|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ook Amoah op lijstje van Feyenoord (FR-Fanatic)
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe over Jan Vennegoor of Hesselink zou zijn moeder niet weten wie zijn vader was ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahahahaha. zou goed kunnen, . . . . maar uh . . . . . zou die lange 't zelf wel weten dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
denk het niet,heb in het verleden ook vriendinnen gehad,misschien lopen er ook wel kinderen rond met piet of de paler of de bakker en de slager rond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:02 schreef piet de paler het volgende:denk het niet,heb in het verleden ook vriendinnen gehad,misschien lopen er ook wel kinderen rond met piet of de paler of de bakker en de slager rond Velthuizen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat heb je als je van de generatie bent toen aids nog niet was uitgevonden.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:02 schreef piet de paler het volgende:denk het niet,heb in het verleden ook vriendinnen gehad,misschien lopen er ook wel kinderen rond met piet of de paler of de bakker en de slager rond beetje flauw, . . . maar De Wit of De Zwart zou dan herkenbaar kunnen zijn :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In afrika bleef ik 10 jaar terug van de meisjes af....wacht eens even ik ben de vader van Amoah |
|
|
|
|
sprankje
|
|
|
Ik lees bij niemand iets over het feit dat die Amoah best wel blessuregevoelig is. Hij heeft de afgelopen jaren meerdere malen in de lappenmand gezeten. Het was niet altijd zijn schuld, maar hij soms onbezonnen dingen doen. Ik denk dat we beter af zijn met Vennegoor , die is sterker en kan ook nog eens een bal vasthouden en kaatsen . |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:08 schreef sprankje het volgende:Ik lees bij niemand iets over het feit dat die Amoah best wel blessuregevoelig is. Hij heeft de afgelopen jaren meerdere malen in de lappenmand gezeten. Het was niet altijd zijn schuld, maar hij soms onbezonnen dingen doen. Ik denk dat we beter af zijn met Vennegoor , die is sterker en kan ook nog eens een bal vasthouden en kaatsen . kan hij ook doelpunten maken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vennegoor is niet vooruit te branden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:08 schreef sprankje het volgende:Ik lees bij niemand iets over het feit dat die Amoah best wel blessuregevoelig is. Hij heeft de afgelopen jaren meerdere malen in de lappenmand gezeten. Het was niet altijd zijn schuld, maar hij soms onbezonnen dingen doen. Ik denk dat we beter af zijn met Vennegoor , die is sterker en kan ook nog eens een bal vasthouden en kaatsen . Ons geluk kennende zal jan bij ons wel alles afscheuren... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als alles in verhouding is is die kans groot |
|
|
|
|
sprankje
|
|
|
Ik hoor niemand over de kwetsbaarheid van Amoah. Niet altijd door zijn eigen schuld, is hij toch nog wel eens geblesseerd geweest de afgelopen jaren. Vennegoor lijkt me sterker en ik denk dat het goed is dat je met iemand speelt die goed kan kaatsen, met al die jonge gasten om hem heen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:18 schreef sprankje het volgende:Ik hoor niemand over de kwetsbaarheid van Amoah. Niet altijd door zijn eigen schuld, is hij toch nog wel eens geblesseerd geweest de afgelopen jaren. Vennegoor lijkt me sterker en ik denk dat het goed is dat je met iemand speelt die goed kan kaatsen, met al die jonge gasten om hem heen. Ik dacht net al ongeveer hetzelfde gezien te hebben ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Amoah zie ik dan het liefst komen.... Feyenoord begint op Robin Hood uit Parimaribo te lijken.. Ik zeg doen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Amoah zie ik dan het liefst komen.... Feyenoord begint op Robin Hood uit Parimaribo te lijken.. Ik zeg doen.. +1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is ws 't meest verstandige, maar als ik eerlijk ben (en Feyenoord haalt er een spits bij) zie ik persoonlijk ook liever Amoah komen ipv die bastaard VoH . . . . . :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:47 schreef sevillana het volgende:[..] is ws 't meest verstandige, maar als ik eerlijk ben (en Feyenoord haalt er een spits bij) zie ik persoonlijk ook liever Amoah komen ipv die bastaard VoH . . . . . :) +1 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zeg al de hele tijd dat ze AMOAH moeten halen! snel scoort samen met fernandez, cisse en Amoah heb je vreselijk veel snelheid in huis!
mulder fernandez de vrij vlaar indi leerdam el ahmadi clasie cabral amoah fernandes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 10:11 schreef Milo het volgende:Ik zeg al de hele tijd dat ze AMOAH moeten halen! snel scoort samen met fernandez, cisse en Amoah heb je vreselijk veel snelheid in huis! mulder fernandez de vrij vlaar indi leerdam el ahmadi cisse cabral amoah fernandes cisse inwisselen voor Clasie en t kan |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: snap ook niet dat Cisse nog zoveel krediet heeft, ok hij heeft een langdurige blessure gehad maar ik mis bij hem toch ook wel basis elementen (passen, schieten). Misschien eerst maar eens ritme opdoen in jong Feyenoord? Ik geloof wel in hem maar nu bakt hij er niets van en daarvoor zijn de punten te belangrijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 10:50 schreef FR-Douwe het volgende:[..] snap ook niet dat Cisse nog zoveel krediet heeft, ok hij heeft een langdurige blessure gehad maar ik mis bij hem toch ook wel basis elementen (passen, schieten). Misschien eerst maar eens ritme opdoen in jong Feyenoord? Ik geloof wel in hem maar nu bakt hij er niets van en daarvoor zijn de punten te belangrijk. eens, zie tegenwoordig nog liever schaken spelen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: doen we! gedaan ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: +1
Is ook niet geweldig maar alles beter dan blind paard Cissé |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Cissé had toch last van zijn teen en niet van zijn ogen ??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Misschien heeft hij ook last van zijn ogen. Ik wel zo langzamerhand, als ik naar 'm zit te kijken.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper