|
|
alibabba
|
|
|
Gister heb ik Lyon bekeken en ik raakte niet echt onder de indruk. Vanaf de tijd dat die trainer wisselde ging het beter lopen bij Lyon. In de achterhoede en vooral op de linksbackpositie zijn ze te pakken. Als AJAX in goede doen is, is Lyon zeker te pakken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 11:59 schreef alibabba het volgende:Gister heb ik Lyon bekeken en ik raakte niet echt onder de indruk. Vanaf de tijd dat die trainer wisselde ging het beter lopen bij Lyon. In de achterhoede en vooral op de linksbackpositie zijn ze te pakken. Als AJAX in goede doen is, is Lyon zeker te pakken. meen je dat??? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mot je een tik op je neus hebben gap? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 22:37 schreef sebas79 het volgende:[..] Tuurlijk is dat belangrijk , iedereen praat over de kansen van Ajax in deze poule . In poule A waren we pas kanloos geweest. Maar we zitten toch niet in poule A jongetje. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat mag, maar dan krijg je er wel één trug gap.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 11:59 schreef alibabba het volgende:Gister heb ik Lyon bekeken en ik raakte niet echt onder de indruk. Vanaf de tijd dat die trainer wisselde ging het beter lopen bij Lyon. In de achterhoede en vooral op de linksbackpositie zijn ze te pakken. Als AJAX in goede doen is, is Lyon zeker te pakken. Dit kan ook nog wat schelen:
Bij een actie raakte Lyon-aanvaller Lopez zijn enkel geblokkeerd onder het lichaam van Montpellier-verdediger Hilton. Lopez, met tranen in de ogen, verliet het veld op een brancard. Het is voorlopig nog afwachten als Lopez de wedstrijd tegen Ajax haalt.
Ik weet niet hoe belangrijk die gozer voor Lyon is, jij mischien Ali?
Bron: http://www.soccernews.nl/news/129699/Ajax-opponent_Lyon_wint_en_verliest
Edit: Mag je alles weer ruiken van de dokter?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 13:46 schreef baco74 het volgende:[..] Dit kan ook nog wat schelen: Bij een actie raakte Lyon-aanvaller Lopez zijn enkel geblokkeerd onder het lichaam van Montpellier-verdediger Hilton. Lopez, met tranen in de ogen, verliet het veld op een brancard. Het is voorlopig nog afwachten als Lopez de wedstrijd tegen Ajax haalt.Ik weet niet hoe belangrijk die gozer voor Lyon is, jij mischien Ali? Bron: http://www.soccernews.nl/news/129699/Ajax-opponent_Lyon_wint_en_verliestEdit: Mag je alles weer ruiken van de dokter? Ik vond hem gister niet sterk spelen, maar dat zegt niet zoveel natuurlijk..mijn neus staat weer de goeie kant op;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is wel een van de betere spelers van Lyon op papier.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In het echt ook niet aangezien hij redelijk zwaar geblesseerd is.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: wie wint de eufa league? Bestaat die trouwens? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je twee posts verder zou lezen, dan antwoord hij al op dezelfde vraag.. |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Proberen alle thuis duels tewinne. Real zal zware klus worde. Lyon uit proberen tewinne zo sterk zijn ze niet als voor heen, wel aantal goede spelers zo als isandro. Dinamo uit moet te doen ookal is het altijd moeilijk in die landen. En real uit zal het zwaarst worden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:22 schreef Johan het volgende:Proberen alle thuis duels tewinne. Real zal zware klus worde. Lyon uit proberen tewinne zo sterk zijn ze niet als voor heen, wel aantal goede spelers zo als isandro. Dinamo uit moet te doen ookal is het altijd moeilijk in die landen. En real uit zal het zwaarst worden. Isandro? Ik ken wel een naam die daarop lijkt, maar volgens mij speelt die bij Lyon niet??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door alibabba -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
