BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kom eens naar buiten met de financiële positie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

doet anders alleen de Haarlemmermeer!!
Alles boven Leiden ofzo
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

ook niet, daarom zeg ik, zet Noord Holland onder water en laat ze daar een soort van rusthuis gaan maken voor bejaarde walvissen die nog lang te leven hebben
Kan niet. Wij moeten hier t voedsel kweken voor tijdens de oorlog.
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kan niet. Wij moeten hier t voedsel kweken voor tijdens de oorlog.
welnee, dat halen we in brabant, gelderland en in twente
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

ook niet, daarom zeg ik, zet Noord Holland onder water en laat ze daar een soort van rusthuis gaan maken voor bejaarde walvissen die nog lang te leven hebben
Een maat van me heeft nog een schip in het haringvliet liggen ga ik daar wel wonen.
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

Alles boven Leiden ofzo
Laat ff weten als de de dijken in de omgeving Leiden gaat doorsteken. Verkoop ik m'n huis en verkas ik naar Rotterdam.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 22:35   quote  deeplink  
ff on-topic, de vergoeding die Feyenoord krijgt voor de guzman is 382.500 euro.
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:34 schreef Els het volgende:

[..]

Verkoop ik m'n huis en verkas ik naar Rotterdam.
Sowieso een strak plan
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

Alles boven Leiden ofzo
Dus straf je medesupporters die het kruis van hun woonplaats al met zich meetorsen nog maar eens extra.....
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:35 schreef FR-Douwe het volgende:
ff on-topic, de vergoeding die Feyenoord krijgt voor de guzman is 382.500 euro.
Mooi, we worden rijk!
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus straf je medesupporters die het kruis van hun woonplaats al met zich meetorsen nog maar eens extra.....
rij je caravan dan naar zuid holland man
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

welnee, dat halen we in brabant, gelderland en in twente
Bloembollen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

Alles boven Leiden ofzo
Nee alleen de Haarlemmermeer,is zo overbodig stuk grond...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:36 schreef Rovert het volgende:

[..]

Mooi, we worden rijk!
nou hahahaha pffffff
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nou hahahaha pffffff
ik vermoed dat dit de laatste druppel is, we zijn financieel weer gezond!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 31 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik vermoed dat dit de laatste druppel is, we zijn financieel weer gezond!!!
ja ik denk het ook...
volgend seizoen kopen we heel top oss op
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja ik denk het ook...
volgend seizoen kopen we heel top oss op
En dat is nog maar het begin
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ja ik denk het ook...
volgend seizoen kopen we heel top oss op
Mooi niet, allemaal rollator-supporters op je veld.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

ook niet, daarom zeg ik, zet Noord Holland onder water en laat ze daar een soort van rusthuis gaan maken voor bejaarde walvissen die nog lang te leven hebben
Jij krijgt geen Albert Heijn zegeltjes meer.
MrChriz
 MrChriz - donderdag 01 september 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2011 - 07:51 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hou er in mijn achterhoofd wel rekening mee dat ik volgend jaar een andere hobby moet zoeken.
Krijgen we niet gewoon eerst minpunten als blijkt dat we in gebreke zijn gebleven/gaan blijven? Ze zullen vast niet meteen de licentie afnemen, kan het me niet voorstellen!
Els
 Els - donderdag 01 september 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 10:22 schreef MrChriz het volgende:

[..]

Krijgen we niet gewoon eerst minpunten als blijkt dat we in gebreke zijn gebleven/gaan blijven? Ze zullen vast niet meteen de licentie afnemen, kan het me niet voorstellen!
Bij de start van deze competitie had je punten in mindering kunnen krijgen als je niet aan de tussentijdse eisen had kunnen voldoen (bv geen geloofwaardige sluitende begroting kunnen overleggen), maar de eis is duidelijk: max 3 jaar in categorie 1, daarna verlies licentie.
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 01 september 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 22:16 schreef craven het volgende:

[..]

Godver Jumpert..jij bent onze positief ingstelde forumlid, jij ben degene die kampioenen roept...
Kampioenuhhhh!!!!
MrChriz
 MrChriz - donderdag 01 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 10:28 schreef Els het volgende:

[..]

