuurlijk wel, als ze alleen al meedoen krijgt NL al punten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 augustus 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:07 schreef moa het volgende:

[..]

Ook als Twente niet door gaat is het wat mij betreft zo goed als zeker dat Fer vertrekt, het is de enige manier waarop Feyenoord nog wat aan die mongool kan verdienen, en bovendiend de enige manier om misschien nog wat te kunnen doen op de transfermarkt.
Zou goed kunnen maar vergeet niet dat wij er neimand voor terug kunnen halen en Van Geel in het verleden al heeft laten zien alleen de spelers voor het juiste bedrag te laten vertrekken. Als FC Twente het bod niet verhoogt blijft Fer gewoon in De Kuip.
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:08 schreef Pietje1 het volgende:
tuurlijk wel, als ze alleen al meedoen krijgt NL al punten.
Verdiep je liever even in de materie,

Het is voor het Nederlands voetbal veel beter om Europa League te spelen, (afgezien van het geld)

Je wordt beoordeelt op je resultaten, voor kwalificatie CL krijg je idd. meer punten dan voor kwalificatie EL. Maar in een poule met bijv:

Werder Bremen
FC Twente
Sturm Graz
Samsunspor
Nicosia

Maakt Twente een veel betere kans om punten binnen te halen voor Nederland dan in een poule waarin Twente als 3e of 4e club wordt geschaald. In dat geval speel je namelijk tegen een Manchester United, Villareal en CSKA Moskou.

Twente zal dan waarschijnlijk 4-5 wedstrijden verliezen, 1-2 keer thuis kunnen verrassen en amper punten binnen halen, terwijl Twente, PSV en Ajax in de EL prima kwart of halve finale kunnen halen met een beetje een gunstige loting.

Je zag bijv. vorig seizoen dat de Nederlandse ploegen best redelijk hebben gepresteerd in de Europa League, daardoor waren we als land vorig jaar zelfs 6e ! van europa.
(Beter dan FRANKRIJK, Rusland, Oekraine, Griekenland, Turkije)
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou goed kunnen maar vergeet niet dat wij er neimand voor terug kunnen halen en Van Geel in het verleden al heeft laten zien alleen de spelers voor het juiste bedrag te laten vertrekken. Als FC Twente het bod niet verhoogt blijft Fer gewoon in De Kuip.
Ik denk dat vGeel wel een oplossing heeft klaar liggen voor als Fer vertrekt, waarschijnlijk is er al lang een speler en een prijs afgesproken. (Het Fer verhaal duurt immers al zo lang, het zou debiel zijn om niet al een oplossing te hebben.)

Daarnaast heeft FCT al aangegeven sowieso een nieuw bod uit te zullen brengen, dit bod zal sowieso hoger liggen dan het vorige.
King - 010
 King - 010 - woensdag 24 augustus 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:07 schreef Pietje1 het volgende:
Laat ze maar winnen:
1. wellicht meer geld voor Fer
2. minder geld voor de joden
3. meer punten voor het Nederlands voetbal in de strijd om meer EL plaatsen.

Ik zie alleen maar voordelen.
Ik zal waarschijnlijk 1 van de weinige zijn maar ik zie Fer lieFER blijven dan gaan.
Het is nog maar de vraag of Feyenoord uberhaupt wel versterking krijgt al hoop wel op een klapper voor 31 augustus. Zo niet, dan zal Fer hard nodig zijn met zijn formidabele (loop)acties. Is toch weer gegarandeerd minimaal 10 doelpunten die dan weggeeft.

En weggeven is het want wat ik al eerder in een andere topic heb vermeld; waarom bij die neuzen wel 12milj. voor een Vertonghen terwijl die een kwalitatief veel mindere speler is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 24 augustus 2011 - 16:52   quote  deeplink  
Laat Fer nu maar lekker blijven.
Voor hetzelfde geld sta je in de winter in de top 5 en tekent hij nog een jaartje ofzo bij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 augustus 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:23 schreef moa het volgende:

[..]

Ik denk dat vGeel wel een oplossing heeft klaar liggen voor als Fer vertrekt, waarschijnlijk is er al lang een speler en een prijs afgesproken. (Het Fer verhaal duurt immers al zo lang, het zou debiel zijn om niet al een oplossing te hebben.)

