BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NAC-Feyenoord 11-09-2011 14:30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
King - 010
 King - 010 - dinsdag 06 september 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 18:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Te moeilijk voor jou om de waarheid aan aanschouwen?
Feyenoord laat zich de afgelopen wedstrijden niet makkelijk bij neerleggen als ze tegen een achterstand aankijken. Zullen dus als het moeilijk wordt zeker wel terugvechten. Ik zeg niet dat het een makkelijke wedstrijd gaat worden maar een winst zit er wel degelijk in voor Feyenoord. Denk dat er meer aanvalskracht zal zijn door Guidetti, Cabral, Fernandez en Bakkal erachter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 september 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 09:14 schreef Milo het volgende:

[..]

bedankt joodje ;)
Haha, geen punt Feyenoorder ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Hasjkoph --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 06 september 2011 - 15:25   quote  deeplink  
0-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 september 2011 door Feyenoord till i die --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 06 september 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 15:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
2-0
Een beetje negatief ingesteld, of niet?
Ik vind de selectie van NAC op het moment echt niet goed, en zie daarom jullie gewoon winnen van hen..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 06 september 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 11:09 schreef Phyxsius het volgende:
Gevaarlijkste aanvaller van NAC is weg
Misschien houden we de 0 wel
dat jonge gifkikkertje wat dan waarschijnlijk zal spelen bij nac is wel onberekenbaar, dus ben benieuwd
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 06 september 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 15:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:
2-0
Ban waardig
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 06 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 15:39 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Ban waardig
hehehe
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 06 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
0-1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 06 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
0-2 natuurlijk!! Mijn excuses!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 06 september 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 17:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:
0-2 natuurlijk!! Mijn excuses!!
aanvaard je mag blijven
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 september 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 12:04 schreef Milo het volgende:

[..]

je snapt het niet he????? we hebben een spits gehaald die 8 ton verdiend en laten we op de bank zitten!
wij betalen niet die volle 8ton he. maar Guidetti zal in principe basis spelen, dat ben ik wel met je eens.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 23:54   quote  deeplink  
man wat duurt het lang met dat interland voetbal er tussen... nog anderhalve week....
van Hulten fluit de wedstrijd trouwens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 september 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:54 schreef FR-Douwe het volgende:
man wat duurt het lang met dat interland voetbal er tussen... nog anderhalve week....
van Hulten fluit de wedstrijd trouwens.
dit weekend toch al weer?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 september 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

dit weekend toch al weer?
ik bedoel deze wedstrijd, thuis... ik ga niet naar uitwedstrijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 07 september 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik bedoel deze wedstrijd, thuis... ik ga niet naar uitwedstrijden.
ok. dacht al. Er moet gevoetbald worden!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 00:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er moet gevoetbald worden!
precies!! duurt gewoon te lang.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 september 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 00:06 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

precies!! duurt gewoon te lang.
Kut oranje
salemi
 salemi - woensdag 07 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
Het zal lastig worden. NAC staat onderaan en zal er alles aan doen om eens wat punten te pakken. Vaak worden wedstrijden tegen Feyenoord aangegrepen om er eens een schepje bovenop te doen. Kijk maar eens het verschil hoe Heerenveen speelde tegen 020 en tegen ons met twee rode kaarten. Ze hadden tegen de snavels zo moeten schoffelen, die sukkels.
Het scheelt wel dat die Amoah weg is bij NAC. Verder staat er niet zo veel in de aanval. Maar als wij wat willen dit seizoen moeten er gewoon drie punten gepakt worden. Speel je gelijk of verlies zak je meteen weg naar de plaatsen waar we vorig jaar stonden. Win je, en werkt de concurrentie mee blijf je lekker op plaats vier of vijf. Stel dat je wint en de neuzen verliezen bij Heracles.... staan we boven hen.
JanM
 JanM - woensdag 07 september 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Gewoon winnen!
Rovert
 Rovert - woensdag 07 september 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2011 - 23:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik ga niet naar uitwedstrijden.
Waarom niet?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

Waarom niet?
heb 2 kleine kinderen, moet uit Zwolle komen, ben getrouwd en denk niet dat mijn vrouw het op prijs zou stellen als ik elke week een hele dag weg ben. Daarnaast is het best prijzig om ook naar uitwedstrijden te gaan.
Zou het wel een keer mooi vinden maar ja....
Rovert
 Rovert - woensdag 07 september 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb 2 kleine kinderen, moet uit Zwolle komen, ben getrouwd en denk niet dat mijn vrouw het op prijs zou stellen als ik elke week een hele dag weg ben. Daarnaast is het best prijzig om ook naar uitwedstrijden te gaan.
Zou het wel een keer mooi vinden maar ja....
Uitwedstrijd en zijn krenten in pap
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

Uitwedstrijd en zijn krenten in pap
kan ik me voorstellen.... maar goed, gezien de omstandigheden is het niet anders.
Ach, met Bosi en Leon op 1 vak... wat kan ik me nog beters voorstellen hahahahaha
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 07 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

Uitwedstrijd en zijn krenten in pap
100% mee eens

maar vol kuipie is ook mooi iedere keer weer
Wim2
 Wim2 - woensdag 07 september 2011 - 18:06   quote  deeplink  
0-2
MMM
 MMM - woensdag 07 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Die van Hulten is wel een klote scheids trouwens..
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Ik heb mijn kaarten binnen, zit in het nac bobo vak. Zouden ze vreemd kijken als ik ineens opduik met Feyenoord shirt?
Rovert
 Rovert - donderdag 08 september 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 23:58 schreef Pietje1 het volgende:
Ik heb mijn kaarten binnen, zit in het nac bobo vak. Zouden ze vreemd kijken als ik ineens opduik met Feyenoord shirt?
Ja
Ze hebben een grafhekel aan ons

Dus doen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 08 september 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 23:58 schreef Pietje1 het volgende:
Ik heb mijn kaarten binnen, zit in het nac bobo vak. Zouden ze vreemd kijken als ik ineens opduik met Feyenoord shirt?
volgens het internet zit het totaal niet vol daar in Breda.... je zult weinig mensen tegenkomen hahahaha
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Ik zal eens kijken of het weer eens lukt naar de kaasjoden te gaan, was wel gezellig bij kees kist op de tribune
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 08 september 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 21:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

volgens het internet zit het totaal niet vol daar in Breda.... je zult weinig mensen tegenkomen hahahaha
hahaha, dan zal ik 4 shirts meenemen en op de stoelen naast me leggen. Blijven ze ook weg uit m'n vak.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 08 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 23:44 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

hahaha, dan zal ik 4 shirts meenemen en op de stoelen naast me leggen. Blijven ze ook weg uit m'n vak.
lijkt me wel een mooi gezicht: camerashot van de tribune en dan zie je 1 persoon in een Feyenoord shirt en om zich heen allemaal feyenoord shirts en dan met een straal van 5 meter geen mensen hahahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 september 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Ik heb zo het idee dat hij de niet de enige feyenoorder is die daar zit
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 september 2011 - 07:35   quote  deeplink  
Nac is het AZ van Feyenoord.
HEYFEY8884
 HEYFEY8884 - vrijdag 09 september 2011 - 07:54   quote  deeplink  
0-3

Guidetti 0-1
Guidetti 0-2
Bakkal 0-3

Guidetti + Bakkal = HELD!!!!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 09 september 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 00:12 schreef hotjumper het volgende:
Ik heb zo het idee dat hij de niet de enige feyenoorder is die daar zit
lijkt me wel leuk eigenlijk, maar ik verwacht het ook niet.
KKL
 KKL - vrijdag 09 september 2011 - 09:44   quote  deeplink  
NAC gaat tegen f'noord terug naar de basis. Op alle fronten!

Zondagmiddag staat het altijd beladen duel tegen de domste rotterdammers op de agenda. De ziektesmijters zullen weer een paar uur mogen doorbrengen in ons aquarium, om daarna hopelijk weer met nul punten en een hoop frustratie terug de moerdijk over gejaagd te worden.

NAC is er alles aan gelegen het gekrenkte vertrouwen van de Bredase supporters terug te winnen, de resultaten van de afgelopen weken liegen er niet om en nu ook Amoah zijn heil elders is gaan zoeken lijkt het elftal flink verzwakt. Een pot NAC-waardig voetbal zou hier al veel aan bijdragen, bij voorkeur in een kolkend stadion. Het traditionele aanvangstijdstip van 12.30 is vervangen voor een wat schappelijker half drie, er is gewoon kaartverkoop aan de deur (zolang de voorraad strekt) en het gras wordt op de juiste lengte gemaaid. Maar de club wil zondag meer doen om de band met de supporters te verstevigen. NAC is immers een doodnormale heel speciale club.

Na afloop van de forumavond werden al wat ideeën besproken om de afstand tussen club en supporters te verkleinen. Ed Busselaar houdt niet van half werk en ging er gelijk mee aan de slag. Met als resultaat dat de wilde plannen aanstaande zondag al tot uiting worden gebracht. Zo zullen een aantal van de spelers die niet tot de selectie behoren plaatsnemen op de korte zijden, tussen de supporters in. Maar dat is niet alles, ook de directie en het bestuur zullen voor een keer afstand doen van het pluche. Samen met de directie en bestuur van fnoord zullen ze de wedstrijd bekijken vanaf vak I, naast ons eigen vakkie G en pal onder het uitvak dus. Om zo de wedstrijd eens door de bril van een supporter te bekijken, om de wedstrijd niet mee te maken maar te beleven. Om te voelen wat er leeft op de tribune tussen het plebs, om te proeven hoe het fanatisme van het publiek tot uiting komt. Om ook in de rij te moeten staan voor een drankje, en om een kroket naar binnen te werken die er al eigenlijk een wedstrijd te lang ligt. Een luxe plaats op vak I dus, voor de hoge heren van beide clubs, we zijn erg benieuwd hoe het ze zal bevallen. En of de lieden in het uitvak hun o zo geliefde directie met de nodige egards zullen verwelkomen. Saillant detail dat het dan ook gelijk een van de meest beladen thuiswedstrijden betreft, maar beter gelijk goed dan halfslachtig, nietwaar?

Ook voor onze rotterdamse vrienden hebben we nog een fijne verrassing in petto. Geen warm worstenbroodje dit keer, maar een high tech top of the bill top secret stalen toegangsauthorisatiepoortjesscansysteem inclusief infrarood en rontgencameras: met trots presenteert de NAC-veiligheidsorganisatie de bokito 2.0. Waar ze deze container vandaan hebben? We weten het niet, het lijkt oost-aziatisch te zijn, japans of koreaans of zo. En nog belangrijker: wat zich in deze container af zal spelen? Het is volstrekt geheim, het enige wat we kunnen ontwaren is een toegangstourniquette maatje XS, parmantig opgesteld voor de toegang van het gastenvak. We zullen ongetwijfeld in woord en gebaar horen hoe de rotterdammer bokitos hun nieuwe buitenverblijf zullen beoordelen. Ze hoeven geen amstel lite te drinken, dus erger als in hun eigen blijdorp kan het nooit zijn.

containerpm.jpg
el-loco
 el-loco - vrijdag 09 september 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Ik zeg 1-4

2 keer onze nieuwe zweed, cabral en de vrij!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 09 september 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 09:44 schreef KKL het volgende:
NAC gaat tegen f'noord terug naar de basis. Op alle fronten!

Zondagmiddag staat het altijd beladen duel tegen de domste rotterdammers op de agenda. De ziektesmijters zullen weer een paar uur mogen doorbrengen in ons aquarium, om daarna hopelijk weer met nul punten en een hoop frustratie terug de moerdijk over gejaagd te worden.

NAC is er alles aan gelegen het gekrenkte vertrouwen van de Bredase supporters terug te winnen, de resultaten van de afgelopen weken liegen er niet om en nu ook Amoah zijn heil elders is gaan zoeken lijkt het elftal flink verzwakt. Een pot NAC-waardig voetbal zou hier al veel aan bijdragen, bij voorkeur in een kolkend stadion. Het traditionele aanvangstijdstip van 12.30 is vervangen voor een wat schappelijker half drie, er is gewoon kaartverkoop aan de deur (zolang de voorraad strekt) en het gras wordt op de juiste lengte gemaaid. Maar de club wil zondag meer doen om de band met de supporters te verstevigen. NAC is immers een doodnormale heel speciale club.

