|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Als Veendam laatste eindigt in de competitie maar ze hebben toch een periode titel. mogen ze er dan aan deel nemen???
Zo jah En ze winnen de playoffs dan Degraderen en promoveren ze in 1 seizoen....;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
catweazle
|
|
|
Leuke vraag! Ben ook heel benieuwd of iemand hier een antwoord op heeft. Ik denk niet dat ze de periode titel kunnen afnemen en dus dat ze mee mogen doen met de play-offs! maar wat er met degradatie gebeurd.... no idea! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
als je een periode wint heb je volgens mij al genoeg punten om niet te degraderen denk ik ! |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
Kan gebeuren dan ben je je periode titel kwijt. Lijkt me logisch. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: je kunt met 12 punten een periode winnen in theorie en als je aan het eind van het seizoen maar met 25 punten staat kun je in theorie ook laatste staan.. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: lijkt me ook logisch maar is die regel er wel? |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
Anders zou er een andere ploeg degraderen die hoger is geindigd,dat kan niet lijkt me. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: lijkt me ook niet dat dat kan maar ik heb nergens die regel kunnen vinden |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Volgens mij is de regel dat je eerst de niet zou kunnen degraderen(d.m.v. bv. ijsselmeervogels dat niet wilt promoveren) en als dat duidelijk is, kan je pas de play-offs om promotie spelen. En als je degradeert(ijsselmeervogels wilt wel promoveren) dan raken ze de periode kwijt. |
|
|
|
|
wesleyPSV
|
|
|
Hallo iedereen.
Ik spaar sinds kort voetbaltickets van gespeelde wedstrijden. Nu vroeg ik me af of jullie nog tickets hebben die ik bij mijn collectie mag voegen. Desnoods betaal ik de verzendkosten wel.
MVG WEsley |
|
|
|