Daarnaast heeft FCT al aangegeven sowieso een nieuw bod uit te zullen brengen, dit bod zal sowieso hoger liggen dan het vorige.
Van Geel heeft meerdere keren in de media gezegd dat er geen vervanger gehaald mag worden. Dus tenzij de VvF van een speler overtuigd zijn en die voor een redelijke prijs op te halen is, komt er niemand.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 augustus 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laat Fer nu maar lekker blijven.
Voor hetzelfde geld sta je in de winter in de top 5 en tekent hij nog een jaartje ofzo bij.
dat zou wel het beste zijn ja. Maar die inschatting moeten Van Geel en Koeman maar maken of het realistisch is dat Fer zich nog bedenkt. Zo van een afstandje is daar geen zinnig woord over te zeggen vrees ik. Alleen voor de mensen die hem persoonlijk goed kennen.
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 24 augustus 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:07 schreef Pietje1 het volgende:
Laat ze maar winnen:
1. wellicht meer geld voor Fer
2. minder geld voor de joden
3. meer punten voor het Nederlands voetbal in de strijd om meer EL plaatsen.

Ik zie alleen maar voordelen.
Niets aan toe te voegen! Verkoop die Fer lekker voor de hoofdprijs...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 augustus 2011 - 17:28   quote  deeplink  
De VvF investeerd niet meer, die stellen alleen hun bestaabde investeringen zeker, zij weten ook wel dat je b.v. met een immers nooit veel terug verdient op een investering van meer dan 1.5 miljoen.

In het segment waar Feyenoord in kan winkelen zie ik geen spelers die beter zijn dan eigen jeugd.
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Van Geel heeft meerdere keren in de media gezegd dat er geen vervanger gehaald mag worden. Dus tenzij de VvF van een speler overtuigd zijn en die voor een redelijke prijs op te halen is, komt er niemand.
Er is de hele zomer al ruimte voor versterkingen, vGeel heeft aangegeven niet de ontvangen transfersom te mogen herinvesteren. Ik ben er 100% van overtuigd dat er wel een vervanger komt als Fer vertrekt, en wel binnen 48 uur. Maar daar komen we op terug als het zo ver is :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 augustus 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Van mij mogen ze verliezen, kut-tukkers
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:24 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik zal waarschijnlijk 1 van de weinige zijn maar ik zie Fer lieFER blijven dan gaan.
Het is nog maar de vraag of Feyenoord uberhaupt wel versterking krijgt al hoop wel op een klapper voor 31 augustus. Zo niet, dan zal Fer hard nodig zijn met zijn formidabele (loop)acties. Is toch weer gegarandeerd minimaal 10 doelpunten die dan weggeeft.

En weggeven is het want wat ik al eerder in een andere topic heb vermeld; waarom bij die neuzen wel 12milj. voor een Vertonghen terwijl die een kwalitatief veel mindere speler is.
Fer is een leuk spelertje, en 1 van de betere talenten die we hebben, maar we moeten hem ook niet gaan ophemelen. 10 doelpunten per seizoen????? 13 in 5 jaar tijd bedoel je.
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Ik zie overigens Fer sowieso niet het verschil maken in onze ranking in de eredivisie, met of zonder Fer zal ons echt niet direct plaatsen kosten. El Ahmadi is sowieso technisch veel beter, Clasie en Mokotjo stromen over van het talent, zijn weliswaar hele andere spelers, maar kunnen het middenveld net zo goed bezetten als Fer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 24 augustus 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Laat die portugezen hen maar afslachten!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 24 augustus 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Spelers die aangeven weg te willen gewoon voor de juiste prijs verkopen. En geen geld in vervangers steken. Laten we eerst maar eens zorgen dat we uit catagorie 1 komen. Als er dan nog geld over is kun je volgend seizoen zelf investeren, zonder talentpools VvF en FiF en weet ik wat niet meer.
Eventuele winst op zo'n speler is dan helemaal voor de club.
En met of zonder Fer zal geen 2 plaatsen schelen.
On topic:
Laat Benfica lekker over die duitsers heenwalsen, Kan Fer gelijk zien naar wat voor pauperclubje hij graag heen wil.
sevillana
 sevillana - woensdag 24 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:
Van mij mogen ze verliezen, kut-tukkers
is er sowieso iemand die serieus denkt dat Benfica zich niet plaatst dan?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 24 augustus 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:41 schreef patrickpsv15 het volgende:
Laat die portugezen hen maar afslachten!
Ha Calimero, ook weer ff op het grote mensen forum?
Marco12345
 Marco12345 - woensdag 24 augustus 2011 - 18:19   quote  deeplink  
Twente wint en waarom? Co Adriaanse!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 24 augustus 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:56 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Ha Calimero, ook weer ff op het grote mensen forum?
't is maar wat je grote mensen noemt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 augustus 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