Bij de start van deze competitie had je punten in mindering kunnen krijgen als je niet aan de tussentijdse eisen had kunnen voldoen (bv geen geloofwaardige sluitende begroting kunnen overleggen), maar de eis is duidelijk: max 3 jaar in categorie 1, daarna verlies licentie.
True, hmm dan begin ik toch ook wel een betje zenuwachtig te worden..
fer1971
 fer1971 - donderdag 01 september 2011 - 21:42   quote  deeplink  
feyenoord schiet eens op met jullie tussenstanden>>>>>
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Op 13 maart van dit jaar tijdens de wedstrijd NAC Feyenoord, maakte de Vrienden van Feyenoord via een groots spandoek wereldkundig dat het Supportersmiljoen bereikt was. Na die 13e maart liep het verhaal rond het SsF op zijn zachtst gezegd niet soepel.

Vanuit de club werd er door diverse mensen vertragingstactieken toegepast rondom de vereniging SsF. Zo was een simpele formaliteit als de oprichting van het STAK, ineens een onoverkombare hobbel die maanden zou moeten duren. Dit tot grote onvrede van Hennie Huigen (voorzitter SsF namens de VvF) en Menno Been (bestuurder namens de FSV).

Deze onvrede nam op een bepaald moment dusdanige proporties aan dat beide heren hun vertrouwen in de directie opzegde waardoor de vereniging SsF stuurloos werd met een éénkoppig bestuur in de vorm van Mark van Beek (namens Feyenoord Rotterdam N.V.). Het feit dat hier vanuit de club nooit rugbaarheid aan is gegeven baart de FSV grote zorgen, ook al is het een sterk staaltje van bestuurlijk falen, de leden hebben het recht om geinformeerd te worden bij dergelijke ontwikkelingen.

Erger nog is dat een half jaar na het behalen van het miljoen nog altijd onduidelijk is wat er met het geld is gebeurd. Feyenoord heeft enkele maanden geleden een keurig persbericht geschreven waarin de supporters werd voorgehouden dat het miljoen was overgemaakt. Dat is mooi zou u denken, maar niets is minder waar. In de statuten van de vereniging SsF is namelijk opgenomen dat een enkel bestuurslid niet kan bepalen wat er met het opgehaalde geld gebeurd is. Het is dus maar de vraag of het geld echt overgemaakt is. In theorie zou de FSV elke stap van de route op de hoogte gehouden moeten worden door de club, in de praktijk is dit niet gebeurd.

Deze ontwikkelingen baren ons grote zorgen en om die reden heeft de FSV recent de volgende vragen neergelegd bij Mark van Beek:

Is er al meer bekend over het supportersmiljoen?
Zijn de statuten van de SsF al gereed voor publicatie?
Is er al een datum gepland voor de Algemene Ledenvergadering van de SsF?

Tot dusverre is hier nog geen antwoord op gekomen, maar gezien de gigantische verontwaardiging onder de supporters over het handelen omtrent het SsF zal dat antwoord spoedig komen. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen in deze zorgelijke zaak.

(Bron: feyenoordnet.nl)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:33 schreef Els het volgende:
Op 13 maart van dit jaar tijdens de wedstrijd NAC Feyenoord, maakte de Vrienden van Feyenoord via een groots spandoek wereldkundig dat het Supportersmiljoen bereikt was. Na die 13e maart liep het verhaal rond het SsF op zijn zachtst gezegd niet soepel.

Vanuit de club werd er door diverse mensen vertragingstactieken toegepast rondom de vereniging SsF. Zo was een simpele formaliteit als de oprichting van het STAK, ineens een onoverkombare hobbel die maanden zou moeten duren. Dit tot grote onvrede van Hennie Huigen (voorzitter SsF namens de VvF) en Menno Been (bestuurder namens de FSV).

Deze onvrede nam op een bepaald moment dusdanige proporties aan dat beide heren hun vertrouwen in de directie opzegde waardoor de vereniging SsF stuurloos werd met een éénkoppig bestuur in de vorm van Mark van Beek (namens Feyenoord Rotterdam N.V.). Het feit dat hier vanuit de club nooit rugbaarheid aan is gegeven baart de FSV grote zorgen, ook al is het een sterk staaltje van bestuurlijk falen, de leden hebben het recht om geinformeerd te worden bij dergelijke ontwikkelingen.

