|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ajax waarschijnlijk in pot 3 bij loting CL, mogelijke tegenstanders |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Champions League Loting: Ajax tegen Real Madrid, Lyon en Zagreb
Groep A:
Bayern München Villarreal Manchester City Napoli
Groep B:
Internazionale CSKA Moskou Lille Trabzonspor
Groep C:
Manchester United Benfica Basel Otelul Galati
Groep D:
Real Madrid Olympique Lyon Ajax Dinamo Zagreb
Groep E:
Chelsea Valencia Bayer Leverkusen Racing Genk
Groep F:
Arsenal Olympique Marseille Olympiakos Piraeus Borussia Dortmund
Groep G:
FC Porto FC Shakhtar Donetsk Zenit St Petersburg Apoel Nicosia
Groep H:
FC Barcelona AC Milan FC Bate Borisov Viktoria Plzen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
pff hebbe wij weer, dat stomme real madrid weer! maar we kunnen ons dan wel mooi revancheren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ik word liever weggetikt door barca dan door real. Lyon is gelukkig niet meer zo goed als een aantal jaar terug.
Thuis en uit van Zagreb winnen. Thuis winnen van Lyon en uit gelijkspelen. En dan maar hopen dat je niet te hard verliest tegen real (doelsaldo) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Plaats twee is best mogelijk. Lyon is niet meer het oude Lyon. Madrid eerste. Wij mogen met Lyon vechten om plek twee en Zagreb is de nummer vier. EL moet sowieso behaald worden!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 19:27 schreef thomASS het volgende:Ik word liever weggetikt door barca dan door real. Lyon is gelukkig niet meer zo goed als een aantal jaar terug. Thuis en uit van Zagreb winnen. Thuis winnen van Lyon en uit gelijkspelen. En dan maar hopen dat je niet te hard verliest tegen real (doelsaldo) Zoals jij het uitlegt dan mag je ook wel twee keer dik van Madrid verliezen en dan ben je nog ruim door want dan komt Lyon nooit verder dan 7 punten. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
lyon mag absoluut NIET van Real winnen of gelijkspelen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 19:30 schreef Brandje het volgende:[..] Zoals jij het uitlegt dan mag je ook wel twee keer dik van Madrid verliezen en dan ben je nog ruim door want dan komt Lyon nooit verder dan 7 punten. Ja je weet maar nooit ;p |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ach daar moet je een beetje geluk mee hebben. Als Ajax als laatste wedstrijd thuis tegen madrid speelt en zij zijn al geplaatst dan is best wat te halen. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
maar was de vorige x tege dinamo houwe ja? dan ga ik ook ffe kaartjes hale:p |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Mooie loting..ik vind het wel een aardige poule..we kunnen ons revancheren op Madrid, Lyon is fifty-fifty en Zagreb moeten we pakken omdat ze ons een keer de voet dwars zette voor een plek in de CL. Het had veel slechter gekund.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
groep H bijvoorbeelt, dat was ook niet leuk geweest wist je al dat je derde zou worden |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
uiteindelijk toch een prima poule. Kan beter bij Lyon zitten dan bij AC Milan, Shaktar, Villareal. Lyon heeft weer wat spelers verkocht en hebben in de competitie van de 3 potten 1 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Dus niet bijster goed begonnen. Erg jammer van Madrid. Was toch wel de ploeg die ik absoluut niet wou loten uit pot 1. Lyon en Zagreb kon veel ongunstiger. Kortom prima loting en alles is mogelijk. Voor de mensen die zeggen pittig... Wat had je anders verwacht...? Gelukkig ontlopen we Napoli en Dortmund uit pot 4. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Lees je tekst nog eens na? Want ik snap er geen drol van! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 19:39 schreef Gruber het volgende:uiteindelijk toch een prima poule. Kan beter bij Lyon zitten dan bij AC Milan, Shaktar, Villareal. Lyon heeft weer wat spelers verkocht en hebben in de competitie van de 3 potten 1 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Dus niet bijster goed begonnen. Erg jammer van Madrid. Was toch wel de ploeg die ik absoluut niet wou loten uit pot 1. Lyon en Zagreb kon veel ongunstiger. Kortom prima loting en alles is mogelijk. Voor de mensen die zeggen pittig... Wat had je anders verwacht...? Gelukkig ontlopen we Napoli en Dortmund uit pot 4. Of naar Porto, Sjachtar Donetsk en Moskou word je ook niet vrolijk van..ik vind de loting prima zo. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 19:49 schreef alibabba het volgende:[..] Of naar Porto, Sjachtar Donetsk en Moskou word je ook niet vrolijk van..ik vind de loting prima zo. Juist ja! Als je naar de ploegen kijkt uit pot 2 waar Ajax bij zat dan zijn er toch zeker 4 ploegen die veel zwaarder hebben geloot. Poule A, F, G en H zijn in mijn ogen de sterkste. Zagreb moet te doen zijn en thuis tegen Lyon is Ajax zeker niet kansloos.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Wedstrijdschema: 14 september 2011: Ajax - Olympique Lyonnais 27 september 2011: Real Madrid - Ajax 18 oktober 2011: Dinamo Zagreb - Ajax 02 november 2011: Ajax - Dinamo Zagreb 22 november 2011: Olympique Lyonnais - Ajax 7 december 2011: Ajax - Real Madrid
Wohoo Real laatste wedstrijd thuis! Dus misschien puntje pakken :)
EDITTT: zo 11/12 Real Madrid - Barcelona
Ik zeg 3 punten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Loting had slechter gekunnen.