Na afloop van de forumavond werden al wat ideeën besproken om de afstand tussen club en supporters te verkleinen. Ed Busselaar houdt niet van half werk en ging er gelijk mee aan de slag. Met als resultaat dat de wilde plannen aanstaande zondag al tot uiting worden gebracht. Zo zullen een aantal van de spelers die niet tot de selectie behoren plaatsnemen op de korte zijden, tussen de supporters in. Maar dat is niet alles, ook de directie en het bestuur zullen voor een keer afstand doen van het pluche. Samen met de directie en bestuur van fnoord zullen ze de wedstrijd bekijken vanaf vak I, naast ons eigen vakkie G en pal onder het uitvak dus. Om zo de wedstrijd eens door de bril van een supporter te bekijken, om de wedstrijd niet mee te maken maar te beleven. Om te voelen wat er leeft op de tribune tussen het plebs, om te proeven hoe het fanatisme van het publiek tot uiting komt. Om ook in de rij te moeten staan voor een drankje, en om een kroket naar binnen te werken die er al eigenlijk een wedstrijd te lang ligt. Een luxe plaats op vak I dus, voor de hoge heren van beide clubs, we zijn erg benieuwd hoe het ze zal bevallen. En of de lieden in het uitvak hun o zo geliefde directie met de nodige egards zullen verwelkomen. Saillant detail dat het dan ook gelijk een van de meest beladen thuiswedstrijden betreft, maar beter gelijk goed dan halfslachtig, nietwaar?

Ook voor onze rotterdamse vrienden hebben we nog een fijne verrassing in petto. Geen warm worstenbroodje dit keer, maar een high tech top of the bill top secret stalen toegangsauthorisatiepoortjesscansysteem inclusief infrarood en rontgencameras: met trots presenteert de NAC-veiligheidsorganisatie de bokito 2.0. Waar ze deze container vandaan hebben? We weten het niet, het lijkt oost-aziatisch te zijn, japans of koreaans of zo. En nog belangrijker: wat zich in deze container af zal spelen? Het is volstrekt geheim, het enige wat we kunnen ontwaren is een toegangstourniquette maatje XS, parmantig opgesteld voor de toegang van het gastenvak. We zullen ongetwijfeld in woord en gebaar horen hoe de rotterdammer bokitos hun nieuwe buitenverblijf zullen beoordelen. Ze hoeven geen amstel lite te drinken, dus erger als in hun eigen blijdorp kan het nooit zijn.

[ afbeelding ]
Zielige stemmingmaker,je beseft niet wat je met dit soort mails aan (ongecontroleerde )agressie losmaakt.Dit is een hele domme mail.
Ikzelf ben een echte Feyenoord supporter en wens niet uitgemaakt te worden wat jij allemaal roept.Niet alle feyenoord supporters zijn zo dom als jij,om agressie aan te wakkeren.
Beschouw feyenoord als een lotgenoot beide hebben geen geen geld.
Ik als normale feyenoord supporter (geen politie verleden in Nederland) vindt hetzelf zeer agressie opwekkend wat je doet.
Dus als er wat gebeurd ,zal ik deze mail op de site zetten van de KNVB aangaande voetbal agressie.Ik weet niet of je weet dat bij een conflict jou e-mail account op te vragen is.
domme jongen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2011 door piet de paler --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 09 september 2011 - 11:48   quote  deeplink  
KKL, voortaan even een bron vermelden, dat voorkomt verwarring...
KKL
 KKL - vrijdag 09 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 10:38 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Zielige stemmingmaker,je beseft niet wat je met dit soort mails aan (ongecontroleerde )agressie losmaakt.Dit is een hele domme mail.
Ikzelf ben een echte Feyenoord supporter en wens niet uitgemaakt te worden wat jij allemaal roept.Niet alle feyenoord supporters zijn zo dom als jij,om agressie aan te wakkeren.
Beschouw feyenoord als een lotgenoot beide hebben geen geen geld.
Ik als normale feyenoord supporter (geen politie verleden in Nederland) vindt hetzelf zeer agressie opwekkend wat je doet.
Dus als er wat gebeurd ,zal ik deze mail op de site zetten van de KNVB aangaande voetbal agressie.Ik weet niet of je weet dat bij een conflict jou e-mail account op te vragen is.
domme jongen
Dus als er wat gebeurd ,zal ik deze mail op de site zetten van de KNVB aangaande voetbal agressie.