Erger nog is dat een half jaar na het behalen van het miljoen nog altijd onduidelijk is wat er met het geld is gebeurd. Feyenoord heeft enkele maanden geleden een keurig persbericht geschreven waarin de supporters werd voorgehouden dat het miljoen was overgemaakt. Dat is mooi zou u denken, maar niets is minder waar. In de statuten van de vereniging SsF is namelijk opgenomen dat een enkel bestuurslid niet kan bepalen wat er met het opgehaalde geld gebeurd is. Het is dus maar de vraag of het geld echt overgemaakt is. In theorie zou de FSV elke stap van de route op de hoogte gehouden moeten worden door de club, in de praktijk is dit niet gebeurd.

Deze ontwikkelingen baren ons grote zorgen en om die reden heeft de FSV recent de volgende vragen neergelegd bij Mark van Beek:

Is er al meer bekend over het supportersmiljoen?
Zijn de statuten van de SsF al gereed voor publicatie?
Is er al een datum gepland voor de Algemene Ledenvergadering van de SsF?

Tot dusverre is hier nog geen antwoord op gekomen, maar gezien de gigantische verontwaardiging onder de supporters over het handelen omtrent het SsF zal dat antwoord spoedig komen. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen in deze zorgelijke zaak.

(Bron: feyenoordnet.nl)
blijft een raar verhaal.... als het geld maar aan Feyenoord besteed vind ik alles best.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

blijft een raar verhaal.... als het geld maar aan Feyenoord besteed vind ik alles best.
Ik niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik niet.
hoezo niet? of Feyenoord nou het geld aan de jeugdopleiding besteed of ergens anders aan maakt toch niet uit (tenzij het bv extra aan de jeugdopleiding word besteed). Ik zie het liefste dat het geld gewoon aan de schuld word besteed, des te eerder zijn we van de ellende af.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Ik heb trouwens pas nog weer geprobeerd nogmaals geld over te maken maar dit is niet gelukt, is het nu gesloten of zo?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:39 schreef FR-Douwe het volgende:
Ik heb trouwens pas nog weer geprobeerd nogmaals geld over te maken maar dit is niet gelukt, is het nu gesloten of zo?
Actie zou pas in september 2012 voorbij zijn volgens mij..?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Actie zou pas in september 2012 voorbij zijn volgens mij..?
zal ik wel iets verkeerds hebben gedaan....
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:41 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zal ik wel iets verkeerds hebben gedaan....
Je had gewoon geen geld meer.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:42 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je had gewoon geen geld meer.
dat is mijn structurele probleem ja....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 september 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoezo niet? of Feyenoord nou het geld aan de jeugdopleiding besteed of ergens anders aan maakt toch niet uit (tenzij het bv extra aan de jeugdopleiding word besteed). Ik zie het liefste dat het geld gewoon aan de schuld word besteed, des te eerder zijn we van de ellende af.
Dat wordt aan de RvC besteed om de salarissen te betalen
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat wordt aan de RvC besteed om de salarissen te betalen
behalve dat dit best wel negatief overkomt is dat aan de andere kant toch geen probleem? ook dat staat op de exploitatie en die moet positief zijn dus ik zie het probleem dan niet zo?
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 13:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoezo niet? of Feyenoord nou het geld aan de jeugdopleiding besteed of ergens anders aan maakt toch niet uit (tenzij het bv extra aan de jeugdopleiding word besteed). Ik zie het liefste dat het geld gewoon aan de schuld word besteed, des te eerder zijn we van de ellende af.
Er zijn bepaalde afspraken gemaakt en daar heeft het bestuur zich niet aangehouden. Het is een beetje als wanneer je Bosi geld geeft om bier te halen op varkenoord en hij komt met een tray-tje fanta terug. Je hebt wat te drinken maar het was toch niet de bedoeling zo.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde afspraken gemaakt en daar heeft het bestuur zich niet aangehouden. Het is een beetje als wanneer je Bosi geld geeft om bier te halen op varkenoord en hij komt met een tray-tje fanta terug. Je hebt wat te drinken maar het was toch niet de bedoeling zo.....
maar dan ga je mijn grenzen over!!! hahahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Ja daag, ik sta elke keer in de rij!

