|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je kan mij altijd bellen he dat weet je !!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 22:15 schreef piet de paler het volgende:Maar ik heb vandaag genoten en we hebben een punt en dat neemt niemand mij af. Er lopen tegenwoordig wel leuke meiden rond in het stadion maar dat geheel terzijde. Daar begint het al fout te gaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 22:16 schreef craven het volgende:[..] Godver Jumpert..jij bent onze positief ingstelde forumlid, jij ben degene die kampioenen roept... Niks van te maken....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik hou er in mijn achterhoofd wel rekening mee dat ik volgend jaar een andere hobby moet zoeken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Feyenoord gaat niet failliet.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Failliet is niet mijn eerste zorg, maar ben wel bang dat de licentie in gevaar komt. |
|
|
|
|
supermario13
|
|
|
wat ik me dus afvraag??waarom springt de gemeente rotterdam niet bij???oke nieuw stadion kan ik begrijpen.maar 20 miljoen als hulp..dat we ons cluppie weer kunnen opbouwen wat het ooit was.dat de tegenstander met angstigge blikken naar de kuip komt.natuurlijk wel met de juiste mensen aan het bewind.dat voorop gestelt.en nee gudde ik bedoel niet jou..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is toch onontkoombaar dan? Als we geen licentie meer hebben, heeft t betaald voetbal geen basis meer en zullen we ook bakken minder inkomsten meer, dus kunnen we aan de verplichtingen niet meer voldoen....
Overigens, vraag ik me af waar alle journalisten zich op baseren qua financiële positie aangezien er werkelijk niets naar buiten komt.
"Feyenoord heeft weer nieuwe schulden gemaakt". Ehh ja, voor wat, hoeveel enz? Stukje van Nijnatten ook al zo tendentieus, zonder daadwerkelijke kennis van de financiële huishouding op dit moment.
Vind t ook lastig positief te blijven, maar weiger ook negatief te zijn zonder kennis van zaken... |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Volgens mij heeft Emile Schelvis ook wel eens geroepen dat er een groep Brabantse investeerders waren die 15 milj euro zouden investeren in de VVF. Ik vertrouw die vent dus niet helemaal. Daarnaast hou ik mij vast aan het feit dat de KNVB heeft gezegd dat we op de goede weg zijn en dat we Fer niet zonodig hoeven te verkopen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is toch onontkoombaar dan? Als we geen licentie meer hebben, heeft t betaald voetbal geen basis meer en zullen we ook bakken minder inkomsten meer, dus kunnen we aan de verplichtingen niet meer voldoen.... Overigens, vraag ik me af waar alle journalisten zich op baseren qua financiële positie aangezien er werkelijk niets naar buiten komt. "Feyenoord heeft weer nieuwe schulden gemaakt". Ehh ja, voor wat, hoeveel enz? Stukje van Nijnatten ook al zo tendentieus, zonder daadwerkelijke kennis van de financiële huishouding op dit moment. Vind t ook lastig positief te blijven, maar weiger ook negatief te zijn zonder kennis van zaken... Dat is wat ik vorige keer bedoelde, ik vindt het AD een kut krant |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is toch onontkoombaar dan? Als we geen licentie meer hebben, heeft t betaald voetbal geen basis meer en zullen we ook bakken minder inkomsten meer, dus kunnen we aan de verplichtingen niet meer voldoen.... Overigens, vraag ik me af waar alle journalisten zich op baseren qua financiële positie aangezien er werkelijk niets naar buiten komt. "Feyenoord heeft weer nieuwe schulden gemaakt". Ehh ja, voor wat, hoeveel enz? Stukje van Nijnatten ook al zo tendentieus, zonder daadwerkelijke kennis van de financiële huishouding op dit moment. Vind t ook lastig positief te blijven, maar weiger ook negatief te zijn zonder kennis van zaken... Nee, hoeft niet, als je voldoende flexibele uitgaven hebt. Anders wordt het inderdaad onontkoombaar. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Als feyenoord een tranfer van 5 miljoen kan weigeren dan gaat het financieel beter dan dat iedereen denkt. Feyenoord hoeft maar 1 ding te doen en dat is 1 euro winst draaien en die schuls is niet belangrijk. Je mag 100 miljoen verlies draaien al sje die rente makkelijk kan betalen en zwarte cijfers draait is er niks aan de hand.