Tegen madrid de schade beperken, tegen Lyon niet verliezen en tegen Zagreb 6 punten pakken. |
|
|
|
|
You're Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 19:32 schreef Brandje het volgende:[..] Ach daar moet je een beetje geluk mee hebben. Als Ajax als laatste wedstrijd thuis tegen madrid speelt en zij zijn al geplaatst dan is best wat te halen. vorig jaar won madrid ook al geplaatst dik van auxere. maar lyon moeten punten te halen zijn evenals zagreb. madrid zie ik zwaar in maarja dat zag vvv bij ajax ook de bal blijft rond. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
dat wordt simpel overwinteren man...... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Fijn dat je dat even bent nagegaan, top man +100! Nu maar hopen dat Real al geplaatst is. Dan zullen ze aan ons weinig energie verspelen en mischien wel veel vaste krachten op de bank laten.
Wij spelen het weekend ervoor en erna tegen respectievelijk Excelsior (T) en RKC (U). |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wel een interessante poule. Misschien wat hoogmoedig, maar een Ajax in goeden doen, zou zomaar tweede kunnen worden. Real Madrid is van de buitencategorie, maar de andere ploegen zou Ajax wel eens achter zich kunnen laten. Als het tegen zit en zij de boel onderschatten, kunnen we ook vierde worden... Maar wat dachten jullie van poule A? Pfffff.De poule des doods? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: de vorige keer speelde we 1 x gelijk en wonnen we 1x van AC Milan... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
Ik denk dat A de sterkste poule is |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 19:32 schreef Brandje het volgende:[..] Ach daar moet je een beetje geluk mee hebben. Als Ajax als laatste wedstrijd thuis tegen madrid speelt en zij zijn al geplaatst dan is best wat te halen. eens |
|
|
|
|
marius
|
|
|
zijn wel weer mooie affiches, alle drie de wedstrijden kom ik wel naar het stadion. En real laatste wedstrijd thuis die barça dernaa hebbe dat is prachtig |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 07:31 schreef marius het volgende:zijn wel weer mooie affiches, alle drie de wedstrijden kom ik wel naar het stadion. En real laatste wedstrijd thuis die barça dernaa hebbe dat is prachtig tsja.. Makkie eigenlijk he.. 1ste worden dus... Barca komen we ook nog tegen.. Ik dacht in de finale:D |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik heb het gevoel dat we een punt gaan pakken tegen Real. Real heeft tegen ons gespeeld toen we nog het "alle ballen op Suarez systeem" speelden van Jol, nu is dat anders en ik hoop op een sensatie. Lyon kunnen we hebben, is niet echt de topclub zoals dat jaren geleden was, ben eigenlijk meer bang voor zagreb, zolang we maar minimaal 3de worden en hopelijk 2de of door een wonder 1ste. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 10:13 schreef Ajax we love you het volgende:Ik heb het gevoel dat we een punt gaan pakken tegen Real. Real heeft tegen ons gespeeld toen we nog het "alle ballen op Suarez systeem" speelden van Jol, nu is dat anders en ik hoop op een sensatie. Lyon kunnen we hebben, is niet echt de topclub zoals dat jaren geleden was, ben eigenlijk meer bang voor zagreb, zolang we maar minimaal 3de worden en hopelijk 2de of door een wonder 1ste. Ik ga voor tien punten. Twee keer winst op Zagreb. Thuis winnen van Lyon. En de laatste wedstrijd thuis tegen madrid ook een puntje. Madrid is er dan waarschijnlijk en spelen het weekend erop El Classico dus die gaan sparen ook met het oog op kaarten want daar zijn ze vorig seizoen voor berispt dat ze express kaarten pakten |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 07:33 schreef freakie het volgende:[..] tsja.. Makkie eigenlijk he.. 1ste worden dus... Barca komen we ook nog tegen.. Ik dacht in de finale:D Zo konden we 15 jaar geleden wel denken. Helaas zijn de tijden anders maar aan de andere kant ben ik blij dat ik live bij Madrid-Ajax ben geweest en we die gasten in eigen huis helemaal zoek speelden met als gevolg een staande ovatie van het madrid-publiek. Qua voetbal misschien wel de beste wedstrijd die ik ooit van Ajax heb gezien |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 10:17 schreef Brandje het volgende:[..] Ik ga voor tien punten. Twee keer winst op Zagreb. Thuis winnen van Lyon. En de laatste wedstrijd thuis tegen madrid ook een puntje. Madrid is er dan waarschijnlijk en spelen het weekend erop El Classico dus die gaan sparen ook met het oog op kaarten want daar zijn ze vorig seizoen voor berispt dat ze express kaarten pakten ga met je mee lyon thuis eerste wedstrijd, thuis met volle arena en de spelers gek in de kop! dan kunne we winne en de laatste tegen real dat word mooi met die clasico paar dagen daarna gaan er veel spelers rust krijgen, maar real heeft brede selectie dus krijge we et nog moeilijk. |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
De eerste wedstrijd thuis tegen Lyon wordt meteen een cruciaal duel.
