BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdspelers die onder Koeman meetrainen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 08:28 schreef Els het volgende:

[..]

Doe niet zo pompeus joh, je neerbuigende houding naar mensen die in elk geval qua houding ver boven je staan, en waarschijnlijk ook op de maatschappelijke ladder wel een paar treetjes boven je staan, is buitengewoon misplaatst. Het zou knap zijn als jij je aanmatigende houding een klein beetje bij kon stellen, misschien komt het dan ooit nog eens goed.
Als jij eens begin met je aanmatigende houding te veranderen. Ja en neerbuigend ben ik zeker naar bepaalde luitjes toe. Om de jodenterm 'jullie' te gebruiken zoals Bosifyable dat noemt.
Het is gewoon WEER een kinderachtige reactie zodra het eens niet naar uw zin is. Deze discussie kan gewoon nooit gewonnen worden en wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik ga lekker verder met mijn bedrijf , de komende maanden wordt wat dat betreft cruciaal omdat er een bod op het bedrijf is gedaan. Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
craven
 craven - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij eens begin met je aanmatigende houding te veranderen. Ja en neerbuigend ben ik zeker naar bepaalde luitjes toe. Om de jodenterm 'jullie' te gebruiken zoals Bosifyable dat noemt.
Het is gewoon WEER een kinderachtige reactie zodra het eens niet naar uw zin is. Deze discussie kan gewoon nooit gewonnen worden en wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik ga lekker verder met mijn bedrijf , de komende maanden wordt wat dat betreft cruciaal omdat er een bod op het bedrijf is gedaan. Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
Ga je in feyenoord investeren?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Succes met de verkoop van je bedrijf!
Els
 Els - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij eens begin met je aanmatigende houding te veranderen. Ja en neerbuigend ben ik zeker naar bepaalde luitjes toe. Om de jodenterm 'jullie' te gebruiken zoals Bosifyable dat noemt.
Het is gewoon WEER een kinderachtige reactie zodra het eens niet naar uw zin is. Deze discussie kan gewoon nooit gewonnen worden en wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik ga lekker verder met mijn bedrijf , de komende maanden wordt wat dat betreft cruciaal omdat er een bod op het bedrijf is gedaan. Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
Mensen met een heel dubieus karakter zijn er trots op dat ze neerbuigend naar anderen zijn, ik wil niet weten waar jij toe in staat bent als je werkelijk de kans krijgt.
Ik hou trouwens geen overnames in de gaten. Luchtkastelen worden zelden verkocht.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:45 schreef Els het volgende:

[..]

Mensen met een heel dubieus karakter zijn er trots op dat ze neerbuigend naar anderen zijn, ik wil niet weten waar jij toe in staat bent als je werkelijk de kans krijgt.
Ik hou trouwens geen overnames in de gaten. Luchtkastelen worden zelden verkocht.
Zouden we hier dan met een soort van übermensch te maken hebben? Ik dacht dat die zo'n 65 jaar terug voor het laatst gezien waren....
Els
 Els - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zouden we hier dan met een soort van übermensch te maken hebben? Ik dacht dat die zo'n 65 jaar terug voor het laatst gezien waren....
Hij lijkt er echt verdomd veel op. Dacht dat alleen Argentinië van dat soort nazaten had, maar blijkbaar is er één in Nederland blijven plakken.
sevillana
 sevillana - zaterdag 27 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
Succes met de verkoop van je bedrijf!
wat is een beetje redelijk lopende marktkraam eigenlijk waard vandaag de dag?
craven
 craven - zaterdag 27 augustus 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:49 schreef Els het volgende:

[..]

Hij lijkt er echt verdomd veel op. Dacht dat alleen Argentinië van dat soort nazaten had, maar blijkbaar is er één in Nederland blijven plakken.
je vergeet Boys van Brasil
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
Beter dat je dit nader uitlegt, anders is het lulkoek.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 27 augustus 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ga lekker verder met mijn bedrijf , de komende maanden wordt wat dat betreft cruciaal omdat er een bod op het bedrijf is gedaan. Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
hahahahaha, bedankt, je laat me bijna elke dag lachen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 27 augustus 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:45 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hou trouwens geen overnames in de gaten. Luchtkastelen worden zelden verkocht.
images?q=tbn:ANd9GcR6reGtXpA8d6lPEJ-i6f3HP2BISz3jseX1Mi5ewF2eOSuPCLRqdA