is er sowieso iemand die serieus denkt dat Benfica zich niet plaatst dan?
Tsja, of we het leuk vinden of niet, FC Twente maakt wel degelijk een goede kans. Benfica is favoriet, maar FC Twente is verre van kansloos.
sevillana
 sevillana - woensdag 24 augustus 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tsja, of we het leuk vinden of niet, FC Twente maakt wel degelijk een goede kans. Benfica is favoriet, maar FC Twente is verre van kansloos.
ik zou m'n geld toch op de portugezen zetten :)
De Spot
 De Spot - woensdag 24 augustus 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Ik ben alleen maar voor Feyenoord en tegen alle andere clubs..begrijp deze topic ook niet...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 24 augustus 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:42 schreef De Spot het volgende:
Ik ben alleen maar voor Feyenoord en tegen alle andere clubs..begrijp deze topic ook niet...
Kijk das pas praat.... Eens.
Els
 Els - woensdag 24 augustus 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:42 schreef De Spot het volgende:
Ik ben alleen maar voor Feyenoord en tegen alle andere clubs..begrijp deze topic ook niet...
Ik ben voor Feyenoord en ten opzichte van andere clubs volkomen indifferent.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 augustus 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Ik ben voor Feyenoord en ik hoop dat alle NEDERLANDSE clubs het RETEgoed doen in europees verband. Is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal!
Ik heb niet zo'n bekrompen denkwijze........zoals er een paar wel hebben.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 augustus 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:33 schreef moa het volgende:
Ik zie overigens Fer sowieso niet het verschil maken in onze ranking in de eredivisie, met of zonder Fer zal ons echt niet direct plaatsen kosten. El Ahmadi is sowieso technisch veel beter, Clasie en Mokotjo stromen over van het talent, zijn weliswaar hele andere spelers, maar kunnen het middenveld net zo goed bezetten als Fer.
Ik denk dat Leerdam hem heel goed kan vervangen op het middenveld! Ik had hem allang verkocht voor die 4 miljoen. Maar ik zou er ook niet rouwig om zijn als ie bleeft. Vanuit financieel opzicht kan ik het niet begrijpen dat Feyenoord het geld niet neemt!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 augustus 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:
Ik ben voor Feyenoord en ik hoop dat alle NEDERLANDSE clubs het RETEgoed doen in europees verband. Is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal!
Ik heb niet zo'n bekrompen denkwijze........zoals er een paar wel hebben.
Uiteraard, mensen hebben een andere opvatting dan jij hebt; en gelijk is het een bekrompen denkwijze.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 24 augustus 2011 - 20:16   quote  deeplink  
waar gaat dit over?
moa
 moa - woensdag 24 augustus 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik denk dat Leerdam hem heel goed kan vervangen op het middenveld! Ik had hem allang verkocht voor die 4 miljoen. Maar ik zou er ook niet rouwig om zijn als ie bleeft. Vanuit financieel opzicht kan ik het niet begrijpen dat Feyenoord het geld niet neemt!
4 Miljoen is idd. een mooie prijs, en daarvoor mogen ze em van mij ook wel hebben, maar vGeel weet dat er meer in het vat zit, het is fijn om te constateren dat we een technisch directeur hebben die maximale prestaties eist... ook van zichzelf.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 augustus 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:42 schreef De Spot het volgende:
Ik ben alleen maar voor Feyenoord en tegen alle andere clubs..begrijp deze topic ook niet...
Van mij mag ook iedereen behalve Feyenoord verliezen. Maar meer Euro's voor FC Twente betekend meer Euro's voor ons. Bovendien halen ze dan de broodnodig punten voor het NL's voetbal binnen, wat ook in het belang is van Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 augustus 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Man, ik houd gewoon van voetbal; met een extreme voorkeur voor Feyenoord. Wat zeg ik, onvoorwaardelijke liefde voor Feyenoord.