OT: als er afspraken zijn gemaakt, en die komen ze niet na, wek je bij verschillende supporters alleen maar argwaan. Als je de bestemming nog niet weet, communiceer dat. Als je de bestemming in je hoofd hebt, communiceer dat. Als je het geld al hebt uitgegeven, dan had je dat allang moeten communiceren met de rest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door Bosifyable --
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:16 schreef Bosifyable het volgende:
Ja daag, ik sta elke keer in de rij!
Ja maar door je ouwe kop hoef je je niet te legitimeren.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Over 20 jaar ben ik blij met m'n babyface icm de blauwe ogen ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde afspraken gemaakt en daar heeft het bestuur zich niet aangehouden. Het is een beetje als wanneer je Bosi geld geeft om bier te halen op varkenoord en hij komt met een tray-tje fanta terug. Je hebt wat te drinken maar het was toch niet de bedoeling zo.....
maar goed, als ik enorme dorst heb en mijn doel is de dorst te lessen en ik geef hem geld om bier op te halen en hij komt terug met fanta dan zal ik daar in 1e instantie niet blij mee zijn maar het helpt ook om mijn dorst te lessen... de volgende keer zal ik dan wel zelf mijn bier halen, dat dan weer wel.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Maar ff ontopic, het SsF had als insteek dat de mensen die ff wat minder te besteden hadden collectief toch een bijdrage konden leveren aan de actie van de VvF. Daar zou een vorm van inspraak aan gekoppeld zijn ook om de betrokkenheid van het legioen bij de gezondmaking van de club te tonen. Het geld is binnen en we horen weer niks......
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 14:28   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 14:29   quote  deeplink  
......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door hotjumper --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 september 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:28 schreef hotjumper het volgende:
Maar ff ontopic, het SsF had als insteek dat de mensen die ff wat minder te besteden hadden collectief toch een bijdrage konden leveren aan de actie van de VvF. Daar zou een vorm van inspraak aan gekoppeld zijn ook om de betrokkenheid van het legioen bij de gezondmaking van de club te tonen. Het geld is binnen en we horen weer niks......
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:28 schreef hotjumper het volgende:
Maar ff ontopic, het SsF had als insteek dat de mensen die ff wat minder te besteden hadden collectief toch een bijdrage konden leveren aan de actie van de VvF. Daar zou een vorm van inspraak aan gekoppeld zijn ook om de betrokkenheid van het legioen bij de gezondmaking van de club te tonen. Het geld is binnen en we horen weer niks......
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:29 schreef hotjumper het volgende:
Maar ff ontopic, het SsF had als insteek dat de mensen die ff wat minder te besteden hadden collectief toch een bijdrage konden leveren aan de actie van de VvF. Daar zou een vorm van inspraak aan gekoppeld zijn ook om de betrokkenheid van het legioen bij de gezondmaking van de club te tonen. Het geld is binnen en we horen weer niks......
onderschat nooit de kracht van herhaling;)
de flh
 de flh - zondag 04 september 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Het blijft toch bizar hoe zoiets simpels als het actief betrekken van partijen, gewoon niet lukt en sommige mensen dat ook nog eens de normaalste zaak vd wereld vinden
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

[..]

[..]

onderschat nooit de kracht van herhaling;)
Hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
heb de volgende vraag gesteld bij Feyenoord.nl:
Dag,

Ik zou graag eens wat meer openheid willen hebben van Feyenoord over de financiele situatie van de club, ik merk ook om me heen dat heel veel mensen zich zorgen maken dat Feyenoord zn licentie verliest. Is het mogelijk om hier eens meer duidelijkheid over te geven? hoever staat het met het wegwerken van de schulden? Is de exploitatie van het lopende boekjaar op orde etc etc.

Vriendelijke Groet,

Dit kreeg ik als antwoord:

Geachte meneer,

Dank u wel voor uw e-mailbericht met betrekking tot de jaarcijfers van Feyenoord.

Via onze website kunt u de jaarcijfers inzien.

Gegevens over de cijfers van dit lopende boekjaar kunnen wij u niet geven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Feyenoord Service & Tickets

tot zover mijn poging hahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door FR-Elmo --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 05 september 2011 - 15:30   quote  deeplink  
verwachte je dan dat ze het jou effe over de mail gingen sturen? maar is wel schandalig dat het zo lang moet duren zo ga je niet met supporters om. hoe kan het dat de fsv dat niet voor elkaar krijgt dat ze dat melden??
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 15:30 schreef Rotterdam22 het volgende:
verwachte je dan dat ze het jou effe over de mail gingen sturen? maar is wel schandalig dat het zo lang moet duren zo ga je niet met supporters om. hoe kan het dat de fsv dat niet voor elkaar krijgt dat ze dat melden??
ging mij ook meer om het signaal, verwacht echt niet dat ze me uitnodigen om met de boekhouder te gaan praten hahaha, vind het gewoon idioot dat er niet meer openheid is in zo'n belangrijk jaar terwijl de signalen er wel zijn dat er behoefte aan is. Ik zeg: iedereen zo'n mail sturen!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 september 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Op verzoek van de Vrienden van Feyenoord en de vereniging Supporters Steunen Feyenoord plaatsen wij onderstaand bericht dat afkomstig is van de site www.supporterssteunenfeyenoord.nl

