|
|
nora
|
|
|
Spreekt onze grijze vriend de waarheid of is hij nog steeds boos over de afmelding van Theo naar Brazilie. Het wordt steeds duidelijker dat Theo heeft afgedaan bij van Marwijk ook nu Afelay zich heeft afgemeld is toch een middenvelder?dan nog wordt Weinaldum boven de goudenschoen winnaar verkozen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik heb het idee dat van Marwijk het helemaal niet echt heeft met Ajax-spelers. Ik wil hem nergens van beschuldigen, maar vind het toch ook opvallend dat bijvoorbeeld Vermeer niet opgeroepen wordt. Daarnaast heb je ook nog Anita, die ik beter vind dan Pieters op de linksback. Ook Theo vind ik weer een Ajax-speler die gewoon bij de selectie zou moeten zitten.... Maar ja, wie zijn wij? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 13:07 schreef nora het volgende:Spreekt onze grijze vriend de waarheid of is hij nog steeds boos over de afmelding van Theo naar Brazilie. Het wordt steeds duidelijker dat Theo heeft afgedaan bij van Marwijk ook nu Afelay zich heeft afgemeld is toch een middenvelder?dan nog wordt Weinaldum boven de goudenschoen winnaar verkozen. Afellay speelt op posities bij Oranje waar Janssen niet voor in aanmerking komt. Ik denk dat de nieuwe positie bij Ajax hem een beetje fataal wordt voor wat betreft Oranje en het EK. Als hij iets aanvallender staat dan heeft hij een grotere meerwaarde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 13:29 schreef ktotheb het volgende:Ik heb het idee dat van Marwijk het helemaal niet echt heeft met Ajax-spelers. Ik wil hem nergens van beschuldigen, maar vind het toch ook opvallend dat bijvoorbeeld Vermeer niet opgeroepen wordt. Daarnaast heb je ook nog Anita, die ik beter vind dan Pieters op de linksback. Ook Theo vind ik weer een Ajax-speler die gewoon bij de selectie zou moeten zitten.... Maar ja, wie zijn wij? Vermeer hoort helemaal niet bij het NL elftal thuis, Vorm en Krul zijn beiden beter dan Vermeer. Theo hoort er nu ook gewoon niet bij, hij speelt niet goed en staat inderdaad op een positie met heel veel concurrentie, iets tegen Ajax zou hij niet hebben, hij heeft ook een goede band met de Boer. En Pieters is toch echt een aantal flinke stappen verder dan Anita.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
janssen komt bij nl elftal altijd in aanmerking voor de 2 controlerende plekken, en wie is voor die plek nog meer geselecteerd? Behalve de jong en schoonzoon dan? Ik zou niet weten wie er daar echt beter is dan hem hoor! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 13:07 schreef nora het volgende:Spreekt onze grijze vriend de waarheid of is hij nog steeds boos over de afmelding van Theo naar Brazilie. Het wordt steeds duidelijker dat Theo heeft afgedaan bij van Marwijk ook nu Afelay zich heeft afgemeld is toch een middenvelder?dan nog wordt Weinaldum boven de goudenschoen winnaar verkozen. Snap de voorkeur van die grijze ook niet helemaal maar het heeft helemaal niks met Afellay of Wijnaldum te maken. Op dit moment speelt Theo bij Ajax op de plaats van van Bommel, nu die grijze man geeft op dit moment de voorkeur aan Strootman als zijn vervanger omdat die naar behoren heeft gepresteerd tijdens de trip naar Zuid-Amerika. Het is ook een beetje richting de toekomst dat hij de voorkeur geeft aan Strootman. Ik ben zelf geen fan van Strootman. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 - 19:02 schreef Ajx het volgende:janssen komt bij nl elftal altijd in aanmerking voor de 2 controlerende plekken, en wie is voor die plek nog meer geselecteerd? Behalve de jong en schoonzoon dan? Ik zou niet weten wie er daar echt beter is dan hem hoor! Van der Vaart speelt daar nu, en Strootman speelt gewoon goed bij PSV en heeft het bij het NL elftal goed gedaan..
Echt belachelijk triest dat men denkt dat van Bommel daar enkel speelt omdat hij de schoonzoon van Bert is, van Bommel kon wederom naar vrijwel iedere Europese topclub en was ook afgelopen seizoen de baas op het veld bij Milaan en Munchen.. Bommel is samen met Sneijder de beste middenvelder die we hebben, ook beter dan van der Vaart.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Toch vind ik dat hij nog hoger in de pikorder staat als Strootman.die Strootman is aardig als hij ruimte heeft maar geen echte specifieke sterke punten heeft wat Jansen wel heeft o.a een gweldig schot in zijn linker been en ook een fantastiche vrije trap,dat zie ik nog niet echt bij Strootman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door nora -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Boeiend. Is alleen maar voordelig. Onze spelers hoeven dan niet die kansloze wedstrijden mee te maken en zijn voor de weekenden goed uitgerust. Hopelijk besluit hij straks ook Greg niet te selecteren. Is er weer 1 minder.