Maar als ik in de wedstrijd van Ajax - Heerenveen dat afstandschot van Alderweireld er in zie vliegen, vind ik dat net zo goed een mooie goal. Of de pass van Brama (?) op de Jong afgelopen weekend, perfecte pass en super aangenomen.

Alleen zodra ze tegen Feyenoord voetballen vind ik het allemaal teringlijers en gun ik ze niks.

Verder volg ik ook alle wedstrijden, Europees of niet. Voetbal is gewoon mooi, of dat nou Barca tegen Real is, VVV - Heracles, Koekwause Boys '73 - Kletsnat 8 of de tweede divisie van het Japanse vrouwenvoetbal. Don't care, maar Feyenoord is mijn alles.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 24 augustus 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:
Ik ben voor Feyenoord en ik hoop dat alle NEDERLANDSE clubs het RETEgoed doen in europees verband. Is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal!
Ik heb niet zo'n bekrompen denkwijze........zoals er een paar wel hebben.
Nederlandse misschien. Duitse NEEE...
Els
 Els - woensdag 24 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:
Ik ben voor Feyenoord en ik hoop dat alle NEDERLANDSE clubs het RETEgoed doen in europees verband. Is alleen maar goed voor het nederlandse voetbal!
Ik heb niet zo'n bekrompen denkwijze........zoals er een paar wel hebben.
Had ik nooit achter je gezocht.
fredje
 fredje - woensdag 24 augustus 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Twente heeft het wel KNAP LASTIG
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 21:02 schreef fredje het volgende:
Twente heeft het wel KNAP LASTIG
Twente krijg wel aan het einde eerste helft meer ruimte..
ze hadden al 3-0 achter kunnen staan en soms pakt dat raar uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Twente krijg wel aan het einde eerste helft meer ruimte..
ze hadden al 3-0 achter kunnen staan en soms pakt dat raar uit.
behalve vandaag hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 augustus 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 19:42 schreef De Spot het volgende:
Ik ben alleen maar voor Feyenoord en tegen alle andere clubs..begrijp deze topic ook niet...
Okee, niet kijken, niet reageren dan. Het interesseert je niet, jouw goed recht.

Ik kijk ook niet, geen interesse, maar de uitslag kan indirect (zéér) bepalend zijn voor onze club.
En als Twente verliest: jammer dan.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 24 augustus 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik denk dat Leerdam hem heel goed kan vervangen op het middenveld! Ik had hem allang verkocht voor die 4 miljoen. Maar ik zou er ook niet rouwig om zijn als ie bleeft. Vanuit financieel opzicht kan ik het niet begrijpen dat Feyenoord het geld niet neemt!
omdat ze jou 7,5 ton nog hebben natuurlijk. had je zelf ook kunnen bedenken dit (of horen van bronnen)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 24 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Afgelopen, 2-0.

Niet letterlijk afgelopen, jullie begrijpen het wel.

Edit: 3-0. Prachtige actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door Bosifyable --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 augustus 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

omdat ze jou 7,5 ton nog hebben natuurlijk. had je zelf ook kunnen bedenken dit (of horen van bronnen)
+ nog 2x 7,5 van zijn collega`s toch?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 24 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+ nog 2x 7,5 van zijn collega`s toch?
nou idd. die gozert is echt een soort lijdensweg theresa voor onze club
dr. Love
 dr. Love - woensdag 24 augustus 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Die fer móet heel gouw opleuren en ook uit rotterdam, v.geel pak die geld van twente, en alle suporters laten we ons aandacht niet meer aan hem besteden want die jongen denkt dat twente in Europa gaat halen nou ik kan je vertellen dus mooi niet dat gaat niet gebeuren, en ik weet dat die jongen aan het twijfelen is om mischien toch bij feyenoord te blijven als twente de champions leaghe niet haalt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Benfica verliest, Feyenoord blij?









0.0065150