BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kom eens naar buiten met de financiële positie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Het zal vast wel. Controleerbaar?
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 september 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:29 schreef FR-Henk het volgende:
Het zal vast wel. Controleerbaar?
Dacht het wel, of denk je dat Blokland en consorten zo naïef zijn om een miljoen euro te 'stelen' onder de neus van Het Legioen? Je hebt talloze personen die er bovenop zitten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:32 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dacht het wel, of denk je dat Blokland en consorten zo naïef zijn om een miljoen euro te 'stelen' onder de neus van Het Legioen? Je hebt talloze personen die er bovenop zitten.
Hoop dat je gelijk hebt, anders is er nl. nog alle ruimte voor evt. verdachtmakingen mbt. 'gerommel' met dat miljoen. Zoals vorige week nog.
Rovert
 Rovert - maandag 05 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:33 schreef Els het volgende:

Het feit dat hier vanuit de club nooit rugbaarheid aan is gegeven baart de FSV grote zorgen, ook al is het een sterk staaltje van bestuurlijk falen, de leden hebben het recht om geinformeerd te worden bij dergelijke ontwikkelingen.

(Bron: feyenoordnet.nl)
Sterk staaltje vakwerk, Weet alleen iemand wat rugbaarheid is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door Rovert --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 21:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

Sterk staaltje vakwerk, Weet alleen iemand wat rugbaaheid is?
hehehehe
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 september 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 21:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

Sterk staaltje vakwerk, Weet alleen iemand wat rugbaarheid is?
Verd..., dacht ik, laat maar, laat maar...
Pak jij het alsnog op!
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoop dat je gelijk hebt, anders is er nl. nog alle ruimte voor evt. verdachtmakingen mbt. 'gerommel' met dat miljoen. Zoals vorige week nog.
Feit blijft dat alleen de vertegenwoordiger van Feyenoord N.V nog in het bestuur van de SsF zit, de andere twee zijn opgestapt uit onvrede met de gang van zaken. Op het moment dat dat gebeurde had men een ledenvergadering moeten uitschrijven om nieuwe bestuursleden te kiezen. Dat is niet gebeurt. Ik ga er maar van uit dat het geld goed is gebruikt maar bestuurlijk klopt er geen hout van de gang van zaken.
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Snap al die commotie niet zo.
Ja 't is onduidelijk, maar er zijn ons ook geen kwartaalrapportages beloofd.
Ja iedereen zit te kijken naar het supportersmiljoen, maar over die andere 27 miljoen is ook nog niks bekend.

Over een paar maanden worden de jaarcijfers bekend gemaakt.. tot die tijd moet je gewoon niet al te veel financieel nieuws verwachten..

Ja dat is zwaar irritant, maar ook niet ongebruikelijk.

Pfffffffffff, nu moet ik 't nog voor Gudde opnemen ook.

Enfin. Tenzij er 5 miljoen aan salaris is betaald voor Guidetti en Bakal, komt de licentie echt niet in gevaar.
Els
 Els - maandag 05 september 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 21:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

Sterk staaltje vakwerk, Weet alleen iemand wat rugbaarheid is?
Ja, dat is dan wel weer heel erg sneu. Iets met klok en klepel. Wil je graag intelligent overkomen door 'dure' woorden te gebruiken, kan je niet spellen..... Zal niemand bij Lunatic brieven voor publicatie nakijken op fouten?
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:36 schreef de flh het volgende:
...., komt de licentie echt niet in gevaar.
Als het hardnekkige gerucht klopt dat dit jaar het tekort weer toegenomen is dus wel!
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 22:59 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ga er maar van uit dat het geld goed is gebruikt maar bestuurlijk klopt er geen hout van de gang van zaken.
true.
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als het hardnekkige gerucht klopt dat dit jaar het tekort weer toegenomen is dus wel!
We leven in tijden dat sommigen baat hebben bij negatieve geruchten.. ook leven we in tijden met boekhoudregels die veel speelruimte bieden. Ik wacht 't dus ff lekker af. Zelfs een toegenomen tekort zou nog op te vangen zijn.

Ben vooral benieuwd naar de jaarcijfers.. dan zal heel veel duidelijk worden. Het valt me vooral op dat ondanks de geruchtenmachine, de KNVB zich rustig houdt. Dat kan alleen als ze nauw betrokken zijn.. Bij bekendmaking jaarcijfers zullen ze wel weer van zich laten horen..
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:48 schreef de flh het volgende:

[..]

We leven in tijden dat sommigen baat hebben bij negatieve geruchten.. ook leven we in tijden met boekhoudregels die veel speelruimte bieden. Ik wacht 't dus ff lekker af. Zelfs een toegenomen tekort zou nog op te vangen zijn.