Beste leden van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord.

Bij de afdeling Service & Tickets van Feyenoord zijn de laatste tijd enkele vragen binnengekomen over de stand van zaken van het project Supporters Steunen Feyenoord. Zoals ik op 29 juni jl. op www.feyenoord.nl in een bericht al mededeelde is dankzij het gezamenlijke bijeengebrachte bedrag van 1 miljoen euro via de acties Supporters Steunen Feyenoord (SSF) en Bedrijven Steunen Feyenoord (BSF) een participatie genomen in de Vrienden van Feyenoord (VvF). In ruil voor het geld hebben de VvF aandelen verworven in Feyenoord en daarop certificaten (van aandelen) uitgegeven aan de zogeheten STAKs (stichting administratiekantoren) van de steunacties. Kortom, de 1 miljoen Euro is volledig aangewend voor de financiële gezondmaking van de club met dank aan de supporters. Klik hier voor het bericht van 29 juni jl.

Bestuursfuncties.
In het bericht van 29 juni jl. liet ik ook weten dat een aantal plekken in het bestuur is opengevallen. Mijn twee collega bestuurders hebben begin juni 2011, kort na de oprichting van de vereniging, besloten om hun bestuursfunctie per direct neer te leggen. In de tussentijd zijn kandidaat-bestuursleden benaderd om voorgedragen te worden als bestuurslid tijdens een te houden Algemene Leden Vergadering. Deze ALV zal uiterlijk begin oktober worden gehouden, waarover de leden binnen afzienbare tijd, onder meer via de websites www.supporterssteunenfeyenoord.nl en www.feyenoord.nl, worden geïnformeerd.

Vrienden van Feyenoord.
Ondergetekende heeft de eerste Aandeelhouders Vergadering van de VvF bijgewoond, mede namens de Bedrijven Steunen Feyenoord. Hiermee is zowel voor de Supporters Steunen Feyenoord als voor de Bedrijven Steunen Feyenoord de inspraak tijdens deze Aandeelhouders Vergadering van de VvF gewaarborgd.

Belevingspakket.
De leden van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord hebben dit seizoen en de komende seizoenen de beschikking over vier Business Seats per wedstrijd. Voor elke wedstrijd in dit seizoen worden twee leden ad-random geselecteerd die samen met een introducé de wedstrijd mogen bezoeken. Zo hebben de eerste vier leden tijdens de eerste twee thuiswedstrijden van het seizoen hiervan al gebruik gemaakt. Een notaris zal de namen trekken van leden die daarvoor tijdens de resterende wedstrijden van het seizoen in aanmerking komen. Tevens zal een lid worden geloot die in aanmerking komt om een trainingskamp van de Feyenoord selectie bij te wonen.

Ik vertrouw erop dat ik hiermee eventuele onduidelijkheden uit de wereld heb geholpen en de vragen die bij Feyenoord zijn binnengekomen voldoende heb beantwoord. Alle afspraken welke op voorhand zijn gemaakt door Feyenoord en de Vrienden van Feyenoord met de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord worden nagekomen. En boven alles is het door de supporters gestorte geld volledig op de plek terecht komen waarvoor het was bedoeld; namelijk ter ondersteuning van Feyenoord.

Ik houd u ook in de toekomst uiteraard geregeld op de hoogte en vertrouw erop dat we met elkaar een mooi seizoen gaan beleven!

Met sportieve groet,

Mark van Beek, bestuurslid Supporters Steunen Feyenoord.

Klik hier voor de website van Supporters Steunen Feyenoord.
Klik hier voor de website van Bedrijven Steunen Feyenoord.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000038938-999-10010000000003.aspx

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kom eens naar buiten met de financiële positie









0.0079019