Bedoelt Lijdensweg deze dan?
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 27 augustus 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahahaha, bedankt, je laat me bijna elke dag lachen!
Kom tissues te kort.......
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:50 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bedoelt Lijdensweg deze dan?
Zou kunnen, is altijd al opgeblazen-type-met-veel-lucht geweest.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 augustus 2011 - 13:53   quote  deeplink  
ZzZzZzz Wat een kudt topic is dit geworden.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 27 augustus 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou kunnen, is altijd al opgeblazen-type-met-veel-lucht geweest.
Haha zo kan ik er wel veel meer noemen hier op dit forum.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 27 augustus 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 14:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha zo kan ik er wel veel meer noemen hier op dit forum.
o ja? ik kan het me niet voorstellen. wie dan volgens jou?

edit: nu om 17:11 uur vraag ik me nog steeds af wie dan.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door FR-Elmo --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 14:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha zo kan ik er wel veel meer noemen hier op dit forum.
Doe maar niet.
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 27 augustus 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:49 schreef Els het volgende:

[..]

Hij lijkt er echt verdomd veel op. Dacht dat alleen Argentinië van dat soort nazaten had, maar blijkbaar is er één in Nederland blijven plakken.
2 Die 2de is mijn tandarts.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 augustus 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 17:55 schreef Tjabba het volgende:

[..]

2 Die 2de is mijn tandarts.
Heet ook al Lijdensweg? Bad name for a dentist...
Schaep
 Schaep - zondag 28 augustus 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Alles en iedereen tegen lijdensweg. Ik dacht dat hier over jeugdspelers ging.
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 augustus 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 17:55 schreef Tjabba het volgende:

[..]

2 Die 2de is mijn tandarts.
mm.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 augustus 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij eens begin met je aanmatigende houding te veranderen. Ja en neerbuigend ben ik zeker naar bepaalde luitjes toe. Om de jodenterm 'jullie' te gebruiken zoals Bosifyable dat noemt.
Het is gewoon WEER een kinderachtige reactie zodra het eens niet naar uw zin is. Deze discussie kan gewoon nooit gewonnen worden en wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik ga lekker verder met mijn bedrijf , de komende maanden wordt wat dat betreft cruciaal omdat er een bod op het bedrijf is gedaan. Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
Ik ga naar Jamin en kijk of ik de goudenwikkel kan scoren Sjaakie...
hotjumper
 hotjumper - zondag 28 augustus 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 09:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ga naar Jamin en kijk of ik de goudenwikkel kan scoren Sjaakie...
Als oempa loempa mogen jij en milo toch al de fabriek in?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 augustus 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als oempa loempa mogen jij en milo toch al de fabriek in?
ja maar we mogen alleen kijken he...
Rovert
 Rovert - zondag 28 augustus 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij eens begin met je aanmatigende houding te veranderen. Ja en neerbuigend ben ik zeker naar bepaalde luitjes toe. Om de jodenterm 'jullie' te gebruiken zoals Bosifyable dat noemt.
Het is gewoon WEER een kinderachtige reactie zodra het eens niet naar uw zin is. Deze discussie kan gewoon nooit gewonnen worden en wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik ga lekker verder met mijn bedrijf , de komende maanden wordt wat dat betreft cruciaal omdat er een bod op het bedrijf is gedaan. Dus beste 'vrienden' hou het nieuws in de gaten betreft een overname. Geloof het of niet, dat is jullie pakkie aan.
Blijft vooral het nieuws volgen betreft Feyenoord en zo..............................
Ik denk serieus dat we binnenkort lezen dat " Een schatrijke investeerder 80 miljoen gaat investeren in Feyenoord. De bescheiden en charmante investeerder L. IJdensweg geeft aan dat hij de club weer terug aan de Europese top gaat brengen."
sevillana
 sevillana - zondag 28 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
mwah . . . . . . tsja, . . . . . . . . . . zou ie in alle rumoer stiekem dan toch weer opgestaan zijn?

up-passion_of_christ_1_lg%5B1%5D.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 28 augustus 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 10:50 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat we binnenkort lezen dat " Een schatrijke investeerder 80 miljoen gaat investeren in Feyenoord. De bescheiden en charmante investeerder L. IJdensweg geeft aan dat hij de club weer terug aan de Europese top gaat brengen."
zou wel mooi zijn, krijgt ie van mij een biertje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdspelers die onder Koeman meetrainen









0.0077958