Ben vooral benieuwd naar de jaarcijfers.. dan zal heel veel duidelijk worden. Het valt me vooral op dat ondanks de geruchtenmachine, de KNVB zich rustig houdt. Dat kan alleen als ze nauw betrokken zijn.. Bij bekendmaking jaarcijfers zullen ze wel weer van zich laten horen..
Het is niet aan de knvb om uitlatingen te doen over de financiele situatie bij Feyenoord.
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is niet aan de knvb om uitlatingen te doen over de financiele situatie bij Feyenoord.
dat zal ze tegenhouden.
de flh
 de flh - maandag 05 september 2011 - 23:58   quote  deeplink  
NB
Feyenoord gaat denk ik om een uitspraak vragen van de KNVB.

NB2
Knvb zal zich steeds meer gaan bemoeien met resultaten/prognoses van clubs die onder 'curatele' staan.. 't woord (curatele) zegt 't eigenlijk al..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 september 2011 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als het hardnekkige gerucht klopt dat dit jaar het tekort weer toegenomen is dus wel!
Lees il nergens wat over. Ook maar 1x in t nieuws gezien
Rovert
 Rovert - dinsdag 06 september 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel weer heel erg sneu. Iets met klok en klepel. Wil je graag intelligent overkomen door 'dure' woorden te gebruiken, kan je niet spellen..... Zal niemand bij Lunatic brieven voor publicatie nakijken op fouten?
Nee, dat denk ik niet. Communicatief scoren ze een dikke 3, zo zonde dat ik het nu over de ruGbaarheid praat, ipv hun uitzoekwerk

En zo gaat dat continue
Milo
 Milo - dinsdag 06 september 2011 - 09:10   quote  deeplink  
we moeten gewoon weer eens geduld hebben, pppfff.......
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 06 september 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 23:39 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel weer heel erg sneu. Iets met klok en klepel. Wil je graag intelligent overkomen door 'dure' woorden te gebruiken, kan je niet spellen..... Zal niemand bij Lunatic brieven voor publicatie nakijken op fouten?
Ach we zullen er maar geen ruchtbaarheid aan geven , want dat staat zo lullig.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 september 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Nee geen nieuws helaas,wel moet ik zeggen dat er veel fans,ageren tegen de negatieve berichtgeving door diverse zogenaamde fanclubs.
Hier op mijn hully guly bootje veel tijd om te lezen.(mogen niet uit hut)
Op de site FR12.nl ik dacht dat het ging over ik wil mijn geld terug zag ik een hoop teksten waarin ik mijzelf kan vinden.Maar ja waar ik de topic mee geopend heb is nog geen antwoord.De verhalen variëren tussen nog 14 miljoen schuld (beter dan de prognose en de criteria van de knvb)tot een financieel debakel.dus ik weet het nog steeds niet.Als er vannacht een zilvervloot schip vergaat zal ik wat zilver meenemen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 06 september 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 08:52 schreef Rovert het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Communicatief scoren ze een dikke 3, zo zonde dat ik het nu over de ruGbaarheid praat, ipv hun uitzoekwerk

En zo gaat dat continue
Een schrijffoutje gaat boven de (waarheid),typisch Hollands...

Fred H kon niet veroordeeld worden voor een tweevoudige moord en het verkrachten
van zeker 6 tiener meisjes.Ivm een schrijffoutje is hij op vrije voeten gesteld...
Er stond een Vtje te weinig in zijn volledige naam Fred v H..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 september 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Als nieuws niet zorgvuldig gebracht wordt doet dat afbreuk aan de credibiliteit.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 september 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:01 schreef Stylzz het volgende:
Als nieuws niet zorgvuldig gebracht wordt doet dat afbreuk aan de credibiliteit.
Alleen zij beseffen het wel en geven toe dat de communicatie niet altijd even goed was.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/er-zit-een-zweem-omheen-van-eigenbelang/

Nu het bestuur nog.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Alleen zij beseffen het wel en geven toe dat de communicatie niet altijd even goed was.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/er-zit-een-zweem-omheen-van-eigenbelang/

Nu het bestuur nog.
ik zie je punt niet staan hoor? of staat het in het hele artikel?
Rovert
 Rovert - dinsdag 06 september 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een schrijffoutje gaat boven de (waarheid),typisch Hollands...

