BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen kopen? €100 miljoen, €100 miljoen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Johan
 Johan - zondag 28 augustus 2011 - 20:02   quote  deeplink  
Wat barca doet met hun topspelers zoals messi €200 miljoen moet ajax ook doen. Ten eerst zo behou je langer het team bij elkaar, ten tweede dat zijn ze waard! Want suarez is ook voor te weinig verkocht. Hij is uitgeroepe tot beste speler v an copa amerika met oa messi, neymar, tevez en is nu een van de beste van liverpool.
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Er ooit eens over nagedacht dat spelers ajax als tussenstation zien, en dit soort contracten NOOIT zullen ondertekenen..
thomASS
 thomASS - zondag 28 augustus 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Gaap.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 28 augustus 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:04 schreef thomASS het volgende:
Gaap.
dan gapen we samen...hehe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Slotje dan maar..............en heel gouw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Nenam_tiL --
Johan
 Johan - zondag 28 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Maakt niet uit , kijk naar engeland eerste divisie spelers zijn daar slechter maar koste veel meer geld.
morkanne
 morkanne - zondag 28 augustus 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Volgens mij moet je salaris ook in verhouding staan met de transfersom
remco k
 remco k - zondag 28 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:14 schreef morkanne het volgende:
Niet verplicht, ook niet iedere speler heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:14 schreef morkanne het volgende:
Dat was heel lang geleden het geval, nu niet meer..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 29 augustus 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:02 schreef Johan het volgende:
Wat barca doet met hun topspelers zoals messi €200 miljoen moet ajax ook doen. Ten eerst zo behou je langer het team bij elkaar, ten tweede dat zijn ze waard! Want suarez is ook voor te weinig verkocht. Hij is uitgeroepe tot beste speler v an copa amerika met oa messi, neymar, tevez en is nu een van de beste van liverpool.
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen. Het is in Spanje verplicht om enorm hoge bedragen in contracten op te nemen. Hoeveel spelers worden daadwerkelijk voor die afkoopsommen verkocht? Geen.
Brandje
 Brandje - maandag 29 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
De enige rede waarom Barca dat doet is omdathet in Spanje verplicht is dat er een clausule in het contract komt waarvoor een speler weg mag. Dus die bedragen slaan nergens op want geen club legt daat ervoor neer.
marius
 marius - maandag 29 augustus 2011 - 12:52   quote  deeplink  
haha 100 mil, je hebt zker vanmorge een natte droom gehad:P
AFCAMylife
 AFCAMylife - maandag 29 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij verkopen we dan nooit meer een speler ;)
Pim
 Pim - vrijdag 02 september 2011 - 07:19   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom je dan langer je team bij elkaar zou houden, want als een speler geen gelimiteerde transfersom heeft, zou je deze in principe langer vast kunnen houden (zal nooit gebeuren met gelimiteerde transfersommen van 100 miljoen, maar dat laten we dan achterwege). Dus ik zie het nut er niet van in om een speler een gelimiteerde transfersom te geven om hem langer vast te houden. Het enige effect dat het misschien heeft, is dat buitenlandse clubs meer zouden betalen voor zo'n jongen als ze weten dat er een hoge afkoopsom aan vast hangt (lijkt me ook sterk:-P).

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen kopen? €100 miljoen, €100 miljoen

0.0100700