heeft er iemand een goede samenvatting van lyon - Montpellier? |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Lisandro lopez bedoel ik ;) |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
En die braziliaan zit hij er nog ? Die donkere |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Wij gaan echt geen uitduel winnen... Hooguit gelijk spelen bij Zagreb of heel misschien Lyon. Als we uit spelen bij een normale eredivisieclub, is het al billen knijpen. Met een volle ArenA kunnen we nog wel van Lyon en Zagreb winnen, Tegen Real pakken we geen punt. |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Ja en yoan zijn de spelers van lyon waar je moet voor oppassen en mis chris is aardige verdediger |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 21:44 schreef Johan het volgende:Ja en yoan zijn de spelers van lyon waar je moet voor oppassen en mis chris is aardige verdediger Yoan???Mis Chris?? waar heb je het over??:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Madrid speelde vandaag nog niet eens fantastisch maar wint met 0-6 bij zaragoza.. |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Spelers van lyon die gevaar voor ajax kan zijn. Chris is centrale braziliaanse verdediger. En yoan gourcuff is " de nieuwe zidane" zegge ze al paar jaar |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
die speelde gisteren allebei niet dan...zie ze idd bij de selectie staan.. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ik zal eens even voor jullie wat neerzetten als overzichtje
Sterke Spelers Lyon Lloris - aardig keepertje, als hij ze dag heeft niet te kloppen. Cris/Mensah - Grote sterke verdedigers, hebben alleen niet al te veel snelheid(kans voor Kollbein) cissokho- wanneer hij speelt is het een Type Evra. Pjanic,Gourcuff, Bastos & Kallstrom- is een sterk middenveld maar laten vaak hun steekjes laten. Lisandro - levensgevaarlyk(als blind hiertegen staat ben je vrijwel kansloos. Briand en Gomis. - goede aanval, bij een couter levensgevaarlijk, maar kunnen ook hopeloos spelen.
sterke spelers NK dinamo Zagreb Sammir - Veel scorende middenvelder.
Voor real spreekt het voorzich.
Sterkte opstelling van lyon zou zijn
Lloris; lovren,cris,mensah,cissokho; Pjanic, Bastos, Gourcuff; Lisandro; Briand, Gomis;
sterkte opstelling Zagreb; Loncaric; Tonel,Ibanez, Vrsaljko,Cufre; Leko, Kovacevic,Badelj,Morales; Samir; Krstanovic;.
ook hier spreekt Real voorzich |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 22:55 schreef Mikejz93 het volgende:ik zal eens even voor jullie wat neerzetten als overzichtje Sterke Spelers LyonLloris - aardig keepertje, als hij ze dag heeft niet te kloppen. Cris/Mensah - Grote sterke verdedigers, hebben alleen niet al te veel snelheid(kans voor Kollbein) cissokho- wanneer hij speelt is het een Type Evra. Pjanic,Gourcuff, Bastos & Kallstrom- is een sterk middenveld maar laten vaak hun steekjes laten. Lisandro - levensgevaarlyk(als blind hiertegen staat ben je vrijwel kansloos. Briand en Gomis. - goede aanval, bij een couter levensgevaarlijk, maar kunnen ook hopeloos spelen. sterke spelers NK dinamo ZagrebSammir - Veel scorende middenvelder. Voor real spreekt het voorzich. Sterkte opstelling van lyon zou zijn Lloris; lovren,cris,mensah,cissokho; Pjanic, Bastos, Gourcuff; Lisandro; Briand, Gomis; sterkte opstelling Zagreb; Loncaric; Tonel,Ibanez, Vrsaljko,Cufre; Leko, Kovacevic,Badelj,Morales; Samir; Krstanovic;. ook hier spreekt Real voorzich Mooi opzetje Mike, We zullen het zien en meemaken, Lisandro is geblesseerd(nog even afwachten) dus kan Blind spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Elke wedstrijd zal Ajax top moeten zijn en hopelijk dat het ook een beetje mee zit,als we de poule doorkomen als tweede dan hebben we echt alles er uitgehaald wat er in zit,dan krijgt Frankie een kroon op zijn kop. |
|
|
|