Fred H kon niet veroordeeld worden voor een tweevoudige moord en het verkrachten
van zeker 6 tiener meisjes.Ivm een schrijffoutje is hij op vrije voeten gesteld...
Er stond een Vtje te weinig in zijn volledige naam Fred v H..
Dit gaat niet om 1 schrijffoutje, dit gaat om het consequent op de verkeerde manier communiceren
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 september 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik zie je punt niet staan hoor? of staat het in het hele artikel?
Het staat in het artikel, is het complete artikel uit de hand in hand met een overzicht van de gebeurtenissen Van de afgelopen maanden en hoe de fsv daar in stond.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het staat in het artikel, is het complete artikel uit de hand in hand met een overzicht van de gebeurtenissen Van de afgelopen maanden en hoe de fsv daar in stond.
dan zal ik er wel overheen lezen maar zie nergens staan dat de eigen communicatie ook niet goed is gelopen. vind het wel goed als het er staat.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 september 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit gaat niet om 1 schrijffoutje, dit gaat om het consequent op de verkeerde manier communiceren
Dat geeft wel aan dat de vg goed bij de club past....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat geeft wel aan dat de vg goed bij de club past....
Aha! Je krijgt wat je verdient?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 06 september 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Blijkbaar...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 september 2011 - 06:06   quote  deeplink  
.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Alleen zij beseffen het wel en geven toe dat de communicatie niet altijd even goed was.
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/er-zit-een-zweem-omheen-van-eigenbelang/

Nu het bestuur nog.
maakt dat het dan goed? Als je iemand aanspreekt op fouten, moet je er voor zorgen dat je die zelf niet maakt anders ben je niet erg geloofwaardig. Beetje het zelfde om tegen je kinderen tijdens het eten met een volle mond te zeggen dat ze niet met volle mond mogen praten...
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 11:27   quote  deeplink  
maar goed, on-topic: weet iemand nou wanneer de jaarcijfers bekend worden gemaakt en of de knvb nog iets doet voor die tijd?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 september 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 11:08 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

maakt dat het dan goed? Als je iemand aanspreekt op fouten, moet je er voor zorgen dat je die zelf niet maakt anders ben je niet erg geloofwaardig. Beetje het zelfde om tegen je kinderen tijdens het eten met een volle mond te zeggen dat ze niet met volle mond mogen praten...
Dat zeg ik toch helemaal nergens. Ik geef alleen aan dat zij blijkbaar wel inzien dat ze fouten hebben gemaakt en dat is de eerste stap op weg naar verbetering. En als je als voorbeeld had gebruikt "met volle mond tegen je kinderen zeggen dat ze niet mogen stelen" had dat de lading beter gedekt.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 11:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal nergens. Ik geef alleen aan dat zij blijkbaar wel inzien dat ze fouten hebben gemaakt en dat is de eerste stap op weg naar verbetering. En als je als voorbeeld had gebruikt "met volle mond tegen je kinderen zeggen dat ze niet mogen stelen" had dat de lading beter gedekt.
Dat is ook gevaarlijk. Als ze je dan niet goed verstaan omdat je met een volle mond praat, gaan ze misschien juist stelen...

Ik wil maar zeggen dat ik het feit dat de club aangesproken wordt op hun daden prima vind, dat is zelfs heel goed. Je moet het alleen wel op een juiste manier doen, nu lijkt het op een kwajongensstreek en wordt een verhaal wel erg gekleurd verteld. Zorg dat het juist geformuleerd wordt en blijf niet ongefundamenteerde beschuldigingen op je site gooien en preken wat er allemaal niet goed is.

Wat ze ook doen is een aankondiging van een groot verhaal met in de titel of kop al dat ze bewijzen hier en daar hebben en hoe wanstaltig het allemaal is etc. Als je het verhaal dan leest denk je: Nou is dat alles? Lekker belangrijk!

De geloofwaardigheid is minimaal en de sensatiebelustheid is veel te sterk aanwezig.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 07 september 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:01 schreef Stylzz het volgende:
Als nieuws niet zorgvuldig gebracht wordt doet dat afbreuk aan de credibiliteit.
godverdomme, dat klinkt waarachtig filosofisch man....!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 07 september 2011 - 13:29   quote  deeplink  
De KNjB heeft er baat bij dat Feyenoord niet kapot gaat, dus zullen ze Feyenoord, voor zover ze kunnen, helpen! Oftewel, ze zijn pro-Feyenoord in dezen, maar ze moeten natuurlijk wel kritisch zijn. Ze willen er alles aan doen om Feyenoord en de andere clubs die onder curatele staan te helpen.

En laten we gewoon rustig blijven. Voor hetzelfde geld (mmoie woordspeling) zijn we bijna safe (mooie woordkeuze aangezien dat geld in een kluis (oftewel safe) veilig (oftewel safe) bewaard kan worden). De KNjB is trouwens toch erg positief over het beleid binnen Feyenoord? Er wordt goed gesaneerd en daar waren ze zeer positief over, dus komt het wel goed....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 september 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 11:08 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

maakt dat het dan goed? Als je iemand aanspreekt op fouten, moet je er voor zorgen dat je die zelf niet maakt anders ben je niet erg geloofwaardig. Beetje het zelfde om tegen je kinderen tijdens het eten met een volle mond te zeggen dat ze niet met volle mond mogen praten...
Pietje ik vind het mierenneukerij,daarbij heb ik altijd geleerd om geen kleine beesjes pijn te doen..
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 16:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Pietje ik vind het mierenneukerij,daarbij heb ik altijd geleerd om geen kleine beesjes pijn te doen..
Ik ben het gewoon een beetje beu om elke keer met die kinderachtige stukjes van die puberale site geconfronteerd te worden. Het steekt ontzettend slecht in elkaar en het zegt eigenlijk helemaal niks.

