|
|
Johan
|
|
|
Wat barca doet met hun topspelers zoals messi €200 miljoen moet ajax ook doen. Ten eerst zo behou je langer het team bij elkaar, ten tweede dat zijn ze waard! Want suarez is ook voor te weinig verkocht. Hij is uitgeroepe tot beste speler v an copa amerika met oa messi, neymar, tevez en is nu een van de beste van liverpool. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er ooit eens over nagedacht dat spelers ajax als tussenstation zien, en dit soort contracten NOOIT zullen ondertekenen.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: dan gapen we samen...hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Slotje dan maar..............en heel gouw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Johan
|
|
|
Maakt niet uit , kijk naar engeland eerste divisie spelers zijn daar slechter maar koste veel meer geld. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Volgens mij moet je salaris ook in verhouding staan met de transfersom |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet verplicht, ook niet iedere speler heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Dat was heel lang geleden het geval, nu niet meer.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:02 schreef Johan het volgende:Wat barca doet met hun topspelers zoals messi €200 miljoen moet ajax ook doen. Ten eerst zo behou je langer het team bij elkaar, ten tweede dat zijn ze waard! Want suarez is ook voor te weinig verkocht. Hij is uitgeroepe tot beste speler v an copa amerika met oa messi, neymar, tevez en is nu een van de beste van liverpool. Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen. Het is in Spanje verplicht om enorm hoge bedragen in contracten op te nemen. Hoeveel spelers worden daadwerkelijk voor die afkoopsommen verkocht? Geen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:02 schreef Johan het volgende:Wat barca doet met hun topspelers zoals messi €200 miljoen moet ajax ook doen. Ten eerst zo behou je langer het team bij elkaar, ten tweede dat zijn ze waard! Want suarez is ook voor te weinig verkocht. Hij is uitgeroepe tot beste speler v an copa amerika met oa messi, neymar, tevez en is nu een van de beste van liverpool. De enige rede waarom Barca dat doet is omdathet in Spanje verplicht is dat er een clausule in het contract komt waarvoor een speler weg mag. Dus die bedragen slaan nergens op want geen club legt daat ervoor neer. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
haha 100 mil, je hebt zker vanmorge een natte droom gehad:P |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:02 schreef Johan het volgende:Wat barca doet met hun topspelers zoals messi €200 miljoen moet ajax ook doen. Ten eerst zo behou je langer het team bij elkaar, ten tweede dat zijn ze waard! Want suarez is ook voor te weinig verkocht. Hij is uitgeroepe tot beste speler v an copa amerika met oa messi, neymar, tevez en is nu een van de beste van liverpool. Volgens mij verkopen we dan nooit meer een speler ;) |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik snap niet waarom je dan langer je team bij elkaar zou houden, want als een speler geen gelimiteerde transfersom heeft, zou je deze in principe langer vast kunnen houden (zal nooit gebeuren met gelimiteerde transfersommen van 100 miljoen, maar dat laten we dan achterwege). Dus ik zie het nut er niet van in om een speler een gelimiteerde transfersom te geven om hem langer vast te houden. Het enige effect dat het misschien heeft, is dat buitenlandse clubs meer zouden betalen voor zo'n jongen als ze weten dat er een hoge afkoopsom aan vast hangt (lijkt me ook sterk:-P). |
|
|
|