Dat KUT Nederlands elftal interesseert met toch geen reet! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 00:46 schreef nora het volgende:Toch vind ik dat hij nog hoger in de pikorder staat als Strootman.die Strootman is aardig als hij ruimte heeft maar geen echte specifieke sterke punten heeft wat Jansen wel heeft o.a een gweldig schot in zijn linker been en ook een fantastiche vrije trap,dat zie ik nog niet echt bij Strootman. Blijkbaar staat hij dus niet hoger in de pikorde.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 00:46 schreef nora het volgende:Toch vind ik dat hij nog hoger in de pikorder staat als Strootman.die Strootman is aardig als hij ruimte heeft maar geen echte specifieke sterke punten heeft wat Jansen wel heeft o.a een gweldig schot in zijn linker been en ook een fantastiche vrije trap,dat zie ik nog niet echt bij Strootman. Ik denk dat de bondscoach naar balans zoekt. Van Bommel is 33, Van der Vaart is 28, De Jong 27, dus met het oog op de toekomst neemt hij er met Strootman een 21-jarige bij. Waarbij de eerste 3 sowieso hoger in de hiërarchie staan dan Theo Janssen. Zo doet hij het ook voor andere posities bijv. Luuk de Jong en niet Van Nistelrooij. Omdat hij met Huntelaar en Van Persie twee 28-jarigen heeft. Ook die staan hoger in de hiërarchie dan Van Nistelrooy en als hij dan voor de 3de optie moet kiezen, dan gaat hij voor talent. Is wel te rechtvaardigen.
Jij hebt gelijk dat Janssen een betere trap heeft dan Strootman, maar is die kwaliteit echt nodig bij dit Oranje met spelers als Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het klopt allemaal wel een beetje maar dan begrijp ik van Marwijk niet dat hij Theo eerst wel selecteerde maar na zijn overgang naar Ajax en zijn afzegging naar Brazilie wordt hij niet meer geselecteerd vreemd toch of zou het de overgang naar Ajax zijn,ik heb het gevoel dat hij niet echt een ajaxfan is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 09:47 schreef nora het volgende:Het klopt allemaal wel een beetje maar dan begrijp ik van Marwijk niet dat hij Theo eerst wel selecteerde maar na zijn overgang naar Ajax en zijn afzegging naar Brazilie wordt hij niet meer geselecteerd vreemd toch of zou het de overgang naar Ajax zijn,ik heb het gevoel dat hij niet echt een ajaxfan is? Heeft toch helemaal niks met wel of niet Ajax fan te maken... Of moeten we je even herinneren aan de hoeveelheid ex Ajacieden in Oranje?? En afgelopen seizoen was Ajax hofleverancier evenals op het WK.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Net wat je zegt Remco EX ajacieden waar hij niet omheen kan maar v/d Vaart heeft het ook een tijd moeilijk gehad bij onze grijze vriend en Urby heeft in zijn goede jaar bij Ajax weinig kansen gehad. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 04:59 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik denk dat de bondscoach naar balans zoekt. Van Bommel is 33, Van der Vaart is 28, De Jong 27, dus met het oog op de toekomst neemt hij er met Strootman een 21-jarige bij. Waarbij de eerste 3 sowieso hoger in de hiërarchie staan dan Theo Janssen. Zo doet hij het ook voor andere posities bijv. Luuk de Jong en niet Van Nistelrooij. Omdat hij met Huntelaar en Van Persie twee 28-jarigen heeft. Ook die staan hoger in de hiërarchie dan Van Nistelrooy en als hij dan voor de 3de optie moet kiezen, dan gaat hij voor talent. Is wel te rechtvaardigen. Jij hebt gelijk dat Janssen een betere trap heeft dan Strootman, maar is die kwaliteit echt nodig bij dit Oranje met spelers als Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben... Misschien wel!
