Op zondag 28 augustus 2011 - 20:58 schreef FR-Douwe het volgende: Willen jullie nog even reageren op het volgende: wat vind je van deze opzet, mist er wat of moet er nog wat bij? of gewoon helemaal niet meer doen?
Is een krul waard. Doorgaan Douwe, voor de sticker.
Op zondag 28 augustus 2011 - 21:14 schreef Southside 1908 het volgende: Kaartje is besteld, maar het is en blijft een k*t uitvak daar (lees: vissenkom). Paar jaar geleden zat je nog tot aan het veld.
Op zondag 28 augustus 2011 - 20:58 schreef FR-Douwe het volgende: Willen jullie nog even reageren op het volgende: wat vind je van deze opzet, mist er wat of moet er nog wat bij? of gewoon helemaal niet meer doen?
misschien een beetje vroeg maar heb hem al een week klaar staan en wilde dit keer de 1e zijn met zo'n topic.... de volgende keer zal ik hem iets later doen.
Op zondag 28 augustus 2011 - 21:45 schreef FR-Douwe het volgende: misschien een beetje vroeg maar heb hem al een week klaar staan en wilde dit keer de 1e zijn met zo'n topic.... de volgende keer zal ik hem iets later doen.
Ze moeten niet zeuren.. Avondje NAC zit er niet in dus 1 - 3 ... Verders zou ik het mooi vinden als je het de volgende keer weer zo doet. Er zit kwaliteit in...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Leon FR1908 --
Op zondag 28 augustus 2011 - 21:45 schreef FR-Douwe het volgende: misschien een beetje vroeg maar heb hem al een week klaar staan en wilde dit keer de 1e zijn met zo'n topic.... de volgende keer zal ik hem iets later doen.
Kater tegen Heerenveen weggepoetst en foutjes gladgestreken. - Guidetti als aanvalsleider en afmaker. - Biseswar hersteld, wellicht invalbeurt achter Cabral. - Dani op de rechtsback en Nelom op de linksback. - Cisse hersteld en wellicht invalbeurt achter Fernandez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door King - 010 --
Kater tegen Heerenveen weggepoetst en foutjes gladgestreken. - Guidetti als aanvalsleider en afmaker. - Biseswar hersteld, wellicht invalbeurt achter Cabral. - Dani op de rechtsbakc en Nelom op de Linksback. - Cisse hersteld en wellicht invalbeurt achter Fernandez.
Net of we daar blij van worden.. Naja, ik niet in ieder geval.
Op zondag 28 augustus 2011 - 22:35 schreef FR-Douwe het volgende: on-topic: ik denk 1-2, Guidetti scoort de 1e en achachbar maakt in de 10 minuten die hij krijgt de 2e.
teken ook voor deze uitslag, . . . wie de doelpunten maakt vind ik ff minder belangrijk :)
Beempjerotterdam
Beempjerotterdam - maandag 29 augustus 2011 - 19:25
TOP!! Goed gewerkt DDwoauawse!!
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)