Aangezien we in salaris veel kwijt zijn moet dit geen probleem worden. Het si gewoon logisch nadenken. dat el Amahdi er nog is getuigd ook van het feit dat het goed gaat komen want die verdoend dik een miljoen. Voor de rest niet zeiken gewoon lekker je ploegje steunen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nogmaals Feyenoord moet transparanter zijn, per kwartaal openheid van zaken geven. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 09:54 schreef dobias het volgende:Als feyenoord een tranfer van 5 miljoen kan weigeren dan gaat het financieel beter dan dat iedereen denkt. Feyenoord hoeft maar 1 ding te doen en dat is 1 euro winst draaien en die schuls is niet belangrijk. Je mag 100 miljoen verlies draaien al sje die rente makkelijk kan betalen en zwarte cijfers draait is er niks aan de hand. Aangezien we in salaris veel kwijt zijn moet dit geen probleem worden. Het si gewoon logisch nadenken. dat el Amahdi er nog is getuigd ook van het feit dat het goed gaat komen want die verdoend dik een miljoen. Voor de rest niet zeiken gewoon lekker je ploegje steunen Er zijn een aantal mensen die zich oprecht bezorgd maken, beetje sneu dat jij dat afdoet als zeiken. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: aha, daar is mijnheer pastoor ook weer |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Je zou toch verwachten dat er een duidelijk plan op tafel ligt om Feyenoord financieel gezond te maken. Dure spelers zijn verkocht en nog verkoop van Wijnaldum en misschien Fer. Daarentegen wordt Been nog doorbetaald. Er zal toch met de VvF geen mismanagement meer mogelijk moeten zijn. Zeker wegens het feit dat Feyenoord al in Cat. 1 staat en dus zsm eruit moet omdat ze dan anders naar hun licentie kunnen fluiten. Er zal niemand zijn die dat zal laten gebeuren; een competitie zonder Feyenoord is geen competitie. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Na de transfer van Fer kunnen we inmiddels een kleine 40 miljoen afschrijven als ik de verhalen mag geloven! Betekend dat we per 1 september financieel redelijk gezond zijn.... of toch weer addertjes onder het gras???? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:47 schreef El Jardinero het volgende:Na de transfer van Fer kunnen we inmiddels een kleine 40 miljoen afschrijven als ik de verhalen mag geloven! Betekend dat we per 1 september financieel redelijk gezond zijn.... of toch weer addertjes onder het gras???? reken eens voor dan? 40 - .... ? |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
43 miljoen- 28 miljoen Vvf- 13 miljoen transfers- kostenbesparing salarissen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat moet je nog maar afwachten met dieguidetti erbij... |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat zijn toch een paar mln |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch mooi, 1,5 Guidetti is 1 de Cler .. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ben toch echt benieuwd hoe nu de status is van onze finaciele "on"gezondheid!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
weer 5,5 miljoen Piet waar iets positiefs mee gedaan moet worden.... maar met al die bedragen moet er toch een eind in zicht komen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
5,5 miljoen en een tientje van een van mijn collega's gewonnen met tafelvoetbal en gestort op de vvf rekening |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:25 schreef piet de paler het volgende:5,5 miljoen en een tientje van een van mijn collega's gewonnen met tafelvoetbal en gestort op de vvf rekening mooi gebaar Piet! lastig tafelvoetballen daar op zee of niet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het ligt eraan waar je staat,en hoe het bootje rolt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog walvissie opgepikt, laatste tijd? |
|
|
|
|
Meangreen
|
|
|
Fer en Wijnaldum zaten beide in een talentpool dus niet alle opbrengsten gaan het zwarte gat in ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wordt voor 01-10-2011 bekend gemaakt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: hoho pas op je gaat op glad ijs nu |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe
kijk!! hij kan vliegen hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Hier in het zaanse zijn we de walvis-verwenners Rovert. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: oooohhhh jullie zijn die old-school moordenaars
stelletje levertraan-slikkers |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zonder Levertraan had nederland al niet meer bestaan. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: het rijmt enigszins, maar voor de rest klopt er geen ruk van
levertraan was bijna onze ondergang geworden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Whohohoho!!! We leven nu al weer jaren op de wind hier en letten op de kleintjes. En hebben het goedgemaakt met de walvissies. Staan 2 levende op het stadslogo.
Tsja..Zaanstad, Top van de randstad, he. |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
misschien beetje oftopic, maaruh ik zie het positief in voor komend jaar!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als je dat financieel bedoelt ben je de enige nog on-topic.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Whohohoho!!! We leven nu al weer jaren op de wind hier en letten op de kleintjes. En hebben het goedgemaakt met de walvissies. Staan 2 levende op het stadslogo. Tsja..Zaanstad, Top van de randstad, he. De levende walvissen zullen het kunnen waarderen dat jullie er in het verleden 1.700.000.000 vermoord hebben, maar er nu 2 in het stadswapen hebben gezet |
|
|
|
|
Ronnie9000
|
|
|
rest niet gelezen maar ben weliswaar enthousiast over de verkochte spelers, en met name de gehuurde spelers. Het zal toch niet goed gaan komen heh |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Feyenoord kom naar buiten |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Met een tussenstand. En natuurlijk ook VVF |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:15 schreef Rovert het volgende:[..] De levende walvissen zullen het kunnen waarderen dat jullie er in het verleden 1.700.000.000 vermoord hebben, maar er nu 2 in het stadswapen hebben gezet Nee een achterkamertje als museum inrichten is een goeie wiedergutmachungsschnitzel.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ook niet, daarom zeg ik, zet Noord Holland onder water en laat ze daar een soort van rusthuis gaan maken voor bejaarde walvissen die nog lang te leven hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:31 schreef Rovert het volgende:[..] ook niet, daarom zeg ik, zet Noord Holland onder water en laat ze daar een soort van rusthuis gaan maken voor bejaarde walvissen die nog lang te leven hebben doet anders alleen de Haarlemmermeer!! |
|
|
|