|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:34 schreef Milo het volgende:bollebeer jij met je grote bek! ik stuur je een pmtje maar durft niet te bellen je zegt dat je uit 036 komt! kom langs, dan praten we er over! kijken we meteen of je nog zo stoer bent, lafbek! Zoals Craven zegt: laat gaan. Hij zet zichzelf voor lul, man. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens, als hij alleen maar zich verschuilt achter het internet en niet op je uitnodiging ingaat is hij de moeite niet waard en neemt niemand hem serieus. Nogmaals: grote bek achter het hek. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
oke jongens bedankt. ik heb trouwens jumpert gesproken en wil naar fey-ado dat is een avond wedstrijd wie gaat er nog meer? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:56 schreef Milo het volgende:oke jongens bedankt. ik heb trouwens jumpert gesproken en wil naar fey-ado dat is een avond wedstrijd wie gaat er nog meer? ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 12:56 schreef Milo het volgende:oke jongens bedankt. ik heb trouwens jumpert gesproken en wil naar fey-ado dat is een avond wedstrijd wie gaat er nog meer? ga je van tevoren nog naar varkenoord? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 11:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Je hebt gelijk, op 10 september 1917 keek ik met Rovert Feyenoord - Xerxes, na de wedstrijd zijn we ipv van naar de kroeg richting de Somme getrokken want daar was het rellen. Op 14 september verloor ik daar mn linkerbeen en mn rechteroog. 17 september stond ik al weer op het voetbalveld en scoorde 4x, Rovert kwam pas weer bij het biljarten terug maar die had dan ook een nagel gescheurt. Mietjes tegenwoordig Nou hoho het verhaal ligt iets anders
Toen jij daar aan het front lag te plezieren, liep ik 2 soa's op bij die Francoises
het was dus meer dan een ingescheurde nagel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 13:52 schreef Rovert het volgende:[..] Nou hoho het verhaal ligt iets anders Toen jij daar aan het front lag te plezieren, liep ik 2 soa's op bij die Francoises het was dus meer dan een ingescheurde nagel Heee ik dacht om je privacy he, de 17de zei ik nog tegen mn vrouw "ik ga naar de hoeren met Rovert" zij meteen: "niet liegen he, je gaat natuurlijk naar Feyenoord toe" |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 17:51 schreef hotjumper het volgende:[..] Heee ik dacht om je privacy he, de 17de zei ik nog tegen mn vrouw "ik ga naar de hoeren met Rovert" zij meteen: "niet liegen he, je gaat natuurlijk naar Feyenoord toe" Daar trapt ze niet meer in hè..... Ik weet nog dat we met de Waterman naar Portugal gingen, was een andere tijd, toen geloofde ze nog gewoon dat we een paar dagen op fietsvakantie naar Luxemburg gingen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 01:32 schreef Rovert het volgende:[..] Daar trapt ze niet meer in hè..... Ik weet nog dat we met de Waterman naar Portugal gingen, was een andere tijd, toen geloofde ze nog gewoon dat we een paar dagen op fietsvakantie naar Luxemburg gingen www.onderdeplakbijjevrouw.nl |
|
|
|