Vraag asiel aan in Noord-Korea.

Daar zijn ze gek op verklikkers!

Ik lach mijn lul uit m'n broek hahahhaaaa
Rovert
 Rovert - vrijdag 09 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 10:38 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Zielige stemmingmaker,je beseft niet wat je met dit soort mails aan (ongecontroleerde )agressie losmaakt.Dit is een hele domme mail.
Ikzelf ben een echte Feyenoord supporter en wens niet uitgemaakt te worden wat jij allemaal roept.Niet alle feyenoord supporters zijn zo dom als jij,om agressie aan te wakkeren.
Beschouw feyenoord als een lotgenoot beide hebben geen geen geld.
Ik als normale feyenoord supporter (geen politie verleden in Nederland) vindt hetzelf zeer agressie opwekkend wat je doet.
Dus als er wat gebeurd ,zal ik deze mail op de site zetten van de KNVB aangaande voetbal agressie.Ik weet niet of je weet dat bij een conflict jou e-mail account op te vragen is.
domme jongen
jezus piet
doe normaal man

iedere jan lul snapt dat dit van een nac-fansite als www.derat.nl komt ofzo
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 09 september 2011 - 15:55   quote  deeplink  
1-3 bakkal,fernandez,guidetti
King - 010
 King - 010 - vrijdag 09 september 2011 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 15:42 schreef Rovert het volgende:

[..]

jezus piet
doe normaal man

iedere jan lul snapt dat dit van een nac-fansite als www.derat.nl komt ofzo
Klopt Rovert!

http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=17674

Maar moeten wij ergens bang voor zijn.
Ik denk dat we met Bakkal in de basis zullen starten als vaste vervanger van Fer.
Guidetti zal in de 2de helft invallen als breekijzer.
Biseswar is net hersteld en zal dus in de 2de helft zijn minuten moeten pakken.

---Schaken--Fernandez--Cabral---
--Clasie----Bakkal----El Ahmadi-
-Nelom--Vlaar--De Vrij--Leerdam-
------------Mulder--------------

Wissel in de 2de helft:
* Guidetti voor Fernandez
* Biseswar voor Cabral
* Cisse voor Schaken
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 09 september 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Biseswar zit niet bij de selectie.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 09 september 2011 - 16:07   quote  deeplink  
Nac stinkt
Rovert
 Rovert - vrijdag 09 september 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:07 schreef hotjumper het volgende:
Nac stinkt
nac is zo niet boeiend, zelfs redelijk sneu zoals ze hun haat beleven naar ons toe

doet me denken aan onze haat richti... wacht even, zij zijn onze calimero!!
Milo
 Milo - vrijdag 09 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
grappig :) wij nemen gewoon drie punten mee naar huis en wij zullen ze in de kuip een warm onthaal geven!!!!! hamas, hamas alle nackers aan het gas, hamas!
Rovert
 Rovert - vrijdag 09 september 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:10 schreef Milo het volgende:
grappig :) wij nemen gewoon drie punten mee naar huis en wij zullen ze in de kuip een warm onthaal geven!!!!! hamas, hamas alle nackers aan het gas, hamas!
ha ha
wat grappig

de combinatie van hamas en gas

hoe kom je er op

het rijmt zo lekker
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 09 september 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2011 - 16:07 schreef hotjumper het volgende:
Nac stinkt
Logisch iedereen schijt op NAC.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NAC-Feyenoord 11-09-2011 14:30 uur









0.0085010