Trouwens jij doet die beestjes dan geen pijn hoor, ik vrees dat ze nog redelijk wijd zijn voor jou :-P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door Pietje1 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 07 september 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Ik ben nu ook wel benieuwd, heb nog nooit jaarcijfers van Feijenoord gezien, inmiddels moeten jullie nu toch wel bijna uit de schulden zijn na de verkopen van Fer en Wijnaldum. Dat heeft die Van Geel wel heel goed/slim gedaan. Ik mag aannnemen dat de begroting inmiddels ook klopt bij Feijenoord, dus categorie 2 moet haalbaar zijn volgend jaar, als dat niet zo is, dan klopt er iets niet en zou ik als fan wel eens duidelijkheid willen krijgen over de echte financiele positie als ik jullie was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door Ajax we love you --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 17:42 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd, heb nog nooit jaarcijfers van Feijenoord gezien, inmiddels moeten jullie nu toch wel bijna uit de schulden zijn na de verkopen van Fer en Wijnaldum. Dat heeft die Van Geel wel heel goed/slim gedaan. Ik mag aannnemen dat de begroting inmiddels ook klopt bij Feijenoord, dus categorie 2 moet haalbaar zijn volgend jaar, als dat niet zo is, dan klopt er iets niet en zou ik als fan wel eens duidelijkheid willen krijgen over de echte financiele positie als ik jullie was.
Right, da's nou precies wat de onzekerheid nog in stand houdt. Bestuur heeft naast openbaarmaking cijfer nu wel iets meer uit te leggen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
We willen met zijn allen gewoon weten wat de schuld nu nog is!!
Wat er met geld gedaan is vind ik geweldig maar wat voor situatie levert het op?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 september 2011 - 18:06   quote  deeplink  
December. Weten we t
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:06 schreef Stylzz het volgende:
December. Weten we t
Hoe weet jij dat? Erg laat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Cijfer tijd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 07 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Tja wij zitten op de beurs, dus moeten ze het wel publiceren, dat is dan ook het enige voordeel. Je ziet het ook bij PSV, die gasten knutselen met cijfers en ineens hebben ze megaverliezen die niemand zag aankomen?? Bij Feijenoord hebben ze dat ook gedaan en zijn ze in mijn ogen niet helemaal eerlijk naar de fans toe. Jaarstukken kan je nooit inzien, of misschien kan alleen ik ze niet vinden.
Het mooiste vind ik die vrienden van Feijenoord club, hoeveel geld hebben zij eigenlijk verdiend ten koste van Feijenoord?? Allemaal mooie praatjes, maar zijn het echte vrienden of melken ze feijenoord gewoon uit en pakken zij alle winst?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:06 schreef Stylzz het volgende:
December. Weten we t
Wil het nu weten!
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 18:29   quote  deeplink  
maak je niet dru,k anders wisten we het allang!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 07 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:10 schreef Ajax we love you het volgende:
Tja wij zitten op de beurs, dus moeten ze het wel publiceren, dat is dan ook het enige voordeel. Je ziet het ook bij PSV, die gasten knutselen met cijfers en ineens hebben ze megaverliezen die niemand zag aankomen?? Bij Feijenoord hebben ze dat ook gedaan en zijn ze in mijn ogen niet helemaal eerlijk naar de fans toe. Jaarstukken kan je nooit inzien, of misschien kan alleen ik ze niet vinden.
Het mooiste vind ik die vrienden van Feijenoord club, hoeveel geld hebben zij eigenlijk verdiend ten koste van Feijenoord?? Allemaal mooie praatjes, maar zijn het echte vrienden of melken ze feijenoord gewoon uit en pakken zij alle winst?
Kom je weer bij de vraag om duidelijkheid!
Dat VvF verhaal word pas duidelijk als we ooit failliet zouden gaan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 september 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 16:53 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ik ben het gewoon een beetje beu om elke keer met die kinderachtige stukjes van die puberale site geconfronteerd te worden. Het steekt ontzettend slecht in elkaar en het zegt eigenlijk helemaal niks.

Trouwens jij doet die beestjes dan geen pijn hoor, ik vrees dat ze nog redelijk wijd zijn voor jou :-P
ikkuh niet ..
251587_201337793257949_100001451897201_570033_3509051_n.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kom eens naar buiten met de financiële positie









0.0087831