Winnen we die maken we een hele goeie kans op overwintering in de CL, zeker met Madrid op de laatste speeldag thuis..
MAAR, ik heb de samenvattingen gezien van de CL voorronde en vond Lyon daar zeer sterk spelen, ondanks dat ze in de competitie mss niet geweldig gestart zijn.. Ze hebben wel degelijk nog altijd een CL waardige ploeg dus onderschat ze niet.
Ik kijk al uit naar de eerste match :) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik vind dit nog een zeer gunstige loting,dit had echt veel slechter gekund..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:04 schreef thomASS het volgende:Wedstrijdschema: 14 september 2011: Ajax - Olympique Lyonnais 27 september 2011: Real Madrid - Ajax 18 oktober 2011: Dinamo Zagreb - Ajax 02 november 2011: Ajax - Dinamo Zagreb 22 november 2011: Olympique Lyonnais - Ajax 7 december 2011: Ajax - Real Madrid Wohoo Real laatste wedstrijd thuis! Dus misschien puntje pakken :) EDITTT: zo 11/12 Real Madrid - BarcelonaIk zeg 3 punten. Grappig, ik zat gister op papier eens een mooie volgorde voor Ajax neer te zetten, en dat was exact het speelschema zoals het nu is.. Die voorlaatste wedstrijd gaat bepalend zijn voor Ajax.
1e winst 2e verlies 3e winst 4e winst 5e gelijkspel 6e gelijkspel
11 punten, dan zijn we zeker 2e.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] Grappig, ik zat gister op papier eens een mooie volgorde voor Ajax neer te zetten, en dat was exact het speelschema zoals het nu is.. Die voorlaatste wedstrijd gaat bepalend zijn voor Ajax. 1e winst 2e verlies 3e winst 4e winst 5e gelijkspel 6e gelijkspel 11 punten, dan zijn we zeker 2e.. als je het zo bekijkt hebben we zeker kans! eerste wedstrijd Lyon verassen met een uitzinnig publiek en we zijn al goed op weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 14:41 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] als je het zo bekijkt hebben we zeker kans! eerste wedstrijd Lyon verassen met een uitzinnig publiek en we zijn al goed op weg De eerste klap is een daalder waard lijkt mij hier wel een mooi spreekwoord.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
volgens Johan Derksen zijn we in ieder geval compleet kansloos |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Derksen vindt alles aan Ajax compleet kansloos.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
waarom zouden we kansloos zijn? Real is natuurlijk de beste in deze poule, maar lyon is alweer aan een minder seizoen begonnen en is al een tijdje niet meer wat het geweest is, en zagreb is natuurlijk een aardige ploeg maar niet meer dan dat. Ook mogen we niet vergeten dat ajax zelf een goed team is(zeker als het een beetje mee zit) en dat we dus helemaal niet kansloos zijn. Laat die derksen dan maar lullu |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Derksen moet ff lekker zijn plaat drukken..............die man lult alleen maar poep.......is een idioot,en moet van de tv verbannen worden.....hij heeft ook een beetje van die Blatter trekkies |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Gelukkig zitten we niet in poule A |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 21:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Derksen moet ff lekker zijn plaat drukken..............die man lult alleen maar poep.......is een idioot,en moet van de tv verbannen worden.....hij heeft ook een beetje van die Blatter trekkies Eens, hij lult alleen maar poep die zeiksnor, hij vindt zich zelf o zo grappig en belangrijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 19:09 schreef Ajx het volgende:waarom zouden we kansloos zijn? Real is natuurlijk de beste in deze poule, maar lyon is alweer aan een minder seizoen begonnen en is al een tijdje niet meer wat het geweest is, en zagreb is natuurlijk een aardige ploeg maar niet meer dan dat. Ook mogen we niet vergeten dat ajax zelf een goed team is(zeker als het een beetje mee zit) en dat we dus helemaal niet kansloos zijn. Laat die derksen dan maar lullu Maar heel toevallig winnen ze wel de eufa league.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Tuurlijk is dat belangrijk , iedereen praat over de kansen van Ajax in deze poule . In poule A waren we pas kanloos geweest. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie won de Uefa cup?? of Europa league?? |
|
|
|