Ik denk dat bij vrije trappen Janssen op Sneijder na de beste (harde)trap heeft, iets minder komen dan Huntelaar en v.d. Vaart en Van persie, Robben heeft een leuke trap maar niet explosief genoeg. Mocht Wesley gebesseerd zijn dan is een wissel met Janssen helemaal zo gek nog niet want Janssen kan heel goed op die positie spelen, zelfs mijn voorkeur. Dit omdat beiden een fantastische pass hebben en aanvallend gevaarlijk mee opkomen. Janssen kan dus heel goed op meerdere posities alleen moet het hem wel gegund worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Strootman is nog niet zo ver dat hij op meerdere posities uit de voeten kan. Misschien heeft van Marwijk natuurlijk na feijenoord en twente een voorkeur voor PSV boven Ajax. Wie weet wordt van Marwijk na het EK wel de vervanger van Rutten. Hij zal in ieder geval never nooit geen trainer van Ajax worden. Een trainer die bij feijenoord getraind maakt maar weinig kans. Dus daardoor zijn voorkeur voor de andere ploegen. MISSCHIEN ???? We kunnen namelijk niet in zijn koppie kijken. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kut nederlands elftal...... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
KUT NEDERLANDERS!! ZEIK-VOLK Nr.1 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Probeer het, maar is steeds in gesprek! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+20 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: alsjeblieft man, 1x Belgie:
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 10:46 schreef nora het volgende:Net wat je zegt Remco EX ajacieden waar hij niet omheen kan maar v/d Vaart heeft het ook een tijd moeilijk gehad bij onze grijze vriend en Urby heeft in zijn goede jaar bij Ajax weinig kansen gehad. van Marwijk was geen trainer in Urby zijn goede jaar.. en v/d Vaart heeft het bij iedere trainer moeilijk gehad, Sneijder en van der Vaart kunnen nu eenmaal niet gemakkelijk samen in 1 team worden gezet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
hahahahaha, eigenlijk bedoel ik vlaanderen met zijn hoofdstad Antwerpen daar hebben ze zulke lekkere frieten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Heerlijk. Nu wilde van Marwijk alsnog Janssen bij het Nederlands elftal halen vanwege diverse blessures, maar heeft Theo bedankt. Hij zou een blessure hebben. Whahahahaha lekker voor die ouwe kut-kakkerlak!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus nu ook niet meer zeuren dat hij niet wordt opgeroepen, want dat zal nu terecht wel over zijn.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ja, maar ik zou het dan ook niet doen hoor. Ik vind het ook gek dat strootman hoger staat dan janssen. strootman heeft gewoon nog niet zo veel gepresteerd op erdedivisie niveau. En de laatste tijd had hij ook niet zijn beste tijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is ook weer slecht voor het imago van Ajax dat al niet al te best is.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
kan mij het schelen dat er geen ajacieden worden opgeroepen voor t ned.elftal...raken ze ook niet geblesseerd.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:03 schreef bahbah het volgende:kan mij het schelen dat er geen ajacieden worden opgeroepen voor t ned.elftal...raken ze ook niet geblesseerd.... pfff |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Hallo Remco,ik denk aan ajax....en dat we weer kampioen willen worden...Als ik moet kiezen tussen kampioenschap van ajax of europees kampioen met ned.elftal hoef ik niet te vertellen wat ik kies he?pffff |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 09:47 schreef nora het volgende:Het klopt allemaal wel een beetje maar dan begrijp ik van Marwijk niet dat hij Theo eerst wel selecteerde maar na zijn overgang naar Ajax en zijn afzegging naar Brazilie wordt hij niet meer geselecteerd vreemd toch of zou het de overgang naar Ajax zijn,ik heb het gevoel dat hij niet echt een ajaxfan is? Heeft te maken met de spelers die beschikbaar zijn, toen was De Jong niet meegenomen door een schandalige overtreding volgens mij en wilde Theo niet mee, daardoor kwam Strootman in beeld.
Nu zijn Van Bommel en De Jong er weer, dan is Theo niet nodig. Plus zoals al vaker door anderen: Strootman is veel jonger dan Theo Janssen en kan veel meer groeien, aan een Strootman heb je de komende 2 wk's en ek's nog veel. Aan Janssen dan al niet meer. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:03 schreef bahbah het volgende:kan mij het schelen dat er geen ajacieden worden opgeroepen voor t ned.elftal...raken ze ook niet geblesseerd.... 100% EENS!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:07 schreef bahbah het volgende:Hallo Remco,ik denk aan ajax....en dat we weer kampioen willen worden...Als ik moet kiezen tussen kampioenschap van ajax of europees kampioen met ned.elftal hoef ik niet te vertellen wat ik kies he?pffff Alsof dat ooit invloed heeft gehad op Ajax. Spelers worden ook ervarener en beter van spelen in het NL elftal.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja ja nou is hij alsnog opgeroepen en heeft bedankt,dit is dus het einde van de interlandcarriere van Theo. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:56 schreef remco k het volgende:[..] Alsof dat ooit invloed heeft gehad op Ajax. Spelers worden ook ervarener en beter van spelen in het NL elftal.. Sterker nog, de transferwaarden van de Ajax spelers zal alleen maar omhoog gaan als ze europees kampioen zijn.
Ik weet zeker dat als wij de WK finale hadden gewonnen, Stekelenburg nu elders had gekeept ipv AS Roma.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
heb jhe gelijk aan, vind het ook onbegrijpelijk dat man utd nie voor hem is gegaan veel meer ervaring, routine! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you